Fijne avond kerel.quote:
quote:
Deugnietjes blikjesquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]Ah!
Nou volgens mij ben ik geestelijk meer als:
[ afbeelding ]
#freekrekelsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
* greysbones vangt even alle krekels
kom maar weer hoor
HerRabbit.quote:
Dood topic genotquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
* greysbones vangt even alle krekels
kom maar weer hoor
Heer woud.quote:
Heb maar drie dagen gewerkt en sta in het bos dus weinig zonquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Vanavond even niet, moet morgen nog werken op de zaakquote:
Dan kun je het beter niet doen nee, al doe ik dat wel eens, maar altijd spijt vanquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanavond even niet, moet morgen nog werken op de zaak
Meer bier voor mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanavond even niet, moet morgen nog werken op de zaak
Ik heb het in het verleden ook wel eens een keertje teveel gedaan en er spijt van gehadquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan kun je het beter niet doen nee, al doe ik dat wel eens, maar altijd spijt van
Ik had het vroeger met collega`s wie de zwaarste kater had op zaterdag.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan kun je het beter niet doen nee, al doe ik dat wel eens, maar altijd spijt van
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb maar drie dagen gewerkt en sta in het bos dus weinig zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |