Daarom moet je juist niet lichtzinnig omspringen met hun dromen, wensen en levens, je raakt toch kotsmisselijk van alle valse beloftes en garanties in 2014 als je ziet hoe een heel land nu afgeslacht wordt juist door die beloftes en garanties?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 02:59 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Maar dat hebben die landen zelf gedaan niet de NAVO. Het grootste gedeelte van het volk was gewoon klaar met de Russisch invloeden wat er vooral voor zorgt dat maar een paar mensen zich kunnen verrijken en de rest het kut heeft om het simpel te zeggen.
Een eenzijdige proxy oorlog uit het tekstboekje.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 03:08 schreef crystal_meth het volgende:
We leveren wapens. Maar in feite levert Oekraine troepen om onze wapens te bedienen. Voor NAVO een erg goedkope manier van oorlog voeren.
Het volk heeft zelf gekozen/gezorgd voor de weg die Oekraïne is ingeslagen na 2014. Er zijn naar mijn weten nooit garanties gegeven en voor dat de oorlog uitbrak wist Zelensky al dat de NAVO alleen militaire hulp zou geven in vorm van wapens. Dat het Oekraïne volk nu vecht voor iets wat ze willen en in geloven moet je eigenlijk alleen maar respect voor hebben. Maar zoals ik meerdere mensen zou aanraden lees een boek over de Sovjet-Unie en je leert heel veel waarom die mensen dat willen doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 03:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom moet je juist niet lichtzinnig omspringen met hun dromen, wensen en levens, je raakt toch kotsmisselijk van alle valse beloftes en garanties in 2014 als je ziet hoe een heel land nu afgeslacht wordt juist door die beloftes en garanties?
Ik begrijp en ondersteun hun strijd maar al te goed maar ik "begrijp" ook deze Russische reactie door datzelfde boek te lezen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 03:11 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het volk heeft zelf gekozen/gezorgd voor de weg die Oekraïne is ingeslagen na 2014. Er zijn naar mijn weten nooit garanties gegeven en voor dat de oorlog uitbrak wist Zelensky al dat de NAVO alleen militaire hulp zou geven in vorm van wapens. Dat het Oekraïne volk nu vecht voor iets wat ze willen en in geloven moet je eigenlijk alleen maar respect voor hebben. Maar zoals ik meerdere mensen zou aanraden lees een boek over de Sovjet-Unie en je leert heel veel waarom die mensen dat willen doen.
De Russen hebben het zelf verkloot om het makkelijk te zeggen. Ze hadden ook gewoon is bijvoorbeeld naar hun eigen land en economie kunnen kijken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 03:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik begrijp en ondersteun hun strijd maar al te goed maar ik "begrijp" ook deze Russische reactie door datzelfde boek te lezen.
En Putin had ook eens het democratische model kunnen proberen ipv de zoveelste dictatuur maar ja dan was hijzelf al lang niet meer aan de macht geweest.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 03:19 schreef ipa84 het volgende:
[..]
De Russen hebben het zelf verkloot om het makkelijk te zeggen. Ze hadden ook gewoon is bijvoorbeeld naar hun eigen land en economie kunnen kijken.
Volgens mij had hij dat zelf veranderd. Maar iets anders als Rusland zo groot economisch powerhouse was geweest dan had Oekraïne daar wel voor gekozen. Maar dat is het niet en de mensen die er rijk worden is maar heel beperkt omdat de grote leider het je moet gunnen. Want is dat niet het geval raak je als nog alles kwijt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 03:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En Putin had ook eens het democratische model kunnen proberen ipv de zoveelste dictatuur maar ja dan was hijzelf al lang niet meer aan de macht geweest.
Ah dat vind je dan wel weer geloofwaardig?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 04:21 schreef Za het volgende:
Meerdere "bronnen" claimen:
[ twitter ]
Op zich niet ondenkbaar gezien Rusland dit weekend met het convoy Kiev zal betreden.
Invasie Kiev dit weekend is een aanname van mij.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 04:25 schreef Kijkertje het volgende:
Ah dat vind je dan wel weer geloofwaardig?
Hij heeft al gezegd dat hij niet weggaat en hij zal dat al zeker niet doen zonder dat zelf aan te kondigenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 04:48 schreef Za het volgende:
[..]
Invasie Kiev dit weekend is een aanname van mij.
Ik denk dat Zelensky daar niet meer aanwezig wenst te zijn.
Aannames, aannames.
OK.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 04:54 schreef Kijkertje het volgende:
Hij heeft al gezegd dat hij niet weggaat en hij zal dat al zeker niet doen zonder dat zelf aan te kondigen
Ja enquote:
Je kunt wel voorrang hebben, maar je moet het eerst nog krijgen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 03:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Laten we idd niet in het frame van Putin stappen dat het westen imperialistisch is vwb NAVO en EU. Het was idd toch echt Oekraïne zelf die toenadering zocht, en daar hebben ze imho alle recht toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |