Suziquote:
knappe manquote:
welk mennekequote:Op zondag 6 maart 2022 13:57 schreef suzi1 het volgende:
maar greysie, die menneke is wel erg jong hoor!
Fijne zondag.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:00 schreef suzi1 het volgende:
ik ben er weer vandoor. je weet het tenslotte maar nooit. alle liefde der liefde die ik niet nodig heb is voor jullie <3
geniaalquote:
see you later soesjequote:Op zondag 6 maart 2022 14:00 schreef suzi1 het volgende:
ik ben er weer vandoor. je weet het tenslotte maar nooit. alle liefde der liefde die ik niet nodig heb is voor jullie <3
quote:Op zondag 6 maart 2022 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net nog lekker een stukje geslapen
ook hearlik!quote:Op zondag 6 maart 2022 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net nog lekker een stukje geslapen
Ik ga zo nog een stukje lopen met de hond van de buren om het goed te makenquote:
Immersquote:
heerlijkquote:Op zondag 6 maart 2022 14:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb heerlijk gewandeld![]()
![]()
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Wel frisjes, vooral als de zon weg isquote:Op zondag 6 maart 2022 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
heerlijk
hier ook
alleen geen foto's gemaakt
liepen over de dijkquote:Op zondag 6 maart 2022 14:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel frisjes, vooral als de zon weg is
Dat is wel fijner dan in je gezichtquote:Op zondag 6 maart 2022 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
liepen over de dijk
gelukkig de wind in de rug
Hoe kom je daar nu bij, ik zie geen andere UI hoorquote:
Van mij mag je hoorquote:Op zondag 6 maart 2022 15:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij, ik zie geen andere UI hoor
maar wat?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik heb rijst met broccoli,makreel,kidneyboontjes en cashewnootjes prutjequote:
Op een pozza?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb rijst met broccoli,makreel,kidneyboontjes en cashewnootjes prutje
5 uur geweest maatje,tijd voor.quote:
Hij is ook leukquote:Op zondag 6 maart 2022 16:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet ik. Maar kies toch elke keer deze weer
En ons maar in het tuinhuisje laten wachten.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]was nog over van vanmiddag..
Belegde broodjes laten bezorgen voor op 't balkon
je bent welkom hoorquote:Op zondag 6 maart 2022 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ons maar in het tuinhuisje laten wachten.
quote:Op zondag 6 maart 2022 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]was nog over van vanmiddag..
Belegde broodjes laten bezorgen voor op 't balkon
Het eten staat al op het vuur.quote:
Spaghetti.quote:
Lekker met een laag gerapste kaas erover.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker met een laag gerapste kaas erover.
Visite geweest?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, ff overprikkeld hier na een gezellig dagje!
Ja eerst met Mini-ToT de stad in geweest waar hij flink druk op de skelter heeft rondgereden. Toen ging de skelter de auto in en dacht hij naar een leuke plek te gaan, maar we gingen naar een restaurant voor een lunch met kennissen.quote:
Die gaan een keer zo duur worden las ik net in de krant. Net als brood dat komt straks rond de 5 euro.quote:
Die wilde natuurlijk lekker nog rond skelteren.. Té veel gepraat om je heen van andere mensen? Kan daar ook heel slecht tegen, ook al probeer ik er wel steeds meer te negeren maar lukt niet altijd.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja eerst met Mini-ToT de stad in geweest waar hij flink druk op de skelter heeft rondgereden. Toen ging de skelter de auto in en dacht hij naar een leuke plek te gaan, maar we gingen naar een restaurant voor een lunch met kennissen.
Was meneertje eerst niet van gediend dus veel gekrijs tot we binnen waren. Al snel kwamen daar ook andere kinderen en werd hij hysterisch van vreugde.![]()
Gezellig met die mensen zitten kletsen, maar het werd er echt idioot druk en rumoerig en na verloop van tijd vroeg ik of we het bij ons thuis konden voortzetten, want ik was al overprikkeld.
Eenmaal thuis werd Mini-ToT steeds gekker en gekker, ook helemaal overprikkeld dus.En dat terwijl ik een goed gesprek met de visite aan het voeren was.
Op het laatst brak de gekte hem echt op en raakte hij helemaal overstuur. In z'n bedje gelegd toen het bezoek weg ging.
Rust.....
Die ligt te meuren nu!quote:Op zondag 6 maart 2022 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die wilde natuurlijk lekker nog rond skelteren.. Té veel gepraat om je heen van andere mensen? Kan daar ook heel slecht tegen, ook al probeer ik er wel steeds meer te negeren maar lukt niet altijd.
Je stuurt hem natuurlijk op die leeftijd ook nog niet echt naar buiten toen, als die zo druk wordt dus wel lastig idd
En nu is Mini-ToT weer lekker gekalmeerd/rustig?
Denk ik niet, te vroeg.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hopen dat ie lekker door slaapt dan
Anders nu maar wakker maken?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Denk ik niet, te vroeg.Even tussendoor een uurtje entertainen en dan weer slapen, denk ik.
quote:Op zondag 6 maart 2022 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Denk ik niet, te vroeg.Even tussendoor een uurtje entertainen en dan weer slapen, denk ik.
Neuh, hij heeft dit nu echt even nodig. Hij was nog veel meer overprikkeld dan ik!quote:
Nee hij is uitgeput, ik wil hem zo veel mogelijk laten slapen nu, maar ik ga er van uit dat hij zelf zo weer wakker wordt omdat het zo vroeg is.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:30 schreef maily het volgende:
[..]
Heel vervelend dat zijn slaapschema nu weer om ligt ... ga je m straks wakkermaken?
Ah ok.. dan idd maar laten slapenquote:Op zondag 6 maart 2022 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, hij heeft dit nu echt even nodig. Hij was nog veel meer overprikkeld dan ik!Jezus, wat had hij een lol zeg!
Straks weer even rustig laten spelen als hij wakker wordt.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hij is uitgeput, ik wil hem zo veel mogelijk laten slapen nu, maar ik ga er van uit dat hij zelf zo weer wakker wordt omdat het zo vroeg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |