Dat zou dan betekenen dat 'ie Oekraïne moet blijven bezetten. In het geheel. Lijkt me geen haalbare kaart.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Poetin zegt iets anders en als je erover nadenkt dan snap je waarom, een onafhankelijk Oekraine kan dan nog steeds NAVO lid worden namelijk.
Lijkt me wel. Denk eerlijk gezegd dat dat leger van ze in betere staat is dan dat van de meeste andere Europese landen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is dat nite teveel whisfull thinking?
Hoezo komt dit scenario me nou zo bekend voor..🤔quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen maar 'demilitariseren' en een puppet neerzetten.
Is dat überhaupt een optie? Het stukje Oekraïne dat ze dat niet onder controle hebben gaat er geheid voor zorgen dat het conflict voort blijft duren, zowel aan het front daar als intern in de door hun bezette gebieden door een veilig oord voor guerrilla's te worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:33 schreef scrupuleus het volgende:
Rusland wil ukraine vast niet in het geheel bezetten
Dat soort figuren lopen er genoeg rond hoor, het is dat deze horror zich erg dicht bij huis afspeelt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:38 schreef HiZ het volgende:
Het is trouwens wel een prestatie om iemand te worden waarvan letterlijk miljoenen hopen dat zij zsm doodvalt. Niveau Hitler zeg maar.
Het alternatief is een Oekraine wat NAVO lid kan worden, iets waar hij claimt zo bang voor te zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat 'ie Oekraïne moet blijven bezetten. In het geheel. Lijkt me geen haalbare kaart.
Ik snap ook niet echt de behoefte van allerlei mannetjes om de roverhoofdman of maffiabaas te spelen. Blijkbaar krijgen die een opgewonden gevoel van keihard de baas spelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:38 schreef HiZ het volgende:
Het is trouwens wel een prestatie om iemand te worden waarvan letterlijk miljoenen hopen dat zij zsm doodvalt. Niveau Hitler zeg maar.
Daar zal het dan wel op uitdraaien. Daar draait het ook op uit als hij Oekraïne probeert te bezetten en dat blijkt dan niet te lukken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het alternatief is een Oekraine wat NAVO lid kan worden, iets waar hij claimt zo bang voor te zijn.
RT heeft zich uit de VS teruggetrokken, .com domeinen zijn VS registraties dus dat zou kunnen.quote:
Dat is heel slecht nieuws voor de Oekraïense bevolking.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Rusland trekt een extra blik Wagner mannetjes uit Syrie en Armenie open. Is een goede indicatie dat het slecht gaat want dit heeft een strategisch invloed op de operaties in die landen.
[ twitter ]
Was dat niet in een strengere winter dan nu?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Heb toch nog eens de situatie van 1943 (Wehrmacht in Oekraïne) erbij gepakt. Het rode leger deed er toen ongeveer een maand over om de Duitsers van de sector Charkov naar de Dnepr terug te drijven. Vervolgens duurde het nog zeker een maand of 6 voor ze helemaal uit Oekraïne verdreven waren. Andere tactische situatie maar ook met vergelijkbare elementen.
Nee want zonder de facto staat kan Oekraine geen lid worden, er zitten wel degelijk voorwaarden aan lidmaatschap.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar zal het dan wel op uitdraaien. Daar draait het ook op uit als hij Oekraïne probeert te bezetten en dat blijkt dan niet te lukken.
Yup, maar wel oud en nog meer verzwakt door deze inval. Moeten het niet overschatten. Maar ik denk niet dat het de komende dagen al implodeert helaas.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Denk eerlijk gezegd dat dat leger van ze in betere staat is dan dat van de meeste andere Europese landen.
Jawel. Maar de aanval werd destijds al in augustus en september ingezet. En kwam in de wintermaanden inderdaad stil te liggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was dat niet in een strengere winter dan nu?
403 - Forbidden . That’s an error.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |