SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Yep..hopen dat ze nu met zijn alle op to, en grace gaan..quote:Op zondag 6 maart 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
Dus Grace eruit en dan is de rust terug
Ben bang van nietquote:Op zondag 6 maart 2022 09:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Yep..hopen dat ze nu met zijn alle op to, en grace gaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat zou leuk zijn ja!quote:Op zondag 6 maart 2022 09:04 schreef Silves het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2022 09:05 schreef Ireth het volgende:
Zit je met een bak koffie en een beschuitje op zondagmorgen lekker op je gemak de COS terug te lezen.... komt er reclame langs![]()
![]()
Dafuq!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ben bang dat dit niet meer gaat gebeuren, en ik vind het wel heel toevallig dat Nawel die stem erbij heeft gewonnen..dat ze die maar op Tobi zet.die heeft immers haar gisteren beledigt..quote:Op zondag 6 maart 2022 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben bang van niet
Laat Kris maar lb zijn
Dan moeten ze wel 🤣
Heb het filmpje even gekeken..quote:Op zondag 6 maart 2022 09:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Ben bang dat dit niet meer gaat gebeuren, en ik vind het wel heel toevallig dat Nawel die stem erbij heeft gewonnen..dat ze die maar op Tobi zet.die heeft immers haar gisteren beledigt..
Zit je met een bak koffie en een beschuitje op zondagmorgen lekker op je gemak de COS terug te lezen.... komt er reclame langs![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Joh!quote:Op zondag 6 maart 2022 09:11 schreef Poeziewoes het volgende:
Krijg toch het gevoel dat BB blijft manipuleren om Mawel erin te houden.
tuurlijk die gaan voor de Soc media en niet meer voor de kijkcijfers...quote:Op zondag 6 maart 2022 09:11 schreef Poeziewoes het volgende:
![]()
waaarom klikte ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Cookies = aangepaste reclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik met Kristof. Die word keer op keer voorgetrokken.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:11 schreef Poeziewoes het volgende:
Ook ja!quote:Op zondag 6 maart 2022 09:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik met Kristof. Die word keer op keer voorgetrokken.
Nawel word er iedere week door de kijker ingehouden.
Nouch heeft bij de vorige nominaties gezegd dat ze kristof eruit wil want dan staat ze in de finale.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:15 schreef Silves het volgende:
Nous zal toch op Nawel moeten gaan stemmen, wil ze winnen..Met Kris heeft ze tenminste nog een kans..om 1 en 2 te zijn tegen de hollanders..
De manipulatie van BB is erg groot dit jaarquote:Op zondag 6 maart 2022 09:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nawel wordt er iedere week door de kijker ingehouden.
2x NL? Gaat 'm niet worden.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Kris is gered door salar, Zo ook is Nawel 1x gered door Nous...voorgetrokken vind ik dus echt niet.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nawel wordt er iedere week door de kijker ingehouden.
![]()
De morgen kan niet meer stuk hè? ÔSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ik zeg 3 op het bordquote:Op zondag 6 maart 2022 09:18 schreef Silves het volgende:
[..]
nee maar 1tje moet vertrekken..van de 2
![]()
Tja, Google geeft je reclame op maat, dus waar jij allemaal naar zitten te kijken weet ik niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Salar kan er wel opkomenquote:Op zondag 6 maart 2022 09:20 schreef engine het volgende:
Waarschijnlijk hebben Kristof en Salar een probleem als ze geen immuniteitspin pakken deze week.
Manipuleren doen ze sowieso, dus laat het dit jaar maar eens in het voordeel van de juiste persoon zijn.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:11 schreef Poeziewoes het volgende:
Dat denk ik ook niet. Kristof wel zodra hij erop staat. Maakt niet uit tegen wie.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar kan er wel opkomen
Maar die gaat niet naar huis
Laten we het hopen, en als Kris mocht gaan, dan komt heel snel de ware gezichten naarboven als ze geen zondebok meer hebben..2 weekjes is zo voorbij trouwens, dus ja wie weet 2 pers vertrekken.quote:
Nee voor hem is erop naar huisquote:Op zondag 6 maart 2022 09:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Kristof wel zodra hij erop staat. Maakt niet uit tegen wie.
Ik vermoed maar zo dat er van zowel Nederland als Belgie een man en een vrouw in de finale zitten.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
Dan zou Kristof ook in de finale zitten.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat er van zowel Nederland als Belgie een man en een vrouw in de finale zitten.
Grace is nog de enige Nederlandse vrouw die er in zit. Mijn vermoeden is dat ze de finale gaat halen daardoor.
Dan zou Kris ook in de finale zittenquote:Op zondag 6 maart 2022 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat er van zowel Nederland als Belgie een man en een vrouw in de finale zitten.
Grace is nog de enige Nederlandse vrouw die er in zit. Mijn vermoeden is dat ze de finale gaat halen daardoor.
quote:Op zondag 6 maart 2022 09:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dan zou Kristof ook in de finale zitten.
Dat zou ook kunnen, dat is de enige Belgische man inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zou Kris ook in de finale zitten
Met de NL'ers gaat nog voor de finale Tobias.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk eerder salarquote:Op zondag 6 maart 2022 09:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de NL'ers gaat nog voor de finale Tobias.
Van de Belgen Kristoffee of Nawel.
Ja tobias zie ik ook wel vertrekken, ik denk volgende week.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de NL'ers gaat nog voor de finale Tobias.
Van de Belgen Kristoffee of Nawel.
nee nawel heruitquote:Op zondag 6 maart 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
Zeg ik toch, je had al ge-edit.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eerder salar
Tobias verslaat salar niet qua stemmen
Ja had al ge-editquote:Op zondag 6 maart 2022 09:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeg ik toch, Tobias gaat nog vóór de finale.
Nep gekrijs om aandacht. Geloof er niks van dat ze dat ook doet als ze alleen thuis is.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:30 schreef Dotteke het volgende:
O grace hou eens op met dat zingen gggrrrrr
quote:Op zondag 6 maart 2022 09:32 schreef Silves het volgende:
Daar zit ze dan wachtend op nog een teken ..nog een vliegtuig, paard en koets, de fanfare..een parachutist met 1000 rozen..of op iedereen die haar de nodige complimentjes zo komen geven..of het excuus van tobi..
Heel irritant, de hele dag doorquote:Op zondag 6 maart 2022 09:32 schreef engine het volgende:
[..]
Nep gekrijs om aandacht. Geloof er niks van dat ze dat ook doet als ze alleen thuis is.
Wij mogen weer nomineren, en meer beslissingen nemen wat ze moeten doen..weer het publiek. dus daarom denk ik geen pin kopen of winnen.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:32 schreef Dotteke het volgende:
Tobias denkt dat er deze week geen Little Brother komt
Dit iddquote:Op zondag 6 maart 2022 09:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Manipuleren doen ze sowieso, dus laat het dit jaar maar eens in het voordeel van de juiste persoon zijn.
Ik heb er niet zo veel vertrouwen in dat wat wij stemmen/vinden ook echt gebeurd.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Wij mogen weer nomineren, en meer beslissingen nemen wat ze moeten doen..weer het publiek. dus daarom denk ik geen pin kopen of winnen.
die hoop heb ik al jaren opgegeven..quote:Op zondag 6 maart 2022 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo veel vertrouwen in dat wat wij stemmen/vinden ook echt gebeurd.
Ik ook.quote:
Gefeliciteerd met je 67e verjaardag, de taart was heerlijk, dank jequote:
Grappig al die onzinnige aannames omdat mensen een hekel aan haar hebbenquote:Op zondag 6 maart 2022 09:32 schreef Silves het volgende:
Daar zit ze dan wachtend op nog een teken ..nog een vliegtuig, paard en koets, de fanfare..een parachutist met 1000 rozen..of op iedereen die haar de nodige complimentjes zo komen geven..of het excuus van tobi..
Bedankt voor je nacht verslagquote:Op zondag 6 maart 2022 09:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 67e verjaardag, de taart was heerlijk, dank je
hekel?? ik heb een hekel aan putin en consorten, niet aan een onbekende tiktokker..quote:Op zondag 6 maart 2022 09:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grappig al die onzinnige aannames omdat mensen een hekel aan haar hebben
Oh daarom ben je natuurlijk zo bezig met haar.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:42 schreef Silves het volgende:
[..]
hekel?? ik heb een hekel aan putin en consorten, niet aan een onbekende tiktokker..
Ze ging hem vandaag de hele dag plagen zegt ze net, ben benieuwd wanneer hij dat eens een keer zat is.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:44 schreef Silves het volgende:
Tobi is zen..![]()
hoelang gaat dit duren..daar zorgt de straatmeid wel voor dat hij onzen wordt.
Wat kom jij dan doen op een cos?? je bezig houden met mij??quote:Op zondag 6 maart 2022 09:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh daarom ben je natuurlijk zo bezig met haar.
Logisch.
Keep on dreamin'quote:Op zondag 6 maart 2022 09:26 schreef Poeziewoes het volgende:
Vorige keer een vrouw BB gewonnen, zal nu wel een man winnen
Oh ik mag niet reageren op posts in de COS?quote:Op zondag 6 maart 2022 09:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat kom jij dan doen op een cos?? je bezig houden met mij??![]()
Kssst...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Grace steekt de draak met hem. Tobias zegt dat het hem helemaal niks doet, hij is zooo Zen vandaag.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:44 schreef Silves het volgende:
Tobi is zen..![]()
hoelang gaat dit duren..daar zorgt de straatmeid wel voor dat hij onzen wordt.
Lucky you! Doe haar de groetjes van me.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 09:47 schreef rinardo het volgende:
Voor degene die nog niet in streamverslag geweest zijn, hier de Filmpjes van vannacht met de witte pakken met dank aan @:DGK_Tegengas , in het laatste Filmpje kan je zien en horen dat Kristof zingt dat Nawel een extra stem heeft. Ook foto's van vannacht ik ging pas om 2 uur naar bed , kon niet slapen, dus dacht maak even Foto's voor jullie van de gekke Meiden .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het gelezen en gekeken, thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook voor DGK
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Het leukste zou zijn als ze na winst met de gouden koets naar de studio wordt gereden. Dat zou het plaatje perfect maken.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:32 schreef Silves het volgende:
Jij maakt het helemaal spannendquote:Op zondag 6 maart 2022 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het leukste zou zijn als ze na winst met de gouden koets naar de studio wordt gereden. Dat zou het plaatje perfect maken.
Zo als in brasil vorig jaar..daarom hebben ze die kroontjes uit china al meegenomen grace en de belg..quote:Op zondag 6 maart 2022 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het leukste zou zijn als ze na winst met de gouden koets naar de studio wordt gereden. Dat zou het plaatje perfect maken.
Ze hoort een muziekje buitenquote:Op zondag 6 maart 2022 09:53 schreef Verida het volgende:
morgen cossies![]()
waarom zit nawel in haar eentje buiten en met haar hoofd te schudden?
ze is demonen aan het oproepenquote:Op zondag 6 maart 2022 09:53 schreef Verida het volgende:
morgen cossies![]()
waarom zit nawel in haar eentje buiten en met haar hoofd te schudden?
Van wat ik terug las was ze niet blij dat er 10K op haar hoofd was gezet door Julio en Tobiasquote:Op zondag 6 maart 2022 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel zit dus buiten.
Distantieert zich van de groep?
Waarom?
Kan ze niet meer leuk met ze doen?
Is ook niet te horen op stream maar dat zei ze eerder.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:55 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, oke, ik had het geluid nog niet aanstaan
Ze gaat winnen. Wen maar alvast aan het idee..quote:Op zondag 6 maart 2022 09:58 schreef mario390 het volgende:
is dat prinzeschen an
het janken ?
als het normal lopen word zit zij
all thuis
Weet je wie al heel lang thuis zit, Vera.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:58 schreef mario390 het volgende:
is dat prinzeschen an
het janken ?
als het normal lopen word zit zij
all thuis
Met oortjes in kan je het horen.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:57 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook niet te horen op stream maar dat zei ze eerder.
ja maar niet weg fans zondern om datquote:Op zondag 6 maart 2022 10:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze gaat winnen. Wen maar alvast aan het idee..
Snap ik ook wel. Na 7x op de bank is dat ook wel de final insult.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wat ik terug las was ze niet blij dat er 10K op haar hoofd was gezet door Julio en Tobias
Die is alweer zo lang thuis dat ze zich überhaupt niet meer kan herinneren dat ze er ooit in gezeten heeft.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet je wie al heel lang thuis zit, Vera.
Kan mij voorstellen dat je je niet geliefd voelt bij je medebewoners op deze manierquote:Op zondag 6 maart 2022 10:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Na 7x op de bank is dat ook wel de final insult.
Precies dat.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen dat je je niet geliefd voelt bij je medebewoners op deze manier
Natuurlijk gaat zij winnen gezien zij de benodigde ingrediënten bezit om BB NL te winnen: dom, fake en lui. Idem vorige edities.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze gaat winnen. Wen maar alvast aan het idee..
quote:Op zondag 6 maart 2022 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
Er hangt een poeplucht in de gang. Volgens Nawel is er iemand gestorven. Zij doet de deur van de wc ruimte dicht.
Ik zou toch zeggen dat ze onderwijl wel gewend zijn aan poeplucht in de gang.
Of is het een sneer naar de poepert?
Nouchine ziet kaaschips/stengels liggen bij de kledingkasten. Ze zegt dat ze niet wist dat er kaasstengels waren.
Vannacht in de Gameroom hadden ze die kaapschips , iemand had een handje vol overgehouden en op een stoel in de gang gelegd, Rond half 2 vannacht was Grace zich daar aan het uitkleden en zag ze ze liggen op die stoel, ze scheurde toen een keukenrol papiertje af en legde ze daar netjes op, doordat ze ook een beetje tipsie was, moest ze erg lachen om die paar chippies op de stoel, was wel leuk momentje. even daarvoor hadden Grace en Tobi een super leuk en intiem gesprek in de badkamer op het bankje, hoop dat @DGK_Tegengas dat nog gaat uploaden, die wil ik nog eens luisterenquote:Op zondag 6 maart 2022 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
Er hangt een poeplucht in de gang. Volgens Nawel is er iemand gestorven. Zij doet de deur van de wc ruimte dicht.
Ik zou toch zeggen dat ze onderwijl wel gewend zijn aan poeplucht in de gang.
Of is het een sneer naar de poepert?
Nouchine ziet kaaschips/stengels liggen bij de kledingkasten. Ze zegt dat ze niet wist dat er kaasstengels waren.
quote:Op zondag 6 maart 2022 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen dat je je niet geliefd voelt bij je medebewoners op deze manier
Ja dit dus .quote:
KLopt en het was meer Julio die dit wilde dan Tobias. Deze zei tegen Julio jij moet je er goed bij voelen.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dit dus .
Het had niks te maken met wie wil ik zien vertrekken, maar wie zou er kunnen vertrekken..
Ik zit er niet mee hoor ik heb niets met haar. Maar ik kan mij wel voorstellen als je iedere ronde door je medebewoners wordt genomineerd dit niet fijn voelt.quote:
is ook niet mijn favo maar ik zie haar wel groeien na elke nominatie dus dat is wel positiefquote:Op zondag 6 maart 2022 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee hoor ik heb niets met haar. Maar ik kan mij wel voorstellen als je iedere ronde door je medebewoners wordt genomineerd dit niet fijn voelt.
Zij nomineert toch ook steeds dezelfde personen. Hypocriet gedrag.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee hoor ik heb niets met haar. Maar ik kan mij wel voorstellen als je iedere ronde door je medebewoners wordt genomineerd dit niet fijn voelt.
Thanks, was jij ook wakker?quote:
Ze doen het allemaal. Grace nomineerde ook Nawel met het argument ze is sterkquote:Op zondag 6 maart 2022 10:20 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zij nomineert toch ook steeds dezelfde personen. Hypocriet gedrag.
Dat vermoeden heb ik ook wel, omdat hij samen met Julio die 15K op haar hoofd heeft gezetquote:Op zondag 6 maart 2022 10:25 schreef engine het volgende:
Tobias denkt altijd maar dat iedereen tegen hem is. Nu verwacht hij ook weer dat Nawel hem gaat nomineren met een of ander vaag verhaal.
ahhh filmpje van Henk Blubberman, ik kan die nooit vinden als ik zoek, enkel als ik een link krijg, nu klik ik op zn naam en zn kanaal is leeg? hoe vind ik zijn filmpjes? zijn die verborgen?quote:
Die zal zo zeker komenquote:
Vorige week op Twitter gelezen dat ie alles weg zou halen. Geen idee waarom.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
ahhh filmpje van Henk Blubberman, ik kan die nooit vinden als ik zoek, enkel als ik een link krijg, nu klik ik op zn naam en zn kanaal is leeg? hoe vind ik zijn filmpjes? zijn die verborgen?
Maar geen vrijstellingquote:
Naast je normale nominaties mag je nog een extra stem uitbrengen op iemand. Dus je kunt er niet iemand mee redden.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat denk je wat je met een extra stem kan doen?
Ook iemand redden.
De linkerd.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: Sowieso, Grace als ik dan moet verliezen dan maar van jou, hé boef.
Vorig jaar was dat tegen het einde ook niet meerquote:Op zondag 6 maart 2022 10:41 schreef freaky40 het volgende:
Wat een flauwekul, LB was altijd immuun en dat wordt nu ineens aangepast. Kolder.
Precies. Zal je zijn kop zien als hij verloren heeft. Van een vrouw!quote:Op zondag 6 maart 2022 10:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
De linkerd.
Die hoopt gewoon op een fysiek zwaar spel, en dan is het een makkie om tegen een vrouw te strijden.
hij heeft het nu ook over dat het niet eerlijk zou zijn als het een fysiek spel zou zijn....man tegen vrouw. Maar ik weet zo net niet of hij het fysiek van Grace zal winnen.....quote:Op zondag 6 maart 2022 10:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
De linkerd.
Die hoopt gewoon op een fysiek zwaar spel, en dan is het een makkie om tegen een vrouw te strijden.
waarom, de groep is nu te klein om iemand immuun te laten wordenquote:Op zondag 6 maart 2022 10:41 schreef freaky40 het volgende:
Wat een flauwekul, LB was altijd immuun en dat wordt nu ineens aangepast. Kolder.
Volgens mij via zijn twitter en dan op media,zo was het vanmorgen in ieder geval.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
ahhh filmpje van Henk Blubberman, ik kan die nooit vinden als ik zoek, enkel als ik een link krijg, nu klik ik op zn naam en zn kanaal is leeg? hoe vind ik zijn filmpjes? zijn die verborgen?
Mooi he, zal ze leuk vinden dus hopelijk wint krisquote:Op zondag 6 maart 2022 10:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Dan heeft nawel dus niks aan haar extra stem als Kristof hem zou winnen
persoonlijk denk ik niet dat het een fysiek sterk spel is, het is namelijk individueel, dus zou in nadeel van de vrouwen zijn, we hebben dit jaar ook nog niet gehad. Wat weet je van elkaar, hoe goed heb je geluisterd naar je medebewoners, Misschien is het zo iets.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
De linkerd.
kloptquote:Op zondag 6 maart 2022 10:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat tegen het einde ook niet meer
Of Salar, goed dat ze tegen elkaar gaan, 1 van beide wint dus en heeft extra stem die hij op Nawel kan zetten.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:43 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Mooi he, zal ze leuk vinden dus hopelijk wint kris
Ja maar het is mogelijk dat de pijn enkel, voet gaat opspelen, dan kan de sportman in hart en nieren zich niet volledig geven?quote:Op zondag 6 maart 2022 10:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
De linkerd.
Die mogen ze wel een geluidsdemper gevenquote:Op zondag 6 maart 2022 10:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Jezus wat is Grace weer aan het schreeuwen zeg
Ik hoop stiekem nawel en salar op de bank deze week, dan hebben we de finale alvast gehad en kunnen we stoppenquote:Op zondag 6 maart 2022 10:44 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Of Salar, goed dat ze tegen elkaar gaan, 1 van beide wint dus en heeft extra stem die hij op Nawel kan zetten.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:45 schreef engine het volgende:
Volgens mij spelen ze tegelijk en niet zozeer tegen elkaar. Dat heeft Tobias er net van gemaakt maar dat is niet zo gezegd volgens mij.
Stem: Tobias zender check.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:47 schreef spapaars het volgende:
Tobias zendercheck, vrij vertaald, Tobias oprotten van die deur.
Allemaal aannames, heeft BB niet veel over losgelaten, enige wat hij zei is je speelt niet samen maar individueel, dus kan ook tegen elkaar zijnquote:Op zondag 6 maart 2022 10:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Nouchine zei: je speelt met 2 maar ook individueel...het was Belgisch dus misschien bedoelt ze dat wat jij zegt.
ja dat is ook leuk, en daar zijn mannen vaak niet goed inquote:Op zondag 6 maart 2022 10:47 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik hoop op puzzles, verschillende soorten puzzles
Nou ze hadden het juist precies goed voorspeld maar op het laatste moment moest Julio zo hoognodig tegen beter weten in de ijdeltuit uithangen,wat de jackpot 11000 euro heeft gekost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Welnee, dat is gewoon een spin van de Febo. Die besluiten Nawel er in te laten en dat er never nooit 10.000 bij komt.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:56 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk heeft Julio ze gewoon allemaal genaaid! Die wist ook wel dat Nawel er nooit uit zou gaan, dus waarom 10.000 zetten op haar exit
quote:Op zondag 6 maart 2022 10:55 schreef rinardo het volgende:
Wat een superleuk chill pak heeft Grace aanOme AliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
en toby keek zwijgzaam toequote:Op zondag 6 maart 2022 10:56 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk heeft Julio ze gewoon allemaal genaaid! Die wist ook wel dat Nawel er nooit uit zou gaan, dus waarom 10.000 zetten op haar exit
1 keer heeft ze zichzelf erop gezet 1 keer het publiek en ze heeft niet 7 keer op de bank gezeten, maar is 7 keer genomineerd en 6 keer op de bank, afgelopen week was ze twee keer genomineerd.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:58 schreef MMXMMX het volgende:
Goedemorgen
2x dezelfde cameras jammer.
Na 7x nomineren is Nawel er nog steeds de bewoners moeten
haar wel haten om haar 7x op de bank te plaatsen.
Ze geven blijkbaar niet op
Toby is een manipulator.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:25 schreef engine het volgende:
Tobias denkt altijd maar dat iedereen tegen hem is. Nu verwacht hij ook weer dat Nawel hem gaat nomineren met een of ander vaag verhaal.
Ja speelt een smerig spelletje.quote:
Kristof bedenkt ineens dat de winnaar in de minimal wat mag uitzoeken/kopen Je ook een pin kan kopen voor jezelfquote:
Afgelopen week heeft haar beste vriend haar op de bank gezet...quote:Op zondag 6 maart 2022 10:58 schreef MMXMMX het volgende:
Goedemorgen
2x dezelfde cameras jammer.
Na 7x nomineren is Nawel er nog steeds de bewoners moeten
haar wel haten om haar 7x op de bank te plaatsen.
Ze geven blijkbaar niet op
quote:Op zondag 6 maart 2022 11:06 schreef Magean het volgende:
Denk trouwens dat de pin uit het spel is gehaald nu.
quote:Op zondag 6 maart 2022 11:06 schreef Magean het volgende:
Denk trouwens dat de pin uit het spel is gehaald nu.
Hoop doet levenquote:Op zondag 6 maart 2022 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kristof bedenkt ineens dat de winnaar in de minimal wat mag uitzoeken/kopen Je ook een pin kan kopen voor jezelf
wat mij betreft mogen tobi en grace erop.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:08 schreef Magean het volgende:
Nu mag iedereen vrezen voor de bank. Jippie de mannen erop. (keep on dreaming)
Grace en Tobias gaan op Salar.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:06 schreef Magean het volgende:
Als ze de kans krijgen gooien ze salar ook voor de bus.
Salar onder de busquote:Op zondag 6 maart 2022 11:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Grace en Tobias gaan op Salar.![]()
En op Nawel uiteraard
Daar zijn ze al mee begonnen toen ze krisitof en Nawel uit de nominatie haaldequote:Op zondag 6 maart 2022 11:09 schreef Kodiak100 het volgende:
er moet nog 1 Belg en 1 Nederlander uit.
Dus BB start het spel beïnvloeden
Salar wint van iedereen 100%quote:Op zondag 6 maart 2022 11:06 schreef Magean het volgende:
Als ze de kans krijgen gooien ze salar ook voor de bus.
En Nawel gaat op Kris en Tobiasquote:Op zondag 6 maart 2022 11:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Grace en Tobias gaan op Salar.![]()
En op Nawel uiteraard
Ja ik hoorde het netquote:Op zondag 6 maart 2022 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Afgelopen week heeft haar beste vriend haar op de bank gezet...
Als je het mij vraagt wordt er al vanaf dag 1 beïnvloedquote:Op zondag 6 maart 2022 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zijn ze al mee begonnen toen ze krisitof en Nawel uit de nominatie haalde
Maar dat weten ze niet, dus dat kan je ze niet kwalijk nemen...quote:Op zondag 6 maart 2022 10:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Als eens zouden weten wat zich er in de buitenwereld afspeelt
Beetje klagen over het missen van vrijheid.
Er zijn miljoenen mensen die op dit moment geen vrijheid kennen
Stelletje mafklappers
Hoorde het kan lekker zeer doen als je daar met je vinger tussen komtquote:
Ja een muizenval op je nagel is echt geen pretjequote:Op zondag 6 maart 2022 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde het kan lekker zeer doen als je daar met je vinger tussen komt
quote:Op zondag 6 maart 2022 11:13 schreef Verida het volgende:
soms is koffievisite niet zo leuk......tot laters
Onverwachte koffie visite helemaalquote:Op zondag 6 maart 2022 11:13 schreef Verida het volgende:
soms is koffievisite niet zo leuk......tot laters
Weet ik maar neem het BB wel kwalijkquote:Op zondag 6 maart 2022 11:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dat weten ze niet, dus dat kan je ze niet kwalijk nemen...
En als Julio zijn stem niet op Nawel had gezet hadden Kris Nawel en Julio op het bord gestaan. Dus dubbel genaaidquote:
Dat valt maar te bezien. Ik denk toch dat de Belgen in meerderheid voor Nawel zullen stemmen en dat opgeteld bij haar kern-fanbase op Tik Tok kon Salar wel eens aan het kortste end trekken.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Salar wint van iedereen 100%
[ link | afbeelding ]
Wat zou ze daarmee winnen? 🤔quote:Op zondag 6 maart 2022 11:10 schreef Joyce-43 het volgende:
Mogge
Maar 2 stemmen voor nawel dus nou die zullen wel naar tobias gaan.
Ik help het je hopen.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:25 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO/BB heeft al lang besloten wie de winnares gaat worden
quote:Op zondag 6 maart 2022 10:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat die eruit gaatquote:
Liggen genoeg huid schilfers van hem in huis als aandenken.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:31 schreef humpty het volgende:
Wat zou ze van Julio achterover gedrukt hebben?
Zogenaamd als aandenken
oh dat mocht dus niet, streamlockquote:Op zondag 6 maart 2022 11:38 schreef rinardo het volgende:
stream 2 badkamer spannende verhalen over het hengelen
Ze las nu die van gracequote:Op zondag 6 maart 2022 11:40 schreef humpty het volgende:
O man die Nouche en Nawel met die kaartjes die ze hebben gekregen
Kleine kinderen
Wanneer je het over een klein kind hebt, dan moet je vooral bij nouch zijn. Vreselijk kind is dat en ook hoogst irritant.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:40 schreef humpty het volgende:
O man die Nouche en Nawel met die kaartjes die ze hebben gekregen
Kleine kinderen
op fb poll staat salar bijna 1000 stemmen achter op nawel. helaas lukt het me niet het plaatje toe te voegen. misschien kan iemand anders de poll van Olivier de volder hier plaatsenquote:Op zondag 6 maart 2022 11:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat valt maar te bezien. Ik denk toch dat de Belgen in meerderheid voor Nawel zullen stemmen en dat opgeteld bij haar kern-fanbase op Tik Tok kon Salar wel eens aan het kortste end trekken.
quote:Op zondag 6 maart 2022 11:44 schreef Adat231 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
op fb poll staat salar bijna 1000 stemmen achter op nawel. helaas lukt het me niet het plaatje toe te voegen. misschien kan iemand anders de poll van Olivier de volder hier plaatsen
Op Twitter is de tendens dat Salar vooral bovenaan staat...quote:Op zondag 6 maart 2022 11:44 schreef Adat231 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
op fb poll staat salar bijna 1000 stemmen achter op nawel. helaas lukt het me niet het plaatje toe te voegen. misschien kan iemand anders de poll van Olivier de volder hier plaatsen
Wel, want anders gaat Kristoff vliegen....quote:Op zondag 6 maart 2022 09:32 schreef Dotteke het volgende:
Tobias denkt dat er deze week geen Little Brother komt
Komt wel een LB maar die krijgt geen immuniteitquote:Op zondag 6 maart 2022 11:52 schreef DirtyGrandpa het volgende:
[..]
Wel, want anders gaat Kristoff vliegen....
ik twijfel tussen deze 2 maar denk de onderste omdat in million de letters LO zitten en het was goudkleurig zagen we op beeldquote:Op zondag 6 maart 2022 11:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: Welk luchtje is het eigenlijk? (Kristof kreeg van Julio een fles parfum.)
Kristof: Iets van Lo,
Tobias: Ja,
geef me een voorbeeld van twitter waar meer dan 10k personenen hebben gestemdquote:Op zondag 6 maart 2022 11:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op Twitter is de tendens dat Salar vooral bovenaan staat...
Nee hij heeft Issey Miyake L'Eau D'Issey gekregen..quote:Op zondag 6 maart 2022 11:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik twijfel tussen deze 2 maar denk de onderste omdat in million de letters LO zitten en het was goudkleurig zagen we op beeld
[ link | afbeelding ]
Ze krijgt de lB ze heeft er tot nu 4 gevangen..de jongens 2..nu ff afwachten op de andere meiden.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:59 schreef Yolk het volgende:
Ik erger me momenteel minder aan Nawel dan aan Gracias..
Eehhmm... neuh? Ik gaf alleen aan dat het daar voornamelijk anders is, hoef niks te bewijzen daaroverquote:Op zondag 6 maart 2022 11:55 schreef Adat231 het volgende:
[..]
geef me een voorbeeld van twitter waar meer dan 10k personenen hebben gestemd
Ja. Weer een week constant gekrijs en gegilquote:
Jaquote:Op zondag 6 maart 2022 12:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Weer een week constant gekrijs en gegil
Nawel doet ook niets behalve jankenquote:Op zondag 6 maart 2022 11:59 schreef Yolk het volgende:
Ik erger me momenteel minder aan Nawel dan aan Gracias..
Bovendien zegt een groot aantal stemmen (10K) niet alles. Representativiteit is veel belangrijker.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... neuh? Ik gaf alleen aan dat het daar voornamelijk anders is, hoef niks te bewijzen daarover
Ik geef mijn stemmen aan Nawel omdat de bewoners al van af het begin een hekel aan haar hebbenquote:
en nawel heeft een hekel aan Kris, salar, toby,Vera, dimi, peter,quote:Op zondag 6 maart 2022 12:19 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik geef mijn stemmen aan Nawel omdat de bewoners al van af het begin een hekel aan haar hebben
En Salar is wel mijn held in het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |