Dan was de teringzooi nog 10x zo groot.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 06:07 schreef scrupuleus het volgende:
Graag ukraine gisteren nog bij de navo
Ik denk dat die teringzooi wel mee zou vallen, Rusland kan nu lekker zijn gang gaan en wij liggen als een stel jankballen op onze rug.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 06:10 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Dan was de teringzooi nog 10x zo groot.
Helaas hebben ze in de "european council" een zelfde gedachtenkronkel. Die denken dat ze Napoleon zijn. Werken schijnbaar nog met postduiven, en terwijl ze schreeuwen met een glas champagne in de hand "Ukraine in de EU", is de hele zwarte zee kust inmiddels in Russische handen. Vanuit het midden komt het RF leger vanuit het noorden naar beneden, vanuit het zuiden omhoog, dreigt er een joekel van een pincermovement, "kesselschlacht" in het Duits.
En wij maar plaatjes posten "ja het gaat zo slecht". Ondertussen gaan ze in Brussel maar weer eens vergaderen.
Minder betalen meer lijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 06:14 schreef PluggieOD het volgende:
Dat liggen we sowieso, wij betalen namelijk indirect deze invasie via het gas.
Maar wel de rest van de mannen verplichten in het land te blijven en te vechten?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 04:21 schreef Za het volgende:
Meerdere "bronnen" claimen:
[ twitter ]
Op zich niet ondenkbaar gezien Rusland dit weekend met het convoy Kiev zal betreden.
En welk land zou dan als voorbeeld moeten dienen voor Rusland?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 03:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En Putin had ook eens het democratische model kunnen proberen ipv de zoveelste dictatuur maar ja dan was hijzelf al lang niet meer aan de macht geweest.
Het is geen feit, maar wordt beweerd. Hij ontkend stellig iig. We zien het wel later vandaag.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 06:16 schreef the-eye het volgende:
Maar wel de rest van de mannen verplichten in het land te blijven en te vechten.
Het zijn dan ook landen die al jaren te maken hebben met Russische agressie. Logisch dat die toenadering zoeken tot de NAVO om uit de klauwen van het Beest te kunnen blijven. Als Rusland gewoon normaal had gedaan en niet zo pauperagressief zou zijn geweest, was dit nergens voor nodig geweest, dan konden die landen gewoon neutraal blijven.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 02:56 schreef Repentless het volgende:
[..]
Niemand had het verwacht? Putin heeft echt al jaren meerdere malen gewaarschuwd voor militair ingrijpen als de NAVO nog verder zou uitbreiden richting de Russische grenzen en als Oekraíne en Georgië door zouden gaan met hun toenaderingspogingen. Dan kun je toch niet verrast zijn als het daadwerkelijk gebeurt?
Op watvoor manier hadden ze daar dan mee te maken?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 06:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het zijn dan ook landen die al jaren te maken hebben met Russische agressie. Logisch dat die toenadering zoeken tot de NAVO om uit de klauwen van het Beest te kunnen blijven.
Rusland pakt bijvoorbeeld ieder jaar wat vierkante kilometers van Georgie af, gewoon omdat dat kan en omdat Georgie toch niets terug kan doen. https://www.nytimes.com/2(...)rgia-and-russia.html.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 06:37 schreef the-eye het volgende:
[..]
Op watvoor manier hadden ze daar dan mee te maken?
Ik ben in dit geval blij met saai. Of het nieuws moet zijn dat er positieve berichten zijn en dat de partijen elkaar tegemoet komen. Maar dat zie ik niet gebeuren.quote:
Waarvan een groot gedeelte draait op Amerikaanse "brandstof". Grappig niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 06:32 schreef the-eye het volgende:
Ik lees dat Oekraine 15 kerncentrales (op 4 plaatsen) heeft. Laten we maar hopen dat het allemaal goed blijft gaan.
Nou dat weet ik nog zo net niet. Maar een mens mag blijven hopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:23 schreef myShizzle het volgende:
Nog 2 nachtjes, dan stort heel roeskie als een kaartenhuis in elkaar.
Goede woordkeuze. Vrij geciteerd naar de heer Adolf H.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:23 schreef myShizzle het volgende:
dan stort heel roeskie als een kaartenhuis in elkaar.
Met zijn 'denaziferen'quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:12 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik ben in dit geval blij met saai. Of het nieuws moet zijn dat er positieve berichten zijn en dat de partijen elkaar tegemoet komen. Maar dat zie ik niet gebeuren.
Gisteren zag ik wel een filmpje waarin Poetin iets murmelt over zijn tegenstanders die nucleaire aanvallen op Rusland zouden willen plegen en daar de ultieme prijs voor betalen. Omdat de Russen dan eerder zijn en de hele rataplan platgooien. En sterven als martelaars. Met een uitgestreken kop wars van wat voor emotie dan ook. Kan die man geen hersenbloeding of zo krijgen? Dat zou pas goed nieuws zijn. Want hij gaat tot het gaatje, die idioot.
Valt mee, de lucht is niet in handen van de Russen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 06:10 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Dan was de teringzooi nog 10x zo groot.
Helaas hebben ze in de "european council" een zelfde gedachtenkronkel. Die denken dat ze Napoleon zijn. Werken schijnbaar nog met postduiven, en terwijl ze schreeuwen met een glas champagne in de hand "Ukraine in de EU", is de hele zwarte zee kust inmiddels in Russische handen. Vanuit het midden komt het RF leger vanuit het noorden naar beneden, vanuit het zuiden omhoog, dreigt er een joekel van een pincermovement, "kesselschlacht" in het Duits.
En wij maar plaatjes posten "ja het gaat zo slecht". Ondertussen gaan ze in Brussel maar weer eens vergaderen.
Je kan het je godverdomme toch niet voorstellen?? Het is 2022! Wat een trieste wereld dit.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Met zijn 'denaziferen'En daar moeten scholen en ziekenhuizen voor gebombardeerd worden? Mensen van stroom en water af snijden? Deze man is in en inslecht. En als hij straks de pijp uit is kan het volk daar nog tig jaar de lasten dragen die hij veroorzaakt heeft.
Ik zag gisteren op tv (volgens mij op de NOS) een correspondent een Rus interviewen in Moskou terwijl een politieagent op een afstandje stond mee te kijken. Op een gegeven moment merkt de man die geïnterviewd wordt op dat de agent het interview staat te filmen met zijn mobieltje. Wanneer de agent erop aangesproken werd, was hij zogezegd de omgeving aan het filmen. Man durfde niet meer verder geïnterviewd te worden en dus was het interview voorbij. Wat moet het verschrikkelijk zijn om zo onder de duim te moeten leven.
Russen vinden die onderdrukking prima, ze doen er al eeuwen geen ruk aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Met zijn 'denaziferen'En daar moeten scholen en ziekenhuizen voor gebombardeerd worden? Mensen van stroom en water af snijden? Deze man is in en inslecht. En als hij straks de pijp uit is kan het volk daar nog tig jaar de lasten dragen die hij veroorzaakt heeft.
Ik zag gisteren op tv (volgens mij op de NOS) een correspondent een Rus interviewen in Moskou terwijl een politieagent op een afstandje stond mee te kijken. Op een gegeven moment merkt de man die geïnterviewd wordt op dat de agent het interview staat te filmen met zijn mobieltje. Wanneer de agent erop aangesproken werd, was hij zogezegd de omgeving aan het filmen. Man durfde niet meer verder geïnterviewd te worden en dus was het interview voorbij. Wat moet het verschrikkelijk zijn om zo onder de duim te moeten leven.
Kijk eens op de kaart.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Valt mee, de lucht is niet in handen van de Russen.
Het gaat “zo goed” dat van de 100 conscripted er 4 levend terug komen in Rusland.
Ze hebben zware verliezen en Oekraïne heroverd her en der zelfs wat locaties zoals vliegvelden.
Wel bijzonder dat je Rusland kunt stangen door vliegtuigen over een ander land te laten vliegen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:27 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Waarvan een groot gedeelte draait op Amerikaanse "brandstof". Grappig niet.
En "wij" de afgelopen jaren maar met RQ-4s over de Donbass de hele tijd met transponders aan en B-52s over de Ukraine richting Mariupol vliegen om de Russen te stangen. Dat was echt een groot succes.
Er komt een kentering, maar dat kost tijd. Vooral de oudere Russen zijn pro Poetin, de jongeren denken heel anders. Poetin doet alle krampachtige pogingen om zijn idee van Rusland vast te houden. Uiteindelijk moet het gaan veranderen. De vraag is alleen, hoe ver gaat Poetin in zijn maniakale denkbeelden? Hij ziet liever helemaal geen Rusland dan een Rusland met westerse denkbeelden vrees ik. Dan alles maar naar de verdoemenis. De man ziet zich zelf als martelaar, de gek.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Russen vinden die onderdrukking prima, ze doen er al eeuwen geen ruk aan.
Amerikanen flippen al als er Russische kisten landen in Venezuela.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat je Rusland kunt stangen door vliegtuigen over een ander land te laten vliegen.
Eeuwen? Naar mijn mening kwam de onderdrukking pas weer toen de Kremlin Gremlin aan de macht kwam en beetje bij beetje werd het verder uitgebreid. En hoe moet het volk tegen die man opgewassen zijn als uitslagen van verkiezingen vervalst worden?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat valt wat tegenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:41 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Vooral de oudere Russen zijn pro Poetin, de jongeren denken heel anders.
Bij ons is het al NOS nieuws als er wat Russische vliegtuigen over internationale wateren vliegen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat je Rusland kunt stangen door vliegtuigen over een ander land te laten vliegen.
En daarna worden ze ingenomen. Dan zijn ook de steden ingenomen.quote:
Makkelijk praten, ga jij de straat op met een bordje om te protesteren met kans op jarenlange gevangenisstraf.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tsaren, communisten en nu dit, ze doen er verdomd weinig aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Eeuwen? Naar mijn mening kwam de onderdrukking pas weer toen de Kremlin Gremlin aan de macht kwam en beetje bij beetje werd het verder uitgebreid. En hoe moet het volk tegen die man opgewassen zijn als uitslagen van verkiezingen vervalst worden?
Wat ik je vertel komt van de inlichtingendiensten.quote:
Natuurlijk is dat makkelijk praten maar als een volk van die onderdrukking af wil gebeurt dat vroeg of laat, voorbeelden te over, waar ook ter wereld.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:50 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Makkelijk praten, ga jij de straat op met een bordje om te protesteren met kans op jarenlange gevangenisstraf.
Doe jij mee als kandidaat voor de verkiezingen met kans op een poloniumvergifting.
Schrijf een critici stuk over de regering en een week later kan je familie je dode lichaam bergen, zelfmoord noemen ze dat dan.
Je weet wat ze met die Tsaren uiteindelijk hebben gedaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tsaren, communisten en nu dit, ze doen er verdomd weinig aan.
Klopt allemaal. Maar kijk eens op de kaart.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wat ik je vertel komt van de inlichtingendiensten.
Ze hebben nog drones, helicopters, fixed wing vliegtuigjes.
Het lijkt niet bijzonder, maar het maakt het voor de Russen bijzonder lastig hun eigen troepen te ondersteunen.
Dit zie je ook aan de grote aantallen slachtoffers onder het Russische leger.
Ja en die ruilden ze in voor de communisten, goede deal.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:52 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Je weet wat ze met die Tsaren uiteindelijk hebben gedaan.
Yup.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:50 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
En daarna worden ze ingenomen. Dan zijn ook de steden ingenomen.
De rest is al in handen in dat gebied.
Vannacht stond hier iets anders, iets over « mooie plottwist toch ».quote:Op zaterdag 5 maart 2022 02:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is wel een wilde gok inderdaad. Maar het zou een geweldig verhaal zijn
Tevens een goede uitleg waarom hij 3 aanslagen overleefd, nog steeds rondloopt in Kiev, geen steun krijgt vanuit de navo maar wel onrust creërt.
Als acteur ineens president is en ontpopt tot oorlog expert. Rusland welke Oekraïne makkelijk inlijft.
Hele wilde gok maar zo gek niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |