Die kijkt ook alsof die door de cameraman onder schot wordt gehoudenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:05 schreef Rambolin het volgende:
Oligarch Alisher Usmanov is iig een Oezbeek
[ afbeelding ]
Alisher Usmanov: ex-fencer who ‘solves Putin’s business problems’
https://www.theguardian.c(...)sanction-eu-oligarch
Ja. Toch voelt het wel zo. Ik vind dit ook erger dan de zoveelste oorlog in het midden oosten of Afrika.quote:
mooi al die mensen bij elkaar met die kaarsenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:10 schreef polderturk het volgende:
Zelensky gaat een speach houden voor een menigte, zoals Morphius dat deed vlak voor de oorlog in the Matrix.
[ twitter ]
Dat lijkt me gevaarlijk!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:10 schreef polderturk het volgende:
Zelensky gaat een speach houden voor een menigte, zoals Morphius dat deed vlak voor de oorlog in the Matrix.
[ twitter ]
Lijkt me toch redelijk stug.😑quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:12 schreef RAVW het volgende:
[..]
mooi al die mensen bij elkaar met die kaarsen
maar is het nu wel verstandig openbaar te spreken .... er hoeft maar een sniper te liggen en meneer is history
ze hoeven niet eens dichtbij te zitten , een beetje goede sniper kan makkelijk op 2KM afstand iemand doden ..quote:
Ja met een .50 kan het makkelijk ook, vraag is of "ze" dat willen, is wel gelijk echt full on oorlog dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
ze hoeven niet eens dichtbij te zitten , een beetje goede sniper kan makkelijk op 2KM afstand iemand doden ..
record staat trouwens op 3.5 km , toen was er door een Canadese sniper ook 1 IS strijder minder
Denk alleen als Poetin zich terugtrekt ja of er 'n diplomatieke oplossing wordt gevonden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:17 schreef bitterbal het volgende:
Heeft oekraine nu eigenlijk nog een kans of is dat alleen als putin zich terug trekt?
Mijn god zeg, wat een opmerking.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat was anders, ze wisten niet dat Hitler een nazi was
Ik zag vandaag een Rus op Steam roepen dat ze er niet genoeg vermoord hadden in Katyn, overigens, als reactie op het feit dat CDPR (game studio) GOG, hun game winkel, heeft gesloten voor Russen.
Godzijdank gedragen Russen zich wel normaal, he?
Het is nog mogelijk; mijn theorie blijft dat de zwarte zeekust afstaan aan Rusland Oekraïne kan redden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk alleen als Poetin zich terugtrekt ja of er 'n diplomatieke oplossing wordt gevonden.
Dat denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is nog mogelijk; mijn theorie blijft dat de zwarte zeekust afstaan aan Rusland Oekraïne kan redden.
Paar dagen geleden alquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vlaggenschip van Oekraïne is gezonken, vermoedelijk door Oekraïne zelf.
[ twitter ]
Maar voor hoe lang? Ze hebben ook de Krim al opgegeven. Poetin stopt niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is nog mogelijk; mijn theorie blijft dat de zwarte zeekust afstaan aan Rusland Oekraïne kan redden.
Voor een jaar of 10 natuurlijk. Want dan wil Poetin weer een stukje.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Rusland zal de oorlog wel winnen alleen daarna kunnen ze het land nooit volledig bezet houden. Het wordt dan een burgeroorlog met guerrilla strijders en erg veel bloed. Rusland kan dat niet volhouden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:17 schreef bitterbal het volgende:
Heeft oekraine nu eigenlijk nog een kans of is dat alleen als putin zich terug trekt?
Schuift wel leuk op, eerst waren het de "opstandige" gebieden en nu de hele Zwarte Zee kust. Hoeveel kilometer is voldoende? 50? 100? 500?quote:
Dat zijn gewoon aannames, de Krim was altijd al een dingetje tussen Rusland en Oekraïne, dus om dat als voorbeeld aan te halen voor verdere hypothetische "veroveringen" van land(en) door de Russen klopt niet echt. 😑quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar voor hoe lang? Ze hebben ook de Krim al opgegeven. Poetin stopt niet.
Ik ging al een tijdje uit van de opstandige gebieden plus een corridor van Transnistria naar die opstandige gebieden. Wat neerkomt op de Zwarte Zee kust.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Schuift wel leuk op, eerst waren het de "opstandige" gebieden en nu de hele Zwarte Zee kust. Hoeveel kilometer is voldoende? 50? 100? 500?
De hele zwarte zeekust sluit feitelijke de zwarte zee voor het risico van een nato vlootbasis daar. Oude rare Russische paranoia.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar voor hoe lang? Ze hebben ook de Krim al opgegeven. Poetin stopt niet.
in die 10 jaar kan hij makkelijk dood gaan aan vanallesquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Voor een jaar of 10 natuurlijk. Want dan wil Poetin weer een stukje.
Russen zeggen zelf te pas en te onpas Slava Rossija, Slava Putin.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:35 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ twitter ]
Sow, Rutte = nazi, aldus de Russen
Ik zou denken dat Turkije nog wel een marine basis aan de Zwarte Zee zal hebben als NAVO lid?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
De hele zwarte zeekust sluit feitelijke de zwarte zee voor het risico van een nato vlootbasis daar. Oude rare Russische paranoia.
Ik denk ook niet dat ze per se heel Oekraïne willen. Dat zou wel eens teveel kunnen blijken. Afhankelijk van hoeveel verzet er werkelijk is tegen een Russische bezetting.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:27 schreef TLC het volgende:
[..]
in die 10 jaar kan hij makkelijk dood gaan aan vanalles
OK, dat had ik even moeten melden natuurlijk. Maar buiten Turkije niks.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zou denken dat Turkije nog wel een marine basis aan de Zwarte Zee zal hebben als NAVO lid?
De krim is vooral een ideale uitvalsbasis geblekenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon aannames, de Krim was altijd al een dingetje tussen Rusland en Oekraïne, dus om dat als voorbeeld aan te halen voor verdere hypothetische "veroveringen" van land(en) door de Russen klopt niet echt. 😑
Als Rusland niet heel Oekraine bezet en als land uitwist blijft deze oorlog gewoon doorrollen net zoals de opstandige gebieden al 8 jaar lang doorrolden met gevechten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:30 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze per se heel Oekraïne willen. Dat zou wel eens teveel kunnen blijken. Afhankelijk van hoeveel verzet er werkelijk is tegen een Russische bezetting.
Roemenie?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
OK, dat had ik even moeten melden natuurlijk. Maar buiten Turkije niks.
Alleen maar 'demilitariseren' en een puppet neerzetten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:33 schreef scrupuleus het volgende:
Rusland wil ukraine vast niet in het geheel bezetten
Is dat nite teveel whisfull thinking?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Staat het leger van Rusland op het punt van instorten? Een lang draadje:
[ twitter ]
Mocht het leger omvallen dan zijn er meerdere nu onderdrukte regio's die zich onafhankelijk gaan verklaren.
[ twitter ]
Geen haven voor Oekraïne, daar gaat Oekraïne toch nooit akkoord mee?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ging al een tijdje uit van de opstandige gebieden plus een corridor van Transnistria naar die opstandige gebieden. Wat neerkomt op de Zwarte Zee kust.
Alles daarbuiten bezetten lijkt me een vrij kansloze onderneming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |