Ze zullen het dan wel verdiend hebben @KingRoland .quote:Op zondag 6 maart 2022 16:18 schreef KingRoland het volgende:
vooral mensen uit het kliekje @:afcniels
@Littlerabbit en ik hebben liever niet dat je scheidsrechters vergelijkt met honden.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:18 schreef DonDruiper het volgende:
De allerslechtste scheids van Nederland.
Tyfushond
Wist niet eens dat ie overleden wasquote:Op zondag 6 maart 2022 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wijlen Ron de Rijk was de allerergste die ging er zelfs bij speculeren wat de speler in kwestie op dat moment dacht.
Slechter dan Siemen Mulder of Joey Kooij?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:18 schreef DonDruiper het volgende:
De allerslechtste scheids van Nederland.
Tyfushond
Heel goed en bedankt.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:littlerabbit en ik hebben liever niet dat je scheidsrechters vergelijkt met honden.
Siemen Mulder is dit seizoen vrijwel foutloosquote:Op zondag 6 maart 2022 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Slechter dan Siemen Mulder of Joey Kooij?
Nóg slechter ja.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Slechter dan Siemen Mulder of Joey Kooij?
Ja waar is die eigenlijk?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Siemen Mulder is dit seizoen vrijwel foutloos
Jaja nou weten we het wel hequote:Op zondag 6 maart 2022 16:22 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nóg slechter ja.
Deze man heeft een Twente pyjama aan. Achterlijke kutmongool.
Okequote:Op zondag 6 maart 2022 16:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij al een eeuwigheid geblesseerd
nou nouquote:Op zondag 6 maart 2022 16:22 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nóg slechter ja.
Dat is toch die knakker die er zo oud uitziet voor zijn leeftijd?quote:
Met flink kaal haarquote:Op zondag 6 maart 2022 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch die knakker die er zo oud uitziet voor zijn leeftijd?
Die kale die ondanks dat hij flink aan de gewichten hangt blijkbaar altijd geblesseerd isquote:Op zondag 6 maart 2022 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch die knakker die er zo oud uitziet voor zijn leeftijd?
Ik heb een pittige mening over volwassen mannen in een pyjama.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:22 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nóg slechter ja.
Ik heb een pittige mening over de club FC Twente.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over volwassen mannen in een pyjama.
Daar is het juist misgegaan las ik laatst. In de lockdown is hij overtraind geraakt.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kale die ondanks dat hij flink aan de gewichten hangt blijkbaar altijd geblesseerd is
Dankje Tagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |