Plus een tegengoalquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Gelijk een extra wisselmoment kwijt omdat die assistent nog 100 A4tjes met spelhervattingen moet laten zien
Pijnlijk ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Gelijk een extra wisselmoment kwijt omdat die assistent nog 100 A4tjes met spelhervattingen moet laten zien
Toornstra betreedt het veld.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:30 schreef klaasweetalles het volgende:
dessers is tenminste geen blinde voetballer zoals linssen
als ik die goser al ziet lopen dan zie ik een dames voetballerquote:
Pedersen die geen ruimte heeft op rechts is ook een erg leuke rubriek, die blijft dan maar lopen met de bal tot hij tegen iemand aan botst.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:32 schreef Tagliano het volgende:
Een speler die geen idee heeft. Hier zag u het
Dat is gewoon iets verdedigender ingestelde versie van Rommedahlquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pedersen die geen ruimte heeft op rechts is ook een erg leuke rubriek, die blijft dan maar lopen met de bal tot hij tegen iemand aan botst.
Gelukkig weet hij dat zelf ook wel, geniet nu van zijn status zo lang het kan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:37 schreef GGMM het volgende:
Soms heb ik echt het idee dat Dessers stiekem maar een hele matige speler is.
Revolutionair idee van je GGMM!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:37 schreef GGMM het volgende:
Het verschil is enorm ja. Denk dat Slot voorlopig met de voorhoede zoals hij nu staat moet gaan starten.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Die Walemark brengt echt véél meer dan Jankebas, hoop dat hij donderdag al kan starten.
Ik denk trouwens niet dat er een schakelkanaal is met 4 Nederlandse cloebs. (je vroeg dit gister maar het schiet me nu te binnen)quote:
Maar zo veel beter dan Linssen op het momentquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:37 schreef GGMM het volgende:
Dank voor alsnog de reactiequote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk trouwens niet dat er een schakelkanaal is met 4 Nederlandse cloebs. (je vroeg dit gister maar het schiet me nu te binnen)
Voor de scheidsrechter wegens bal in gezicht trappen.quote:
Ik lees vaak dat Groningen volgers dat ook altijd zo'n ontzettend talent vinden maar dat zie ik er ook niet in.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:40 schreef Tagliano het volgende:
Suslov wordt niet vaak genoemd maar het is een van de treurigste voetballers op de Nederlandse velden als je het mij vraagt
quote:
Op naar het Feyenoord topic!quote:
Ik zie hem eigenlijk weinig anders doen dan een heleboel rollen, liggen, zeuren en vedettehoudinkjes aannemenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik lees vaak dat Groningen volgers dat ook altijd zo'n ontzettend talent vinden maar dat zie ik er ook niet in.
Dat zijn dan ook wel de enige momenten waarop de Kuip schreeuwt.quote:
Is dat nieuw bij een nadelige tussenstandquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
Gaan ze nu bij elke situatie janken om een pingel?
Met een verongelijkt gezicht. Ik vind Duarte wel een speler om in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie hem eigenlijk weinig anders doen dan een heleboel rollen, liggen, zeuren en vedettehoudinkjes aannemen
Duarte is wel een geinig spelertje ja, kan nog wel wat verder komenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met een verongelijkt gezicht. Ik vind Duarte wel een speler om in de gaten te houden.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zag het niet vanaf mijn hoek, maar dit was wel een pingel
Soms zingen ze ook een liedje over jouw Aboutaleb.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
triest publiek weer
"kanker hoerenzonen"
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Groningen wisselt hier toch voor de vierde keer?
Nee 3e keer.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Groningen wisselt hier toch voor de vierde keer?
Het schijnt dat hij wel eens van een drankje houdt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:48 schreef Tagliano het volgende:
@:gurneyisbestoke wekt hier niet de indruk erg bij de pinken te zijn
Opzich zou winst Feyenoord wel terecht zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
Groningen begon zo goed maar doet al een uur niets anders dan ballen wegschoppen.
Leuk voor de strijd om plek 3/4.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Opzich zou winst Feyenoord wel terecht zijn
Maar als het zo blijft ben ik ook tevreden
Akkoord.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Opzich zou winst Feyenoord wel terecht zijn
Maar als het zo blijft ben ik ook tevreden
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
De boys oet Grunn hebben een leuke terugreis voor de boeg.
Toonstra is al jaren genoegen nemen met middelmaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toornstra staat symbool voor hoe matig Feyenoord al jaren is.
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als jij gewoon je bek houdt blijft de sfeer hartstikke goed. Zoals een FA voor ogen zou moeten hebben.
Ik probeer een beetje cachet mee te geven aan mijn posts.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je gewoon 'Ik ben geshockeerd' zeggen?
Ja verdomme, zit ik dan toch op het bokt.nl forum waar ze niks kunnen hebben?quote:
Kun je gewoon.... ja geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik probeer een beetje cachet mee te geven aan mijn posts.
Hij doelt toch juist op de spelers?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Pieter sloopt de zogenaamde tacticus Arne Slot.
Ja dit was een matige poging tot trollen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij doelt toch juist op de spelers?
Frustrerend avondje was dit zo.
Verklaard het slechte begin wel ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dit was een matige poging tot trollen.
Arne Slot vertelt vooraf dat hij de bezoekers vanuit een 4-4-2 verwacht. Dat blijkt op het veld niet zo te zijn. Dit brengt Feyenoord aan het wankelen.
Al vind ik dit ook bij de coach liggen.
Is dit een gimmickquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook.
Ajax - RKC kan ook wel spannend worden zonder Mazraoui. (@:ggmm)
Walemark ipv Jahanbaskh gaat ook al een slok schelen, die kan echt niet meer. En Walemark is een leuk spelertje zo op het eerste oog.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Verklaard het slechte begin wel ja.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verklaardquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Verklaard het slechte begin wel ja.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja.HmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooraf had ik je helemaal gelijk gegeven!Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Het enige wat je doet is lachen om typos en spellingsfouten hequote:
Wel een beetje een alles-of-niets-speler krijg ik de indruk maar Jahanbakhsh is vooral niets.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Walemark ipv Jahanbaskh gaat ook al een slok schelen, die kan echt niet meer. En Walemark is een leuk spelertje zo op het eerste oog.
Heb je m'n leuke poezen gif en 'Op naar het Feyenoord topic' gif gemist.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het enige wat je doet is lachen om typos en spellingsfouten he
Die leuke poezen gif heb ik gemistquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je m'n leuke poezen gif en 'Op naar het Feyenoord topic' gif gemist.
Ja, ontzettend debiele do-re-mi-fa-sol poster bij uitstek. Gelukkig al maanden op block.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het enige wat je doet is lachen om typos en spellingsfouten he
Donderdag maar eens vanaf de start proberen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wel een beetje een alles-of-niets-speler krijg ik de indruk maar Jahanbakhsh is vooral niets.
3rr0r in VBL / [Live Eredivisie #1466] Heerenveen :')quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die leuke poezen gif heb ik gemist
Link?
Ik heb advies van een goede vriend gekregen om rooibosthee vandaag te drinken, dus ik ga nu thee zetten daarna ga ik een serie kijken (weet nog niet welke)quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ontzettend debiele do-ri-me-fa-sol poster bij uitstek. Gelukkig al maanden op block.
Sowquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ontzettend debiele do-re-mi-fa-sol poster bij uitstek. Gelukkig al maanden op block.
Oh die had ik wel gezien.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
3rr0r in VBL / [Live Eredivisie #1466] Heerenveen :')
Ik ga Tony en Meadow zo nog wat koekjes geven en dan lekker op bed want ik moet morgen weer vroeg uit de wol.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb advies van een goede vriend gekregen om rooibosthee vandaag te drinken, dus ik ga nu thee zetten daarna ga ik een serie kijken (weet nog niet welke)
wat ga jij zo doen?
Geef ze een extra aai van mijquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga Tony en Meadow zo nog wat koekjes geven en dan lekker op bed want ik moet morgen weer vroeg uit de wol.
Kerk?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga Tony en Meadow zo nog wat koekjes geven en dan lekker op bed want ik moet morgen weer vroeg uit de wol.
Oei, hoe komt dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meadow heeft allemaal wonden op zijn hoofd. Maar ik zal het voorzichtig doen!
Hij kan dit niet lezen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:15 schreef 3rr0r het volgende:
maxi-mus heeft de term doremifasol ergens gehoord en gebruikt dat nu te pas en te onpas op FOK! Met twee hersencellen lukt wat nieuws bedenkten ook moeilijk natuurlijk.
Succes!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee om 9:15 bij de kantine melden om af te taaien naar Overijssel.
Ik vrees de verkeerde kat een keer tegengekomen, ze zijn nogal druistig. Volgende week gaan de balletjes eraf.quote:
Slaap lekker ouwe reus.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah ja, dat lost een hoop problemen opquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vrees de verkeerde kat een keer tegengekomen, ze zijn nogal druistig. Volgende week gaan de balletjes eraf.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja, dat lost een hoop problemen op
(zouden ze bij caland ook moeten doen)
Dank.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij straks ook Scrummie. Jammer van het teleurstellende resultaat voor jou.
Ik ergerde me extreem aan je idiote posts in het OekRus-topic, vandaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
pak hem aan ja, hij doet de laatste tijd heel erg naar tegen mij
Eerst even gelachen en vervolgens tot de conclusie gekomen dat roddelen niet lief isquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja, dat lost een hoop problemen op
(zouden ze bij caland ook moeten doen)
Stond heer-lijk na maanden weer met het koppie in het zonnetje.quote:
Bedankt dat je me op het rechte pad houdt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerst even gelachen en vervolgens tot de conclusie gekomen dat roddelen niet lief is
@:caland
De wollen trui kon uit dus?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:18 schreef MC-M het volgende:
[..]
Stond heer-lijk na maanden weer met het koppie in het zonnetje.
Had het zelfs warm. Dus ja, dat was genieten!
Klopt, maar nu je dit zo specifiek per se wil verbeteren ga ik twijfelen of het de waarheid is.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:19 schreef MC-M het volgende:
Ik bedoel eigenlijk dat ik het na maanden weer warm had buiten. Niet dat ik na maanden pas weer zonlicht heb gezien.
Maar goed, dat begrepen jullie ook wel!
Als we het al begrepen waarom leg je het uit dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:19 schreef MC-M het volgende:
Ik bedoel eigenlijk dat ik het na maanden weer warm had buiten. Niet dat ik na maanden pas weer zonlicht heb gezien.
Maar goed, dat begrepen jullie ook wel!
Eens.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als we het al begrepen waarom leg je het uit dan.
Jeetje wat een nutteloze post.
Net nog een like van hem gehadquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie is eindelijk weer eens ouderwets kribbig.
Christian Willaertquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:26 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind dit zo'n vermoeiende interviewer (ben z'n naam even kwijt).
ik post louter kwaliteit in het OekRus-topicquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ergerde me extreem aan je idiote posts in het OekRus-topic, vandaar.
Gelijk maar biechten na deze leugenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:36 schreef KingRoland het volgende:
ik ga ook alvast
feyenoord verloren altijd heerlijk en morgen kerk
Beterschap ouwe reusquote:Op zondag 6 maart 2022 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas niet in het stadion vandaag.
CORRED
Hoe is dat een alternatief voor een pot op een totaal ander tijdstipquote:Op zondag 6 maart 2022 11:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
FC Twente - Cambuur.
Aanradertje.
Dombo ha!quote:Op zondag 6 maart 2022 11:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe is dat een alternatief voor een pot op een totaal ander tijdstip
Nu al zin in de geweldige grappen dat het espn logo de kleuren van Cambuur draagt. Dat wordt echt hi-la-risch!quote:Op zondag 6 maart 2022 11:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
FC Twente - Cambuur.
Aanradertje.
Ik geef de eerste 2 minuten geen voldoende.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, dan maar hier mijn mening ventileren.
Ventileren, coronatechnisch een uitstekend idee.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, dan maar hier mijn mening ventileren.
Na PSV schakelen we anders over naar de GP Monsere en Parijs tegen Nice.quote:
Ik blijf bij het binnenlandse voetbal, Twente - Cambuur lijkt mij ook een leuk affiche gezien de vorm van Cambuur. Buitenlands voetbal volg ik niet echt. Of eigenlijk echt niet.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na PSV schakelen we anders over naar de GP Monsere en Parijs tegen Nice.
Wens mij dan nog liever een ziekte toe of zo met je "we"quote:Op zondag 6 maart 2022 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat blijkt, want de voetbalversie van Parijs tegen Nice was gisteren.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik blijf bij het binnenlandse voetbal, Twente - Cambuur lijkt mij ook een leuk affiche gezien de vorm van Cambuur. Buitenlands voetbal volg ik niet echt. Of eigenlijk echt niet.
Jij denkt ik heb corona dus laat ik mezelf dan maar helemaal verzieken?quote:Op zondag 6 maart 2022 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wees blij dat ie het schaatsen niet genoemd heeft.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wens mij dan nog liever een ziekte toe of zo met je "we"
Ik ben een eerlijk persoonquote:Op zondag 6 maart 2022 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat blijkt, want de voetbalversie van Parijs tegen Nice was gisteren.
Nee. Al is het wel irritant, half om half.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:25 schreef Zorro het volgende:
Ik vind dit zon-schaduw dus helemaal niet leuk.
Kan het niet gewoon bewolkt zijn, zoals dat hoort in Nederland?
En doet hij alsof psv van wereldklasse is en Heraaaacles bij elk foutje de lul is.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:29 schreef Zorro het volgende:
Waarom zegt die commentator steeds Heraaaacles? Idioot.
Waarom wachten?quote:Op zondag 6 maart 2022 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En doet hij alsof psv van wereldklasse is en Heraaaacles bij elk foutje de lul is.
Schoonvader Evert moet hem maar even opbellen in de rust.
Evert moet er gewoon heenrijden, die microfoon uit zijn handen trekken en het overnemen.quote:
Stukje op de motor in het zonnetje en orde op zaken stellen.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Evert moet er gewoon heenrijden, die microfoon uit zijn handen trekken en het overnemen.
Precies, zo doet Evert dat.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stukje op de motor in het zonnetje en orde op zaken stellen.
Dat is geen motor.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, zo doet Evert dat.
[ afbeelding ]
Berry van Aerle was daar ook erg goed in.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel fijn dat PSV eindelijk gewoon iemand heeft die voetbal simpel kan laten lijken, dat is toch van jaren terug.
Die was vooral goed in postbodevoetbal.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Berry van Aerle was daar ook erg goed in.
Lag er een hond in ? Of een lesbienne?quote:
Klopt ja.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:46 schreef Zorro het volgende:
Die Zahavi is all-time topscorer van Israel toch?
Nou snap ik wel waarom die zich nooit ergens voor plaatsen.
PSV mist een koelbloedige afmaker als Malen.quote:https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op zondag 6 maart 2022 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die kon er in.
Die had hem ook recht op de doelman geschoten ja.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
PSV mist een koelbloedige afmaker als Malen.
Houdt het wel een kwartiertje langer vol dan Maduekequote:Op zondag 6 maart 2022 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had hem ook recht op de doelman geschoten ja.
Liever dat dan een overwinning voor PSV met saai voetbal.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:56 schreef Zorro het volgende:
In de tweede helft komt Heracles beter voor de dag waarna in de 85e minuut de 1-1 valt en iedereen na afloop zegt dat PSV het eigenlijk in de eerste helft af had moeten maken.
Dat moet een eigendoelpunt worden dan na een blunder van Drommel want Heracles gaat zelf niet scoren.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:56 schreef Zorro het volgende:
In de tweede helft komt Heracles beter voor de dag waarna in de 85e minuut de 1-1 valt en iedereen na afloop zegt dat PSV het eigenlijk in de eerste helft af had moeten maken.
Ik sluit dat niet uitquote:Op zondag 6 maart 2022 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet een eigendoelpunt worden dan na een blunder van Drommel want Heracles gaat zelf niet scoren.
Zo uit het raam staren blijft ook niet lang leuk.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:27 schreef Tagliano het volgende:
Erg mooi, nu kunnen we van het weer gaan genieten
Ik ga straks even lekker een stukje door het bos lopen coco!quote:Op zondag 6 maart 2022 13:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo uit het raam staren blijft ook niet lang leuk.
Jij woont bij een bos?quote:Op zondag 6 maart 2022 13:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga straks even lekker een stukje door het bos lopen coco!
Dan ben ik mooi weer terug voor de pot van 14:30
*voor het einde van de GP Monsere.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op zondag 6 maart 2022 13:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
GP Misèrequote:Op zondag 6 maart 2022 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
*voor het einde van de GP Monsere.
Maar hij weet wel dat het wielrennen isquote:
Rood en een penalty inderdaad. Mooie aanfluiting weer.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:34 schreef Zorro het volgende:
Dat lijkt me volgens de regels 100% strafschop.
Al kan hij er niks aan doen op die afstand.
Ik ga zo naar Arsenal. Boeiender dan takjes en bloemetjes kijken.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor de fans!!quote:Op zondag 6 maart 2022 13:37 schreef Coco het volgende:
Waarom heeft ESPN daar kleuren van OEK en giro 555 bij het logo staan?
Om jou geld af te troggelen.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:37 schreef Coco het volgende:
Gemeenteraadsverkiezingen.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:37 schreef Coco het volgende:
Dit is de eerste stap naar knotsgek.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:42 schreef Tagliano het volgende:
Ik stond op het punt de deur uit te stappen
Hier zijn we weer
Nou, wat dat eigen doelpunt betreft had je in elk geval gelijk.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet een eigendoelpunt worden dan na een blunder van Drommel want Heracles gaat zelf niet scoren.
Maar dit is de goal van Gakpo.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Prima goal van Sangare. No look header.
Het zal wel iets over lampen van philips op Strijp-S zijn dan.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Iets met SS? Of is de nettere variant?
Het is meestal maar 20 seconde en alleen clubje pubers op oost wat zingt.quote:
Je vergeet de onvolprezen GP Monsere.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:49 schreef Coco het volgende:
Alleen Twente - Cambuur is vandaag nog interessant.
Geglimlacht.quote:
Zelfs Sporza zendt het niet live uit volgens mij (lol)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |