Ik erger me daar ook een, terwijl ze het helemaal niet nodig hebben. Maak gewoon wat je altijd al deed en het is prima. Het is nu over de top en dat maakt het juist minder.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:33 schreef chufi het volgende:
Ik begin me er steeds meer aan te ergeren .. dat overheersende toontje van wij zijn wel de beste ...
Maar goed misschien volgend jaar mogen ze echt weer . Viaplay in trouble dus wie weet
Ik kijk het altijd graag, zeker op vrijdagavond en de andere momenten dat Mol er niet bij is. En Jack Plooij hoeft er van mij ook niet bij, al is die met Steiner nog wel leuk met dat wekelijkse interview. Maar vooral Mol erger ik me echt helemaal dood aan, terwijl ik wel een paar euro per maand betaal om zn radio station te steunen, als commentator houd ik van hem.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:48 schreef rubbereend het volgende:
Ben benieuwd of Ziggo hier nog mee doorgaat na dit seizoen, de kijkcijfers rond de F1 zijn maar matig
Zijn ze de winnaar voor 2025-28 rechten, stopt max in 2026, dan kijkt er niemand meer naar F1, behalve een handjevol diehards.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:59 schreef rubbereend het volgende:
vrijdag:
2230
RACE CAFE
0,4 2,3 62.000
zondag:
1400
RACE CAFE DE VOORBESCHOUWING
0,3 3,8 51.000
1705
RACE CAFE DE NABESCHOUWING
0,9 5,5 147.000
het is allemaal knap schraal
Handjevol valt ook wel mee. Er is altijd een hele trouwe fan schare.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Zijn ze de winnaar voor 2025-28 rechten, stopt max in 2026, dan kijkt er niemand meer naar F1, behalve een handjevol diehards.
moet niet aan deze nachtmerrie denken, weer de tandarts, weer Molquote:Op maandag 24 juli 2023 17:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Zijn ze de winnaar voor 2025-28 rechten, stopt max in 2026, dan kijkt er niemand meer naar F1, behalve een handjevol diehards.
miss wordt Rick meer naar voren geschoven.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet niet aan deze nachtmerrie denken, weer de tandarts, weer Mol
Dat laatste kijkt blijkbaar de Max supporter niet anders waren die al echt wel bekend met Nelson en Melroy.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Handjevol valt ook wel mee. Er is altijd een hele trouwe fan schare.
En daarbij, dan kunnen andere klassen opeens ook interessant worden, bijvoorbeeld het WEC met de 24 uur. Daar zitten ook enorm veel merken in straks en misschien wel Max en Alonso (weer).
Nelson heeft jaaaaaaaaren het wec gedaan op eurosportquote:Op maandag 24 juli 2023 18:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat laatste kijkt blijkbaar de Max supporter niet anders waren die al echt wel bekend met Nelson en Melroy.
Winkelman zie ik graag de F1 doen.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
miss wordt Rick meer naar voren geschoven.
Echt hè, maar die wordt op een kruk gezet en mag af en toe iets vertellen in de hoop dat hij niet onderbroken wordt door Mol. Valt het de kijkers van race café ook op dat Mol richting Kamphues niet één normale zin kan uitspreken? Altijd óf aanvallend, óf denigrerend, óf geïrriteerd. Echt, als het een act is is hij totaal niet leuk, maar echt storend.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Winkelman zie ik graag de F1 doen.
Eens. Viel me gister ook op met die best of the rest. Hij koos dus Piatri. Rob: "Ondanks dat Piastri terugviel?"quote:Op maandag 24 juli 2023 23:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Echt hè, maar die wordt op een kruk gezet en mag af en toe iets vertellen in de hoop dat hij niet onderbroken wordt door Mol. Valt het de kijkers van race café ook op dat Mol richting Kamphues niet één normale zin kan uitspreken? Altijd óf aanvallend, óf denigrerend, óf geïrriteerd. Echt, als het een act is is hij totaal niet leuk, maar echt storend.
ze hebben een contract, maar kunnen kamphues niet goed hebben.quote:Op maandag 24 juli 2023 23:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Echt hè, maar die wordt op een kruk gezet en mag af en toe iets vertellen in de hoop dat hij niet onderbroken wordt door Mol. Valt het de kijkers van race café ook op dat Mol richting Kamphues niet één normale zin kan uitspreken? Altijd óf aanvallend, óf denigrerend, óf geïrriteerd. Echt, als het een act is is hij totaal niet leuk, maar echt storend.
Jammer dat er zo weinig mensen kijken. Vooral afgelopen vrijdag was echt een hele leuke en goede uitzending. Mol irriteert me mateloos in die uitzendingen maar die is er op vrijdag nooit gelukkig. Hoop dat ze snel de rechten weer hebben dan is Mol er tijdens de uitzendingen op zondag ook nooit meer bij omdat die op locatie het commentaar doet. Ik hoop dat ze ondanks de slechte cijfers toch doorgaan de rest van het seizoen.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:59 schreef rubbereend het volgende:
vrijdag:
2230
RACE CAFE
0,4 2,3 62.000
zondag:
1400
0,3 3,8 51.000
1705
0,9 5,5 147.000
Lage kijkcijfers. Misschien eens andere gasten proberen. Die Jack Plooij is stuitend dom en onwetend.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:59 schreef rubbereend het volgende:
vrijdag:
2230
RACE CAFE
0,4 2,3 62.000
zondag:
1400
0,3 3,8 51.000
1705
0,9 5,5 147.000
Doornbos doet dat ook. Weet niet of het gespeeld is. Die hinnikt na een aanval op Kamphues steeds onzeker z'n aanval weg.quote:Op maandag 24 juli 2023 23:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik kijk er ook graag naar. Ben geen kenner, maar het is goed te volgen. Verder niks mis met Kamphuis. Die ruzie met Jos verstappen lag echt aan die zak stront. Had ook woorden met de aimabele presentator Tom van het Hek in Langs de Lijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 03:15 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Jammer dat er zo weinig mensen kijken. Vooral afgelopen vrijdag was echt een hele leuke en goede uitzending. Mol irriteert me mateloos in die uitzendingen maar die is er op vrijdag nooit gelukkig. Hoop dat ze snel de rechten weer hebben dan is Mol er tijdens de uitzendingen op zondag ook nooit meer bij omdat die op locatie het commentaar doet. Ik hoop dat ze ondanks de slechte cijfers toch doorgaan de rest van het seizoen.
Mss kwaad bloed ergens?quote:Op maandag 24 juli 2023 23:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
misschien kan het commentaars-duo van viaplay dan een gratis twitter acc openen, zodat je het commentaar kan afstellen op het F1 beeld, beter goed gejat dan slecht gekopieerd.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 03:15 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Jammer dat er zo weinig mensen kijken. Vooral afgelopen vrijdag was echt een hele leuke en goede uitzending. Mol irriteert me mateloos in die uitzendingen maar die is er op vrijdag nooit gelukkig. Hoop dat ze snel de rechten weer hebben dan is Mol er tijdens de uitzendingen op zondag ook nooit meer bij omdat die op locatie het commentaar doet. Ik hoop dat ze ondanks de slechte cijfers toch doorgaan de rest van het seizoen.
maar rob is dan ook wel een aparte clown ookquote:Op maandag 24 juli 2023 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Viel me gister ook op met die best of the rest. Hij koos dus Piatri. Rob: "Ondanks dat Piastri terugviel?"
Olav daarop: JA DAN MOET JE HET NIET VRAGENwat een simpele
Goed gesproken. Mol en z'n vazal zijn relikwieën.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:00 schreef Marcoss het volgende:
Er is wel duidelijk een verschil tussen de opmerkingen van Doornbos (en voorheen Coronel) richting Kamphues en de hele houding van Olav in de uitzending. Zijn mening is de enige juiste en bij tegenspraak komt er een laatdunkende opmerking achteraan of een grapje dat hij al 12x eerder maakte en bij de 1e keer al niet grappig was. Sjek heeft dat ook wel, voornamelijk als Olav erbij zit, op vrijdag is het meestal wat relaxter.
Winkelman, Doornbos en vd Zande zijn prima en ook Verschoor wil nog wel eens wat zeggen (in vergelijking met andere nog actieve coureurs die er wel eens zitten)
Hahaha dat was genant. En even daarvoor liet hij ook weer even zijn mening over alle Fransen weten. Inderdaad wat een simpelequote:Op maandag 24 juli 2023 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Viel me gister ook op met die best of the rest. Hij koos dus Piatri. Rob: "Ondanks dat Piastri terugviel?"
Olav daarop: JA DAN MOET JE HET NIET VRAGENwat een simpele
Denk dat je ook niet moet overschatten hoeveel mensen echt inschakelen voor een voor- of nabeschouwing. De meeste Nederlanders zullen vooral de race willen zien en daarvan zal een deel ook eerder inschakelen zodat ze (een deel van) de voorbeschouwing zien, maar de voorbeschouwing bekijken op een andere zender is nog wat anders.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hahaha dat was genant. En even daarvoor liet hij ook weer even zijn mening over alle Fransen weten. Inderdaad wat een simpele
Die lage kijkcijfers, daar sta ik toch wel van te kijken. Het zou bij Viaplay drama zijn, dan zou ik verwachten dat de kijkers voor de voor- en nabeschouwing naar Ziggo uitwijken maar dat gebeurt blijkbaar nauwelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |