Naar boven was vast geen probleem geweestquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld teveel werk zijn ook
Dat was al wel het plan van het kabinet, verhoging naar ¤ 0,23 per km. Die 19ct stamt nog uit 2006quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
De overheid en maatwerk. Dat kan nooit goed gaan![]()
Maar inderdaad de max ¤0,19 per km onbelast reiskostenvergoeding verhogen zal wel te logisch zijn
Zal me niks verbazen als ze alleen hoog of laag kunnen doen ipv geen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dan zouden ze kunnen beginnen met 0,1 of zelfs 1%, dan laat je tenminste intentie zien.
quote:
ICT en de Nederlandse overheid is idd geen goede combinatie.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat gaat dus al niet meer de achterhaalde systemen. Die flippen blijkbaar als de belasting op 0% wordt gezet van bepaalde categorieën
Wie is er nuttelozer dan Jan Blokhuijsen, Marvin Talstra en Jos de Vos?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:39 schreef Szura het volgende:
Nee het is toch zo dat PSV nuttelozer is dan schaatsen
Mario Götzequote:Op donderdag 10 maart 2022 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie is er nuttelozer dan Jan Blokhuijsen, Marvin Talstra en Jos de Vos?
Jos de Vos is geen echte naam.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Marwin.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cult.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jos de Vos is geen echte naam.
Dit is bijna gospelquote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De nieuwe Hang Youth is uit!!!
Niet alleen te veel alcohol als ik zijn kaak zo bekijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:41 schreef Steven184 het volgende:
Iets te veel alcohol gehad tijdens zijn studententijd
[ twitter ]
Dat kan ik uit betrouwbare bron bevestigen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:38 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Niet alleen te veel alcohol als ik zijn kaak zo bekijk.
Dus zelfs dít kan Gijs niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:19 schreef Slobeend het volgende:
Alleen de eerste anderhalve minuut luisteren @:koffieplanter , dit kan niet.
Waarom neem je een podcast op als je geen stem hebt?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:19 schreef Slobeend het volgende:
Alleen de eerste anderhalve minuut luisteren @:koffieplanter , dit kan niet.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is echt weer briljant.
Ja. Vorige week lag het aan de vertaler van de NOS en nu was de NOS niet de rechterlijke macht. Oke Erik.quote:
'Slecht voor zijn imago'quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Vorige week lag het aan de vertaler van de NOS en nu was de NOS niet de rechterlijke macht. Oke Erik.
Ten Hag zal er achter de schermen zo zijn eigen gedachten over hebben, maar zal mensen die hij al meer dan 10 jaar kent niet voor de camera afvallen. Hoe graag jij en misschien ook ik dat zouden willen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Vorige week lag het aan de vertaler van de NOS en nu was de NOS niet de rechterlijke macht. Oke Erik.
Er zit een verschil tussen iemand niet afvallen en wartaal uitslaan. Erik raakte voor de zoveelste keer verzeild in een onnavolgbaar en gênant gebrabbel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ten Hag zal er achter de schermen zo zijn eigen gedachten over hebben, maar zal mensen die hij al meer dan 10 jaar kent niet voor de camera afvallen. Hoe graag jij en misschien ook ik dat zouden willen.
Welkom in Twentequote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen iemand niet afvallen en wartaal uitslaan. Erik raakte voor de zoveelste keer verzeild in een onnavolgbaar en gênant gebrabbel.
Daar zit een kern van waarheid in, maar Ten Hag lijkt me helemaal niet de aangewezen persoon om hierover te praten. Van der Sar, waar is die?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen iemand niet afvallen en wartaal uitslaan. Erik raakte voor de zoveelste keer verzeild in een onnavolgbaar en gênant gebrabbel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |