Het was eerder een vraag of jouw rampdagen zich vaak tot het extreme voortzette.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou de voorspelling van @:littlerabbit niet uitkomen.
Begint een beetje een gimmick te worden.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:26 schreef El-Stinho het volgende:
Tadic sinds zijn juweel in Da Luz is ook meh.
Fixedquote:Op zondag 6 maart 2022 17:26 schreef GGMM het volgende:
Het is toch wel prettig kijken als je team niet afhankelijk is van "Nou, hopen maar dat we niet een onterechte penalty tegen krijgen".
@:dombohetolifantje1
quote:Op zondag 6 maart 2022 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
@:coco ik schakel over naar Ajax want Nekaz valt toch wat tegen.
"Schuurs, die heeft een goed schot, zo liet hij bij Fortuna al zien."quote:Op zondag 6 maart 2022 17:30 schreef El-Stinho het volgende:
Schuurs is een lief kind, maar laat hem maar niet meer schieten.
Mag ik je vragen of jij fan van de muzikant Kurt Vile bent?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Schuurs, die heeft een goed schot, zo liet hij bij Fortuna al zien."
Grootste leugen op de Nederlandse velden.
Ze mogen Tadic wel even wisselen.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Na rust maar uitlopen naar de bekende 5-0.
AZ kan gewoon beter. Prutsers.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel volledig terecht verder deze tussenstand.
Ik moet bekennen dat zijn werk mij niet geheel bekend is. Paar flarden net bij het scrollen stemmen echter best hoopvol.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mag ik je vragen of jij fan van de muzikant Kurt Vile bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |