Het was eerder een vraag of jouw rampdagen zich vaak tot het extreme voortzette.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou de voorspelling van @:littlerabbit niet uitkomen.
Begint een beetje een gimmick te worden.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:26 schreef El-Stinho het volgende:
Tadic sinds zijn juweel in Da Luz is ook meh.
Fixedquote:Op zondag 6 maart 2022 17:26 schreef GGMM het volgende:
Het is toch wel prettig kijken als je team niet afhankelijk is van "Nou, hopen maar dat we niet een onterechte penalty tegen krijgen".
@:dombohetolifantje1
quote:Op zondag 6 maart 2022 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
@:coco ik schakel over naar Ajax want Nekaz valt toch wat tegen.
"Schuurs, die heeft een goed schot, zo liet hij bij Fortuna al zien."quote:Op zondag 6 maart 2022 17:30 schreef El-Stinho het volgende:
Schuurs is een lief kind, maar laat hem maar niet meer schieten.
Mag ik je vragen of jij fan van de muzikant Kurt Vile bent?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Schuurs, die heeft een goed schot, zo liet hij bij Fortuna al zien."
Grootste leugen op de Nederlandse velden.
Ze mogen Tadic wel even wisselen.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Na rust maar uitlopen naar de bekende 5-0.
AZ kan gewoon beter. Prutsers.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel volledig terecht verder deze tussenstand.
Ik moet bekennen dat zijn werk mij niet geheel bekend is. Paar flarden net bij het scrollen stemmen echter best hoopvol.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mag ik je vragen of jij fan van de muzikant Kurt Vile bent?
Wel TWOD-gerelateerd, maar ik krijg een bol broekje van de eerste releases voor zijn nieuwe album deze weken. Een groot geluksmoment.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat zijn werk mij niet geheel bekend is. Paar flarden net bij het scrollen stemmen echter best hoopvol.
Er dreigt wel kabbelaids, maar ik ga het een kans geven.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel TWOD-gerelateerd, maar ik krijg een bol broekje van de eerste releases deze weken.
Het kan kabbelaids zijn, maar ik probeer het gewoon even bij je.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Er dreigt wel kabbelaids, maar ik ga het een kans geven.
Overigens betrapte ik mezelf er vanochtend op mee te neuriën met Under The Pressure.
Zitten we nog een beetje in de buurt van dat minste tegendoelpuntenrecord?quote:
Dat is 13 tegengoals volgens mij.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zitten we nog een beetje in de buurt van dat minste tegendoelpuntenrecord?
Baretto kan echt niet meer he. Als hij een sprint inzet doen mijn eigen gewrichten gewoon pijnquote:
Dat moet nog wel te halen zijn, al vind ik het ook weer niet zo belangrijk.quote:
quote:
Fixedquote:Op zondag 6 maart 2022 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Ajax-defensie is Timber een beetje kwijt.
Eens, toch speelt hij best veel geloof ikquote:Op zondag 6 maart 2022 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Baretto kan echt niet meer he. Als hij een sprint inzet doen mijn eigen gewrichten gewoon pijn
quote:
Correctquote:
waarvan aktequote:Op zondag 6 maart 2022 18:05 schreef TAV74 het volgende:
PSV wordt gewoon kampioen. Dit Ajax gaat nog veel punten verspelen nu er achterin gewisseld moet worden.
Komt door de kleuren natuurlijk. Ajax in al zijn politiek correctheid wil geen slechte pr krijgenquote:Op zondag 6 maart 2022 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
Nou ja, het is wel tegen RKC natuurlijk, dan kunnen dit soort dingen een keertje gebeuren.
Het zou me niks verbazen als dit de reden blijkt te zijn!quote:Op zondag 6 maart 2022 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt door de kleuren natuurlijk. Ajax in al zijn politiek correctheid wil geen slechte pr krijgen
met 2 pompies majo.quote:
Zou me niet verbazen als Braddie weer zo een fastfood review gaat makenquote:
Wat is jouw favoriete saus bij een gehaktbal?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Een beetje saus nemen
Druipen moet het. Laat dat beessie niet voor niks gestorven zijn.
Maakt hij nog filmpjes?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als Braddie weer zo een fastfood review gaat maken
nog een keer over snackbar de admiraal.
Altijd combineren al neem ik geen curry bij een warme bal. Sausvlekken horen erbij maar een oceaan aan saus hoeft ook weer nietquote:Op zondag 6 maart 2022 18:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete saus bij een gehaktbal?
Ik ga dit zo even op mijn gemak bekijken.quote:
Ik kijk met je mee.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:14 schreef Caland het volgende:
Baretto wordt gewisseld (ja ik blijf gewoon die andere wedstrijd kijken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |