Als ik bij een uitvak in Nederland een net begrijp dan is het wel bij FC Twente.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:04 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
FC Twente is een parodie op een voetbalclub
Op alle frontenquote:Op zondag 6 maart 2022 16:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heeft Twente Feyenoord al ingehaald?
Komt altijd van alles naar beneden in het Twente-vakquote:Op zondag 6 maart 2022 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ik bij een uitvak in Nederland een net begrijp dan is het wel bij FC Twente.
quote:
Het leukste vind ik het altijd als verslaggevers het verkeerd zien, en dan maar vol blijven houden aan hun eigen versie terwijl in beeld steeds duidelijker te zien is dat ze er helemaal naast zitten.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leo Driessen komt er ook achter hoor na 5 minuten
Vooral Leo heeft daar last van.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het leukste vind ik het altijd als verslaggevers het verkeerd zien, en dan maar vol blijven houden aan hun eigen versie terwijl in beeld steeds duidelijker te zien is dat ze er helemaal naast zitten.
Gelukkig zit hij binnenkort in de cel.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vooral Leo heeft daar last van.
Die zit daar alleen voor zichzelf.
Wijlen Ron de Rijk was de allerergste die ging er zelfs bij speculeren wat de speler in kwestie op dat moment dacht.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vooral Leo heeft daar last van.
Die zit daar alleen voor zichzelf.
Heeft inderdaad wel samengewerkt met Marco B.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig zit hij binnenkort in de cel.
Dat is ook altijd wel mooi, of wat ze tegen elkaar zeggen.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wijlen Ron de Rijk was de allerergste die ging er zelfs bij speculeren wat de speler in kwestie op dat moment dacht.
Precies. Waar rook is is vuur.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft inderdaad wel samengewerkt met Marco B.
Komt dus niet uit de lucht vallen. Vieze Leo.
4-0 cityquote:Op zondag 6 maart 2022 15:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eitje voor City, wat denk jij @:KingRoland ?
Jaquote:Op zondag 6 maart 2022 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je nog gebeden dat bepaalde users Corona krijgen @:KingRoland ?
Leo is niet de scheids hoor.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:18 schreef DonDruiper het volgende:
De allerslechtste scheids van Nederland.
Tyfushond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |