Ah, here comes the monkey out of the sleavequote:Op maandag 7 maart 2022 15:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. En hoe langer dit conflict duurt en hoe groter de verliezen aan Russische zijde, des te langer het duurt voor hij de volgende stap wil gaan zetten. En daarmee hebben landen als Finland en Zweden de tijd om zich bij de NAVO aan te sluiten en kan de NAVO haar troepen in de Baltische staten uitbreiden.
Het is vreselijk wrang, maar de stabiliteit in de wereld is waarschijnlijk enorm gebaat bij een lang conflict in Oekraïne. Veel meer dan bij een Oekraïne dat snel op de rug gaat liggen.
Ik begrijp dat je wederom geen weerwoord hebt?quote:
Ja, of de Oekraïners willen graag zelf beslissen over hun land, kan ook.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ah, here comes the monkey out of the sleave
Dat kunnen we absoluut niet hebben Etto! De horror, landen die over hun eigen toekomst willen beslissen!quote:Op maandag 7 maart 2022 15:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, of de Oekraïners willen graag zelf beslissen over hun land, kan ook.
Wij willen heel veel doden, mcmlxiv! Heel veel!quote:Op maandag 7 maart 2022 15:40 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je wederom geen weerwoord hebt?
Ik begrijp dat je niet de eisen van Putin gelezen hebt?
Ik begrijp dat je niet het essay van Putin gelezen hebt?
Tja, dan begrijp ik jouw emoties wel.
Dat lijkt (nog) onwaarschijnlijk, maar voor Vilnius, Riga, Tallinn en in het bijzonder Chisinau is het een ander verhaal. Hitler stopte ook niet toen Sudetenland, Oostenrijk en Polen onder de Duitse paraplu hingen. De speech van Poetin voor de inval lijkt me duidelijk zat.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus dan stoomt Rusland door naar Praag, Bratislava en Boedapest?
Uiteindelijk kunnen ze het zolang volhouden omdat ze steun krijgen.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, of de Oekraïners willen graag zelf beslissen over hun land, kan ook.
De andere partij? Dit is geen situatie die zwart-wit is. Je kunt van mening zijn dat Poetin een nare dictator is én dat het desondanks belangrijk is om een diplomatieke oplossing te vinden om verdere burgerslachtoffer en escalatie te voorkomen.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mogen we de andere partij verwijten dictators ruim baan te willen geven om hun landjepik voort te zetten en onnoemelijk veel burgerslachtoffers te maken ten einde een ware dictatuur aldaar te vestigen? Of is dat cru?
Ik vrees dat dat gewoon realiteit is. Ik hoop met heel mijn hart dat de Russen zich snel terug trekken, vooral voor mijn vrienden en hun familie daar. Maar voor de uitbreidingsdrang van Putin en zijn draagvlak zou een lang conflict verschrikkelijk slecht zijn.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ah, here comes the monkey out of the sleave
Dat leidt tot genocide, kernoorlogen en dood en verderf.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:41 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dat kunnen we absoluut niet hebben Etto! De horror, landen die over hun eigen toekomst willen beslissen!
Vilnius, Riga en Tallinn lijkt me al heel erg sterk. Laat staan Boedapest, Praag en Bratislava. Chisinau geloof ik al niet eens.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:41 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat lijkt (nog) onwaarschijnlijk, maar voor Vilnius, Riga, Tallinn en in het bijzonder Chisinau is het een ander verhaal. Hitler stopte ook niet toen Sudetenland, Oostenrijk en Polen onder de Duitse paraplu hingen.
Ik ben mij ooit een tijdje in Putin gaan verdiepen toen een reismaatje plots verdwijnselde toen hij terug kwam in Rusland. Denk dat ik meer gelezen heb over de beste man dan goed voor mij is.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:40 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je wederom geen weerwoord hebt?
Ik begrijp dat je niet de eisen van Putin gelezen hebt?
Ik begrijp dat je niet het essay van Putin gelezen hebt?
Tja, dan begrijp ik jouw emoties wel.
Niet doen, Howard... just don't.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De andere partij? Dit is geen situatie die zwart-wit is. Je kunt van mening zijn dat Poetin een nare dictator is én dat het desondanks belangrijk is om een diplomatieke oplossing te vinden om verdere burgerslachtoffer en escalatie te voorkomen.
Daar horen concessies bij, onder andere luisteren naar hun eisen.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat gewoon realiteit is. Ik hoop met heel mijn hart dat de Russen zich snel terug trekken, vooral voor mijn vrienden en hun familie daar. Maar voor de uitbreidingsdrang van Putin en zijn draagvlak zou een lang conflict verschrikkelijk slecht zijn.
Tja, dat zeiden mensen drie weken geleden ook over Kyivquote:Op maandag 7 maart 2022 15:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vilnius, Riga en Tallinn lijkt me al heel erg sterk. Laat staan Boedapest, Praag en Bratislava. Chisinau geloof ik al niet eens.
Ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
wtf [ twitter ]
is dit een aanval op russisch grondgebied?
Dat innemen lukt al moeizaam. Laat staan nog meer fronten erbij en gedoe met de NAVO.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:43 schreef J.B. het volgende:
[..]
Tja, dat zeiden mensen drie weken geleden ook over Kiev
Luisteren is iets anders dan omrollen.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Daar horen concessies bij, onder andere luisteren naar hun eisen.
Oekraïne binnenvallen is één, NAVO landen binnenvallen is een ander verhaal. Dat zal Rusland niet zomaar doen. Zijn ook nul signalen dat daar plannen voor zijn. Dit in tegenstelling tot de signalen die er al maanden waren dat men dit van plan was in Oekraïne.quote:
En dus?quote:Op maandag 7 maart 2022 15:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uiteindelijk kunnen ze het zolang volhouden omdat ze steun krijgen.
Idd, gedebunked is een groot woord, ik heb geventileerd hoe ik erover denk. Maar dat is niet alleen vanwege het zg. ontbreken van het onderhoud (waar ik niet in geloof) maar ook het zware terrein en het niet correct proberen te bergen van het vastzittende materiaal waardoor je alles aan flarden trekt. Ik heb voertuigen voorbij zien komen waar de wielen scheef onder staan en de halve voorkant vanaf getrokken is, dat komt niet omdat de band lek was...quote:Op maandag 7 maart 2022 13:10 schreef ExTec het volgende:
Nou nee, hij zei zoiets als: ik kan me niet voorstellen dat ze daar geen periodiek onderhoud doen! -waarop het antwoord is: ja, dat is prima voor te stellen als je naar andere factoren van het Russische pauperleger kijkt.
En dus bepalen indirect ook de landen die steun geven. Zonder die steun valt er voor Oekraïne immers een stuk minder te onderhandelen.quote:
Goed punt! (?)quote:Op maandag 7 maart 2022 15:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Luisteren is iets anders dan omrollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |