Als je donker bent mag je niet vluchten?quote:
Daarom is kennis van geschiedenis belangrijk. Natuurlijk staat Servië er anders in.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:16 schreef Ali_boo het volgende:
In Servie protesteren ze voor Rusland
[ twitter ]
Voordat mensen hier het komen veroordelen , ze staan er compleet anders in . Zien Navo als de agressor ect
Je hoeft er verder niet mee eens te zijn
He nog een Rotterdammerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja op 10 km ongeveer van Rotterdam af
dus zal hier snel weg zijn
Weet niet hoe het nu is hoor, maar zag begin deze week vlog van Bald and Bankrupt die ook vanuit Kiev met de trein wegvluchtte.. Maar zag daar niet veel donkere mensen bij. Vooral gewoon blanken en dan families met kinderen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:28 schreef grrrrg het volgende:
[..]
O jee, weer een dom tweetjes van onze Geert
Want als je een kleurtje hebt kun je geen vluchteling zijnquote:
Jawel, terug naar waar ze daarvoor vandaan kwamenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je donker bent mag je niet vluchten?
Eens. Het komt enorm ongemakkelijk overquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:27 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig amateuristisch overkomen. Zelfs als leek snap je dat dit voor geen ruk deugt.
Je leest niet. Doe je overigens vaker.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Anti schip raketten afvuren op een konvooi...*zucht*
En stuur je dan ook personeel mee om de Oekrainers uit te leggen hoe je een Patriot afvuurt, installeert, richt en onderhoud of krijgen ze het "Patriot raketten voor Dummies" boek erbij of zo?
De tandjes, zeg
Daar zien we best wat over in de media. Was pas nog in het Journaal. Reportage dat in Oekraïne veel Afrikaanse studenten wonen, die nu massaal het land uit willen, terug naar huis.quote:
Echt, zo'n recht van de sterkste wereld, waar je buren je na een week al de kop in proberen te slaan omdat je nog 2 blikken soep en een fles spa in de kast hebt staan. Niks voor mij.quote:
Dan krijg je Hulk Putin.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:29 schreef grrrrg het volgende:
Kunnen ze niet vanuit de ruimte Putin bestralen met een lading gammastralingof zo?
Zozo, rijen dik welquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:30 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Geert zit zelfs foto's te maken van de Afrikaanse studenten
[ twitter ]
Ja, ik heb een oogprobleem, dat weigert dienst na te veel bullshit in een post.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:30 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je leest niet. Doe je overigens vaker.
Het zag er zwart van de mensenquote:
Dat verhaal van Sergej zou inderdaad weleens kunnen kloppen, omdat ze nu zelfs Wagner uit Syrië halen. Rusland wil ook Kazakhstanen inzetten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Rusland trekt een extra blik Wagner mannetjes uit Syrie open. Is een goede indicatie dat het slecht gaat want dit heeft een strategisch invloed op de operaties in Syrie.
[ twitter ]
Ja in films, boeken en games komt het heel spannend en geromantiseerd over, maar in het echt gaat het waarschijnlijk gewoon ronduit kut zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt, zo'n recht van de sterkste wereld, waar je buren je na een week al de kop in proberen te slaan omdat je nog 2 blikken soep en een fles spa in de kast hebt staan. Niks voor mij.
quote:
Wees nou eens solidair met ons . Alleen samen krijgen we Putin onder controlequote:
Weet niet of het zo is maar ik hoop dat de Amerikanen vermoeden dat het Russische leger binnen een week instort en dat ze daarom terughoudend zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:17 schreef Werkperd het volgende:
[ afbeelding ]
Beste mensen. Zoals eerder besproken zijn er veel tegenstrijdigheden op te noemen in deze oorlog. De manier van aanvallen en verdedigen zijn niet te rijmen met de leer van de algemene oorlogsfilosofie.
Het blijft nog altijd een raadsel waarom het 64km lange konvooi dat een openlijk doelwit is niet wordt aangevallen. Het Oekraïense leger beschikt over geavanceerde wapentuig waarmee desastreuze schade kan worden aangericht aan het konvooi.
Een tweede onbegrijpelijke situatie (vanuit beide kanten) zijn de Russische vlooteenheden die nog geen eens 10km van Odessa's strand ''geparkeerd' staan. Welk land doet zo iets geks? Dit is de kant van Rusland.
De kant van Oekraïne is nog onbegrijpelijker omdat het Oekraïense leger over zeer geavanceerd anti-scheepsraketten beschikt, namelijk de Neptune's met een maximaal bereik van 300km.
[ afbeelding ]
WAAROM WORDEN DEZE GEAVANCEERDE WAPENS NIET GEBRUIKT? Oekraïne beschikt over moderne wapens die ze niet gebruiken maar tegelijkertijd vragen (smeken) ze aan Europa om wapensteun.
Waar gaat dit over mensen?
Het lijkt erop dat deze oorlog zodanig gepland is dat deze heel lang gaat duren. Amerika houdt deze oorlog in ''balans''. Ze geven niet te veel weg aan Oekraïne om voorsprong te boeken op Rusland en Rusland is op zijn beurt weer aan het blunderen.
Waar baseer ik dit op? De wapensteun van Amerika bestaat onder andere uit wapens om ''verzet'' te plegen zoals antitankraketten en lichte luchtdoelraketten zoals Stingers. Als Amerika serieus achter Oekraine stond dan zou die gewapende drones, luchtverdedigingssystemen zoals Patriots etc. geven.
Ik zei al eerder dat er een vies spelletje wordt gespeeld en dat het Oekraïense volk hier de dupen van is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |