Dit dus, had geen offensief verwacht.quote:
Dat viel te verwachten.quote:
Lijken me eerste wereldproblemenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:51 schreef TLC het volgende:
Ik hoop niet dat de Oekrainse vluchtelingen in Nederland dadelijk schrikken als ze om 12 uur het luchtalarm horen.
Zou best wel eens redelijk rap realiteit kunnen worden. Binnen een aantal weken is Rusland zo failliet als ui. Worden ambtenaren salarissen niet meer betaald.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:51 schreef phpmystyle het volgende:
Misschien sturen we net zoals in '99 straks wel weer hulppakketten naar Rusland om hen wat bij te voeden
Net zo realistisch als dat het heel onwaarschijnlijk was dat Poetin Oekraïne zou binnenvallen.quote:
Ze hebben wel bergen goud nog natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zou best wel eens redelijk rap realiteit kunnen worden. Binnen een aantal weken is Rusland zo failliet als ui. Worden ambtenaren salarissen niet meer betaald.
Zijn het ook. Alleen er zit net een kleine nuance bij (die half Nederland ook niet kent)…quote:Op maandag 7 maart 2022 11:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Excuus, dit is één van die momenten dat duidelijk wordt dat Nederlands niet mijn eerste taal is. Ik dacht dat het in deze context zowat synoniemen waren.
Zo'n buitenlander die z'n bankafschrift leest na een Russische renteuitkering:quote:Op maandag 7 maart 2022 11:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat viel te verwachten.
Met Putins decreet eerder dat buitenlandse schulden zogenaamd in Roebels betaald zouden mogen worden, wakkert hij de inflatie aan plus verklaarde hij de facto Rusland failliet.
nou, waarom wordt door het westen, RT nieuws en dergelijke geblokkeerd?, dat is ook niet zuiverquote:Op maandag 7 maart 2022 11:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[ twitter ]
Nog Poetin voorstanders hier? Zet ik ze alvast op de nsb lijst.
Maar ik stuur niks.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zou best wel eens redelijk rap realiteit kunnen worden. Binnen een aantal weken is Rusland zo failliet als ui. Worden ambtenaren salarissen niet meer betaald.
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:00 schreef EinarBoe het volgende:
Baudet, kijk eens alsof je het allerdomste kamerlid ooit bent?
[ twitter ]
Is er iets waar deze man niet intrapt? Hoe kan iemand zoveel kinderlijke naïviteit in zich hebben...
Dit keer geen oefening lijkt wel, zit overal namelijk lucht om me heen.quote:
Goud kun je niet eten; China wil het wel kopen tegen afbraak prijzen.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ze hebben wel bergen goud nog natuurlijk.
Als het waar is, niet gezegd dat die laptops recent in gebruik zijn geweest hè...quote:Op maandag 7 maart 2022 12:01 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Die stumpert gelooft echt dat de Navo nog op 13e jaar oude laptops loopt te werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |