De 10 grootste bedrijven aan de Nasdaq wegen voor 40% mee in de koers van de Nasdaq100. De zwaarste klappen zijn niet gevallen bij de Apples en Alphabets.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De Nasdaq 100 index staat nog steeds ontzettend hoog. Meer dan 50 procent lijkt me zwaar overdreven.
Kun je nagaan, dat kan dus alleen maar weer beter gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De 10 grootste bedrijven aan de Nasdaq wegen voor 40% mee in de koers van de Nasdaq100. De zwaarste klappen zijn niet gevallen bij de Apples en Alphabets.
Is meer iets voor TheFreshPrince in AEX / Beursvloer #306 - Oil supercycle!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kun je nagaan, dat kan dus alleen maar weer beter gaan.
'ja maar de oligarchen zijn allemaal bitcoinwhales geworden de afgelopen week blablabla'quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:57 schreef Roellie80 het volgende:
Statement van CZ. Goed verhaal wel
https://www.binance.com/e(...)o-421499824684903532
Zelden iemand gezien die zo vaak gelijk heeftquote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:53 schreef firefly3 het volgende:
Mijn alts hebben het beter gedaan dan Bitcoin zie ik, Bitcoin -7%, mensen hadden het niet verwacht. Ergste was er toch al zeiden sommigen?
Feit is, het kan altijd lager. Ook met zoveel hopium.
Zeer eenvoudig, wanneer @10mil.bitcoin en @dimmak met hopium beginnen rond te strooien crasht Bitcoin altijdquote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelden iemand gezien die zo vaak gelijk heeft
Inderdaad, laat eens wat zien van je mooie portfolio. Sinds begin van dit jaar heeft BTC slechts 7.8% dominantie gewonnen. Maar jij zit natuurlijk net in de juiste alts. Was ik maar zo slim als @firefly3quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:18 schreef fathank het volgende:
Kan ik ergens jouwn mandje met muntjes volgen? Heb je een Twitteraccount ofzo? Of kan ik ergens in jouwn indexfund investeren net zoals bij DeGriro bijvoorbeeld? Wil ook wel zoveel verdienen
Maar Bitcoin staat op dezelfde plek als een jaar geleden. Daarom heb ik een positie in stablecoins die 20% rente gereren en ik vooral vlakbij de bitcoin top van 60K gekocht had. Als Bitcoin een nieuwe ATH bereikt moet je altijd steeds meer stablecoins kopen. Als je dit niet doet, tja. Een eenvoudig truukje, maar werkt zeer goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:26 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Inderdaad, laat eens wat zien van je mooie portfolio. Sinds begin van dit jaar heeft BTC slechts 7.8% dominantie gewonnen. Maar jij zit natuurlijk net in de juiste alts. Was ik maar zo slim als @:firefly3
[ afbeelding ]
Niet gewoon de hele dag grafiekjes krijgen en crypto forums F5-enquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:46 schreef Plots het volgende:
Vandaag m'n familie mee uiteten genomen.
Zouden jullie ook een keer moeten doen.
Klopt. Op $20k alles in stables gezet. Geweldig advies.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:45 schreef firefly3 het volgende:
Als Bitcoin een nieuwe ATH bereikt moet je altijd steeds meer stablecoins kopen.
Waarom zou ik jouw familie mee uit eten nemen?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:46 schreef Plots het volgende:
Vandaag m'n familie mee uiteten genomen.
Zouden jullie ook een keer moeten doen.
Als je alles op stables zet kun je niet de familie van @Plots uit eten nemenquote:Op zondag 6 maart 2022 08:20 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Klopt. Op $20k alles in stables gezet. Geweldig advies.
Nu nog even op de bodem zodat ik op $20k alles weer terug kan zetten in bitcoin.
#supertrader
Wacht, je gaat de users die heel erg benieuwd zijn naar je extreem outperforming shitcoins nu teleur stellen?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je alles op stables zet kun je niet de familie van @:Plots uit eten nemen
Eindelijk je schoonouders ontmoet?quote:Op maandag 7 maart 2022 07:41 schreef SuperNeger het volgende:
Goedemorgen mede cryptocurrency investeerders. Gisteren gezellig uit eten geweest met de ouders van Plots. Vandaag weer even grafiekjes kijken
Dus als jij het over je alts hebt dan gaat het over stablecoins. Goed om te wetenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar Bitcoin staat op dezelfde plek als een jaar geleden. Daarom heb ik een positie in stablecoins die 20% rente gereren en ik vooral vlakbij de bitcoin top van 60K gekocht had. Als Bitcoin een nieuwe ATH bereikt moet je altijd steeds meer stablecoins kopen. Als je dit niet doet, tja. Een eenvoudig truukje, maar werkt zeer goed.
Ik heb alles. Waarom zou je all in gaan op bitcoin, altcoins of stablecoins? Momenteel zijn het mijn farms en stablecoins die heerlijk rente generen zodat ik iedere week gratis met de familie van Plots uit eten kan gaan.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:07 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dus als jij het over je alts hebt dan gaat het over stablecoins. Goed om te weten
Ik zit voor bijna 100% in Bitcoin omdat ik denk dat een goede investering is. Het is lastig de juiste alt te kiezen die BTC zal out performen. En nu helemaal, sinds de dominantie al een tijdje rond die 40% zit wat historisch vrij laag is. De dominantie kan altijd lager, maar dan moet je dus goed gokken welke alt in dit gat zal springen. Dikke APY's is leuk, maar bij teveel volatiliteit maakt dat niet zoveel uitquote:Op maandag 7 maart 2022 09:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb alles. Waarom zou je all in gaan op bitcoin, altcoins of stablecoins? Momenteel zijn het mijn farms en stablecoins die heerlijk rente generen zodat ik iedere week gratis met de familie van Plots uit eten kan gaan.
Meestal als Bitcoin 10% stijgt tijdens een leg up, stijgen alts met 20%. In deze periode pak ik gewoon alts die zo laag mogelijk staan. Heb hiernaast altijd stablecoins met 20% vaste inkomen.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:45 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik zit voor bijna 100% in Bitcoin omdat ik denk dat een goede investering is. Het is lastig de juiste alt te kiezen die BTC zal out performen. En nu helemaal, sinds de dominantie al een tijdje rond die 40% zit wat historisch vrij laag is. De dominantie kan altijd lager, maar dan moet je dus goed gokken welke alt in dit gat zal springen. Dikke APY's is leuk, maar bij teveel volatiliteit maakt dat niet zoveel uit
En dat is andersom net zo. Sterker nog, over de afgelopen maanden hebben alts slechter gepresteerd.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Meestal als Bitcoin 10% stijgt tijdens een leg up, stijgen alts met 20%.
Juist als zij super laag gaan staan, moet je alts kopen.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
En dat is andersom net zo. Sterker nog, over de afgelopen maanden hebben alts slechter gepresteerd.
Maar je weet zelf ook, dat je eeuwige roem krijgt als je alts koopt, en dit met ons deelt voordat ze omhoog gaan. Achteraf heeft niemand er wat aan. Niemand zit altijd in de juiste posities.
Ok, Kishu dus. rank 3044 op CMC. Jammer dat we hier geen #remindme functie hebbenquote:Op maandag 7 maart 2022 10:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Juist als zij super laag gaan staan, moet je alts kopen.
Ik heb o.a. Kishu gekocht nu het nog laag staat. Wacht maar af als Bitcoin op de 60K zit, wat Kishu dan doet.
Yep, ik verwacht dat Kishu de nieuwe Shiba wordt, zoals Shiba de nieuwe Dogecoin is.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:01 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ok, Kishu dus. rank 3044 op CMC. Jammer dat we hier geen #remindme functie hebben
En deze verwachtingen zijn gebaseerd op? Heb wel wat gehoord van deze coin maar is al paar maanden geleden. Du sben wel benieuwd waar je deze kan halen en op welke exchanges je verwacht dat ie komtquote:Op maandag 7 maart 2022 11:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Yep, ik verwacht dat Kishu de nieuwe Shiba wordt, zoals Shiba de nieuwe Dogecoin is.
Dit inderdaad. Zijn toch talloze meme coin klonen in deze categorie.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
En deze verwachtingen zijn gebaseerd op? Heb wel wat gehoord van deze coin maar is al paar maanden geleden. Du sben wel benieuwd waar je deze kan halen en op welke exchanges je verwacht dat ie komt
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zeer eenvoudig, wanneer @:10mil.bitcoin en @:dimmak met hopium beginnen rond te strooien crasht Bitcoin altijd
Het is o.a. verkrijgbaar op Hotbit. Komt in de toekomst wss op Kucoin en Binance. Verwachtingen gebaseerd op hoeveel media exposure zij hebben, een goed development team dat bezig is met Kishuverse (Metaverse) enz.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
En deze verwachtingen zijn gebaseerd op? Heb wel wat gehoord van deze coin maar is al paar maanden geleden. Du sben wel benieuwd waar je deze kan halen en op welke exchanges je verwacht dat ie komt
Niet echt, ik gebruik jullie als opposite indicator.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:25 schreef dimmak het volgende:
[..]Begint een beetje zielig te worden die obsessie van je.
Succes pik.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet echt, ik gebruik jullie als opposite indicator.
Daarom moet je ook alleen de goeie coins kiezenquote:Op maandag 7 maart 2022 12:23 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Met 200 coins heb je er een dag taak aan om te checken welke coin die dag weer gerugged is...
Kwestie van tevoren je huiswerk doen. Ja ik heb er misschien wel 400 uur aan besteed.Of je kunt sadstackenquote:Op maandag 7 maart 2022 12:23 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Met 200 coins heb je er een dag taak aan om te checken welke coin die dag weer gerugged is...
Moet toegeven dat achteraf mooi woont!quote:Op maandag 7 maart 2022 12:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarom moet je ook alleen de goeie coins kiezen
Het is de schuld van de Rabobank.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:56 schreef Roellie80 het volgende:
Weer SEPA overboekingen op Binance!
Behalve voor Nederlanders
Klopt, China gaat het ook bannen binnenkort. Jij blij, kan je voor $10 inkopen straks.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:03 schreef SuperNeger het volgende:
Had gelezen dat USA crypto in the ban gaat doen. Of zwaar gaat reguleren.
Was bij mij 2 weken, maar hoor laatste tijd verhalen over 2 tot 4 maanden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 00:27 schreef stinkie het volgende:
Belangrijker: hoe lang voordat ik die crypto com visa kaart in huis heb nadat ie op issued staat?
lol china heeft t al zovaak gedaanquote:Op maandag 7 maart 2022 22:12 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Klopt, China gaat het ook bannen binnenkort. Jij blij, kan je voor $10 inkopen straks.
quote:Op maandag 7 maart 2022 22:03 schreef SuperNeger het volgende:
Had gelezen dat USA crypto in the ban gaat doen. Of zwaar gaat reguleren.
Lees je je eigen linkjes wel? Staat helemaal niks over crypto in de ban doen. Het gaat om regulering afstemmen met bondgenoten en rekening houden met het omzeilen van sancties door Russen. Er wordt expliciet verteld dat crypto een toekomst heeft in de VS.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:33 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
lol china heeft t al zovaak gedaan
Wanneer de USA het gaat doen heb je wel problemene
https://www.usnews.com/ne(...)y-expected-this-week
https://www.euronews.com/(...)ukraine-war-sanction
Bullish voor XRP dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Lees je je eigen linkjes wel? Staat helemaal niks over crypto in de ban doen. Het gaat om regulering afstemmen met bondgenoten en rekening houden met het omzeilen van sancties door Russen. Er wordt expliciet verteld dat crypto een toekomst heeft in de VS.
Het is grappig om mensen van het ene uiterste naar het andere uiterste te zien gaan in seconds..quote:
Vorige jaar ging crypto ook omlaag vanwege het opzetten van die bill en verwachte regulering. Zegt "sell the news" jou iets?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Lees je je eigen linkjes wel? Staat helemaal niks over crypto in de ban doen. Het gaat om regulering afstemmen met bondgenoten en rekening houden met het omzeilen van sancties door Russen. Er wordt expliciet verteld dat crypto een toekomst heeft in de VS.
Leg eens wat "sell the news" volgens jou betekent. Volgens mij sla je de plank hier namelijk weer volledig misquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vorige jaar ging crypto ook omlaag vanwege het opzetten van die bill en verwachte regulering. Zegt "sell the news" jou iets?
Buy the rumour, sell the news als er iets goeds gaat komen. Soort van pump & dump.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:40 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Leg eens wat "sell the news" volgens jou betekent. Volgens mij sla je de plank hier namelijk weer volledig mis
Inderdaad. Ik snap niet hoe je dat plaatst in verhouding tot negatief nieuws / regulatie van cryptoquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Buy the rumour, sell the news als er iets goeds gaat komen. Soort van pump & dump.
Regulatie van crypto wordt vaak gezien als goed nieuws. Dan is er geen sprake van een ban en wordt crypto toegankelijker voor grote bedrijven. Mini pump hebben we al gehad vorige week.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:48 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap niet hoe je dat plaatst in verhouding tot negatief nieuws / regulatie van crypto
Volgens mij wordt regulatie door veel cryptofanaten vaak als negatief gezien. Het is in elk geval niet een unaniem positief iets. Derhalve lijkt me dat je het scenario "Buy the rumor, sell the news" hier niet echt op kan toepassen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:52 schreef firefly3 het volgende:
Regulatie van crypto wordt vaak gezien als goed nieuws. Dan is er geen sprake van een ban en wordt crypto toegankelijker voor grote bedrijven. Mini pump hebben we al gehad vorige week.
Met cryptofantaten bedoel je waarschijnlijk de anarchie maximalisten. Zij hebben een onwerkelijk anarchistisch beeld van decentralisatie in een wereld waarbij centralisatie de hoofdrol speelt in alles wat we doen. Niet voor niets dat veel van die mensen Baudet stemmers zijn en coronawappies zijn geworden of PRO-rusland zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:56 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt regulatie door veel cryptofanaten vaak als negatief gezien. Het is in elk geval niet een unaniem positief iets. Derhalve lijkt me dat je het scenario "Buy the rumor, sell the news" hier niet echt op kan toepassen.
Maar zelfs al zou je dan doen, en zoals je aangeeft de pump vorige week al geweest is, dan heeft de dump ook al plaatsgevonden, niet?
Je zag weer een kans om een sneer te geven aan de BTC maxi's. En, opgelucht?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Met cryptofantaten bedoel je waarschijnlijk de anarchie maximalisten. Zij hebben een onwerkelijk anarchistisch beeld van decentralisatie in een wereld waarbij centralisatie de hoofdrol speelt in alles wat we doen. Niet voor niets dat veel van die mensen Baudet stemmers zijn en coronawappies zijn geworden of PRO-rusland zijn.
De realististen onder ons zien het als goed nieuws voor crypto adoptie en zien een mini-pump-tijdens-een-oorlog als een volwaardige pump. De huidige dump is niet echt de dump, maar de mensen die het niet meer volhouden. De echte dump kan nog komen. (Met nadruk op kan, ik ben geen toekomstvoorspeller).
Ik heb hier niet specifiek over BTC maxi's. Je hebt ook crypto maxi's maar ook aandelen of fiat maxi's enz, als in extremistische zin. Je kunt niet ontkennen dat veel mensen in de cryptowereld aan de extreme politieke kant van het spectrum zitten. De grote whales zijn gematigd en weten dat crypto adoptie tijd en moeite kost.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:14 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Je zag weer een kans om een sneer te geven aan de BTC maxi's. En, opgelucht?
Als je zo al deze mensen op een hoop gooit, dan zijn het er aardig wat. En ben je het dus met me eens dat regulatie niet unaniem als iets positiefs gezien wordt. Maargoed, jij verpkaard een pump van afgelopen week door een "Buy the rumor". Welke dat dan ook mag zijn.
Mogge pik. Lekker geslapen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Met cryptofantaten bedoel je waarschijnlijk de anarchie maximalisten. Zij hebben een onwerkelijk anarchistisch beeld van decentralisatie in een wereld waarbij centralisatie de hoofdrol speelt in alles wat we doen. Niet voor niets dat veel van die mensen Baudet stemmers zijn en coronawappies zijn geworden of PRO-rusland zijn.
De realististen onder ons zien het als goed nieuws voor crypto adoptie en zien een mini-pump-tijdens-een-oorlog als een volwaardige pump. De huidige dump is niet echt de dump, maar de mensen die het niet meer volhouden. De echte dump kan nog komen. (Met nadruk op kan, ik ben geen toekomstvoorspeller).
jazeker, jij ook?quote:
De echte dump gaat denk ik tussen nu en 2 maanden komen. tussen de $12,8k en $21kquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. De rumor was dat hij na de middagwandeling wel even tijd heeft een krabbel te zettenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:30 schreef firefly3 het volgende:
De rumor is/was of Biden nu daadwerkelijk tijd heeft om dit te ondertekenen nu de oorlog gaande is.
De echte pump gaat denk ik tussen nu en 4 maanden komen. tussen de $50.7k en $63.9kquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:00 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
De echte dump gaat denk ik tussen nu en 2 maanden komen. tussen de $12,8k en $21k
Het ondertekenen was al uitgesteldquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:15 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. De rumor was dat hij na de middagwandeling wel even tijd heeft een krabbel te zetten
[..]
De echte pump gaat denk ik tussen nu en 4 maanden komen. tussen de $50.7k en $63.9k
Mmm dat is dus 3.5K dat nu alleen Netflix oplevert en een verdwaalde online aankoopquote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Was bij mij 2 weken, maar hoor laatste tijd verhalen over 2 tot 4 maanden.
Lastig om uit te zoeken wat ik op 1 januari had als ik steeds bijkoop elke maandquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:24 schreef dimmak het volgende:
Een vriendelijke reminder om je Bitcoin/crypto op te geven bij je belasting aanslag. Ook als het nog om kleinere bedragen gaat. Het kan je een hoop narigheid schelen in de toekomst.
Daarom maak je op 1 januari een print screen en overzicht in Excelquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Lastig om uit te zoeken wat ik op 1 januari had als ik steeds bijkoop elke maand
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:24 schreef dimmak het volgende:
Een vriendelijke reminder om je Bitcoin/crypto op te geven bij je belasting aanslag. Ook als het nog om kleinere bedragen gaat. Het kan je een hoop narigheid schelen in de toekomst.
Zolang het totaal nog onder de ¤50k is hoef je sowieso geen exact bedrag op te geven. Enkel dat je het hebtquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Lastig om uit te zoeken wat ik op 1 januari had als ik steeds bijkoop elke maand
Hoe kom je hierbij dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:15 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
De echte pump gaat denk ik tussen nu en 4 maanden komen. tussen de $50.7k en $63.9k
Deze manquote:
Maar welke informatie gebruik je dan om deze pump te noemen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:53 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Alles wat jij denkt, maar dan het tegenovergestelde
quote:
Tegen mij die 2e reactie? Ik had in begin december alles verkocht. Ga pas weer bijhalen richting de $20k.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:54 schreef fathank het volgende:
Heeft ie over een paar jaar eindelijk een klapper gemaakt kan ie alles inleveren bij de fiscus
Groetjes aan de belastinginspecteur wanneer je eindelijk wat hebt om op te gevenquote:
Ja dat zien we tegen die tijd wel als het een waarde heeft. Ligt eraan of de bearmarket tot na 1 januari duurt of nietquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Groetjes aan de belastinginspecteur wanneer je eindelijk wat hebt om op te geven
Daar hoef jij je niet druk over de maken want je mist de boat met je 20k lol. Dan valt er ook niet veel op te gevenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:58 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja dat zien we tegen die tijd wel als het een waarde heeft. Ligt eraan of de bearmarket tot na 1 januari duurt of niet
Ja bitcoin gaat in 1 rechte lijn naar de 10miljoen!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:00 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Daar hoef jij je niet druk over de maken want je mist de boat met je 20k lol. Dan valt er ook niet veel op te geven
Het uitbreken van een grote oorlog en zelfs met nucleare dreiging. bitcoin trade op $39kquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:01 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja bitcoin gaat in 1 rechte lijn naar de 10miljoen!
Bitcoin blijft gewoon traden op 60k hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:06 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Het uitbreken van een grote oorlog en zelfs met nucleare dreiging. bitcoin trade op $39k
Maar uiteraard gaat je fib level TA het naar 12k brengen
Wie claimt hier dat bitcoin niet volatiel is? -50% en 1000% gains zijn behoorlijk vaak voor gekomen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:08 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Bitcoin blijft gewoon traden op 60k hoor
Bitcoin blijft gewoon traden op 55k hoor
Bitcoin blijft gewoon traden op 50k hoor
Bitcoin blijft gewoon traden op 45k hoor
Bitcoin blijft gewoon boven de 40k hoor
Bitcoin blijft gewoon op 39k nu hoor
Ga jij maar lekker mensen overhalen de DCA-en voor deze prijzen in deze neerwaartse markt. We zullen het de komende maanden zien. Ik wil graag een goede prijs dus ik wacht wel ff.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:15 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Wie claimt hier dat bitcoin niet volatiel is? -50% en 1000% gains zijn behoorlijk vaak voor gekomen.
Elke cycle kom je mensen tegen die denken het te kunnen timen, wacht lang genoeg en ze gaan altijd ALTIJD rekt. Maar sommige mensen leren het liefst uit eigen ervaring
Vandaar de DCA strategie zo succesvol is en vaak word aangeprezen, uiteindelijk is hun average buy lager dan jou buy ooit zal zijn.
Ik ben zelf begonnen met dca na de 2013 hype. Prima strategie was het. Hoeveel mensen ken jij die toen onder de $200 kochten en nog vast houden nu?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:17 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker mensen overhalen de DCA-en voor deze prijzen in deze neerwaartse markt. We zullen het de komende maanden zien. Ik wil graag een goede prijs dus ik wacht wel ff.
Ik DCA al 6 jaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:18 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Ik ben zelf begonnen met dca na de 2013 hype. Prima strategie was het. Hoeveel mensen ken jij die toen onder de $200 kochten en nog vast houden nu?
Ben je miljonair?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:18 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Ik ben zelf begonnen met dca na de 2013 hype. Prima strategie was het. Hoeveel mensen ken jij die toen onder de $200 kochten en nog vast houden nu?
Dat zeg ik, hetzelfde als jij, maar dan andersomquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:54 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar welke informatie gebruik je dan om deze pump te noemen?
Bitcoin gaat nooit $1 waard wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:08 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Bitcoin blijft gewoon traden op 60k hoor
Bitcoin blijft gewoon traden op 55k hoor
Bitcoin blijft gewoon traden op 50k hoor
Bitcoin blijft gewoon traden op 45k hoor
Bitcoin blijft gewoon boven de 40k hoor
Bitcoin blijft gewoon op 39k nu hoor
Nee dus. Mijn doel is om in deze cycle nog miljonair/multimiljonair te worden. Zit overigens niet in de Wajong (gelukkig nooit geweest ook, gezondheid boven alles). Mijn koopwoning is zelf óók een goede investering gebleken, de vaste lasten die ik hiermee gedrukt heb, is meer geld voor crypto.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:35 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, ik heb geen maandelijkse Wajong nodig.
Mijn eerste aankoop was voor meer dan een miljoen zelfs! Sowieso weet ik niet wat hier precies de relevantie van is...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee dus. Mijn doel is om in deze cycle nog miljonair/multimiljonair te worden. Zit overigens niet in de Wajong (gelukkig nooit geweest ook, gezondheid boven alles). Mijn koopwoning is zelf óók een goede investering gebleken, de vaste lasten die ik hiermee gedrukt heb, is meer geld voor crypto.
Mocht je de waarheid spreken, hoe heb je je eerste miljoen gegenereerd?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:53 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Mijn eerste aankoop was voor meer dan een miljoen zelfs! Sowieso weet ik niet wat hier precies de relevantie van is...
De eerste keer dat je crypto kocht was dit voor een bedrag van meer dan 1 miljoen euro?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:53 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Mijn eerste aankoop was voor meer dan een miljoen zelfs! Sowieso weet ik niet wat hier precies de relevantie van is...
Strategie DCA > doel meer geld nodig hebben dan om van te leven, waardoor je de strategie kan omdraaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |