Nog even en we kunnen met haar ui's kwartetten.quote:
wel op tijd voor morgen in ieder gevalquote:
kruikje in bedquote:Op zondag 6 maart 2022 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou pas als ik er even onder lig, want eerst is t k koud brr
controlequote:Op zondag 6 maart 2022 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Controle, of moet er van alles gebeuren?
Noem je haar nu Mrsuilenbal?quote:
papieren agenda ftwquote:Op zondag 6 maart 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet in je agenda van je tel gezet?
Zal ik tegen je komen aankruipen?quote:
Lekker wezen verven in je huisje?quote:Op zondag 6 maart 2022 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Zo ik zit lekker onder de witte verf vlekken , alsof ik van een bukkake af kom
Als ik t daar door warm krijg graagquote:Op zondag 6 maart 2022 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik tegen je komen aankruipen?
quote:Op zondag 6 maart 2022 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Zo ik zit lekker onder de witte verf vlekken , alsof ik van een bukkake af kom
neuh kijk toch niet in die agendaquote:Op zondag 6 maart 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja beter volgende afspraak in je telefoon zetten
Altijd warm onder mijn vleugeltje.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als ik t daar door warm krijg graag
nieuwe woning als dekmantel gebruikenquote:Op zondag 6 maart 2022 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wat een opvallende woordkeus...
"Hee Google, zet in mijn agenda dat ik een tandartsafspraak heb maandagochtend 8 uur."quote:
Toegegeven, er zijn slechtere smoezen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nieuwe woning als dekmantel gebruiken
He Google stuur mij 1 uur van tevoren een reminder!quote:Op zondag 6 maart 2022 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Hee Google, zet in mijn agenda dat ik een tandartsafspraak heb maandagochtend 8 uur."
Vaak wel inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd warm onder mijn vleugeltje.
Zelf makenquote:Op zondag 6 maart 2022 19:50 schreef Schakeltopia het volgende:
was opzoek naar een plaatje van rookworst met mayonaise maar kan niet vinden
Voor mayonaisefoto's moet je bij @bitterbal zijnquote:Op zondag 6 maart 2022 19:50 schreef Schakeltopia het volgende:
was opzoek naar een plaatje van rookworst met mayonaise maar kan niet vinden
die niet aan die pauper spraak assistentenquote:Op zondag 6 maart 2022 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Hee Google, zet in mijn agenda dat ik een tandartsafspraak heb maandagochtend 8 uur."
haal die aub niet hierheen zeg..quote:Op zondag 6 maart 2022 19:52 schreef maily het volgende:
[..]
Voor mayonaisefoto's moet je bij @:bitterbal zijn
VIV inwijdingsfeest.quote:
Ik ook niet. Alleen om even snel een countdown te zetten voor bij het koken is het makkelijk, voor de rest gaat het altijd mis. Vergaderingen worden altijd verkeerd vastgelegd.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die niet aan die pauper spraak assistenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |