Leave.quote:
Ik ook dat jij er bent.quote:
Daar lijkt het wel op.quote:
Ik heb een stukje Italiaanse roots, maar volgens mij heeft mijn zusje alle pigment van die kant van de familie gekregen van mijn oudersquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben ook super blank (of wit voor de "woke-people") maar komt ook wel door mn Schotse roots denk ik
Als ik mijn kop niet kaal scheer ben ik ook blond, verder ook blauwe ogen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
ik ben harstikke nederlands
blond
blauwe ogen
sproeten
ikquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik mijn kop niet kaal scheer ben ik ook blond, verder ook blauwe ogen.
Ben vrijwel geheel Nederlands, met ergens via een voorouder wat Duits bloed.
Een voorouder is schildwacht van de koninklijke familie geweest.
Mevrouw ToT is deels Filipijns met een Spaanse oma, en voor de helft Ghanees.
Mini-ToT is één grote mengelmoes van 3 werelddelen!
Okee dan!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ikvan mengelmoesjes
heb zelf ergens adel in de familie lijn maar waar geen idee
mijn meisjes naam wijst daarop
Ik ben officieel ook van adelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ikvan mengelmoesjes
heb zelf ergens adel in de familie lijn maar waar geen idee
mijn meisjes naam wijst daarop
das wel cool jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben officieel ook van adeloud regentengeslacht van Amsterdam, hele stamboom is ooit uitgeplozen tot ergens begin 16e eeuw, was best interessant om te zien
Fo Schijtsdochter ter Nizzledomquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben officieel ook van adeloud regentengeslacht van Amsterdam, hele stamboom is ooit uitgeplozen tot ergens begin 16e eeuw, was best interessant om te zien
Pauper opmerkingquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
eddepet en ellepelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij polderjonkertjes kunnen niet zomaar met het gewone volk gezien worden.
Jammer dat geen echte screenshot er van kan vinden!
ja sorry moest ineens aan een collega denken die ook van adel is en een ...zoon ter ..dom achternaam heeftquote:
voor deze keer is het je vergevenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja sorry moest ineens aan een collega denken die ook van adel is en een ...zoon ter ..dom achternaam heeft
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor deze keer is het je vergeven
maar anders![]()
![]()
![]()
He wat lief??quote:
quote:
rubenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:54 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
De gouden eikel award goes to.....
Ik krijg geen klachten.quote:
Genoeg weer zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:57 schreef ToT het volgende:
Geen bladgoud, hoop ik? Beetje lullig als je gaat vervellen!
Ben ik me nu bewust van ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet wel dat je vanaf nu heel anders begroet gaat worden!
nou..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet wel dat je vanaf nu heel anders begroet gaat worden!
Waar?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
deze heb je toch al eens laten zien FF in DTS?
Stel niet van die domme vragen.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kärcher?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Een stoomreiniger is toch best wel handig.
Ik moest even kijken.quote:
U is op dreef vandaag.quote:
quote:
Zoals met die 3D-printer?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik ben wel van het uitzoeken als ik vind dat ik zoiets nodig heb.
Wij hebben er ook eentje,ideaal ding.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest even kijken.Kärcher idd.
10 jaar geleden hadden we al betrouwbare sites op internet hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals met die 3D-printer?
Ik ook hoor, maar ik praat nu over meer dan de helft van mijn leven geleden, dus voordat het internet echt een dingetje was!
Ow je ziet mij als zo'n jonge god?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
10 jaar geleden hadden we al betrouwbare sites op internet hoor.
gister was dark lekker!!!!!quote:
Franky Jones.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
gister was dark lekker!!!!!
met Bonzai![]()
die tijd mijn lieve tot ligt ver achter jequote:
Volgens Badeendje niet dus!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
die tijd mijn lieve tot ligt ver achter je
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik had het over je geestelijke leeftijd.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het over je geestelijke leeftijd.
Ik vind het ook een leuke selfie van je.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]Ah!
Nou volgens mij ben ik geestelijk meer als:
[ afbeelding ]
Dikke lol zie ik .quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]Ah!
[ afbeelding ]
Hij kijkt of hij net een dikke ruft heeft gelaten.quote:
Hij gebruikte 2 druiven als ogen, waarna hij die over zijn gezicht heen wreef, en toen ik hem vroeg of hij ze weer voor zijn ogen wilde doen, stopte hij ze snel in zijn mondje en deed hij dit!quote:
Nou, wel iets ondeugends dus!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij kijkt of hij net een dikke ruft heeft gelaten.
Dat dus, zoiets als jij weet niet wat ik gedaan heb.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat dus, zoiets als jij weet niet wat ik gedaan heb.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij gebruikte 2 druiven als ogen, waarna hij die over zijn gezicht heen wreef, en toen ik hem vroeg of hij ze weer voor zijn ogen wilde doen, stopte hij ze snel in zijn mondje en deed hij dit!
Wat een lekker ondeugend joch is het ook.quote:
even lekker serietje kijken eerst. welcome back freshquote:
Dat sowieso!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat een lekker ondeugend joch is het ook.
Straks krijgt hij nog kapsones.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:37 schreef ToT het volgende:
En ladingen automobilisten die hem glimlachend aankijken als hij naar hun auto wijst als ze voorbij rijden!
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Straks krijgt hij nog kapsones.
Gaat worden?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:39 schreef ToT het volgende:
Wel laatst weer eens van iemand te horen gekregen dat hij een echte hartendief zal worden.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat worden?
Dat is hij al lang man.
Dankewol.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
even lekker serietje kijken eerst. welcome back fresh
Ik maak hier geeneens kans meer met die foto's van hem.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik maag hier geeneens kans meer met die foto's van hem.
Bij 60+ toch wel?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik maak hier geeneens kans meer met die foto's van hem.
De grap dat ze alleen in mijn wangetje willen knijpen hoef ik dus ook niet meer te maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]Willen die Depend-slip dames daar hem wel in z'n wangetjes knijpen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De grap dat ze alleen in mijn wangetje willen knijpen hoef ik dus ook niet meer te maken.
En zijn parkietje aaien.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]Willen die Depend-slip dames daar hem wel in z'n wangetjes knijpen?
Die klinkt wel fout.quote:
Kom jij wel mee weg.quote:
Met mijn treintje de tunnel in rijden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
Of op je fluitje blazen bij de treintjes.
Jaaaaaa.....blasen jaaaaaaa, du schlampfe!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
Of op je fluitje blazen bij de treintjes.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met mijn treintje de tunnel in rijden.
Kunstgebitje mag uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaaaaaa.....blasen jaaaaaaa, du schlampfe!
quote:
rekt het niet dan scheurt het welquote:
Dussssssssssssss.........quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
rekt het niet dan scheurt het wel
boven de elf beslist zelf
onder de elf is voor papa zelf
onder de vier scheurt het to thier
tranen krijg je, spuug moet je verdienen
Fijne avond kerel.quote:
quote:
Deugnietjes blikjesquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]Ah!
[ afbeelding ]
#freekrekelsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
* greysbones vangt even alle krekels
kom maar weer hoor
HerRabbit.quote:
Dood topic genotquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
* greysbones vangt even alle krekels
kom maar weer hoor
Heer woud.quote:
Heb maar drie dagen gewerkt en sta in het bos dus weinig zonquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Vanavond even niet, moet morgen nog werken op de zaakquote:
Dan kun je het beter niet doen nee, al doe ik dat wel eens, maar altijd spijt vanquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanavond even niet, moet morgen nog werken op de zaak
Meer bier voor mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanavond even niet, moet morgen nog werken op de zaak
Ik heb het in het verleden ook wel eens een keertje teveel gedaan en er spijt van gehadquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan kun je het beter niet doen nee, al doe ik dat wel eens, maar altijd spijt van
Ik had het vroeger met collega`s wie de zwaarste kater had op zaterdag.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan kun je het beter niet doen nee, al doe ik dat wel eens, maar altijd spijt van
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb maar drie dagen gewerkt en sta in het bos dus weinig zon
Ik zal de manschappen gebieden om een extra vat aan te slaan voor hun Super aanvoerder!quote:
Dan ben je verstandig bezig jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het in het verleden ook wel eens een keertje teveel gedaan en er spijt van gehad![]()
Maar bij mijn huidige baan kan ik het echt niet maken om met een kater te verschijnen
Ik toch de zondag, op vrijdag kan ik niet veel drinken, val dan in slaapquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had het vroeger met collega`s wie de zwaarste kater had op zaterdag.
Ik werk het hele jaar wel buiten, dus in mei ben ik al een zwarte pietquote:
dat dacht ik al jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik werk het hele jaar wel buiten, dus in mei ben ik al een zwarte piet
Ik ga vanaf nu voor de maandag middag kater, dan weet ik tenminste dat ik een goed einde van een werk weekend heb gehadquote:
Idd, vanmiddag weer lekker de boel opengezet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dacht ik al ja
maar het was nu zoo lekker na al die regen
koffie gedronken in de zonquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, vanmiddag weer lekker de boel opengezet.
Was ook werk waar het kon,vrachtwagens met een hogedruk schoonspuiten.Deden er soms wel 40 op een dag met ons drietjes.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik toch de zondag, op vrijdag kan ik niet veel drinken, val dan in slaap
De dinsdag dip was voor mij ideaal.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu voor de maandag middag kater, dan weet ik tenminste dat ik een goed einde van een werk weekend heb gehad
Geen tijd voor, ik moest een grote schoonmaak houden.quote:
Heb er wel van genoten jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dacht ik al ja
maar het was nu zoo lekker na al die regen
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu voor de maandag middag kater, dan weet ik tenminste dat ik een goed einde van een werk weekend heb gehad
Moet je ook maar kunnen volhoudenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ook werk waar het kon,vrachtwagens met een hogedruk schoonspuiten.Deden er soms wel 40 op een dag met ons drietjes.
De we zuipen tot we moeten kruipen club?quote:
Oef, dat is alweer lang geleden voor mijquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De dinsdag dip was voor mij ideaal.
nee hoorquote:
Ik ga voor lichtelijk aangeschoten altijdquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De we zuipen tot we moeten kruipen club?
Is natuurlijk ook al wat jaartjes geleden.Maar als je zwaar werk doet kan je ook aardig wat hebben.quote:
Mijn vriendin drinkt ook bijna nooit, max 3 keer in het jaar, maakt mij ook niet uit verderquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hoor
heb geen alcohol nodig om lol te maken
alleen maar leuke mensen om me heen
De "je komt enkel horizontaal de club uit" club bedoel jequote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De we zuipen tot we moeten kruipen club?
Ach zolang je je bed nog kan vinden...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga voor lichtelijk aangeschoten altijd
Ik kan het ook wel hebben, maar ik ben op vrijdagavond altijd wel blij dat ik even niks heb, dan verkiest de verstandigheid in mij toch voor rust ipv het feestquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook al wat jaartjes geleden.Maar als je zwaar werk doet kan je ook aardig wat hebben.
Ik werkte toen in een kledingzaak,en op maandag was het 5 uurtjes werken waar we weinig deden,en dan was ik dinsdags vrij.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, dat is alweer lang geleden voor mij![]()
Dinsdag was voor mij vaak de enige volledig vrije dag en dan het vooruitzicht dat ik om 7:30 weer in de garage moest staan de volgende dag
Adaro klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik werkte toen in een kledingzaak,en op maandag was het 5 uurtjes werken waar we weinig deden,en dan was ik dinsdags vrij.
heeft ie met zn pleeborstel de boel gezegend?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was zomaar stil
denk dat de pastoor langs kwam
hebben we die eigenlijk op FOK
@:Pastoor
oehhh vandaar die putluchtquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft ie met zn pleeborstel de boel gezegend?
Ik heb de geur van 10 soorten schoonmaakmiddel aan mijn handen zitten.quote:
Draag dan ook handschoentjes.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb de geur van 10 soorten schoonmaakmiddel aan mijn handen zitten.
Ik ben geen homo.quote:
Ik ook niet echt,maar draag wel handschoentjes tijdens werkzaamheden.quote:
Draag jij handschoenen in de tuin?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Draag jij handschoenen in de tuin?
Echt een goede uitvinding.quote:
Niet als ik gewoon schoonmaakspul gebruik.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook niet echt,maar draag wel handschoentjes tijdens werkzaamheden.
ditquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook niet echt,maar draag wel handschoentjes tijdens werkzaamheden.
quote:
1 ik heb nogal een grote tuinquote:
Soms, vaak nietquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Draag jij handschoenen in de tuin?
Alleen in de winter als er sneeuw ligt.quote:
Dan hoef ik niet te werken in een tuin, alleen zou strooien en sneeuw scheppenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen in de winter als er sneeuw ligt.
vraag even hoe zijn handen aanvoelenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen in de winter als er sneeuw ligt.
Ik heb typische mannenhanden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag even hoe zijn handen aanvoelen![]()
Mijn handen zijn zacht en teder.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag even hoe zijn handen aanvoelen![]()
Dan is het een must jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
distels die groeien hier ook
Wij doen bestrijding voor de gemeente Heerenveen tegen berenklauw en met heet water, werkt primaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ik zie ook steeds meer berenklauw
hmmm dan moet ik hier maar eens de berm bewerken met heet waterquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij doen bestrijding voor de gemeente Heerenveen tegen berenklauw en met heet water, werkt prima
Wij spuiten water op 110 graden met een pen in de steel van de berenklauwquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm dan moet ik hier maar eens de berm bewerken met heet water
Kokend water werkt goed tegen het meeste onkruid.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm dan moet ik hier maar eens de berm bewerken met heet water
hmmm dat wordt moeilijkerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij spuiten water op 110 graden met een pen in de steel van de berenklauw
Snap ik, het is echt rotzooi.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm dat wordt moeilijker
zou willen dat de gemeente er hier eens wat mee zou doen
DVK.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij doen bestrijding voor de gemeente Heerenveen tegen berenklauw en met heet water, werkt prima
Stoomcleaner tadaa.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kokend water werkt goed tegen het meeste onkruid.
DKV bedoel ik.Biertje?quote:
Omdat je zo aandringt.quote:
Slaap lekker greys.quote:
Lekker slipe skatsje.quote:
Stomme Fries.quote:
Dacht je weer wat anders?quote:
Doe eens een wilde gok.quote:
quote:
Morge schoonheid.quote:
Lekker geslapen?quote:
Lekker geslapen, koffie gezet, naar de winkel, de boel stofzuigen en net de vloer gedweild.quote:
Lekker bezig al op deze ochtendquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker geslapen, koffie gezet, naar de winkel, de boel stofzuigen en net de vloer gedweild.
Dan kan ik zo mijn bed weer in.quote:
Veel te mooi weer voor johquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan ik zo mijn bed weer in.
Idd, ik heb ook lekker de boel openstaan. Beetje mijn huis laten luchten.quote:
Dat is wel lekker jaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik heb ook lekker de boel openstaan. Beetje mijn huis laten luchten.
Meurde het zo hard?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik heb ook lekker de boel openstaan. Beetje mijn huis laten luchten.
Je wordt geurenblind!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je er zelf steeds in zit valt het je niet meer op hè.
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Nu SBE aan het luchten is zie je z'n buren juist de ramen weer sluiten.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Morguh![]()
EN speciaal voor @:BOOSTER
[ afbeelding ]
Oepsie, ik zie het nu jij hebt 00 en geen OOquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:53 schreef B00STER het volgende:
[..]dat is nog eens wakker worden! Dankjewel!
Je tagt wel de verkeerde booster haha
Dat vond ik eerder altijd heul lekker, maar sinds ik zwart drink niet meer.quote:
heeyquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Schakel!Vanavond weer een lekkere pozza?
Gezond bezig.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heey
vanavond eet ik broccoli [ afbeelding ]
Dus.....is je vrouw al oud genoeg om naar school te gaan? (middelbare school ookquote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:11 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Goedendag meneer, ik ben van [bepaalde politieke partij]. Dit zijn onze standpunten. Is zij trouwens al oud genoeg om naar de middelbare school te gaan?"
- "Dat is mijn vrouw, en dit hier is ons zoontje."
[ afbeelding ]
En toen dropen ze af?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:11 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Goedendag meneer, ik ben van [bepaalde politieke partij]. Dit zijn onze standpunten. Is zij trouwens al oud genoeg om naar de middelbare school te gaan?"
[ afbeelding ]
Is wel heel erg, dat ze zo jong geschat wordtquote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:11 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gemeente verkiezingenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En toen dropen ze af?
Ik kwam hier ook al mensen van een politieke partij tegen. Zeker verkiezingstijd...
Ik ook nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Nou ik heb nog geen keuze gemaakt.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We zijn Altijd van de Partij![]()
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een beetje stelen, een beetje zuipen
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Voor burgers op de grill, wij maken het verschil!
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
Goeie slogan.
AvdP
zeker geen slecht idee
Hij kreeg een boei van een kop: "Uhhh....maar dat is wel een mooi compliment, toch?"quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En toen dropen ze af?
Ik kwam hier ook al mensen van een politieke partij tegen. Zeker verkiezingstijd...
Toen ze 20 was, werd ze ook al minder dan 12 geschat!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is wel heel erg, dat ze zo jong geschat wordt![]()
Dat ze wat jonger geschat wordt dat kan, maar zo veel jaar..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ze 20 was, werd ze ook al minder dan 12 geschat!Maar nu nog steeds????
Schijnt er geen zon naar binnen?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:44 schreef Schakeltopia het volgende:
weet je wat echt stom is. ik heb gewoon koud
Het is heerlijk weerquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:44 schreef Schakeltopia het volgende:
weet je wat echt stom is. ik heb gewoon koud
nee nu niet meerquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schijnt er geen zon naar binnen?
ja maar ik zit niet buiten nuquote:
Dan even buiten in de zon zitten of een dekentje pakkenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee nu niet meer
[..]
ja maar ik zit niet buiten nu
Bij mij was het 14,5 toen ik weer thuis kwamquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:47 schreef Schakeltopia het volgende:
opzich ook niet zo gek zie ik. het is 14 graden in huis wtf
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:47 schreef Schakeltopia het volgende:
opzich ook niet zo gek zie ik. het is 14 graden in huis wtf
Was je lekker gaan wandelen?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:47 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Bij mij was het 14,5 toen ik weer thuis kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |