Suziquote:
knappe manquote:
welk mennekequote:Op zondag 6 maart 2022 13:57 schreef suzi1 het volgende:
maar greysie, die menneke is wel erg jong hoor!
Fijne zondag.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:00 schreef suzi1 het volgende:
ik ben er weer vandoor. je weet het tenslotte maar nooit. alle liefde der liefde die ik niet nodig heb is voor jullie <3
geniaalquote:
see you later soesjequote:Op zondag 6 maart 2022 14:00 schreef suzi1 het volgende:
ik ben er weer vandoor. je weet het tenslotte maar nooit. alle liefde der liefde die ik niet nodig heb is voor jullie <3
quote:Op zondag 6 maart 2022 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net nog lekker een stukje geslapen
ook hearlik!quote:Op zondag 6 maart 2022 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net nog lekker een stukje geslapen
Ik ga zo nog een stukje lopen met de hond van de buren om het goed te makenquote:
Immersquote:
heerlijkquote:Op zondag 6 maart 2022 14:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb heerlijk gewandeld![]()
![]()
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Wel frisjes, vooral als de zon weg isquote:Op zondag 6 maart 2022 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
heerlijk
hier ook
alleen geen foto's gemaakt
liepen over de dijkquote:Op zondag 6 maart 2022 14:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel frisjes, vooral als de zon weg is
Dat is wel fijner dan in je gezichtquote:Op zondag 6 maart 2022 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
liepen over de dijk
gelukkig de wind in de rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |