maar rob is dan ook wel een aparte clown ookquote:Op maandag 24 juli 2023 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Viel me gister ook op met die best of the rest. Hij koos dus Piatri. Rob: "Ondanks dat Piastri terugviel?"
Olav daarop: JA DAN MOET JE HET NIET VRAGENwat een simpele
Goed gesproken. Mol en z'n vazal zijn relikwieën.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:00 schreef Marcoss het volgende:
Er is wel duidelijk een verschil tussen de opmerkingen van Doornbos (en voorheen Coronel) richting Kamphues en de hele houding van Olav in de uitzending. Zijn mening is de enige juiste en bij tegenspraak komt er een laatdunkende opmerking achteraan of een grapje dat hij al 12x eerder maakte en bij de 1e keer al niet grappig was. Sjek heeft dat ook wel, voornamelijk als Olav erbij zit, op vrijdag is het meestal wat relaxter.
Winkelman, Doornbos en vd Zande zijn prima en ook Verschoor wil nog wel eens wat zeggen (in vergelijking met andere nog actieve coureurs die er wel eens zitten)
Hahaha dat was genant. En even daarvoor liet hij ook weer even zijn mening over alle Fransen weten. Inderdaad wat een simpelequote:Op maandag 24 juli 2023 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Viel me gister ook op met die best of the rest. Hij koos dus Piatri. Rob: "Ondanks dat Piastri terugviel?"
Olav daarop: JA DAN MOET JE HET NIET VRAGENwat een simpele
Denk dat je ook niet moet overschatten hoeveel mensen echt inschakelen voor een voor- of nabeschouwing. De meeste Nederlanders zullen vooral de race willen zien en daarvan zal een deel ook eerder inschakelen zodat ze (een deel van) de voorbeschouwing zien, maar de voorbeschouwing bekijken op een andere zender is nog wat anders.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hahaha dat was genant. En even daarvoor liet hij ook weer even zijn mening over alle Fransen weten. Inderdaad wat een simpele
Die lage kijkcijfers, daar sta ik toch wel van te kijken. Het zou bij Viaplay drama zijn, dan zou ik verwachten dat de kijkers voor de voor- en nabeschouwing naar Ziggo uitwijken maar dat gebeurt blijkbaar nauwelijks.
Ik kijk de voor en nabeschouwing bij Viaplay en kijk die van Ziggo meestal terug. Maar die van Viaplay is veel en veel beter. Veel professioneler ook. Zeker die jongen in de pits op locatie dit jaar is echt heel erg goed. Als Ziggo jut en Jul nu eens zou droppen en een tafel met Renger en Rick enzo zou vullen zou het al veel beter zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hahaha dat was genant. En even daarvoor liet hij ook weer even zijn mening over alle Fransen weten. Inderdaad wat een simpele
Die lage kijkcijfers, daar sta ik toch wel van te kijken. Het zou bij Viaplay drama zijn, dan zou ik verwachten dat de kijkers voor de voor- en nabeschouwing naar Ziggo uitwijken maar dat gebeurt blijkbaar nauwelijks.
Eens dat de kwaliteit niet hoog is bij Ziggo. Maar de sfeer als Mol de tafel na een minuut of tien verlaten heeft is ongeëvenaard. Als ik naar hun kijk krijg ik meer zin in de race, word ik enthousiaster en ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren, toen ik nog ViaPlay keek kreeg ik juist minder zin in de race en werd door die kille koude sfeer daar mn zin in de race gewoon doodgebloed.quote:Op woensdag 26 juli 2023 23:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik kijk de voor en nabeschouwing bij Viaplay en kijk die van Ziggo meestal terug. Maar die van Viaplay is veel en veel beter. Veel professioneler ook. Zeker die jongen in de pits op locatie dit jaar is echt heel erg goed. Als Ziggo jut en Jul nu eens zou droppen en een tafel met Renger en Rick enzo zou vullen zou het al veel beter zijn.
Probleem is dat je Viaplay alleen de eerste maanden gezien hebt. De kwaliteit ligt nu echt veel hoger. Dan heb je geen lachzakken in het publiek, dat klopt. Maar als je er geen zin van in de race krijgt weet ik ook niet meer.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 03:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Eens dat de kwaliteit niet hoog is bij Ziggo. Maar de sfeer als Mol de tafel na een minuut of tien verlaten heeft is ongeëvenaard. Als ik naar hun kijk krijg ik meer zin in de race, word ik enthousiaster en ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren, toen ik nog ViaPlay keek kreeg ik juist minder zin in de race en werd door die kille koude sfeer daar mn zin in de race gewoon doodgebloed.
En ik vind enthousiasme en sfeer belangrijker dan of ze iets beter uitleggen welke band er gebruikt wordt of welke bocht er meer slijtage gaat zijn etc. Maar snap goed dat er ook een kleinere groep is die kwaliteit van de uitzending belangrijker vind.
eens moet er wisseling van de wacht zijn, ze kunnen niet doorgaan totdat ze neervallen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 23:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik kijk de voor en nabeschouwing bij Viaplay en kijk die van Ziggo meestal terug. Maar die van Viaplay is veel en veel beter. Veel professioneler ook. Zeker die jongen in de pits op locatie dit jaar is echt heel erg goed. Als Ziggo jut en Jul nu eens zou droppen en een tafel met Renger en Rick enzo zou vullen zou het al veel beter zijn.
Ik ga nu niet meer terug, betaal een paar euro per maand aan F1 TV en dat werkt zo fijn, en Ziggo is inclusief in mijn complete pakket van telefoon internet etc. En die Amber Brandsen mag ik gewoon niet, ik vind haar heel kil en koud, en Albers is een ordinaire patser, die laatst nog in het nieuws kwam omdat die een rechtszaak wilde beginnen omdat zijn Bugatti van 2 miljoen niet op tijd geleverd ging worden of iets degelijks, vreselijk. Enige is die Ho Pin Tung die ik evht goed vind. Maar daarvoor neem ik geen 17 euro maand abbo en tot slot; ik trek die commentatoren ook totaal niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 06:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Probleem is dat je Viaplay alleen de eerste maanden gezien hebt. De kwaliteit ligt nu echt veel hoger. Dan heb je geen lachzakken in het publiek, dat klopt. Maar als je er geen zin van in de race krijgt weet ik ook niet meer.
Ik kijk altijd de herhaling. Doornbosch is cool. De rest haat elkaarquote:
Vergeet Frans Verschuur niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jack Plooij is de grootste ergernisfactor.
Ik loop 20 minuten achter, maar ik ga er van uit dat dat bericht uitstekend getimed isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |