SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
Wat ik nog schokkender vind is dat dit soort gedrag in deze day en age schijnbaar de meeste fans oplevert en beloond wordt, zegt erg veelquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Nawel is super arrogant, die begint wel erg in zichzelf te geloven. Die verbeeld zich heel wat en denkt een mega fanbase te hebben buiten het huis die haar er in houden. Dat is misschien wel deels zo, maar haar grootste fan zit zich af te peren en dat is BB/Febo....
Nou dat weet ik niet. Die act steeds van dat janken, slachtofferrol, why don't they like me!!!, dat is fuel voor die fanbase om zich te sterken. Want QUEEN NAWEL MOET BESCHERMD WORDEN. Ze wordt zo slecht behandeld!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Nawel is super arrogant, die begint wel erg in zichzelf te geloven. Die verbeeld zich heel wat en denkt een mega fanbase te hebben buiten het huis die haar er in houden. Dat is misschien wel deels zo, maar haar grootste fan zit zich af te peren en dat is BB/Febo....
Volgend jaar gewoon de bewoners de beslissing geven wie er naar huis moet, net als in Australia. En de kijker alleen inmenging geven bij de opdrachten en zulks. Krijg je ook niet meer dat gelazer. Alleen de finale zou dan door de kijker beslist mogen worden net als in Aus.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:53 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Wat ik nog schokkender vind is dat dit soort gedrag in deze day en age schijnbaar de meeste fans oplevert en beloond wordt, zegt erg veel
Kijkers nomineren, bewoners eliminerenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon de bewoners de beslissing geven wie er naar huis moet, net als in Australia. En de kijker alleen inmenging geven bij de opdrachten en zulks. Krijg je ook niet meer dat gelazer.
Het is de toon die het hadquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:55 schreef Flow3r het volgende:
Nawel heeft niet gezegd dat ze het slecht hebben gedaan, dat zijn Tobi;s woorden die hij continu herhaalt
Ze heeft alleen gezegd : verkeerd gegokt
En dat is PRECIES de waarheid
VERKEERD GEGOKT
Heb jij een vorm van autisme?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:55 schreef Flow3r het volgende:
Nawel heeft niet gezegd dat ze het slecht hebben gedaan, dat zijn Tobi;s woorden die hij continu herhaalt
VERKEERD GEGOKT
Ja of dat. Op deze manier is het niet leuk meer en te voorspelbaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:55 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Kijkers nomineren, bewoners elimineren
Queen Nawel's Army.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet. Die act steeds van dat janken, slachtofferrol, why don't they like me!!!, dat is fuel voor die fanbase om zich te sterken. Want QUEEN NAWEL MOET BESCHERMD WORDEN. Ze wordt zo slecht behandeld!!!
ja ik had het al gedacht ze is gewoon egocentrisch alles moet om haar draaienquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Tobi had het in jip en janneke taal moeten uitleggen geloof ik. Snapte ook niet waarom ze dat aanhaalde. Het ging erom wie UITEINDELIJK op de bank zou staan, klaar. En dat was goed gegokt.
Ze heeft al gewonnen of wordt de zilveren tweede plek queen naast Salarquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:56 schreef Lrod01 het volgende:
Wedden dat ze deze kinderachtige tirade van haar weer niet gaan laten zien in de uitzending. Dat wijf moet kosten wat het kost winnen.
tirade van haar ? Tobi is nóg bezigquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:56 schreef Lrod01 het volgende:
Wedden dat ze deze kinderachtige tirade van haar weer niet gaan laten zien in de uitzending. Dat wijf moet kosten wat het kost winnen.
dat speelt ook wel een beetje mee denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:56 schreef Flow3r het volgende:
Verkeerd gegokt Tobi, ze is er nog, deal with it![]()
nee ze blijft herhalen dat zij tegen kristoff stond met die keuze en daar heeft ze het toch echt wel foutquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:55 schreef Flow3r het volgende:
VERKEERD GEGOKT
Vorig jaar Jill winnares dit jaar een Belgische deelnemer(ster)quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:56 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ze heeft al gewonnen of wordt de zilveren tweede plek queen naast Salar
Jaaaaaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:58 schreef mijntjexx het volgende:
Nawel die Tobias en Grace gaat wegspelen, come on!
nou ik zou ook niet tegen die reactie van gekund hebben ik zou ook reageren zoals toby nuquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:54 schreef Silves het volgende:
2 narcisten die blijven doorgaan...tobi blijft zich schoonspreken en kan tegen o tegenstand en kritiek kan hij niet hebben, zo ook de andere egotripper ik ik ik
En Kris stop met ze op te beuren!!
Nawel gewoon direct naar Huisquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:58 schreef mijntjexx het volgende:
Nawel die Tobias en Grace gaat wegspelen, come on!
Neequote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:59 schreef freaky40 het volgende:
Hebben ze de thema week al bekend gemaakt daar?
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:00 schreef Flow3r het volgende:
ach straks praten ze het weer uit en wordt er weer geknuffeld en kumbaya gezongen
snaptequote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:00 schreef Flow3r het volgende:
ach straks praten ze het weer uit en wordt er weer geknuffeld en kumbaya gezongen
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik snap Nawel 100%
Ze zetten je elke week op de bank en dan spoelen ze over jouw hoofd ook nog even 10k down the drain.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, beetje gelijk heeft hij nu wel..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:59 schreef mijntjexx het volgende:
Tobias kan duidelijk weer niet tegen zijn verlies of tegenspraak
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:00 schreef Krambo het volgende:
Moet ze niet boos zijn op Julio? Die haar genomineerd(terwijl ze vrienden waren) en uiteindelijk was het zijn beslissing om die 10k op haar hoofd te zetten
Die 10K hoofdzakelijk door julio, maar dat snapt de prinses nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik snap Nawel 100%
Ze zetten je elke week op de bank en dan spoelen ze over jouw hoofd ook nog even 10k down the drain.
Ze zijn veel te bang voor een nominatie, bangepoepersquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:58 schreef humpty het volgende:
Had een Huub in gemoeten die had haar wel even goed
de waarheid verteld.....softie gedoe allemaal
Ook het publiek heeft haar al tig keer op de bank gezet...en 1 keer zelf zich op de bank gezet..en wat waar is..ze stemt steeds elke week met wrok op dezelfde..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik snap Nawel 100%
viel meequote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:02 schreef Ireth het volgende:
I am back!
En wat een spannende exit was dat zeg! Julio er uit! Wie had dat verwacht!![]()
Ik heb een dikke fittie gemist begrijp ik??
nou waar staat het op 39 ofzo iets en dan met nog maar 2 weken te gaan kom je zeker nooit op 100.000 en ook niet op het bedrag wat jill won, dus dat is wel beetje raar dat het zo laag is dan BB heeft hun kant op gerekendquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:55 schreef Silves het volgende:
En nu weer de goldiggers over de hoeveelheid in de pot..Grace en Tobbi..ze vinden het veel te weinig..
Flink zou ik het niet noemen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:02 schreef Ireth het volgende:
I am back!
Even 40 minuten terug spoelenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:02 schreef Ireth het volgende:
I am back!
Kosten drukkenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou waar staat het op 39 ofzo iets en dan met nog maar 2 weken te gaan kom je zeker nooit op 100.000 en ook niet op het bedrag wat jill won, dus dat is wel beetje raar dat het zo laag is dan BB heeft hun kant op gerekend
Maar het is Tobias die een geaffronteerde houding tegenover haar aanneemt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:01 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Die 10K hoofdzakelijk door julio, maar dat snapt de prinses niet
heb jij wel hetzelfde gekeken als onsquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:57 schreef Sofia35 het volgende:
Grace opnemen voor Tobias. Je hebt class tobi. Fake vriendin !!!!!
Nogmaals het begint bij de toon van haar verkeerd gegokt wat ook nog eens niet kloptquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar het is Tobias die een geaffronteerde houding tegenover haar aanneemt.
er zal wel een verdubbellaar erin komen..ging meer over de air die ze hadden over de pot..grace denkt echt dat ze in brasil zit..en ook dat god haar de pot gunt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou waar staat het op 39 ofzo iets en dan met nog maar 2 weken te gaan kom je zeker nooit op 100.000 en ook niet op het bedrag wat jill won, dus dat is wel beetje raar dat het zo laag is dan BB heeft hun kant op gerekend
Tja tobias is ook een lulquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ja maar het is haar ontgaan geloof ik dat julio het op het laatste moment heeft veranderdquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik snap Nawel 100%
het suddert nog flink door hoor, is nog niet afgelopenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:02 schreef Ireth het volgende:
I am back!
Ze reageert als een klein kind waarvan het snoepje is afgepakt en loopt daarna stampvoetend wegquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze stuurt nu haar onderdanen weg.quote:
Jazeker wel kerel. Tobias, Grace, Nouch freewheelend naar de laatste 6. Hebben niets laten zien. Kristof verdiend het ook niet in mijn ogen. Dan houden we Salar en Nawel over en dan gezien de vele nominaties, gun ik Nawel de overwinning.quote:
Uiteraard alles voor hare majesteitquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:10 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze stuurt nu haar onderdanen weg.
Die moeten we lop afroep beschikbaar blijven natuurlijk hè
Gelukkig is er geen beker alleen een chequequote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een tassen heeft Nawel. Die straks handen tekort als ze over 3 weken ook nog met die beker moet gaan slepen.
Ja het nieuwe thema en dan mogen ze naar bedquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:11 schreef Silves het volgende:
Werd tijd dat ze niet meteen het bed inkruipen, naar de hele dag in de zon hebben gelegen..en om 9.30 pas eruit kwamen..eindelijk BB heeft nog iets in petto.
En die krijgt ze ook niet...feelsbadman...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gelukkig is er geen beker alleen een cheque
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |