Dacht het ook ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:15 schreef joko97 het volgende:
klinkt niet al te best, lijkt wel alsof ze een probleem heeft met haar in ears
In de eerste 20 seconden deed ze haar in ears uit. Verklaart gelijk ook waarom zo veel playbacken. Slechte audio engineers bij TVR, tweede helft was iets beterquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:16 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dacht het ook ja.
Tweede stuk gemist, ging dat beter?
Jaquote:
Echt vreselijk om te zien. Maar aan de andere kant wel goed dat ze er staat.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:50 schreef Nashipeer het volgende:
Het is niet leuk om Jamala zo kapot te zien, ze was in nog Vidbir vrolijk en enthousiast aan het dansen
WRS - Llamame gewonnen zo te zien?quote:
Dat is toch dat lied met Spaans erin @Strani ?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
WRS - Llamame gewonnen zo te zien?
Wat staan ze dan nog met die man te doen ? Hij kijkt heel ongelukkig met z`n bloemen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
WRS - Llamame gewonnen zo te zien?
Hij mocht eindelijk aan de reprise beginnen. Dit is het ook niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:08 schreef koffieleuk het volgende:
Denk dat ze dit jaar voor het vierde jaar op rij de finale gaan missen. Yodel It! was de laatste
Och, uiteindelijk maakt het natuurlijk weinig uit of wij het goed vinden. Als @Strani het maar goed vindt en dat zal met deze stijl wel helemaal goed komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:40 schreef molloot200 het volgende:
WRS - Llámame is het geworden ja.
In dit rampzalige veld misschien wel de beste keuze (al dan niet mijn keuze). Ik las wel dat deze "stijl" muziek in Roemenië zelf heel populair schijnt te zijn dus dat verklaart wellicht.
Ik voorspel een duet na 't Songfestival.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:14 schreef molloot200 het volgende:
Dit gaat trouwens wel wat punten afsnoepen van Israël en andersom denk ik.
Eigenlijk meer Hooray, Hooray It’s A Holiday van Boney M.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:31 schreef Momo het volgende:
Bij het luisteren had ik meteen dit nummer in mijn hoofd, ben ik de enige?
Maar dat is juist wat hij vraagt met het nummerquote:Op zondag 6 maart 2022 09:41 schreef TheVulture het volgende:
Het is best vermakelijk, maar niet goed
Ik denk ook niet dat veel mensen hiervoor de telefoon gaan pakken. Het is meer een Spaanse inzending dan een Roemeense. Nu ging dat in 2012 met Mandina ook best prima, maar dat liedje en act waren 10 keer beter.
Ik ben ondertussen een stuk positiever, dit MOET de finale halenquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:09 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Maar dat is juist wat hij vraagt met het nummer![]()
Live vond ik dit trouwens heerlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |