SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [Belgi]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:05 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Het Nawel Nivo.......... Expositie Roberson![]()
![]()
![]()
Afzeiken van wat bewoners doen wat wij zien op de streams = "commentaar op de streams" naar mijn bescheiden mening en dus hartstikke ontopicquote:Op maandag 7 maart 2022 11:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben die negatieve shit hier zat.
Gaat amper nog over de
streams.
Alleen bepaalde bewoners afzeiken over alles wat ze wel en zelfs niet doen.
Fijne dag verder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
rellertquote:Op maandag 7 maart 2022 12:28 schreef Ireth het volgende:
Mijn telefoon glitchte, volgens mij heb ik per ongeluk net een reactie gerapporteerd
wie heeft straks een ban en waarom???quote:Op maandag 7 maart 2022 12:28 schreef Ireth het volgende:
Mijn telefoon glitchte, volgens mij heb ik per ongeluk net een reactie gerapporteerd
Nee hoor is goed gegaanquote:Op maandag 7 maart 2022 12:28 schreef Ireth het volgende:
Dat doet mijn kat volgens mij ook weleens als ze over het toetsenbord loopt.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:28 schreef Ireth het volgende:
Kan gebeuren, heb het ook wel eens gehad, Vooral als je mobiel zit.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gelukkig, toch op tijd weg weten te drukken dan
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:41 schreef juul. het volgende:
Tobias fluistert net tegen Grace dat hij geen stem heeft gekocht en Grace vertelt hem dat hij safe is
die wijven gaan vol op salar en krisquote:Op maandag 7 maart 2022 12:41 schreef juul. het volgende:
Tobias fluistert net tegen Grace dat hij geen stem heeft gekocht en Grace vertelt hem dat hij safe is
Goh wie had dat gedacht. Ik sta helemaal perplex.quote:
Dan adios Kristof. Eigenlijk sowieso adios kristof deze week.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:44 schreef freaky40 het volgende:
En toen pakte Salar een pin...lekker voor ze...
Moge duidelijk zijn.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:45 schreef engine het volgende:
[..]
Dan adios Kristof. Eigenlijk sowieso adios kristof deze week.
Laat Kris hem maar pakken,die heeft hem harder nodigquote:Op maandag 7 maart 2022 12:44 schreef freaky40 het volgende:
En toen pakte Salar een pin...lekker voor ze...
Nee nooit niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Nouch gaat toch niet op Salar?
Dat lijkt me echt sterk. Die zal op kris en to gaan denk ik. Nawel en grace gaan denk ik wel salar en kris.
Niveau van de schrijfster is ook niet al te hoogquote:Op maandag 7 maart 2022 12:05 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Het Nawel Nivo.......... Expositie Roberson![]()
![]()
![]()
als je het over de spelling van nivo of niveau heb, daar twijfelde ik in 1e instantie wel over maar dacht dat beide vormen tegenwoordig geaccepteerd werden.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niveau van de schrijfster is ook niet al te hoog
Ze fluisteren weer de dames maar inderdaad ze had alle recht zei ze.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Nawel heeft weer alle recht van de wereld?!
De arrogantie!quote:Op maandag 7 maart 2022 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze fluisteren weer de dames maar inderdaad ze had alle recht zei ze.
Hadden ze alquote:Op maandag 7 maart 2022 12:57 schreef Ireth het volgende:
Zie je wel, ze hebben die extra stem gekocht!
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:57 schreef Ireth het volgende:
voorspelbaarquote:Op maandag 7 maart 2022 12:57 schreef Ireth het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .... je hebt de pot 10K gekost door niet op te hoepelen.
Ze konden er nog een kopen toch althans de heren wel. Ik vermoed als ik de twee fluistertantes hoor hun ookquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .... je hebt de pot 10K gekost door niet op te hoepelen.
Ik hou hoop...quote:Op maandag 7 maart 2022 13:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ach we weten al dat BB wil dat Nawel de winnaar wordt, dus zal dat wel gaan gebeuren.![]()
![]()
Dat is niet zo. Ze hebben in de tv uitzending gezegd hoe het zit.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:01 schreef danilel het volgende:
ik hoop toch zo dat de finale door 1 mannelijke Belg en Nederlander en door 1 vrouwelijke Belgische en Nederlandse gespeelt moet worden.
Dat zou betekenen dat of Nouchine of Nawel van het toneel af moeten.
Ik niet meer als ik eerlijk ben. Nawel is duidelijk het lievelingetje van BB.quote:
Zwanger van BB? Die is wel erg gek met haarquote:Op maandag 7 maart 2022 13:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach .. Nawel is weer eens ziek, zwak en misselijk.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik niet meer als ik eerlijk ben. Nawel is duidelijk het lievelingetje van BB.
Kristof en Salar zijn samen de sfeermakers in het huis. Als zij weg zijn, hoef ik niet meer te kijken.
is het weer zover hahaquote:Op maandag 7 maart 2022 13:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach .. Nawel is weer eens ziek, zwak en misselijk.
Maar Kris en Salar moeten toch eens pogingen gaan ondernemen om Grace en Tobi uit elkaar te spelen. Grace kan de dames te makkelijk meekrijgen en de mannen willen niet op hun maat stemmen en geven ze het spel uit handen.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik niet meer als ik eerlijk ben. Nawel is duidelijk het lievelingetje van BB.
Kristof en Salar zijn samen de sfeermakers in het huis. Als zij weg zijn, hoef ik niet meer te kijken.
Ze konden er nog 1 kopen in hun "beautycenter" net als de mannen. Alleen de mannen hebben dat niet gedaanquote:
Dus datquote:Op maandag 7 maart 2022 13:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar Kris en Salar moeten toch eens pogingen gaan ondernemen om Grace en Tobi uit elkaar te spelen. Grace kan de dames te makkelijk meekrijgen en de mannen willen niet op hun maat stemmen en geven ze het spel uit handen.
Hij blijft maar drammen over dat de dames iets gehad hebben en de mannen nietquote:Op maandag 7 maart 2022 13:11 schreef Joyce-43 het volgende:
slik hem nou maar eens in Salar dat gejank over het eten
Of lees ik dit nu verkeerd???quote:Op maandag 7 maart 2022 13:13 schreef Ireth het volgende:
Op Twitter zegt er 1 dat kristof immuniteit heeft gekocht???
ja word je gestoord van hij is gewoon stik jaloers geloof dat die nog wenste vrouw te zijn om mee te gaan ook, met inpakken enzo struinde hij ook rond de dames steeds voor het weggaanquote:Op maandag 7 maart 2022 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij blijft maar drammen over dat de dames iets gehad hebben en de mannen niet
volgens mijn kon hij dat niet kopen hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 13:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of lees ik dit nu verkeerd???
[ twitter ]
Heb het altijd al een raar mannetje gevonden, dit versterkt het alleen maarquote:Op maandag 7 maart 2022 13:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja word je gestoord van hij is gewoon stik jaloers geloof dat die nog wenste vrouw te zijn om mee te gaan ook, met inpakken enzo struinde hij ook rond de dames steeds voor het weggaan
nou dat gaat ze echt niet lukken hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 13:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar Kris en Salar moeten toch eens pogingen gaan ondernemen om Grace en Tobi uit elkaar te spelen. Grace kan de dames te makkelijk meekrijgen en de mannen willen niet op hun maat stemmen en geven ze het spel uit handen.
Wie zou dat dan weer zijn van de Febo?quote:Op maandag 7 maart 2022 13:27 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben met Johan zitten praten in de dbk, maar ze moeten hem big brother noemen
Dat hebben ze dus totaal niet door. Op zich ook logisch, zij krijgen niet mee wat wij allemaal wel zienquote:Op maandag 7 maart 2022 13:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Ze hadden eerder echt het spel moeten gaan spelen.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou dat gaat ze echt niet lukken hoor
Wie is Johan dan? Ik hoorde het ook maar had geen idee wie dat is?quote:Op maandag 7 maart 2022 13:27 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben met Johan zitten praten in de dbk, maar ze moeten hem big brother noemen
Ik denk niet dat dat het is. Tobi en Grace stonden hoog in de ranking en zij onderaan. Ze verkiezen vriendschap boven het spel maar als het echt vriendschap is dan moet je dat los kunnen zien van het spel.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat hebben ze dus totaal niet door. Op zich ook logisch, zij krijgen niet mee wat wij allemaal wel zien![]()
@:Joyce-43 moet maar eens langs rijden
Geen flauw ideequote:Op maandag 7 maart 2022 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie is Johan dan? Ik hoorde het ook maar had geen idee wie dat is?
Frituren is lekkerquote:Op maandag 7 maart 2022 13:35 schreef Dotteke het volgende:
Getverderie, het brood drijft al in de olie en Nawel gooit er nog maar een scheut bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dag in dag uit. En zo veel olie er in het brood zuigt lijkt mij echt niet lekkerquote:
kan ik doen maar ik ben wel pro grace en toby ik vind ze leuk samen hahahaquote:Op maandag 7 maart 2022 13:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat hebben ze dus totaal niet door. Op zich ook logisch, zij krijgen niet mee wat wij allemaal wel zien![]()
@:Joyce-43 moet maar eens langs rijden
Vorige week gekocht voor 1000 euro toen met geheime missie met gracequote:Op maandag 7 maart 2022 13:16 schreef freaky40 het volgende:
Weet van niets over immuniteit bij Kristof.
ze hadden tot vandaag volgens mijn, en wat ze in de dagboekkamer hebben gedaan weten we niet hihiquote:Op maandag 7 maart 2022 13:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze konden er nog 1 kopen in hun "beautycenter" net als de mannen. Alleen de mannen hebben dat niet gedaan![]()
[ afbeelding ]
Ik hoorde gisteren Krisfoff al zeggen Big Jquote:Op maandag 7 maart 2022 13:27 schreef Ireth het volgende:
nee hij had met nawel vorige week de rewind token gedaanquote:Op maandag 7 maart 2022 13:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vorige week gekocht voor 1000 euro toen met geheime missie met grace
Het was de geheime missie met Grace toen hij de pin kocht.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee hij had met nawel vorige week de rewind token gedaan
quote:Op maandag 7 maart 2022 13:37 schreef Lonneke1983 het volgende:
Offtopic* Ireth spuugt koffie uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Da tdus, O Tobias als hij het met Grace "doet"quote:Op maandag 7 maart 2022 13:44 schreef Ireth het volgende:
Kijk die slangen konkelen... maar dan worden kristof en salar beschuldigd van contineu overleggen
Als ze bij de eerste keer gewoon opgerot was had ze daarna meerdere keren niet op dat bord gestaan...quote:Op maandag 7 maart 2022 13:45 schreef Sestra666 het volgende:
nawel![]()
maar 1 keertje, 1 keeertjeeeeee (niet op t bord denk ik)
quote:Op maandag 7 maart 2022 13:50 schreef Ireth het volgende:
Zolang ze niet doodgaat, laat ze niet los...
Geweld mag zeker niet h....
Winnaars mag je niet dodenquote:Op maandag 7 maart 2022 13:50 schreef Ireth het volgende:
Zolang ze niet doodgaat, laat ze niet los...
Geweld mag zeker niet h....
quote:Op maandag 7 maart 2022 13:48 schreef Dotteke het volgende:
Nawel die al een extra stem heeft gaat nog een extra stem kopen als ik het goed begrijp
Er gebeurd 0,0quote:Op maandag 7 maart 2022 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een drukte hier in de cos. Het is dan ook erg spannend
De meeste kunnen de spanning gewoon niet meer aanquote:Op maandag 7 maart 2022 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een drukte hier in de cos. Het is dan ook erg spannend
De meesten zijn klaar met deze supersaaie BB.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De meeste kunnen de spanning gewoon niet meer aan![]()
Hier wel hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Grace vreet van twee walletjes en niemand die het hier doorheeft. Die speelt misschien het spel nog wel het best.
En die zeiden gisteren dat dat het droomscenario is.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:44 schreef Ireth het volgende:
Kijk die slangen konkelen... maar dan worden kristof en salar beschuldigd van contineu overleggen
true thatquote:Op maandag 7 maart 2022 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De meesten zijn klaar met deze supersaaie BB.
Dan zal je ze meerdere mensen meerdere stemmen moeten gevenquote:Op maandag 7 maart 2022 13:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Ze wil veilig zijn en niet op het bord komen.
Volgende week wordt ze afgemaakt om deze actie let maar op.
Op zijn gebler wat uit zijn muil komt na, vind ik hem wel relax, dus snap die afkeer niet. Zou mij eerder irriteren aan die dooie Tobias, Nouch en Grace.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Als Kristof er op komt is hetKristof
Niemand die hem redden kan.
Hij wordt echt afgebrand online
Dat vereist intelligentie...quote:Op maandag 7 maart 2022 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zal je ze meerdere mensen meerdere stemmen moeten geven
Tja mensen mogen hem niet om zijn uitsprakenquote:Op maandag 7 maart 2022 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Op zijn gebler wat uit zijn muil komt na, vind ik hem wel relax, dus snap die afkeer niet. Zou mij eerder irriteren aan die dooie Tobias, Nouch en Grace.
Misschien dat ik het daar te weinig voor volg, want ik heb ze niet gehoord.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tja mensen mogen hem niet om zijn uitspraken
Vindt het nu wel meevallen.
Nouchine mag van mij absoluut weg
Grace en Tobias tja wat moet ik er over zeggen.
Was helemaal in het begin, en ook eigenlijk al een storm in een glas water.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien dat ik het daar te weinig voor volg, want ik heb ze niet gehoord.
Denk je dat ze zo origineel zijn? Weet niet wie deze BB de regie in zijn of haar handen heeft, maar het was een aanfluiting.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Het zou toch briljant zijn als BB zegt, deze week mogen alleen Belgen (of Nederlanders) genomineerd worden. Succes ermee.
quote:Op maandag 7 maart 2022 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk je dat ze zo origineel zijn? Weet niet wie deze BB de regie in zijn of haar handen heeft, maar het was een aanfluiting.
Goedkope uitzendkrachten en stagiaires.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk je dat ze zo origineel zijn? Weet niet wie deze BB de regie in zijn of haar handen heeft, maar het was een aanfluiting.
Het venijn (vooral van Nawel) blijkt nu de bovenhand te krijgen. Ze laat haar ware gelaat stilaan zien. Wat voor uitschot is dat individu.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar en Nouchine nu communiceren via letters die ze in hun hand 'schrijven'
Ja of gewoon 1 van elk.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Het zou toch briljant zijn als BB zegt, deze week mogen alleen Belgen (of Nederlanders) genomineerd worden. Succes ermee.
grace is veel groffer gebekt en kan haar handen ook niet thuis laten ordinair mens.....maar tja dat mag dan wel weer....hoezo???quote:Op maandag 7 maart 2022 13:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tja mensen mogen hem niet om zijn uitspraken
Vindt het nu wel meevallen.
Nouchine mag van mij absoluut weg
Grace en Tobias tja wat moet ik er over zeggen.
Geen idee.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:08 schreef Thorelf het volgende:
[..]
grace is veel groffer gebekt en kan haar handen ook niet thuis laten ordinair mens.....maar tja dat mag dan wel weer....hoezo???
Een vinger(Nouch) in de reet porren bij een ander, vind men waarschijnlijk wel normaal. Weet je, ik weet niet welke mensen allemaal kijken, maar ik kan mij zo indenken, dat meer dan de helft zich helemaal inleeft in zo'n RLS. Hun leven hangt er vanaf. Als ik soms de reacties lees op Facebook, dan krijg ik soms de indruk, dat sommigen verstandelijk beperkt zijn. Niet lelijk bedoeld, maar die indruk wekken ze zelf. Het verlies van realiteit.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was helemaal in het begin, en ook eigenlijk al een storm in een glas water.
Studentenquote:Op maandag 7 maart 2022 14:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Goedkope uitzendkrachten en stagiaires.
En dat wordt toegejuicht door alle TurkseTandjesFans op Twitterquote:Op maandag 7 maart 2022 14:06 schreef czvt het volgende:
[..]
Het venijn (vooral van Nawel) blijkt nu de bovenhand te krijgen. Ze laat haar ware gelaat stilaan zien. Wat voor uitschot is dat individu.
quote:Op maandag 7 maart 2022 14:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed ik ga terug het vliegtuig in naar huis
Laters
Goede reisquote:Op maandag 7 maart 2022 14:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Laters
zou mooi wezenquote:Op maandag 7 maart 2022 13:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Ze wil veilig zijn en niet op het bord komen.
Volgende week wordt ze afgemaakt om deze actie let maar op.
Wat ik al eerder aangaf. Twee walletjes. Word haar valkuilquote:Op maandag 7 maart 2022 14:18 schreef rinardo het volgende:
Grace vertelt vertrouwelijke info Tobias over stemkeuze mannen door aan Nawel
Dat je je daar druk over maakt.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een vinger(Nouch) in de reet porren bij een ander, vind men waarschijnlijk wel normaal. Weet je, ik weet niet welke mensen allemaal kijken, maar ik kan mij zo indenken, dat meer dan de helft zich helemaal inleeft in zo'n RLS. Hun leven hangt er vanaf. Als ik soms de reacties lees op Facebook, dan krijg ik soms de indruk, dat sommigen verstandelijk beperkt zijn. Niet lelijk bedoeld, maar die indruk wekken ze zelf. Het verlies van realiteit.
Het is een tokkie.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:06 schreef czvt het volgende:
[..]
Het venijn (vooral van Nawel) blijkt nu de bovenhand te krijgen. Ze laat haar ware gelaat stilaan zien. Wat voor uitschot is dat individu.
Top. Jij staat blijkbaar met 2 voeten op de grond. Uw verstandelijk vermogen is van een heel andere orde in vergelijking met die domme dozen van bewoners.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:27 schreef Verida het volgende:
Dat gepluk en geaai en gevlooi, snap ik niet, Dat heb ik echt nog nooit gedaan met vriendinnen.
hoe laat?quote:Op maandag 7 maart 2022 14:39 schreef Joyce-43 het volgende:
waar sloeg die zin op van Noush : Weet je als je in de stad bent en te veel gekocht heb
quote:Op maandag 7 maart 2022 13:37 schreef Lonneke1983 het volgende:
OfftopicEn zal onze militair al aan het front staan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze kwam terug van de dagboek zal nu zo'n 10 min a kwartier geweest zijnquote:Op maandag 7 maart 2022 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe laat?
zie nu allerlei gesprekken door elkaar
waar ze niet van alles aan het verzinnenquote:Op maandag 7 maart 2022 14:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze kwam terug van de dagboek zal nu zo'n 10 min a kwartier geweest zijn
QW heeft haar spionnen.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:18 schreef rinardo het volgende:
Grace vertelt vertrouwelijke info Tobias over stemkeuze mannen door aan Nawel
@Joyce-43quote:Op maandag 7 maart 2022 14:48 schreef Giggio het volgende:
kan er nog een vliegtuigje over om grees te ontmaskeren?
vlieg zequote:Op maandag 7 maart 2022 14:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Laters
nou ik dacht eigenlijk die geeft op die manier door dat ze de stem heeft gekochtquote:Op maandag 7 maart 2022 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar ze niet van alles aan het verzinnen
over wat ze wel hadden gedaan die paar uurtjes dat ze weg waren
of bij Kodiak aan de staart?quote:Op maandag 7 maart 2022 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Joyce-43
ga je even een rondje rijden op de scooter
of @:Tuinfluiter
nawel heeft extra stem gekochtquote:Op maandag 7 maart 2022 14:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik dacht eigenlijk die geeft op die manier door dat ze de stem heeft gekocht
ze waren heel hard aan het bepraten wat ze allemaal zogenaamd hadden gedaan gisterenquote:Op maandag 7 maart 2022 14:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik dacht eigenlijk die geeft op die manier door dat ze de stem heeft gekocht
als ik een auto had gehad was ik wel even gegaan hahaquote:Op maandag 7 maart 2022 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
net zoals Zo vorig jaar.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat ik al eerder aangaf. Twee walletjes. Word haar valkuil
nou ja ik dacht het even dat ze het zo doorgaf (had wel slim geweest )quote:Op maandag 7 maart 2022 14:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nawel heeft extra stem gekocht
en denkt dat kriss en salar dat ook hebben gedaan, want die bleven ook langer weg net als haar
itt de rest. zij telt de minuten
nee daar ging het niet over zij kwam uit de kamer en zei het uit het nietsquote:Op maandag 7 maart 2022 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze waren heel hard aan het bepraten wat ze allemaal zogenaamd hadden gedaan gisteren
met de bedoeling dat de mannen dat zouden horen
geen idee of Nous het op dat moment zei
ben er een beetje klaar meequote:Op maandag 7 maart 2022 14:56 schreef suzi1 het volgende:
dat weten ze al hoor, die vrouwen, dat nawel hem heeft gekocht. heeft ze luid en duidelijk tegen grace verteld. (en gisteren in het hotel) en dat werd maar al te goed begrepen
misschien kan Kodiak vragen aan de piloot een extra rondje boven het huis te vliegenquote:Op maandag 7 maart 2022 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou gewoon kopenquote:Op maandag 7 maart 2022 14:56 schreef Giggio het volgende:
stem kopen - heb wat gemist - betalen uit de jackpot?
dat ze de hele pot mogen leegkopen!!
Ik wel.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:27 schreef Verida het volgende:
Dat gepluk en geaai en gevlooi, snap ik niet, Dat heb ik echt nog nooit gedaan met vriendinnen.
idd - maar worden die betaald uit de JP? ja toch mag ik hopenquote:Op maandag 7 maart 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou gewoon kopen
lekker dikke vinger naar de rest
Ja, 1500eu per stemquote:Op maandag 7 maart 2022 14:58 schreef Giggio het volgende:
[..]
idd - maar worden die betaald uit de JP? ja toch mag ik hopen
quote:Op maandag 7 maart 2022 14:58 schreef Giggio het volgende:
[..]
idd - maar worden die betaald uit de JP? ja toch mag ik hopen
Belgen moeten wel switchen naar Groep NL en vice versa. Van je landgenoten heb je in dit stadium van het spel weinig meer te verwachten.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:41 schreef freaky40 het volgende:
Dat geswitch tussen de teams wordt je ook gek van.
hoop het nietquote:Op maandag 7 maart 2022 14:59 schreef suzi1 het volgende:
ja en wat ze dus kopen gaat in ander potje en gaat naar de russen
niks van haar bijquote:Op maandag 7 maart 2022 15:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Al koopt Nawel 100 pinnen/jokers. Het is toch sowieso haar geld.
Wees jij maar blij dat dat niet in alle gevallen opgeld doet.quote:
??? geld dat ze dan NIET heeft.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Slechts een formaliteit.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks van haar bij
pas op het moment dat ze wint
Ze heeft al gezegd dat het geld haar niet interesseert.quote:
Juistquote:Op maandag 7 maart 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks van haar bij
pas op het moment dat ze wint
als ze wint
en die eer is al voor Salar
its all a liequote:Op maandag 7 maart 2022 15:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft al gezegd dat het geld haar niet interesseert.
Precies, kopen kopen kopen, misschien moeten we een crowdfunding starten zodat ze er nog meer kan kopen.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit is de reinste onzin. Met haar verstandelijke beperking gaat zij alleen maar voor het geld anders gaat zij het in de maatschappij niet redden met haar mentaliteit.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft al gezegd dat het geld haar niet interesseert.
Wel. Hieraan kun je zien of er pins zijn gekocht.quote:
dat was al duidelijkquote:Op maandag 7 maart 2022 15:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wel. Hieraan kun je zien of er pins zijn gekocht.
Mooi.quote:
Pins?, let je wel op PB?quote:Op maandag 7 maart 2022 15:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wel. Hieraan kun je zien of er pins zijn gekocht.
Bedoelde ik ookquote:Op maandag 7 maart 2022 15:15 schreef freaky40 het volgende:
Er zijn geen pins gekocht, enkel stemmen.
klopt toch wat hij zegtquote:Op maandag 7 maart 2022 15:17 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een lul die Salar bij noush: wat zal ze met die 4 stemmen gaandoen?
Vergeet dat, het is zijn beurt.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
ik lach me suf als Kris een vrijstelling kan vrijspelen
ja bedoel meer dat hij loopt te vissenquote:
jaquote:Op maandag 7 maart 2022 15:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja bedoel meer dat hij loopt te vissen
het zou zo leuk zijnquote:
Doet nouchine ook altijd bij hem ook als ze weet dat er niets verteld mag wordenquote:Op maandag 7 maart 2022 15:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja bedoel meer dat hij loopt te vissen
Ik zit ook in de tuin met de laptop, uit de wind en in de zon is het heerlijkquote:Op maandag 7 maart 2022 15:21 schreef Dotteke het volgende:
IK was net buiten in de zon in de plantenbakken aan het werk, maar het is nog best fris
En dan zie ik ze bij BB in een korte broek buiten, ik snap er niets van
Zitten helemaal beschut tussen schuttingen daar. Dat zal best schelen qua koud windje waar ze geen last van hebben.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:21 schreef Dotteke het volgende:
IK was net buiten in de zon in de plantenbakken aan het werk, maar het is nog best fris
O nou hier net niet, nu zat ik wel niet uit de wind. Het is hier 7graden, wel met zonquote:Op maandag 7 maart 2022 15:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik zit ook in de tuin met de laptop, uit de wind en in de zon is het heerlijk
Ik heb net de tuin staan vegen met mijn winterjas aanquote:Op maandag 7 maart 2022 15:21 schreef Dotteke het volgende:
ik kan nooit het scherm lekker zien in de zonquote:Op maandag 7 maart 2022 15:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik zit ook in de tuin met de laptop, uit de wind en in de zon is het heerlijk
Het is ook een kopie van Michel.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:21 schreef Joyce-43 het volgende:
tobias wilt fietsen ofzo iets vorig jaar kreeg Michel nog een hometrainer ook
Ik was alleen in mijn trui gegaan omdat ik dat dat het warm was......... ben ook terug mijn jas aan gaan doen.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb net de tuin staan vegen met mijn winterjas aan
ja ik had het gezien maar denk niet dat toby een hometrainer krijgtquote:Op maandag 7 maart 2022 15:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook een kopie van Michel.
En geheel toevallig is Tobias de favoriet van Michel.
heel toevallig ook dezelfde fansquote:Op maandag 7 maart 2022 15:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
vond michel wel wat socialerquote:Op maandag 7 maart 2022 15:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mekaar aan ‘t vlooien.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:46 schreef spapaars het volgende:
De meiden zijn nu redelijk close na het uitstapje.
Ja en 100 keer irritanterquote:Op maandag 7 maart 2022 15:46 schreef spapaars het volgende:
Leuk.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:46 schreef spapaars het volgende:
Ik neem aan ook volledig op de hoogte gebracht van de Finale-scenario's BBquote:Op maandag 7 maart 2022 15:46 schreef spapaars het volgende:
Inderdaad: dom dommer domst. Intellectually challengedquote:Op maandag 7 maart 2022 15:55 schreef Pearlbitch het volgende:
De koningin omgeven door haar hofdames.
[ afbeelding ]
Ze lijkt echt 50 hier ..quote:Op maandag 7 maart 2022 15:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2022 15:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ze mag wel is iets aan haar dubbele kin doen he.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Every inch a lady, every inch a Queen, every inch a WINNER!
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat dat veel toevoegt of afdoet aan haar winnaarstatus.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:05 schreef jooba het volgende:
[..]
Ze mag wel is iets aan haar dubbele kin doen he.
De groene kamer is Nawel haar inloopkast dus dit is van de anderenquote:Op maandag 7 maart 2022 16:08 schreef danilel het volgende:
[..]
van jouw koningin met haar hofhouding, wat een klasse heeft ze toch![]()
Zelfreflectie aan een lege does zonder plaatsbesef. Zegt veel van jezelf. Noem 1 positief argument aan deze wereldvreemd persoon als je kan.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Every inch a lady, every inch a Queen, every inch a WINNER!
[ afbeelding ]
Je kan Nawel toch niet kwalijk nemen dat haar voetvolk heeft verzuimd?quote:Op maandag 7 maart 2022 16:08 schreef danilel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2022 16:09 schreef engine het volgende:
[..]
De groene kamer is Nawel haar inloopkast dus dit is van de anderen
Kan je dit in het Nederlands vertalen?quote:Op maandag 7 maart 2022 16:11 schreef czvt het volgende:
[..]
Zelfreflectie aan een lege does zonder plaatsbesef. Zegt veel van jezelf. Noem 1 positief argument aan deze wereldvreemd persoon als je kan.
Dat was te denken dat je dit niet zou verstaan.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan je dit in het Nederlands vertalen?
Je hebt daarmee het antwoord zelf gegeven.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan je dit in het Nederlands vertalen?
dus leiding geven kan ze ook al nietquote:Op maandag 7 maart 2022 16:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kan Nawel toch niet kwalijk nemen dat haar voetvolk heeft verzuimd?
Geweldig!!!quote:Op maandag 7 maart 2022 16:14 schreef jooba het volgende:
[..]
Dat was te denken dat je dit niet zou verstaan.
Het zit je wel dwars h.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:15 schreef czvt het volgende:
[..]
Je hebt daarmee het antwoord zelf gegeven.
queen of trashquote:Op maandag 7 maart 2022 16:08 schreef danilel het volgende:
[..]
Dat mensen Nawel leuk vindenquote:
Dat moet je het Hoofd Huishouding aanrekenen. Big Brother dus.quote:
Dat blijft een goed bewaard geheim.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:24 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is vragen naar de bekende weg BB!![]()
Helemaal niet. Wie dat BB ook mag winnen interesseert mij niet. Ik heb alleen interesse in de gedachtegang van mensen. Daar stel ik mij vragen bij. Wat is de argumentatie? Bij Nawel is er geen en dat geeft een beeld van de personen die Nawel verheerlijken op basis van alles behalve argumentatie.quote:
Ik vind Nawel eigenlijk wel een we love to hate her-persoon. Either way mensen zijn obsessed met haar.quote:
Of een fotocollage van Nawel.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Weer die tyfus Beyond Big Brother 😤
Kunnen ze niet ook zoiets doen als er weer een sl komt????
Serieus. Paraplu.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat moet je het Hoofd Huishouding aanrekenen. Big Brother dus.
Het went ook gewoon niet, zelfs na 50x niet, kloten bbbquote:Op maandag 7 maart 2022 16:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat een afknapper dat zingen van KeurslagertZanger Kristoff, hele goede reklame
niemand zal 'n boeken....... tja misschien om 'm ff een half uurtje uit te lachen.
Wat een slechte zangstem
Ja dat is eigenlijk wel zo. We hebben het allemaal maar druk met Nawelquote:Op maandag 7 maart 2022 16:30 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik vind Nawel eigenlijk wel een we love to hate her-persoon. Either way mensen zijn obsessed met haar.
Hoezo, kan die berhaupt zingen?quote:Op maandag 7 maart 2022 16:45 schreef ammartje het volgende:
[..]
Het went ook gewoon niet, zelfs na 50x niet, kloten bbb![]()
Wie is Dimi en waarom doet zijn mening er toe?quote:Op maandag 7 maart 2022 16:49 schreef WARIO14 het volgende:
Zoals Dimi in der tijd zei
Nawel hoort niet thuis in dit spel , en gelijk heeft hij
Ken ik niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:49 schreef WARIO14 het volgende:
Zoals Dimi in der tijd zei
Nawel hoort niet thuis in dit spel , en gelijk heeft hij
Echt?quote:Op maandag 7 maart 2022 16:51 schreef engine het volgende:
[..]
Wie is Dimi en waarom doet zijn mening er toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |