Dit jaar. Bestellen met qr code is super chillquote:
Buiten dat ... moet je nog moeite doen om het via wifi te doen ...quote:Op zondag 6 maart 2022 12:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja zou daar ook geen fan van zijn.
Telefoon leg je doorgaans juist even weg dan moet je hem er alsnog bijnemen.
2022quote:Op zondag 6 maart 2022 12:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit jaar. Bestellen met qr code is super chill
Jij bestelt liever nog via muurschilderingen?quote:
Nee via een menukaart gewoon zoals het hoort. In japan heb je zaken on te eten, zit je achter een luikje en een schermpje om te bestellen. Nou dan eet ik liever gewoon thuis...quote:Op zondag 6 maart 2022 12:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bestelt liever nog via muurschilderingen?
Ja, beetje persoonlijk moet het wel zijn inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2022 12:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee via een menukaart gewoon zoals het hoort. In japan heb je zaken on te eten, zit je achter een luikje en een schermpje om te bestellen. Nou dan eet ik liever gewoon thuis...
Dit dus, verrekte boomert snapt er geen hol vanquote:
een fatsoenlijke internetbundel zou al wonderen doen dan.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Buiten dat ... moet je nog moeite doen om het via wifi te doen ...
Gezeik.
Niet mijn restaurant.
HAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGHHHHHHHHquote:Op zondag 6 maart 2022 12:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dit dus, verrekte boomert snapt er geen hol van
wifi?quote:Op zondag 6 maart 2022 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Buiten dat ... moet je nog moeite doen om het via wifi te doen ...
Gezeik.
Niet mijn restaurant.
Bas & Aad zaten naast een spiegel.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:02 schreef BasEnAad het volgende:
Twee tafeltjes verder zaten 2 oudjes die 10 minuten liepen te kloten met hun telefoon en toen maar weer zijn vertrokken
Ja ik heb toen om de kaart gevraagd, maar die was er nietquote:Op zondag 6 maart 2022 13:06 schreef sp3c het volgende:
Heb je om de kaart gevraagd of zit je nu al een uur boos te typen en foto's te maken van die vervloekte QR code?
Terechte klachtquote:Op zondag 6 maart 2022 13:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja ik heb toen om de kaart gevraagd, maar die was er niet
Ik zeg het al vaker, maak het thuis lekker gezellig met een glaasje wijn en een zelfgekookte pot.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:02 schreef BasEnAad het volgende:
Paar keer meegemaakt afgelopen weken:
Je krijgt dus geen 'papieren' menukaart, maar moet de QR-code op het tafelkleed () scannen en dan kun je op je tellie de menukaart zien. Hele hoop gekloot en werkt natuurlijk maar half.
Ik heb de menukaart toen maar gegoogledDat ging sneller.
Maar waar het mij om gaat is dat ik het vreselijk onhandig en ongastvrij vind. Zo van: ja zoek het maar uit, niet ons probleem. En ik associeer gebruik van mijn telefoon niet met een gezellig avondje uit, telefoons zijn ongezellig aan tafel.
Zal wel door corona komen natuurlijk, maar breng alsjeblieft die gewone menukaart weer terug. Dit is echt een verkeerd soort zuinigheid.
Bonusklacht:
Twee tafeltjes verder zaten 2 oudjes die 10 minuten liepen te kloten met hun telefoon en toen maar weer zijn vertrokken
Deze?quote:Op zondag 6 maart 2022 12:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Idd vreemd. De restaurants waar ik kom hebben meestal van die grote borden met foto's aan de muur.
Ik vind het top, zitten, telefoon pakken, qr scannen en eventueel online bestellen. Zo’n traditionele papieren menukaart (of nog erger zo’n nep lederen boek) waar iedereen met z’n vieze handen aan heeft gezeten vind ik niet meer van deze tijd.quote:
+Allebei voor jezelf betalen, zonder het ongemakkelijke moment, waarin je je kans op seks verspeelt.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:34 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
een fatsoenlijke internetbundel zou al wonderen doen dan.
Wel eens dat het wat onpersoonlijk is maar gaat wel lekker snel. Nog beter als je via de app kan bestellen en afrekenen, wat een gemak is dat. Niet eindeloos wachten en 5x genegeerd worden totdat je af mag rekenen
Kleitabletten geen optie?quote:Op zondag 6 maart 2022 12:19 schreef Fok-it het volgende:
Jij bestelt liever nog via muurschilderingen?
geen last van als getrouwde manquote:Op maandag 7 maart 2022 08:54 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
+Allebei voor jezelf betalen, zonder het ongemakkelijke moment, waarin je je kans op seks verspeelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |