Ik zat ook al te kijken, Windows Vista stickertjequote:Op maandag 7 maart 2022 12:01 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Die stumpert gelooft echt dat de Navo nog op 13e jaar oude laptops loopt te werken?
wow daar zou ik wel eens mee willen TikTokkenquote:Op maandag 7 maart 2022 12:04 schreef StaceySinger het volgende:
KIEV - Veel had Marta Vasjoeta (20) niet met TikTok. Okay, ze plaatste wel eens wat en had een paar 100 volgelingen, familie en vrienden. Totdat ze op een avond besloot wat filmpjes van de oorlog in haar land te verzamelen en die op TikTok te zetten. Toen ze de volgende ochtend wakker werd had dat filmpje maar liefst negen miljoen kijkers getrokken.
https://www.telegraaf.nl/(...)k-tokster-gaat-viral
[ afbeelding ]
Of Barneveld is al in handen van de Russenquote:Op maandag 7 maart 2022 12:03 schreef Digi2 het volgende:
In Barneveld geen luchtalarmtest mogelijk zijn hier al ukrainse vluchtelingen opgevangen en willen ze die mensen niet de stuipen op het lijf jagen.
Dat zijn ze al, de meeste vluchtelingen komen uit Rusland.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Of Barneveld is al in handen van de Russen
zou wel mooi zijn want we hebben zelf geen tanks maar ongetwijfeld genoeg tractors om ze mee te slepenquote:Op maandag 7 maart 2022 12:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Of Barneveld is al in handen van de Russen
Nee, tenminste tot woensdag gesloten. Ik gok op weer verlenging daarna.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:07 schreef koffiekoekjes het volgende:
https://finance.yahoo.com/quote/EURRUB=X/
Gaan de Russische beurzen etc. morgen open?
Was wellicht kwestie van tijd.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:07 schreef MissButterflyy het volgende:
Nu.nl meldt dat de burgemeester van een voorstad van Kiev is gedood door Russische troepen.
Dan toch al moderner dan de XP bak waar vlad achter zit.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken, Windows Vista stickertje
Best nieuw. De nlse overheid werkt veelal nog met xp en sluit separate support af bij microsoft hiervoor.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken, Windows Vista stickertje
Genoeg overheden in de EU die nog XP hebben. Een paar jaar geleden was er een server op de luchthaven van Parijs gehackt omdat daar nog Windows 3.11 draaide.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Best nieuw. De nlse overheid werkt veelal nog met xp en sluit separate support af bij microsoft hiervoor.
zij lijkt echt een aandachtshoerquote:Op maandag 7 maart 2022 12:06 schreef KingRadler het volgende:
[..]
wow daar zou ik wel eens mee willen TikTokken
Tractors zijn hier vollop aanwezig dus die tanks zijn zo weggesleeptquote:Op maandag 7 maart 2022 12:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou wel mooi zijn want we hebben zelf geen tanks maar ongetwijfeld genoeg tractors om ze mee te slepen
Op mijn werk zijn er nog een paar oude DOS computers vanwege de fortran softwarequote:Op maandag 7 maart 2022 12:12 schreef HSG het volgende:
[..]
Genoeg overheden in de EU die nog XP hebben. Een paar jaar geleden was er een server op de luchthaven van Parijs gehackt omdat daar nog Windows 3.11 draaide.
Daar komen de Russen.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
De sirenes gingen net af!
Het komt wel erg dichtbij nu!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |