Ik denk helaas dat het wel wat erger is. Vind het echt schokkend hoe snel het wij - zij denken is opgelaaid omtrent dit conflict. De Russen zijn ineens de vijand. Heel akelig.quote:
Lekker ouderwets "let's get those commie bastards "quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je pakt er enkel individuele Russen mee. Dat is gewoon Russenfobie.
Dat kan natuurlijk ook niet drie seconden zonder Kosovo = Servi erbij te trekken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:39 schreef crystal_meth het volgende:
In Belgrado betogen blijkbaar duizenden voor Rusland.
[ twitter ]
Mensen zijn gewoon achterlijk. Je zag het hier op FOK! ook met wel/niet gevaccineerden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk helaas dat het wel wat erger is. Vind het echt schokkend hoe snel het wij - zij denken is opgelaaid omtrent dit conflict. De Russen zijn ineens de vijand. Heel akelig.
Ik heb het even opgezocht en het is een fake lulverhaal. Ze hebben niemand geblokkeerd uit Rusland.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je pakt er enkel individuele Russen mee. Dat is gewoon Russenfobie.
Nee, het is beter dat Putin stopt met de president uithangen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:50 schreef Alpha0 het volgende:
Is het toch niet beter voor de Oekraners om gewoon op te geven? Nu wordt het land aan puin geschoten.![]()
Duh. Rusland steunt Servie en Servie's aanspraken op Kosovo. Niets nieuws aan, WO 1 begon omdat Rusland toen ook Servie steunde.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook niet drie seconden zonder Kosovo = Servi erbij te trekken.
,,Ineens". Ja zomaar vanuit het niets, ze zijn poeslief.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:54 schreef theunderdog het volgende:
De Russen zijn ineens de vijand. Heel akelig.
Je hebt gemist dat Rusland Oekraine binnengevallen is, met geweld. Is niet erg, dat kan gebeuren.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk helaas dat het wel wat erger is. Vind het echt schokkend hoe snel het wij - zij denken is opgelaaid omtrent dit conflict. De Russen zijn ineens de vijand. Heel akelig.
(the Guardian)quote:The US state department has reportedly urged US embassies in Europe not to share a tweet posted by the US embassy in Kyiv calling the attack on the Zaporizhzhya nuclear power plant by Russia a war crime, CNN reports.
Earlier today the US embassy in Kyiv said attacking a nuclear power plant is a war crime after Russian forces seized Europe’s biggest nuclear power plant on Friday in heavy fighting in southeastern Ukraine, triggering global alarm.
CNN has reviewed an “urgent” message from the US state department to all US embassies in Europe telling them not to retweet the US Embassy Kyiv’s tweet.
All – do not/not retweet Embassy Kyiv’s tweet on shelling of the facility being a possible war crime.
If you have retweeted it – un-retweet it ASAP.
The message is an indication that the US government may not be endorsing the war crime allegation made by the embassy, the news channel writes.
Een kerncentrale is een ander verhaal natuurlijk, als Israel zoiets zou doen dan zouden ze eerder een hoogwaarige lab plat gooien.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
(the Guardian)
Ra ra, waarom zou dat zijn. De rele mogelijkheid dat Israel in de toekomst Iran's nucleaire installaties aanvalt?
Een analist zei: de manier waarop wij omgaan met de invasie van Oekrane zal gevolgen hebben voor Taiwan, Kosovo, Kashmir en andere plekken, we kunnen meerdere invasies verwachten als Rusland hiermee wegkomt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:56 schreef heywoodu het volgende:
Dat kan natuurlijk ook niet drie seconden zonder Kosovo = Servi erbij te trekken.
Voor iets als een auto vind ik dat wel een ander verhaal.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:58 schreef kanovinnie het volgende:
Zeker.
En als er geen oorlog was geweest waren we nog rustig 30 jaar doorgegaan. Het is erg makkelijk om als captain hindsight te roepen dat het anders had gemoeten. Zou jij 3 jaar geleden een auto kopen die 100% in Europa gemaakt is en daardoor anderhalf keer zo duur is als het identieke model van de concurrent, die wel half uit Azi komt?
Of de VS zelf?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
(the Guardian)
Ra ra, waarom zou dat zijn. De rele mogelijkheid dat Israel in de toekomst Iran's nucleaire installaties aanvalt?
#TheHague stond er in die tweet.quote:
Circle of life toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Voor iets als een auto vind ik dat wel een ander verhaal.
En verder is het geen captain hindsight maar is men gewoon gewend geraakt aan een gezapig leventje. Na WW2 was de consensus ook dat we veel meer zelfvoorzienend moesten zijn, tot het allemaal te lang te goed gaat en dan komt de klad erin en gaan we na eoa crisis weer van voren af aan beginnen.
Ineens = +20 jaar?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zo die kaart bekijkend schat ik in dat het (uiterste) westen van Oekrane weleens oorlogsgeweld in welke vorm dan ook bespaard zou kunnen blijven. Bijvoorbeeld de plaats Uzhhorod aan de Slowaakse grens ten zuidwesten van de Karpaten heeft weinig te vrezen door de grote afstand ten opzichte van de oorlogvoerende Russen en het feit dat het in een voor Russen niet-interessante uithoek van het land ligt.quote:
Gelukkig. En netflix ook niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en het is een fake lulverhaal. Ze hebben niemand geblokkeerd uit Rusland.
https://www.snopes.com/fa(...)block-russian-users/
Wel bizar eigenlijk dat zo weinig het even checken (incl. mezelf)
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, proleetje. De Russen hebben ons niets misdaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:58 schreef Zelva het volgende:
[..]
,,Ineens". Ja zomaar vanuit het niets, ze zijn poeslief.
Rusland is een land. Een stuk grond. Dat kan niets aanvallen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:58 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat Rusland Oekraine binnengevallen is, met geweld. Is niet erg, dat kan gebeuren.
Zulle wel veel Russen namaakzooi dragen denkquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:24 schreef raptorix het volgende:
Denk niet dat iedereen deze snapt
[ twitter ]
Zie hier ook vrij weinig mensen ageren tegen de Russen zelf hoor, met name tegen Poetin en zijn oligarchische vriendjes.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, proleetje. De Russen hebben ons niets misdaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |