Leave.quote:
Ik ook dat jij er bent.quote:
Daar lijkt het wel op.quote:
Ik heb een stukje Italiaanse roots, maar volgens mij heeft mijn zusje alle pigment van die kant van de familie gekregen van mijn oudersquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben ook super blank (of wit voor de "woke-people") maar komt ook wel door mn Schotse roots denk ik
Als ik mijn kop niet kaal scheer ben ik ook blond, verder ook blauwe ogen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
ik ben harstikke nederlands
blond
blauwe ogen
sproeten
ikquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik mijn kop niet kaal scheer ben ik ook blond, verder ook blauwe ogen.
Ben vrijwel geheel Nederlands, met ergens via een voorouder wat Duits bloed.
Een voorouder is schildwacht van de koninklijke familie geweest.
Mevrouw ToT is deels Filipijns met een Spaanse oma, en voor de helft Ghanees.
Mini-ToT is één grote mengelmoes van 3 werelddelen!
Okee dan!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ikvan mengelmoesjes
heb zelf ergens adel in de familie lijn maar waar geen idee
mijn meisjes naam wijst daarop
Ik ben officieel ook van adelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ikvan mengelmoesjes
heb zelf ergens adel in de familie lijn maar waar geen idee
mijn meisjes naam wijst daarop
das wel cool jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben officieel ook van adeloud regentengeslacht van Amsterdam, hele stamboom is ooit uitgeplozen tot ergens begin 16e eeuw, was best interessant om te zien
Fo Schijtsdochter ter Nizzledomquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben officieel ook van adeloud regentengeslacht van Amsterdam, hele stamboom is ooit uitgeplozen tot ergens begin 16e eeuw, was best interessant om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |