Suziquote:
knappe manquote:
welk mennekequote:Op zondag 6 maart 2022 13:57 schreef suzi1 het volgende:
maar greysie, die menneke is wel erg jong hoor!
Fijne zondag.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:00 schreef suzi1 het volgende:
ik ben er weer vandoor. je weet het tenslotte maar nooit. alle liefde der liefde die ik niet nodig heb is voor jullie <3
geniaalquote:
see you later soesjequote:Op zondag 6 maart 2022 14:00 schreef suzi1 het volgende:
ik ben er weer vandoor. je weet het tenslotte maar nooit. alle liefde der liefde die ik niet nodig heb is voor jullie <3
quote:Op zondag 6 maart 2022 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net nog lekker een stukje geslapen
ook hearlik!quote:Op zondag 6 maart 2022 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net nog lekker een stukje geslapen
Ik ga zo nog een stukje lopen met de hond van de buren om het goed te makenquote:
Immersquote:
heerlijkquote:Op zondag 6 maart 2022 14:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb heerlijk gewandeld![]()
![]()
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Wel frisjes, vooral als de zon weg isquote:Op zondag 6 maart 2022 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
heerlijk
hier ook
alleen geen foto's gemaakt
liepen over de dijkquote:Op zondag 6 maart 2022 14:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel frisjes, vooral als de zon weg is
Dat is wel fijner dan in je gezichtquote:Op zondag 6 maart 2022 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
liepen over de dijk
gelukkig de wind in de rug
Hoe kom je daar nu bij, ik zie geen andere UI hoorquote:
Van mij mag je hoorquote:Op zondag 6 maart 2022 15:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij, ik zie geen andere UI hoor
maar wat?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik heb rijst met broccoli,makreel,kidneyboontjes en cashewnootjes prutjequote:
Op een pozza?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb rijst met broccoli,makreel,kidneyboontjes en cashewnootjes prutje
5 uur geweest maatje,tijd voor.quote:
Hij is ook leukquote:Op zondag 6 maart 2022 16:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet ik. Maar kies toch elke keer deze weer
En ons maar in het tuinhuisje laten wachten.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]was nog over van vanmiddag..
Belegde broodjes laten bezorgen voor op 't balkon
je bent welkom hoorquote:Op zondag 6 maart 2022 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ons maar in het tuinhuisje laten wachten.
quote:Op zondag 6 maart 2022 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]was nog over van vanmiddag..
Belegde broodjes laten bezorgen voor op 't balkon
Het eten staat al op het vuur.quote:
Spaghetti.quote:
Lekker met een laag gerapste kaas erover.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker met een laag gerapste kaas erover.
Visite geweest?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, ff overprikkeld hier na een gezellig dagje!
Ja eerst met Mini-ToT de stad in geweest waar hij flink druk op de skelter heeft rondgereden. Toen ging de skelter de auto in en dacht hij naar een leuke plek te gaan, maar we gingen naar een restaurant voor een lunch met kennissen.quote:
Die gaan een keer zo duur worden las ik net in de krant. Net als brood dat komt straks rond de 5 euro.quote:
Die wilde natuurlijk lekker nog rond skelteren.. Té veel gepraat om je heen van andere mensen? Kan daar ook heel slecht tegen, ook al probeer ik er wel steeds meer te negeren maar lukt niet altijd.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja eerst met Mini-ToT de stad in geweest waar hij flink druk op de skelter heeft rondgereden. Toen ging de skelter de auto in en dacht hij naar een leuke plek te gaan, maar we gingen naar een restaurant voor een lunch met kennissen.
Was meneertje eerst niet van gediend dus veel gekrijs tot we binnen waren. Al snel kwamen daar ook andere kinderen en werd hij hysterisch van vreugde.![]()
Gezellig met die mensen zitten kletsen, maar het werd er echt idioot druk en rumoerig en na verloop van tijd vroeg ik of we het bij ons thuis konden voortzetten, want ik was al overprikkeld.
Eenmaal thuis werd Mini-ToT steeds gekker en gekker, ook helemaal overprikkeld dus.En dat terwijl ik een goed gesprek met de visite aan het voeren was.
Op het laatst brak de gekte hem echt op en raakte hij helemaal overstuur. In z'n bedje gelegd toen het bezoek weg ging.
Rust.....
Die ligt te meuren nu!quote:Op zondag 6 maart 2022 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die wilde natuurlijk lekker nog rond skelteren.. Té veel gepraat om je heen van andere mensen? Kan daar ook heel slecht tegen, ook al probeer ik er wel steeds meer te negeren maar lukt niet altijd.
Je stuurt hem natuurlijk op die leeftijd ook nog niet echt naar buiten toen, als die zo druk wordt dus wel lastig idd
En nu is Mini-ToT weer lekker gekalmeerd/rustig?
Denk ik niet, te vroeg.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hopen dat ie lekker door slaapt dan
Anders nu maar wakker maken?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Denk ik niet, te vroeg.Even tussendoor een uurtje entertainen en dan weer slapen, denk ik.
quote:Op zondag 6 maart 2022 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Denk ik niet, te vroeg.Even tussendoor een uurtje entertainen en dan weer slapen, denk ik.
Neuh, hij heeft dit nu echt even nodig. Hij was nog veel meer overprikkeld dan ik!quote:
Nee hij is uitgeput, ik wil hem zo veel mogelijk laten slapen nu, maar ik ga er van uit dat hij zelf zo weer wakker wordt omdat het zo vroeg is.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:30 schreef maily het volgende:
[..]
Heel vervelend dat zijn slaapschema nu weer om ligt ... ga je m straks wakkermaken?
Ah ok.. dan idd maar laten slapenquote:Op zondag 6 maart 2022 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, hij heeft dit nu echt even nodig. Hij was nog veel meer overprikkeld dan ik!Jezus, wat had hij een lol zeg!
Straks weer even rustig laten spelen als hij wakker wordt.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hij is uitgeput, ik wil hem zo veel mogelijk laten slapen nu, maar ik ga er van uit dat hij zelf zo weer wakker wordt omdat het zo vroeg is.
Lief zeg..quote:Op zondag 6 maart 2022 18:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]nu mag je chocolaatje bij de koffie
Zo'n chocolaatje die in het slagroomgebak zit.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]nu mag je chocolaatje bij de koffie
quote:Op zondag 6 maart 2022 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n chocolaatje die in het slagroomgebak zit.
Oeh lekker.quote:
Ik zit vol dus ik wacht nog even.quote:
ik heb ook nog nachts en met name quac die op moetenquote:Op zondag 6 maart 2022 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit vol dus ik wacht nog even.
Je kwak moet vannacht op?quote:Op zondag 6 maart 2022 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb ook nog nachts en met name quac die op moeten
nachts en quac??quote:Op zondag 6 maart 2022 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb ook nog nachts en met name quac die op moeten
quote:
Voorkomt ook dat je wakker wordt terwijl het laken aan je buik plakt.quote:
Mwah...quote:
De boel wordt daarvoor te regelmatig afgetaptquote:Op zondag 6 maart 2022 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voorkomt ook dat je wakker wordt terwijl het laken aan je buik plakt.
Iets met 40 dagen ...quote:Op zondag 6 maart 2022 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De boel wordt daarvoor te regelmatig afgetapt
ik las afgetapedquote:Op zondag 6 maart 2022 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De boel wordt daarvoor te regelmatig afgetapt
Ach, dan heb je het maar weer gehad.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:35 schreef FranticDJ het volgende:
kak moet morgenochtend om 8u bij de tandarts zijn
ja helemaal vergeten.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach, dan heb je het maar weer gehad.
Zoiets is tegenwoordig bijna rendabeler dan verwarmen op gas...quote:
jaquote:Op zondag 6 maart 2022 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zoiets is tegenwoordig bijna rendabeler dan verwarmen op gas...
die optie hebben we besprokenquote:
Dat is mooi op tijdquote:Op zondag 6 maart 2022 19:35 schreef FranticDJ het volgende:
Krijg hoofdpijn, dus zo in bed nog ff tv kijkenquote:
Controle, of moet er van alles gebeuren?quote:Op zondag 6 maart 2022 19:35 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2022 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Krijg hoofdpijn, dus zo in bed nog ff tv kijken
Nog even en we kunnen met haar ui's kwartetten.quote:
Nou pas als ik er even onder lig, want eerst is t k koud brrquote:
kruikje in bedquote:Op zondag 6 maart 2022 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou pas als ik er even onder lig, want eerst is t k koud brr
controlequote:Op zondag 6 maart 2022 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Controle, of moet er van alles gebeuren?
Noem je haar nu Mrsuilenbal?quote:
papieren agenda ftwquote:Op zondag 6 maart 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet in je agenda van je tel gezet?
Zal ik tegen je komen aankruipen?quote:
Tja beter volgende afspraak in je telefoon zettenquote:
Lekker wezen verven in je huisje?quote:Op zondag 6 maart 2022 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Zo ik zit lekker onder de witte verf vlekken , alsof ik van een bukkake af kom
Als ik t daar door warm krijg graagquote:Op zondag 6 maart 2022 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik tegen je komen aankruipen?
quote:Op zondag 6 maart 2022 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Zo ik zit lekker onder de witte verf vlekken , alsof ik van een bukkake af kom
neuh kijk toch niet in die agendaquote:Op zondag 6 maart 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja beter volgende afspraak in je telefoon zetten
Altijd warm onder mijn vleugeltje.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als ik t daar door warm krijg graag
nieuwe woning als dekmantel gebruikenquote:Op zondag 6 maart 2022 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wat een opvallende woordkeus...
"Hee Google, zet in mijn agenda dat ik een tandartsafspraak heb maandagochtend 8 uur."quote:
Toegegeven, er zijn slechtere smoezen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nieuwe woning als dekmantel gebruiken
He Google stuur mij 1 uur van tevoren een reminder!quote:Op zondag 6 maart 2022 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Hee Google, zet in mijn agenda dat ik een tandartsafspraak heb maandagochtend 8 uur."
Vaak wel inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd warm onder mijn vleugeltje.
Zelf makenquote:Op zondag 6 maart 2022 19:50 schreef Schakeltopia het volgende:
was opzoek naar een plaatje van rookworst met mayonaise maar kan niet vinden
Voor mayonaisefoto's moet je bij @bitterbal zijnquote:Op zondag 6 maart 2022 19:50 schreef Schakeltopia het volgende:
was opzoek naar een plaatje van rookworst met mayonaise maar kan niet vinden
die niet aan die pauper spraak assistentenquote:Op zondag 6 maart 2022 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Hee Google, zet in mijn agenda dat ik een tandartsafspraak heb maandagochtend 8 uur."
haal die aub niet hierheen zeg..quote:Op zondag 6 maart 2022 19:52 schreef maily het volgende:
[..]
Voor mayonaisefoto's moet je bij @:bitterbal zijn
VIV inwijdingsfeest.quote:
Ik ook niet. Alleen om even snel een countdown te zetten voor bij het koken is het makkelijk, voor de rest gaat het altijd mis. Vergaderingen worden altijd verkeerd vastgelegd.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die niet aan die pauper spraak assistenten
iedereen bij z'n lokale hema een fles jip en janneke bubbels saufenquote:
Het zou verboden moeten worden.quote:
ja word weer studeren wie wie isquote:Op zondag 6 maart 2022 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden.
Ik heb er een leesbril voor nodig.....quote:Op zondag 6 maart 2022 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn autisme kan al deze veranderende UI's niet aan
Ik begin er bijna een paniek aanval van te krijgenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik heb er een leesbril voor nodig.....
Oh no!quote:Op zondag 6 maart 2022 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begin er bijna een paniek aanval van te krijgen
Oh jeetje! Moet ik hem maar weer veranderenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn autisme kan al deze veranderende UI's niet aan
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh jeetje! Moet ik hem maar weer veranderen![]()
![]()
Was maar een grapje hoorquote:
wacht ffquote:Op zondag 6 maart 2022 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begin er bijna een paniek aanval van te krijgen
Zijn geen leuke grapjes haquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Goed ideequote:Op zondag 6 maart 2022 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
iedereen bij z'n lokale hema een fles jip en janneke bubbels saufen
Da kans dat mijn parkiet spontaan de afwas gaat doen is groter.quote:
lolquote:Op zondag 6 maart 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Da kans dat mijn parkiet spontaan de afwas gaat doen is groter.
quote:Op zondag 6 maart 2022 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
altijd mooi hoe je bij de supermarkt twee van die 'ruige boys' ziet die zo'n fles op de band gooien... en dan 'dronken' zijn in de speeltuinquote:Op zondag 6 maart 2022 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
altijd mooi hoe je bij de supermarkt twee van die 'ruige boys' ziet die zo'n fles op de band gooien... en dan 'dronken' zijn in de speeltuin
Liever Clairette de Diequote:Op zondag 6 maart 2022 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar 18 mil?quote:
nee tochquote:
beetje jif op je handen en gaanquote:Op zondag 6 maart 2022 20:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ik krijg het verf niet van mijn handen
ah ff proberenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beetje jif op je handen en gaan
of tandpasta
zeep met een beetje koffie prut!quote:Op zondag 6 maart 2022 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
of scrub als er een vrouw in je leven is
quote:
Wij weten.quote:
quote:
Mijn liedje is leuker.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn liedje is leuker ook leuk.![]()
vriendjesvet?quote:Op zondag 6 maart 2022 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
Iets vettigs in mijn handen gewreven, nu is het weg
Gewoon handcremequote:
En morgen?quote:Op zondag 6 maart 2022 21:28 schreef B00STER het volgende:
Mogguh! Vandaag maar even een ander biertje![]()
[ afbeelding ]
Minder.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik wel even aan deze ben ik bang.
Ik hoop dat het voor je meevalt.quote:
Don't mess with maily.quote:
Heb alleen een berging beneden, daar ga ik een casting couch zettenquote:
Dan zijn ze aan het uitbuiken en van het weekend aan het bijkomen.quote:
Maanlampje.quote:
Goed weekend gehad?quote:
Hetzelfde als ik dus.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Druk, maar goed en gezellig
En jij:?
Aah heerlijk !quote:Op zondag 6 maart 2022 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hetzelfde als ik dus.
Gisteren een goede vriend op bezoek gehad en vandaag lekker in huis bezig geweest.
Idd, we hadden elkaar alweer een tijdje niet gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |