Die kijkt ook alsof die door de cameraman onder schot wordt gehoudenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:05 schreef Rambolin het volgende:
Oligarch Alisher Usmanov is iig een Oezbeek
[ afbeelding ]
Alisher Usmanov: ex-fencer who ‘solves Putin’s business problems’
https://www.theguardian.c(...)sanction-eu-oligarch
Ja. Toch voelt het wel zo. Ik vind dit ook erger dan de zoveelste oorlog in het midden oosten of Afrika.quote:
mooi al die mensen bij elkaar met die kaarsenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:10 schreef polderturk het volgende:
Zelensky gaat een speach houden voor een menigte, zoals Morphius dat deed vlak voor de oorlog in the Matrix.
[ twitter ]
Dat lijkt me gevaarlijk!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:10 schreef polderturk het volgende:
Zelensky gaat een speach houden voor een menigte, zoals Morphius dat deed vlak voor de oorlog in the Matrix.
[ twitter ]
Lijkt me toch redelijk stug.😑quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:12 schreef RAVW het volgende:
[..]
mooi al die mensen bij elkaar met die kaarsen
maar is het nu wel verstandig openbaar te spreken .... er hoeft maar een sniper te liggen en meneer is history
ze hoeven niet eens dichtbij te zitten , een beetje goede sniper kan makkelijk op 2KM afstand iemand doden ..quote:
Ja met een .50 kan het makkelijk ook, vraag is of "ze" dat willen, is wel gelijk echt full on oorlog dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
ze hoeven niet eens dichtbij te zitten , een beetje goede sniper kan makkelijk op 2KM afstand iemand doden ..
record staat trouwens op 3.5 km , toen was er door een Canadese sniper ook 1 IS strijder minder
Denk alleen als Poetin zich terugtrekt ja of er 'n diplomatieke oplossing wordt gevonden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:17 schreef bitterbal het volgende:
Heeft oekraine nu eigenlijk nog een kans of is dat alleen als putin zich terug trekt?
Mijn god zeg, wat een opmerking.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat was anders, ze wisten niet dat Hitler een nazi was
Ik zag vandaag een Rus op Steam roepen dat ze er niet genoeg vermoord hadden in Katyn, overigens, als reactie op het feit dat CDPR (game studio) GOG, hun game winkel, heeft gesloten voor Russen.
Godzijdank gedragen Russen zich wel normaal, he?
Het is nog mogelijk; mijn theorie blijft dat de zwarte zeekust afstaan aan Rusland Oekraïne kan redden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk alleen als Poetin zich terugtrekt ja of er 'n diplomatieke oplossing wordt gevonden.
Dat denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is nog mogelijk; mijn theorie blijft dat de zwarte zeekust afstaan aan Rusland Oekraïne kan redden.
Paar dagen geleden alquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vlaggenschip van Oekraïne is gezonken, vermoedelijk door Oekraïne zelf.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |