Gaat worden?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:39 schreef ToT het volgende:
Wel laatst weer eens van iemand te horen gekregen dat hij een echte hartendief zal worden.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat worden?
Dat is hij al lang man.
Dankewol.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
even lekker serietje kijken eerst. welcome back fresh
Ik maak hier geeneens kans meer met die foto's van hem.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik maag hier geeneens kans meer met die foto's van hem.
Bij 60+ toch wel?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik maak hier geeneens kans meer met die foto's van hem.
De grap dat ze alleen in mijn wangetje willen knijpen hoef ik dus ook niet meer te maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]Willen die Depend-slip dames daar hem wel in z'n wangetjes knijpen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De grap dat ze alleen in mijn wangetje willen knijpen hoef ik dus ook niet meer te maken.
En zijn parkietje aaien.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]Willen die Depend-slip dames daar hem wel in z'n wangetjes knijpen?
Die klinkt wel fout.quote:
Kom jij wel mee weg.quote:
Met mijn treintje de tunnel in rijden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
Of op je fluitje blazen bij de treintjes.
Jaaaaaa.....blasen jaaaaaaa, du schlampfe!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
Of op je fluitje blazen bij de treintjes.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met mijn treintje de tunnel in rijden.
Kunstgebitje mag uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaaaaaa.....blasen jaaaaaaa, du schlampfe!
quote:
rekt het niet dan scheurt het welquote:
Dussssssssssssss.........quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
rekt het niet dan scheurt het wel
boven de elf beslist zelf
onder de elf is voor papa zelf
onder de vier scheurt het to thier
tranen krijg je, spuug moet je verdienen
Fijne avond kerel.quote:
quote:
Deugnietjes blikjesquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]Ah!
Nou volgens mij ben ik geestelijk meer als:
[ afbeelding ]
#freekrekelsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
* greysbones vangt even alle krekels
kom maar weer hoor
HerRabbit.quote:
Dood topic genotquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
* greysbones vangt even alle krekels
kom maar weer hoor
Heer woud.quote:
Heb maar drie dagen gewerkt en sta in het bos dus weinig zonquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Vanavond even niet, moet morgen nog werken op de zaakquote:
Dan kun je het beter niet doen nee, al doe ik dat wel eens, maar altijd spijt vanquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanavond even niet, moet morgen nog werken op de zaak
Meer bier voor mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanavond even niet, moet morgen nog werken op de zaak
Ik heb het in het verleden ook wel eens een keertje teveel gedaan en er spijt van gehadquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan kun je het beter niet doen nee, al doe ik dat wel eens, maar altijd spijt van
Ik had het vroeger met collega`s wie de zwaarste kater had op zaterdag.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan kun je het beter niet doen nee, al doe ik dat wel eens, maar altijd spijt van
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb maar drie dagen gewerkt en sta in het bos dus weinig zon
Ik zal de manschappen gebieden om een extra vat aan te slaan voor hun Super aanvoerder!quote:
Dan ben je verstandig bezig jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het in het verleden ook wel eens een keertje teveel gedaan en er spijt van gehad![]()
Maar bij mijn huidige baan kan ik het echt niet maken om met een kater te verschijnen
Ik toch de zondag, op vrijdag kan ik niet veel drinken, val dan in slaapquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had het vroeger met collega`s wie de zwaarste kater had op zaterdag.
Ik werk het hele jaar wel buiten, dus in mei ben ik al een zwarte pietquote:
dat dacht ik al jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik werk het hele jaar wel buiten, dus in mei ben ik al een zwarte piet
Ik ga vanaf nu voor de maandag middag kater, dan weet ik tenminste dat ik een goed einde van een werk weekend heb gehadquote:
Idd, vanmiddag weer lekker de boel opengezet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dacht ik al ja
maar het was nu zoo lekker na al die regen
koffie gedronken in de zonquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, vanmiddag weer lekker de boel opengezet.
Was ook werk waar het kon,vrachtwagens met een hogedruk schoonspuiten.Deden er soms wel 40 op een dag met ons drietjes.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik toch de zondag, op vrijdag kan ik niet veel drinken, val dan in slaap
De dinsdag dip was voor mij ideaal.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu voor de maandag middag kater, dan weet ik tenminste dat ik een goed einde van een werk weekend heb gehad
Geen tijd voor, ik moest een grote schoonmaak houden.quote:
Heb er wel van genoten jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dacht ik al ja
maar het was nu zoo lekker na al die regen
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu voor de maandag middag kater, dan weet ik tenminste dat ik een goed einde van een werk weekend heb gehad
Moet je ook maar kunnen volhoudenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ook werk waar het kon,vrachtwagens met een hogedruk schoonspuiten.Deden er soms wel 40 op een dag met ons drietjes.
De we zuipen tot we moeten kruipen club?quote:
Oef, dat is alweer lang geleden voor mijquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De dinsdag dip was voor mij ideaal.
nee hoorquote:
Ik ga voor lichtelijk aangeschoten altijdquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De we zuipen tot we moeten kruipen club?
Is natuurlijk ook al wat jaartjes geleden.Maar als je zwaar werk doet kan je ook aardig wat hebben.quote:
Mijn vriendin drinkt ook bijna nooit, max 3 keer in het jaar, maakt mij ook niet uit verderquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hoor
heb geen alcohol nodig om lol te maken
alleen maar leuke mensen om me heen
De "je komt enkel horizontaal de club uit" club bedoel jequote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De we zuipen tot we moeten kruipen club?
Ach zolang je je bed nog kan vinden...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga voor lichtelijk aangeschoten altijd
Ik kan het ook wel hebben, maar ik ben op vrijdagavond altijd wel blij dat ik even niks heb, dan verkiest de verstandigheid in mij toch voor rust ipv het feestquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook al wat jaartjes geleden.Maar als je zwaar werk doet kan je ook aardig wat hebben.
Ik werkte toen in een kledingzaak,en op maandag was het 5 uurtjes werken waar we weinig deden,en dan was ik dinsdags vrij.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, dat is alweer lang geleden voor mij![]()
Dinsdag was voor mij vaak de enige volledig vrije dag en dan het vooruitzicht dat ik om 7:30 weer in de garage moest staan de volgende dag
Adaro klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik werkte toen in een kledingzaak,en op maandag was het 5 uurtjes werken waar we weinig deden,en dan was ik dinsdags vrij.
heeft ie met zn pleeborstel de boel gezegend?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was zomaar stil
denk dat de pastoor langs kwam
hebben we die eigenlijk op FOK
@:Pastoor
oehhh vandaar die putluchtquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft ie met zn pleeborstel de boel gezegend?
Ik heb de geur van 10 soorten schoonmaakmiddel aan mijn handen zitten.quote:
Draag dan ook handschoentjes.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb de geur van 10 soorten schoonmaakmiddel aan mijn handen zitten.
Ik ben geen homo.quote:
Ik ook niet echt,maar draag wel handschoentjes tijdens werkzaamheden.quote:
Draag jij handschoenen in de tuin?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Draag jij handschoenen in de tuin?
Echt een goede uitvinding.quote:
Niet als ik gewoon schoonmaakspul gebruik.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook niet echt,maar draag wel handschoentjes tijdens werkzaamheden.
ditquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook niet echt,maar draag wel handschoentjes tijdens werkzaamheden.
quote:
1 ik heb nogal een grote tuinquote:
Soms, vaak nietquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Draag jij handschoenen in de tuin?
Alleen in de winter als er sneeuw ligt.quote:
Dan hoef ik niet te werken in een tuin, alleen zou strooien en sneeuw scheppenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen in de winter als er sneeuw ligt.
vraag even hoe zijn handen aanvoelenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen in de winter als er sneeuw ligt.
Ik heb typische mannenhanden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag even hoe zijn handen aanvoelen![]()
Mijn handen zijn zacht en teder.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag even hoe zijn handen aanvoelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |