abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203948424
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 02:59 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Maar dat hebben die landen zelf gedaan niet de NAVO. Het grootste gedeelte van het volk was gewoon klaar met de Russisch invloeden wat er vooral voor zorgt dat maar een paar mensen zich kunnen verrijken en de rest het kut heeft om het simpel te zeggen.
Daarom moet je juist niet lichtzinnig omspringen met hun dromen, wensen en levens, je raakt toch kotsmisselijk van alle valse beloftes en garanties in 2014 als je ziet hoe een heel land nu afgeslacht wordt juist door die beloftes en garanties?
Laat maar waaien
  zaterdag 5 maart 2022 @ 03:08:08 #77
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203948434
We leveren wapens. Maar in feite levert Oekraine troepen om onze wapens te bedienen. Voor NAVO een erg goedkope manier van oorlog voeren.
are we infinite or am I alone
pi_203948439
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 03:08 schreef crystal_meth het volgende:
We leveren wapens. Maar in feite levert Oekraine troepen om onze wapens te bedienen. Voor NAVO een erg goedkope manier van oorlog voeren.
Een eenzijdige proxy oorlog uit het tekstboekje.
Laat maar waaien
pi_203948441
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 03:04 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Daarom moet je juist niet lichtzinnig omspringen met hun dromen, wensen en levens, je raakt toch kotsmisselijk van alle valse beloftes en garanties in 2014 als je ziet hoe een heel land nu afgeslacht wordt juist door die beloftes en garanties?
Het volk heeft zelf gekozen/gezorgd voor de weg die Oekraïne is ingeslagen na 2014. Er zijn naar mijn weten nooit garanties gegeven en voor dat de oorlog uitbrak wist Zelensky al dat de NAVO alleen militaire hulp zou geven in vorm van wapens. Dat het Oekraïne volk nu vecht voor iets wat ze willen en in geloven moet je eigenlijk alleen maar respect voor hebben. Maar zoals ik meerdere mensen zou aanraden lees een boek over de Sovjet-Unie en je leert heel veel waarom die mensen dat willen doen.
pi_203948451
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 03:11 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Het volk heeft zelf gekozen/gezorgd voor de weg die Oekraïne is ingeslagen na 2014. Er zijn naar mijn weten nooit garanties gegeven en voor dat de oorlog uitbrak wist Zelensky al dat de NAVO alleen militaire hulp zou geven in vorm van wapens. Dat het Oekraïne volk nu vecht voor iets wat ze willen en in geloven moet je eigenlijk alleen maar respect voor hebben. Maar zoals ik meerdere mensen zou aanraden lees een boek over de Sovjet-Unie en je leert heel veel waarom die mensen dat willen doen.
Ik begrijp en ondersteun hun strijd maar al te goed maar ik "begrijp" ook deze Russische reactie door datzelfde boek te lezen.
Laat maar waaien
pi_203948456
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 03:18 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik begrijp en ondersteun hun strijd maar al te goed maar ik "begrijp" ook deze Russische reactie door datzelfde boek te lezen.
De Russen hebben het zelf verkloot om het makkelijk te zeggen. Ze hadden ook gewoon is bijvoorbeeld naar hun eigen land en economie kunnen kijken.
pi_203948466
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 03:19 schreef ipa84 het volgende:

[..]
De Russen hebben het zelf verkloot om het makkelijk te zeggen. Ze hadden ook gewoon is bijvoorbeeld naar hun eigen land en economie kunnen kijken.
En Putin had ook eens het democratische model kunnen proberen ipv de zoveelste dictatuur maar ja dan was hijzelf al lang niet meer aan de macht geweest.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203948483
Alweer de banden .....

twitter

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 05-03-2022 04:14:37 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203948513
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 03:27 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En Putin had ook eens het democratische model kunnen proberen ipv de zoveelste dictatuur maar ja dan was hijzelf al lang niet meer aan de macht geweest.
Volgens mij had hij dat zelf veranderd. Maar iets anders als Rusland zo groot economisch powerhouse was geweest dan had Oekraïne daar wel voor gekozen. Maar dat is het niet en de mensen die er rijk worden is maar heel beperkt omdat de grote leider het je moet gunnen. Want is dat niet het geval raak je als nog alles kwijt.
pi_203948549
En de volgende

twitter
pi_203948557
Poetin had telefoongesprek met Scholz.

Volgens de uitlezing van de oproep door het Kremlin zei Poetin tegen Scholz dat Kiev moet instemmen met demilitarisering, de soevereiniteit van Moskou over de Krim moet accepteren en grondgebied moet overgeven aan door Moskou gesteunde separatisten in Oost-Oekraïne.

De eisen omvatten ook wat Poetin beschrijft als de "denazificatie" van Oekraïne .

Het Kremlin voegde eraan toe dat Poetin berichten ontkende dat Russische troepen Oekraïense steden bombardeerden en zei dat de "vermeende aanhoudende luchtaanvallen op Kiev en andere grote steden grove neppropaganda zijn".
pi_203948558
Meerdere "bronnen" claimen:

twitter

Op zich niet ondenkbaar gezien Rusland dit weekend met het convoy Kiev zal betreden.
pi_203948565
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 04:21 schreef Za het volgende:
Meerdere "bronnen" claimen:

[ twitter ]

Op zich niet ondenkbaar gezien Rusland dit weekend met het convoy Kiev zal betreden.
Ah dat vind je dan wel weer geloofwaardig? :D
pi_203948601
Al langs geweest?

twitter
pi_203948620
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 04:25 schreef Kijkertje het volgende:

Ah dat vind je dan wel weer geloofwaardig? :D
Invasie Kiev dit weekend is een aanname van mij.

Ik denk dat Zelensky daar niet meer aanwezig wenst te zijn.

Aannames, aannames.
pi_203948639
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 04:48 schreef Za het volgende:

[..]
Invasie Kiev dit weekend is een aanname van mij.

Ik denk dat Zelensky daar niet meer aanwezig wenst te zijn.

Aannames, aannames.
Hij heeft al gezegd dat hij niet weggaat en hij zal dat al zeker niet doen zonder dat zelf aan te kondigen :N
pi_203948646
quote:
81s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 04:54 schreef Kijkertje het volgende:

Hij heeft al gezegd dat hij niet weggaat en hij zal dat al zeker niet doen zonder dat zelf aan te kondigen :N
OK.
pi_203948647
Berichten over explosies en zware gevechten op straat in Sumy.
pi_203948649
De elektriciteit is inmiddels weer hersteld trouwens, al had ze tot aan haar laatste bericht nog steeds geen stromend water daar.
pi_203948650
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 05:01 schreef Za het volgende:

[..]
OK.
Ja en :?

Ah je deed een ninja edit :D
pi_203948654
twitter

8)7
pi_203948656
Niet verkeerd dit hoor:

twitter
pi_203948679
twitter
  zaterdag 5 maart 2022 @ 06:05:33 #100
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_203948682
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 03:02 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Laten we idd niet in het frame van Putin stappen dat het westen imperialistisch is vwb NAVO en EU. Het was idd toch echt Oekraïne zelf die toenadering zocht, en daar hebben ze imho alle recht toe.
Je kunt wel voorrang hebben, maar je moet het eerst nog krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')