Altijd al een egocentrische lul geweest.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het Vossss zijn energierekening maar niet raakt.
De Oekraïners hadden er vast een gevechtspositie van gemaakt!!!!quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn er op Fok nog van die lui die aanvallen op ziekenhuizen verdedigbaar vinden?
Vooral niet alles eruit gehaald wat erin zat volgens mij.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mooie jongen, te korte carrière
Elize zal het wel mooi vindenquote:
Halcon?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Er waren schendingen over en weer. En daarvoor was er natuurlijk gewoon een gewapende staatsgreep. Plus dat er ook afspraken waren over meer zelfbestuur. Ook daar is niet geleverd.
Ik pleit Oekraïne niet vrij. Deze inval is wel excessief.
Vind het ook treurig om die beelden te zien van die 18/19-jarigen die met amper opleiding opeens naar het front gestuurd worden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik had het een beetje bij dit filmpje.
Wiegel?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Er waren schendingen over en weer. En daarvoor was er natuurlijk gewoon een gewapende staatsgreep. Plus dat er ook afspraken waren over meer zelfbestuur. Ook daar is niet geleverd.
Ik pleit Oekraïne niet vrij. Deze inval is wel excessief.
Schijnt nog een doodsbedreiging langs te zijn gekomen ook achteraf. Chic.quote:
Erg mooi.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjelskie hep een groot probleem
De problemen voor Chelsea kunnen me niet groot genoeg zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjelskie hep een groot probleem
Dual sourcing en local sourcing worden weer hipquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:58 schreef Steven184 het volgende:
Overigens ben ik blij, met de aankomende supply chain en bevoorradingscrisis in het vooruitzicht, wij in Nederland voldoende influencers en mindfulness coaches hebben.
Een mooie dag om Elden Ring te kopen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:07 schreef Slobeend het volgende:
Dit is de eerste dag dat ik m'n zomerjas aankan!
Lig al drie dagen in bed met 40 graden koorts.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Ojee, we gaan een griepgolf tegemoet. Weer collectief achter slot en grendel, dus.
Beterschap!quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Lig al drie dagen in bed met 40 graden koorts.
Ik ben vorige week al geweestquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Ojee, we gaan een griepgolf tegemoet. Weer collectief achter slot en grendel, dus.
Dat is erg onleuk, beterschap man!quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Lig al drie dagen in bed met 40 graden koorts.
Achquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
4000 kilo coke
Volgens bronnen zou Promes samen met familie geld geïnvesteerd hebben in een partij cocaïne. Dat zou specifiek gaan om de ruim vierduizend kilo van de harddrugs die in april 2020 door de Belgische politie werd onderschept in Antwerpen. Daarvoor werden destijds meerdere uithalers uit Amsterdam Zuidoost opgepakt. De drugs hadden een groothandelswaarde van 120 miljoen euro. De straatwaarde lag nog veel hoger.
En de belasting op groente en fruit verlagen kunnen ze nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:19 schreef hhh38 het volgende:
Staatsschuld verder laten oplopen voor mensen met een auto
Is dat een linkse of rechtse hobby?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:19 schreef hhh38 het volgende:
Genoeg mensen met werk rond minimumloon waarvoor werken gewoon niet meer rendabel is, omdat t te duur is erheen te rijden (en nee, niet voor alles en iedereen is OV een alternatief).quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:19 schreef hhh38 het volgende:
En dan zijn we nog het beste jongetje van de klasquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:19 schreef hhh38 het volgende:
Is maatwerk weer eens teveel gedoe?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Genoeg mensen met werk rond minimumloon waarvoor werken gewoon niet meer rendabel is, omdat t te duur is erheen te rijden (en nee, niet voor alles en iedereen is OV een alternatief).
De overheid en maatwerk. Dat kan nooit goed gaanquote:
Je kan toch gewoon beginnen met verse groente en fruit, met daarnaast blikgroenten niet meer te belasten? Als je dan later meer producten eraan toe willen voegen dan kan dat altijd nog. Of denk ik nu te simpel?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En de belasting op groente en fruit verlagen kunnen ze niet
Gaaf land.
Dat gaat dus al niet meer de achterhaalde systemen. Die flippen blijkbaar als de belasting op 0% wordt gezet van bepaalde categorieënquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon beginnen met verse groente en fruit, met daarnaast blikgroenten niet meer te belasten? Als je dan later meer producten eraan toe willen voegen dan kan dat altijd nog. Of denk ik nu te simpel?
Dan zouden ze kunnen beginnen met 0,1 of zelfs 1%, dan laat je tenminste intentie zien.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat gaat dus al niet meer de achterhaalde systemen. Die flippen blijkbaar als de belasting op 0% wordt gezet van bepaalde categorieën
Dat zal ongetwijfeld teveel werk zijn ookquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dan zouden ze kunnen beginnen met 0,1 of zelfs 1%, dan laat je tenminste intentie zien.
Naar boven was vast geen probleem geweestquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld teveel werk zijn ook
Dat was al wel het plan van het kabinet, verhoging naar ¤ 0,23 per km. Die 19ct stamt nog uit 2006quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
De overheid en maatwerk. Dat kan nooit goed gaan![]()
Maar inderdaad de max ¤0,19 per km onbelast reiskostenvergoeding verhogen zal wel te logisch zijn
Zal me niks verbazen als ze alleen hoog of laag kunnen doen ipv geen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dan zouden ze kunnen beginnen met 0,1 of zelfs 1%, dan laat je tenminste intentie zien.
quote:
ICT en de Nederlandse overheid is idd geen goede combinatie.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat gaat dus al niet meer de achterhaalde systemen. Die flippen blijkbaar als de belasting op 0% wordt gezet van bepaalde categorieën
Wie is er nuttelozer dan Jan Blokhuijsen, Marvin Talstra en Jos de Vos?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:39 schreef Szura het volgende:
Nee het is toch zo dat PSV nuttelozer is dan schaatsen
Mario Götzequote:Op donderdag 10 maart 2022 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie is er nuttelozer dan Jan Blokhuijsen, Marvin Talstra en Jos de Vos?
Jos de Vos is geen echte naam.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Marwin.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cult.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jos de Vos is geen echte naam.
Dit is bijna gospelquote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De nieuwe Hang Youth is uit!!!
Niet alleen te veel alcohol als ik zijn kaak zo bekijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:41 schreef Steven184 het volgende:
Iets te veel alcohol gehad tijdens zijn studententijd
[ twitter ]
Dat kan ik uit betrouwbare bron bevestigen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:38 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Niet alleen te veel alcohol als ik zijn kaak zo bekijk.
Dus zelfs dít kan Gijs niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:19 schreef Slobeend het volgende:
Alleen de eerste anderhalve minuut luisteren @:koffieplanter , dit kan niet.
Waarom neem je een podcast op als je geen stem hebt?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:19 schreef Slobeend het volgende:
Alleen de eerste anderhalve minuut luisteren @:koffieplanter , dit kan niet.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is echt weer briljant.
Ja. Vorige week lag het aan de vertaler van de NOS en nu was de NOS niet de rechterlijke macht. Oke Erik.quote:
'Slecht voor zijn imago'quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Vorige week lag het aan de vertaler van de NOS en nu was de NOS niet de rechterlijke macht. Oke Erik.
Ten Hag zal er achter de schermen zo zijn eigen gedachten over hebben, maar zal mensen die hij al meer dan 10 jaar kent niet voor de camera afvallen. Hoe graag jij en misschien ook ik dat zouden willen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Vorige week lag het aan de vertaler van de NOS en nu was de NOS niet de rechterlijke macht. Oke Erik.
Er zit een verschil tussen iemand niet afvallen en wartaal uitslaan. Erik raakte voor de zoveelste keer verzeild in een onnavolgbaar en gênant gebrabbel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ten Hag zal er achter de schermen zo zijn eigen gedachten over hebben, maar zal mensen die hij al meer dan 10 jaar kent niet voor de camera afvallen. Hoe graag jij en misschien ook ik dat zouden willen.
Welkom in Twentequote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen iemand niet afvallen en wartaal uitslaan. Erik raakte voor de zoveelste keer verzeild in een onnavolgbaar en gênant gebrabbel.
Daar zit een kern van waarheid in, maar Ten Hag lijkt me helemaal niet de aangewezen persoon om hierover te praten. Van der Sar, waar is die?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen iemand niet afvallen en wartaal uitslaan. Erik raakte voor de zoveelste keer verzeild in een onnavolgbaar en gênant gebrabbel.
wat moet van der Sar van Kwinsie vinden danquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar zit een kern van waarheid in, maar Ten Hag lijkt me helemaal niet de aangewezen persoon om hierover te praten. Van der Sar, waar is die?
Omdat Promes hier buiten het voetbalveld zich ernstig misdragen heeft binnen zijn Ajax-contactperiode? Daar zitten juridische zaken aan vast. Van der Sar is een CEO, die krijgt ook signalen binnen over dit en dat. Hoeveel interviews heeft die man sinds Overmarsgate gegeven? Één? Het is Ten Hag die steeds alles moet uitleggen en vertellen zonder dekking.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
wat moet van der Sar van Kwinsie vinden dan
En dan moet je, voor een veroordeling, terwijl een speler daar al weg is voor de camera's van Joep Schreuder 'foei' zeggen ofzo? Die juridische zaak loopt nog ja, vrij gebruikelijk om er dan niet uitgebreid op in te gaan, hoe duidelijk het bewijs ook is. Dat is echt doodnormaal bij beursgenoteerde bedrijven. Hij heeft één interview gegeven ja, ik krijg een beetje het idee dat Sar overspannen is. In die casus heel matig gehandeld natuurlijk maar ik vind het onzin dat hij dan gister voor de camera's moet komen ofzo.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat Promes hier buiten het voetbalveld zich ernstig misdragen heeft binnen zijn Ajax-contactperiode? Daar zitten juridische zaken aan vast. Van der Sar is een CEO, die krijgt ook signalen binnen over dit en dat. Hoeveel interviews heeft die man sinds Overmarsgate gegeven? Één? Het is Ten Hag die steeds alles moet uitleggen en vertellen zonder dekking.
Alsof Ten Hag het niet moeilijk heeft met alles. Op het voetbalveld gaat het met horten en stoten, waar hij zijn ziel en zaligheid in moet investeren, terwijl buiten het veld om mensen de gekste dingen uithalen. Ten Hag is gewoon een niet-Randstedelijke autist die zich liever op voetbal focust. Daarnaast ziet hij zijn spelers over het algemeen als kinderen, meer dan voetballers. Promes kent hij al meer dan 10 jaar waar hij vast meer dan een voetbalband mee heeft opgebouwd. Dan kan ik me voorstellen dat het niet makkelijk is om een vloeiende mening voor de camera te formuleren hierover. Net zoals dat met Overmars het geval is. Zo intensief samenwerken en dan buiten je invloed om zien dat iemand van het rechte pad afwijkt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan moet je, voor een veroordeling, terwijl een speler daar al weg is voor de camera's van Joep Schreuder 'foei' zeggen ofzo? Hij heeft één interview gegeven ja, ik krijg een beetje het idee dat Sar overspannen is. In die casus heel matig gehandeld natuurlijk maar ik vind het onzin dat hij dan gister voor de camera's moet komen ofzo.
Dit gaat niet helemaal in op mijn post maar ik ben het hier helemaal mee eens. Moest lachen om je tweetje trouwens.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof Ten Hag het niet moeilijk heeft met alles. Op het voetbalveld gaat het met horten en stoten, waar hij zijn ziel en zaligheid in moet investeren, terwijl buiten het veld om mensen de gekste dingen uithalen. Ten Hag is gewoon een niet-Randstedelijke autist die zich liever op voetbal focust. Daarnaast ziet hij zijn spelers over het algemeen als kinderen, meer dan voetballers. Promes kent hij al meer dan 10 jaar waar hij vast meer dan een voetbalband mee heeft opgebouwd. Dan kan ik me voorstellen dat het niet makkelijk is om een vloeiende mening voor de camera te formuleren hierover. Net zoals dat met Overmars het geval is. Zo intensief samenwerken en dan buiten je invloed om zien dat iemand van het rechte pad afwijkt.
Ten Hag is een onhandige, vreemde man voor de camera, maar vind het heel goedkoop om het hem kwalijk te nemen dat hij bij dit soort extreme zaken het moeilijk heeft.
Telefoontaps bij Ajax bekijken lijkt mij een smerig klusje.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We kunnen inmiddels wel stellen dat Van der Sar leiding geeft aan een criminele organisatie, tijd om zijn telefoon ook af te tappen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Telefoontaps bij Ajax bekijken lijkt mij een smerig klusje.
Ernstig vervelende jongen. Altijd al gezegd.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
@:rellende_rotscholier Centjes bleken voor Ralluf trouwens toch iets belangrijker dan 'janken dat ik naar mijn droomclub kan'. Na een half jaartje alweer vertrokken. (lol)
Nooit verwacht van die familie.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
@:rellende_rotscholier Centjes bleken voor Ralluf trouwens toch iets belangrijker dan 'janken dat ik naar mijn droomclub kan'. Na een half jaartje alweer vertrokken. (lol)
Vind je dat? Ik niet eigenlijk, zeker dat met Overmars niet. Al is dat overigens volledig terecht natuurlijk, had zelf niet anders gedaan. Maar het mag wel weer eens alleen over voetbal gaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik probeer me een beetje voor te stellen hoeveel leedvermaak Ajacieden zouden hebben als al deze incidenten bij PSV of Feyenoord plaats zouden vinden. Ajax komt er nog vrij makkelijk mee weg heb ik het idee, het is echt buitengewoon hoeveel incidenten het inmiddels zijn. Zit een goede serie in, op z'n minst.
Heb je met hem afgesproken?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
Bogarde is trouwens een erg indrukwekkende verschijning, zeker in het echt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Denk dat het voetbal/resultaten een boel van die chaos rondom de schandalen verbloemd heeft. Als dat ook nog eens misgaat zal de bom wel barsten, dan kan de T ook helemaal losgaan.
Lekker met een documentaire van 22 jaar geleden aan komen kakken.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lekker kinderen kapot maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |