Plus een tegengoalquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Gelijk een extra wisselmoment kwijt omdat die assistent nog 100 A4tjes met spelhervattingen moet laten zien
Pijnlijk ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Gelijk een extra wisselmoment kwijt omdat die assistent nog 100 A4tjes met spelhervattingen moet laten zien
Toornstra betreedt het veld.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:30 schreef klaasweetalles het volgende:
dessers is tenminste geen blinde voetballer zoals linssen
als ik die goser al ziet lopen dan zie ik een dames voetballerquote:
Pedersen die geen ruimte heeft op rechts is ook een erg leuke rubriek, die blijft dan maar lopen met de bal tot hij tegen iemand aan botst.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:32 schreef Tagliano het volgende:
Een speler die geen idee heeft. Hier zag u het
Dat is gewoon iets verdedigender ingestelde versie van Rommedahlquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pedersen die geen ruimte heeft op rechts is ook een erg leuke rubriek, die blijft dan maar lopen met de bal tot hij tegen iemand aan botst.
Gelukkig weet hij dat zelf ook wel, geniet nu van zijn status zo lang het kan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:37 schreef GGMM het volgende:
Soms heb ik echt het idee dat Dessers stiekem maar een hele matige speler is.
Revolutionair idee van je GGMM!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:37 schreef GGMM het volgende:
Het verschil is enorm ja. Denk dat Slot voorlopig met de voorhoede zoals hij nu staat moet gaan starten.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Die Walemark brengt echt véél meer dan Jankebas, hoop dat hij donderdag al kan starten.
Ik denk trouwens niet dat er een schakelkanaal is met 4 Nederlandse cloebs. (je vroeg dit gister maar het schiet me nu te binnen)quote:
Maar zo veel beter dan Linssen op het momentquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:37 schreef GGMM het volgende:
Dank voor alsnog de reactiequote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk trouwens niet dat er een schakelkanaal is met 4 Nederlandse cloebs. (je vroeg dit gister maar het schiet me nu te binnen)
Voor de scheidsrechter wegens bal in gezicht trappen.quote:
Ik lees vaak dat Groningen volgers dat ook altijd zo'n ontzettend talent vinden maar dat zie ik er ook niet in.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:40 schreef Tagliano het volgende:
Suslov wordt niet vaak genoemd maar het is een van de treurigste voetballers op de Nederlandse velden als je het mij vraagt
quote:
Op naar het Feyenoord topic!quote:
Ik zie hem eigenlijk weinig anders doen dan een heleboel rollen, liggen, zeuren en vedettehoudinkjes aannemenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik lees vaak dat Groningen volgers dat ook altijd zo'n ontzettend talent vinden maar dat zie ik er ook niet in.
Dat zijn dan ook wel de enige momenten waarop de Kuip schreeuwt.quote:
Is dat nieuw bij een nadelige tussenstandquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
Gaan ze nu bij elke situatie janken om een pingel?
Met een verongelijkt gezicht. Ik vind Duarte wel een speler om in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie hem eigenlijk weinig anders doen dan een heleboel rollen, liggen, zeuren en vedettehoudinkjes aannemen
Duarte is wel een geinig spelertje ja, kan nog wel wat verder komenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met een verongelijkt gezicht. Ik vind Duarte wel een speler om in de gaten te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |