SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
en nog een vakantie gangerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nawel aandacht door haar vliegtuigje, Julio nu ook. Wel gelijke strijd natuurlijk richting morgenavond.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen nog een hele dag HuilliiHuilliii van die twee, de hardste huilliee mag blijven.. en dat is natuurlijk Naweeetje ...
neulendeniksnuttendenawel mag ook gaanquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja en DolfieZalfie de ZalvendeZeikLul blijven? Neuhh [ afbeelding ]
ik wil volgend jaar wel weer een BB hoor zeker weten , blijf het toch leuk vinden ja tuurlijk de SL moeten wel minder.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:56 schreef czvt het volgende:
Ik maak mij zojuist volgende bedenking. Hoe ziek is het om 16 sukkels in een huis te stoppen en de kijkers proberen te vermaken met hun dommigheden. Ik ben ook één van die kijkers natuurlijk en begin mij als een mongool te voelen. Ik heb hier met Peter Van De Veire meermaals over gecommuniceerd en die man overheerlijkt BB2022 gezien dit deels zijn broodwinning is natuurlijk. Dat de domste bewoner mag winnen gezien die vrouw/man het blijkbaar hard zal nodig hebben bij reintegratie in de maatschappij. Ze hebben blijkbaar stuk voor stuk persoonlijke/financiële/onderhouds problemen. Gezien de toch sterk tegenvallende kijkcijfers vrees ik voor een nieuwe editie van BB tenzij men met een zeer ijzersterk format komt. Persoonlijk twijfel ik om nog verder naar deze onzin te kijken tenzij mijn huisgenoten verder willen kijken.
nou wat zit hij zowat in Gracequote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:08 schreef Verida het volgende:
Tobi zit het weer allemaal zijn eigen richting uit te redeneren, wat hij heeft gehoord over de schutting.
hij is echt wel onder de indruk ervan, en moet nu ineens weer heel erg lievig doen tegen Grace. blegh
Zat geen taalfout in hoor, alleen bij 1 post hier op het forum.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:04 schreef freaky40 het volgende:
Salar eerder vanmiddag dat hij dacht dat het vliegtuigje voor Nawel de uitzending wel niet zou halen...natuurlijk wel! Dit is toch een mooie setup. Dat vliegtuigje heeft BB natuurlijk betaald...compleet met taalfout om het enigszins nog te verdoezelen....
Ransaapdominantkneuskris gaat eerstquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
neulendeniksnuttendenawel mag ook gaan
Weet ook niet wat er aan de hand was moet ik zeggen waarom er zoveel weg waren. Heb wel meegelezen hier.quote:
krijsendekreunendekirrendegrace mag van mij eerderquote:
1 a 2 dagen maar daarna zou ik wel gek worden en mij gaan vervelenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:14 schreef greysbones het volgende:
je moet toch ook helemaal naar worden als je de hele dag in de zon moet hangen
en niks doen
nee de hele dag niks doenquote:
Thanks.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:13 schreef danilel het volgende:
Yes, ben blij FF, UTO en Freak weer te zien! WB
MrsL.quote:
Die is het kijken waardquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:22 schreef Joyce-43 het volgende:
ga de aflevering van gisteren maar even kijken haha
Same, ik ook regelmatig meegelezen maar kom er steeds niet aan toe om te reagerenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:11 schreef freaky40 het volgende:
Weet ook niet wat er aan de hand was moet ik zeggen waarom er zoveel weg waren. Heb wel meegelezen hier.
Denk ook dat het tijd is voor Salar om kleur te bekennen richting Nouchine. Zag haar weer in het oor van Nawel fluisteren eerder deze middag, ik vind dat dus echt niet kunnen. Fluisteren a la, maar niet in het oor waardoor de regie hier niets van mee kan krijgen voor in de uitzending. Gelukkig kreeg Nawel wel een ZC hiervoor overigens.quote:
Als hij niet op Nawel gestemd had had Kristof ook nog op de bank gezeten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:10 schreef Joyce-43 het volgende:
en ik vind eigenlijk dat Julio ook wel even mag huilen, hij staat toch genomineerd en is eigenlijk alleen nog maar bezig geweest om Nawel op te vrolijken en zelf probeert hij ook steeds vrolijk te zijn maar je breekt je een keer op natuurlijk, dus vind het niet zo gek dat hij even een breek moment heeft.
gelukkig heeft Salar dat niet gedaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:37 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als hij niet op Nawel gestemd had had Kristof ook nog op de bank gezeten.
Misschien gaan ze dat irritante gefluister eindelijk verbieden op straffe van een nominatie oidquote:
Lijkt er vooralsnog niet op...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Misschien gaan ze dat irritante gefluister eindelijk verbieden op straffe van een nominatie oid
quote:
ze hebben blijkbaar over de schutting naar iemand geroepenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ze moeten naar de DBK voor een heftige waarschuwing.
Tobias is over de zeik omdat grace met Kristof zat te fluisteren, hij kan daar niet tegenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:00 schreef just me het volgende:
Tobias en Julio gaan in gesprek over de Secret Mission
staat er nu even buiten, ze hebben het over hun verblijf in het data centerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:02 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Tobias is over de zeik omdat grace met Kristof zat te fluisteren, hij kan daar niet tegen
Jaloersquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:02 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Tobias is over de zeik omdat grace met Kristof zat te fluisteren, hij kan daar niet tegen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:03 schreef Donna1000 het volgende:
Ik stoor me steeds meer aan Tobias, wat een kinderachtig ventje, zeuren zeuren zeuren
Moeilijk ventje in de omgangquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:03 schreef Donna1000 het volgende:
Ik stoor me steeds meer aan Tobias, wat een kinderachtig ventje, zeuren zeuren zeuren
ja dat wist hij niet want ze haalden echt alles door elkaar en maakte elkaar helemaal gekquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:37 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als hij niet op Nawel gestemd had had Kristof ook nog op de bank gezeten.
Zin om die stapel een keer in de lucht te gooien.quote:
Is een kwal en gun die gast geen overwinning, net zoals zijn vriendinnetje met die raggebol op haar kop. Freewheelend naar de finale.quote:
Is er weer een dwaas geweest die een vliegtuig heeft besteld. Wanneer leren die tokkies nu een keer.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Middag COS
Hoop gemist zo te lezen
Dat vliegtuigje voor Nawel
Is gewoon een tik van die gast. Die vinger gaat ook nog wel ergens anders in, wanneer hij alleen is. En dan bedoel ik niet zijn neus of oren.quote:
gezellig dat je er weer bentquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is er weer een dwaas geweest die een vliegtuig heeft besteld. Wanneer leren die tokkies nu een keer.
Hoi Joyce.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
gezellig dat je er weer bent![]()
![]()
Freshfruit ook
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
gezellig dat je er weer bent![]()
![]()
Freshfruit ook
Hoe jaloers kan je zijn?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobi is boos op Kristof .... omdat hij fluisterde met Grace ... wat een loesert
waarom nu weer?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias heeft weer een mood ... zou hij ook de regels hebben?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:31 schreef Dotteke het volgende:
Grace vertrouwt Tobi volledig, er is niets veranderd en er zal ook niets aan veranderen zegt ze tegen Tobi
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is er weer een dwaas geweest die een vliegtuig heeft besteld. Wanneer leren die tokkies nu een keer.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:31 schreef Dotteke het volgende:
Grace vertrouwt Tobi volledig, er is niets veranderd en er zal ook niets aan veranderen zegt ze tegen Tobi
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:31 schreef freaky40 het volgende:
Gisteren schoonmaken, verschoon de bedden nu. Ze zijn wat van plan...
Last van een slecht geheugen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Begin inmiddels een grotere hekel aan Tobi te krijgen dan aan Nawel.
+1quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Begin inmiddels een grotere hekel aan Tobi te krijgen dan aan Nawel.
Ook niet slim, eerst schoonmaken en dan pas bed verschonenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:31 schreef freaky40 het volgende:
Gisteren schoonmaken, verschoon de bedden nu. Ze zijn wat van plan...
Alle huidschilfers en ander schurft van met name Julio en Nawel ligt nu weer op de grond...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook niet slim, eerst schoonmaken en dan pas bed verschonen
Ja ook dat en al die stof die altijd ontstaat als je het bed verschoont.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alle huidschilfers en ander schurft van met name Julio en Nawel ligt nu weer op de grond...
Thanks Gerrie,blij er weer te zijn.quote:
Soury?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks Gerrie,blij er weer te zijn.![]()
![]()
We missen nog eentje.
quote:
Hoi humpty.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:46 schreef humpty het volgende:
Aah zie nu weer allemaal bekende namen ...welkom terug all
??quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks Gerrie,blij er weer te zijn.![]()
![]()
We missen nog eentje.
Zij is echt een dom onzekere gatloper.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
+1
Nouchine blijft wel er voor mij met kop en schouders boven uit steken
Mooi woord wel.quote:
wat is een ander woord voor gatloper ?quote:
een aanhankelijk iemandquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:53 schreef just me het volgende:
[..]
wat is een ander woord voor gatloper ?
Lakei, dienaar, slaaf, ja-knikkerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:53 schreef just me het volgende:
[..]
wat is een ander woord voor gatloper ?
IRETH.quote:
Knappe woning wel even opgezocht haha ziet er strak uitquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:58 schreef Japio666 het volgende:
Die Julio gooit gewoon even zijn adres op camera🤣🤣🤣
Jaha, ja, ook maar even op google earth bekeken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Knappe woning wel even opgezocht haha ziet er strak uit
picsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:02 schreef Japio666 het volgende:
[..]
Jaha, ja, ook maar even op google earth bekeken.
Heer rinardo.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:00 schreef rinardo het volgende:
Hey , weer wat gezelliger, paar oude bekenden weer terug, welkom terug allemaal![]()
![]()
Hij staat te koop hé foto's zien er goed uitquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:02 schreef Japio666 het volgende:
[..]
Jaha, ja, ook maar even op google earth bekeken.
Zal ook niet lang meer duren.quote:
dank je, weer wat geleerdquote:
Er moest waarschijnlijk even een statement gemaakt worden. Maar leuk je weer te zien hier Ricardoquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:00 schreef rinardo het volgende:
Hey , weer wat gezelliger, paar oude bekenden weer terug, welkom terug allemaal![]()
![]()
oh. wat benauwdquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
https://www.bosmakelaars.(...)4285a521db16709b1c11
Ben je weer helemaal opgeknapt ?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er moest waarschijnlijk even een statement gemaakt worden. Maar leuk je weer te zien hier Ricardo
Ik ben er ook niet kapot van.quote:
Wel redelijk snel buiten adem, maar voor de rest weer lekker aan het werkquote:
Fijnquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wel redelijk snel buiten adem, maar voor de rest weer lekker aan het werk![]()
quote:
Benauwd??? Mijn huis is stukken kleiner haha ik heb eengezins totaal ongeveer 54 vierkante meterquote:
Dan heb ik waarschijnlijk het huisnummer niet goed gehoord. Wat ik zie lijkt wel een voormalige winkel!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hij staat te koop hé foto's zien er goed uit
Ja, sorryquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Benauwd??? Mijn huis is stukken kleiner haha ik heb eengezins totaal ongeveer 54 vierkante meter
https://www.bosmakelaars.(...)4285a521db16709b1c11quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:08 schreef Japio666 het volgende:
[..]
Dan heb ik waarschijnlijk het huisnummer niet goed gehoord. Wat ik zie lijkt wel een voormalige winkel!
Ah! Zie je wel, ik verstond 145quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
wel veel geldquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Oorontsteking ook in orde ?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wel redelijk snel buiten adem, maar voor de rest weer lekker aan het werk![]()
Erger nog. Er waren twee Belgen genomineerd en opeens werden die weg gewuifd en moest men opnieuw nomineren toeval?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:10 schreef utopia2.0 het volgende:
vorige week een belg naar huis nu weer een Nederlander. Nog steeds mensen die denken dat het spel eerlijk gespeeld wordt
zegt dat iets over jouquote:
Nou ja zeg.quote:
Dat voor de 2e keer nomineren op woensdag was toch ook lachwekkend. Julio en Nawel moesten er natuurlijk op en niet Kristof en Nawel. Dat is bij deze recht gezet zodat de 1000 euro in de jackpot komt zoals besloten door Julio en Tobias in de geheime kamer, en niet de 10.000 euro. Dat wordt natuurlijk te gortig en dan klopt het plan niet van BB om haar naar de finale te loodsen...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erger nog. Er waren twee Belgen genomineerd en opeens werden die weg gewuifd en moest men opnieuw nomineren toeval?
Kon het niet latenquote:
Die vreselijk vermoeiende stem, zal ik echt niet gaan missen. Mis trouwens heel BB nietquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:15 schreef Moeraskat het volgende:
Oké de beurt van Julio is voorbij, nu mag iemand anders praten
Whût?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die vreselijk vermoeiende stem, zal ik echt niet gaan missen. Mis trouwens heel BB niet
Julio is ook gewoon een valse nicht. Komt over als moeder Theresa, maar uiteindelijk is hij een roddelaar en lult ook achter de ruggen van de andere bewoners. Gewoon een schijnheilige klootzak..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:18 schreef humpty het volgende:
en waar komt dat kwaadspreken over anderen van jou vandaan Julio?
ook geleerd?
Ow ik blijf nog wel even hangen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût?![]()
Jij ook al niet? Wie blijven er dan nog over hier...
het is voorbij voordat je het weetquote:
Dan ga ik over 3 weken weer tijd over hebben voor andere dingenquote:
De Mol Belgie !!!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:24 schreef just me het volgende:
[..]
Dan ga ik over 3 weken weer tijd over hebben voor andere dingen
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:24 schreef just me het volgende:
[..]
Dat 1 miljoen eiland lijkt me wel iets.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dan kan ik weer netflixenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:24 schreef just me het volgende:
[..]
dat komt toch op Prime ?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat 1 miljoen eiland lijkt me wel iets.
Ja, maar dat is maar 1x per week helaas. Dat had wel dagelijks gemogen in een RLS-vorm. Ook wel leuk dan krijg je als kijker wat meer met de deelnemers dan enkel 1x per week.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat 1 miljoen eiland lijkt me wel iets.
echt he, zet m net weer aan en gelijk weer dat geblèrquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:27 schreef humpty het volgende:
En de kinderachtige liedjes komen weer langs
RTL 5 dacht ik.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
SBS 6 en Prime, maar hopelijk ook gewoon terug te kijken op Kijk.NL.
Ja het is duidelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:29 schreef Jockari het volgende:
Nawel voelt zich nu natuurlijk super ! Een vliegtuigje met spandoek dat zij de Queen is.
Eigenlijk uitsluiting wegens contact buitenwereld, maar zij moet winnen blijkbaar van BB.
[ afbeelding ]
Een geil Nel Veerkamp rokje aan, om de kijkers, die nog kijken, over de streep te trekken en op haar te stemmen. Misschien dat ze morgen wel in lingerie rond gaat lopen. De finale gaat ze wel halen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:29 schreef Jockari het volgende:
Nawel voelt zich nu natuurlijk super ! Een vliegtuigje met spandoek dat zij de Queen is.
Eigenlijk uitsluiting wegens contact buitenwereld, maar zij moet winnen blijkbaar van BB.
[ afbeelding ]
Het is wel weer duidelijk hoe de stenen rollen binnen Endemol...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:29 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een geil Nel Veerkamp rokje aan, om de kijkers, die nog kijken, over de streep te trekken en op haar te stemmen. Misschien dat ze morgen wel in lingerie rond gaat lopen. De finale gaat ze wel halen.
Nou, ik heb dat vriendje van Nouch gezien, die geef ik ook geen kwartje...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:31 schreef humpty het volgende:
Ze kunnen ook helemaal niks...nouch haar vriend kookt altijd zeker
man o man wat een domsnoeten zijn het ook
Dit is toch geen 26jarige.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:29 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
soort zoekt soortquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat vriendje van Nouch gezien, die geef ik ook geen kwartje...
Jill is geen belg.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Morgen Julio, dan Kristof, dan Salar. Finale Nouch, Grace, Tobias en Nawel. Vorig jaar een Belg als winnaar nu een Nederlander. Grace. Zo voorspelbaar allemaal.
Vorig jaar was een Nederlander als winnaar, dat was Jillquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Morgen Julio, dan Kristof, dan Salar. Finale Nouch, Grace, Tobias en Nawel. Vorig jaar een Belg als winnaar nu een Nederlander. Grace. Zo voorspelbaar allemaal.
Euh... Jill was van de kanten van A'Dam ...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Misschien zit hij niet te wachte op 'n kwartje van jouquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat vriendje van Nouch gezien, die geef ik ook geen kwartje...
Daar verbaas ik mij steeds over ze heeft een oud gezichtquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:32 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Dit is toch geen 26jarige.
Ze kan zo doorgaan voor een 46 jarige.
Dat treft dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:34 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien zit hij niet te wachte op 'n kwartje van jou
Landsmeer.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Euh... Jill was van de kanten van A'Dam ...
Ow ja klopt. Nou dan word het Nawel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:33 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Vorig jaar was een Nederlander als winnaar, dat was Jill
NNEEEEEEEquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow ja klopt. Nou dan word het Nawel.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
denk het ookquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
ja ben het met je eens met die stem prognose. misschien komen volgende week oud bewoners en mogen die stemmen om het wat minder voorspelbaar te maken, maar ben bang dat ze niet zo creatief zijn bij BB. Het zou nog kunnen veranderen door een little brother, maar als we weten wie dan lb is, kunnen we de stemmen ook wel weer zelf voorspellenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:34 schreef Kinga het volgende:
Mijn onderrug zit nog steeds vast, dus nog steeds ziek thuis en heb tijd te veel. Oke we gaan morgen afscheid nemen van Julio. Stel dat ze volgende week verplicht een NL en BE moeten nomineren:
Kristof: Nawel/ grace
Nouchine: Kristof/tobi
Nawel: Kristof/ salar
Tobi: nawel/ salar
Grace: Kristof/ salar
Salar: nawel/ grace
Nawel 3
Grace 2
Kristof 3
Tobi 1
Salar 3
Dan verlaat Kristof net voor de finale het huis, maar dan zitten ze nog altijd met 3 NLers.. Dus zie ook nog gebeuren dat volgende week 1 NL en 1 BE een vrijstelling kunnen verdienen, en de rest is automatisch genomineerd. Maar is wel weer veel, 4 op het bord... thoughts anyone?
Gelukkig je bent er weer!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een geil Nel Veerkamp rokje aan, om de kijkers, die nog kijken, over de streep te trekken en op haar te stemmen. Misschien dat ze morgen wel in lingerie rond gaat lopen. De finale gaat ze wel halen.
die knijpt hem voor morgen. eigen schuld dikke vingerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:39 schreef humpty het volgende:
Julio leest zijn kaarten nog maar weer eens hardop
als zoveel mensen hetzelfde zeggen zegt hij
dan zal het ook wel zo zijn
Nee word kotsmisselijk van ze stemquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:40 schreef humpty het volgende:
Over zijn stem en zijn mooie verhalen![]()
Julio moet hier maar niet gaan lezen
Het is wel een typische lifestyle coach stem.quote:
Nou daar ga ik niet heen hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is wel een typische lifestyle coach stem.
Dat geeft aan dat hij/zij goed werk deed.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou daar ga ik niet heen haha
Paar keer naar een psychiatrische verpleegkundige geweest na het overlijden van me man maar was er heel gauw klaar mee
Hahaha zo kan je het ook bekijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat geeft aan dat hij/zij goed werk deed.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Deze BB verdiend eigenlijk helemaal geen winnaar. Saaie bende en dat is niet de schuld van de bewoners, maar van de regie. Deze BB moet nog beginnen, maar begint maar niet. Dat is de juiste omschrijving van deze BB.quote:
Ben ik het niet helemaal mee eens, we hebben inderdaad vele lange saaie stukken gehad. Maar we hebben ook leuke spellen gehad en leuke plot twists.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Deze BB verdiend eigenlijk helemaal geen winnaar. Saaie bende en dat is niet de schuld van de bewoners, maar van de regie. Deze BB moet nog beginnen, maar begint maar niet. Dat is de juiste omschrijving van deze BB.
Wat bedoel jequote:
Dat is enkel het hoesje...quote:
Tobi moet je soms gewoon even laten.quote:
Eens, het is veel beter dan vorig jaar. Alleen nog veel verbeterpunten voor komend jaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:59 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens, we hebben inderdaad vele lange saaie stukken gehad. Maar we hebben ook leuke spellen gehad en leuke plot twists.
Het kan altijd nog stukken beter hoor, maar ik vond er al meer inzitten dan vorig jaar.
Is een mini handtasje in de vorm van een camera.quote:
denk je dat er nog een volgende BB gaat komen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens, het is veel beter dan vorig jaar. Alleen nog veel verbeterpunten voor komend jaar.
Ja, denk het wel. Zou volgend jaar nog 1x doen, en vandaar uit beslissen of er nog een 4x komt. Er zit potentie en groei in, dat zeker.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
denk je dat er nog een volgende BB gaat komen?
Waarom zit er een gat voor de camera van de mobiel in danquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een mini handtasje in de vorm van een camera.
ook welkom terug gezelli weerquote:
kerkstraat? die staat in de verkoop vandaar dat die hem opgeeftquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Knappe woning wel even opgezocht haha ziet er strak uit
Salar heeft een eigen bedrijfjequote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:24 schreef Jockari het volgende:
Zag gisteren in de TV-uitzending: Nawel, beautyspecialist in opleiding...
Is daar iemand met een job ? Grace, werkzoekende... Julio priester in opleiding of dergelijke met een jobke als adviseur hier of daar... Tobias, zwevend therapeut... Nous, thuisverpleegkundige (hadden we vorig jaar ook met Liese) met laagste diploma in de verpleegkundige sector... Salar, geen idee wat die juist doet... Kristof Internationaal judoca en leraar Aardrijkskunde (misschien de meest geleerde, naast zijn broers die burgerlijk ingenieur zijn)...
hoeveel zut zal er in dat haar zittenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Grace kan ook wel 'n tondeuse gebruiken
Zou die beter bij zichzelf eens gebruiken. Er werd hier al geopperd dat die dweilmop soms gewassen werd, maar nog niet gezien.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Grace kan ook wel 'n tondeuse gebruiken
Met een webshop toch?quote:
aan extentions dacht ik 69 + 34 familie's bedwantsenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel zut zal er in dat haar zitten
vandaar dat Guuulio elke keer jeuk heeftquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
aan extentions dacht ik 69 + 34 familie's bedwantsen
Ja haar is eind vorige week gewassen,quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zou die beter bij zichzelf eens gebruiken. Er werd hier al geopperd dat die dweilmop soms gewassen werd, maar nog niet gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Internationaal judoka??quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:24 schreef Jockari het volgende:
Zag gisteren in de TV-uitzending: Nawel, beautyspecialist in opleiding...
Is daar iemand met een job ? Grace, werkzoekende... Julio priester in opleiding of dergelijke met een jobke als adviseur hier of daar... Tobias, zwevend therapeut... Nous, thuisverpleegkundige (hadden we vorig jaar ook met Liese) met laagste diploma in de verpleegkundige sector... Salar, geen idee wat die juist doet... Kristof Internationaal judoca en leraar Aardrijkskunde (misschien de meest geleerde, naast zijn broers die burgerlijk ingenieur zijn)...
En schlager zanger, niet te vergetenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Internationaal judoka??
Nationaal zul je bedoelen... Een antwerp open spelen maakt je nog geen international judoka...
Salar heeft een webwinkel met AliExpress zooi...
O.K. Dan is hij vanaf nu iemand die nog uit de kast moet komen. Maar Salar mag van mij winnen, speelde het spel mooi vond ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)au/9200000107037084/
antwerps open was internationaalquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Internationaal judoka??
Nationaal zul je bedoelen... Een antwerp open spelen maakt je nog geen international judoka...
Salar heeft een webwinkel met AliExpress zooi...
Ik twijfel wel over de nagellak.quote:
Grace is 35.quote:
Bloemkooloortjes zijn voor boksers.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
wat ik niet snap
blijkbaar is Kristof een goede judoka
waarom heeft hij geen bloemkooloortjes
Dan wordt het een Belgische man, want vorig jaar was een Nederlandse vrouw.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Onder zijn trui had ik daarstraks begrepen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:34 schreef Sestra666 het volgende:
Ben ik nou gek of heeft salar nog steeds zijn pin niet op
nee judoka;squote:
die heeft hij uitquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Onder zijn trui had ik daarstraks begrepen.
en door het klemmen van de houdgreepquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee judoka;s
door het schuren langs het pak krijg je bloemkool oren
Door zijn tepel dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |