SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dooorrrr[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Eensquote:![]()
Cijfertjes42wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Bewijs is hierbij geleverd: Corona is niet meer dan een griepje geworden, 15 maart terug naar normaal. COR kan dicht.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Je zult vast een punt proberen te maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja in Noord Korea zijn de mensen ook ongelukkiger dan hier.
Vanavond maar een bord zand eten dus.![]()
66,6%, het is het werk van de duivel zeg ik jequote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Deze laat het effect van carnaval wel heel mooi zien jaquote:
stupidity has become as common as common sense was before![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze laat het effect van carnaval wel heel mooi zien ja![]()
![]()
Niet mijn schuld. Ik heb nog altijd geen corona.quote:
Ik verwacht morgen wel een positief zelftestje.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2022 15:41:49 ]![]()
Oh noo, in het zicht van de haven CORREDquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn schuld. Ik heb nog altijd geen corona.
[ afbeelding ]wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lekker man. Bak zand.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:30 schreef Questular het volgende:
[..]
Je zult vast een punt proberen te maken."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
In Noord Korea hebben tekort eten, wees blij.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Hebben tekort eten? Dat klinkt echt afschuwelijk, ik hoop dat ze lekker zand hebben daar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
In Noord Korea hebben tekort eten, wees blij.![]()
En sneeuw, de grote leider zet ook in op meer toerisme.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Hebben tekort eten? Dat klinkt echt afschuwelijk, ik hoop dat ze lekker zand hebben daar."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Bron: De Standaardquote:Vanaf maandag staat de coronabarometer in België op code geel. Dat heeft premier Alexander De Croo (Open VLD) vrijdag bekendgemaakt op een persconferentie. ‘Dat betekent dat het overgrote deel van de beperkingen verdwijnen’, aldus De Croo.
Hoewel de ziekenhuisopnames momenteel nog boven de drempel van 65 per dag liggen, was er al eerder politieke consensus over een overgang van oranje naar geel. Alleen de precieze timing ervan lag nog niet vast.
Onder code geel gelden er bijna geen beperkingen meer, behalve verplichte CO2-meters bij bepaalde binnenactiviteiten. Het Covid Safe Ticket (CST) verdwijnt, net als nog bestaande capaciteitsbeperkingen bij bepaalde evenementen.
De mondmaskerplicht op scholen en in winkels maakt geen deel uit van de barometer, maar ook die verdwijnt vanaf maandag. Op het openbaar vervoer en in de zorgsector zullen mondmaskers nog een tijdje verplicht blijven. Het mondmasker is wel niet meer verplicht in de stations en op de perrons. In de luchthavens vervalt de mondmaskerplicht ook.
Ook aan het Passenger Locator Form (PLF) wordt gesleuteld. Wie van binnen de Europese Unie naar België reist, zal dat niet meer hoeven in te vullen. Het blijft verplicht voor wie van buiten de EU komt, tenzij het land op de zogenaamde ‘witte lijst’ staat van veilige bestemmingen.are we infinite or am I alone![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:09 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Komt die wel? Of willen we met zijn allen heel hard dat die piek komt omdat we dan "ZIE JE WEL!" kunnen roepen voor nieuwe maatregelen?
Die piek wordt hooguit een klein hobbeltje. En dat rechtvaardigt geen verandering in beleid.Wie stelt dan een verandering in beleid voor? Ernst Kuipers alvast niet. Ik zie het nut er niet van in om zo verontwaardigd te doen over een situatie die blijkbaar in jouw hoofd omgaat, maar niet is gestoeld op de realiteit. Ga lekker naar buiten, het is mooi weer.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:19 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Carnaval gaan we natuurlijk gewoon verbieden. Corona moeten we niet hebben.
Mvg Ernst Kuipers.![]()
![]()
9 van de 13 van carnaval zijn nu CORRED.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:42 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Oh noo, in het zicht van de haven CORRED
Kwestie van tijd lijkt me. Helemaal omdat mijn vriendin gecoronariseerd is.![]()
Beetje natuurlijke immuniteit erbij, niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
9 van de 13 van carnaval zijn nu CORRED.
Kwestie van tijd lijkt me. Helemaal omdat mijn vriendin gecoronariseerd is.![]()
Ja, antistoffen meepakken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Beetje natuurlijke immuniteit erbij, niks mis mee.
@Wereldgozer check deze grap.![]()
Hoe gaat het hier? Voel me een beetje een successupporter/ramptoerist door hier niet meer te posten omdat het naar mijn idee gewoon voorbij is.![]()
![]()
Ik verwacht zelf juist dat we 15 maart achter België aan gaan en het hele 1G-testen gedoe achter ons laten. Het is gewoon nergens meer voor nodig.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:28 schreef eentwee het volgende:
[..]
[..]
Wie stelt dan een verandering in beleid voor? Ernst Kuipers alvast niet. Ik zie het nut er niet van in om zo verontwaardigd te doen over een situatie die blijkbaar in jouw hoofd omgaat, maar niet is gestoeld op de realiteit. Ga lekker naar buiten, het is mooi weer.
Maar ik merk ook dat er in dit topic een sentiment is alsof dat op de één of andere manier niet mag. Dat we weer de schuld gaan geven aan de carnavalsvierders, aan de wintersporters, aan de kroeggangers dat er weer nieuwe besmettingen komen.
Nu niet met rechtvaardiging 'de ziekenhuizen' maar met rechtvaardiging 'ja maar quarantaine'. En als dat niet meer van toepassing is, dan kan de 'ja maar nieuwe variant' weer als troef van stal gehaald worden. Dat corona nu als A-status in de Wpg staat is daar best een behoorlijk teken van.
Waar ik dus bang voor ben is dat er in Den Haag een illusie heerst dat we het coronavirus 'onder controle' kunnen houden en er dus altijd actief moet worden bijgestuurd, in plaats van dat er eindelijk gezegd wordt, we laten het los, we gaan terug naar normaal, de champagne kan bij deze definitief open.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Hoe lang zitten we intussen al op tienduizenden besmettingen per dag, en de ziekenhuizen lopen nog steeds leeg. Er is geen enkele reden om vanuit de overheid corona nog 'onder controle' te moeten houden met symboolpolitiek zoals een mondkapje in de bus of een testbewijs voor een concert.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:47 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik verwacht zelf juist dat we 15 maart achter België aan gaan en het hele 1G-testen gedoe achter ons laten. Het is gewoon nergens meer voor nodig.
Maar ik merk ook dat er in dit topic een sentiment is alsof dat op de één of andere manier niet mag. Dat we weer de schuld gaan geven aan de carnavalsvierders, aan de wintersporters, aan de kroeggangers dat er weer nieuwe besmettingen komen.
Nu niet met rechtvaardiging 'de ziekenhuizen' maar met rechtvaardiging 'ja maar quarantaine'. En als dat niet meer van toepassing is, dan kan de 'ja maar nieuwe variant' weer als troef van stal gehaald worden. Dat corona nu als A-status in de Wpg staat is daar best een behoorlijk teken van.
Waar ik dus bang voor ben is dat er in Den Haag een illusie heerst dat we het coronavirus 'onder controle' kunnen houden en er dus altijd actief moet worden bijgestuurd, in plaats van dat er eindelijk gezegd wordt, we laten het los, we gaan terug naar normaal, de champagne kan bij deze definitief open.![]()
CARNAVALLEDquote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Daar ben ik het mee eens, alleen vraag ik me af of de media en de politiek het ook op die manier zien. Wat dat betreft ben ik net zo goed bang dat we weer in een (totaal zinloze) lockdown zitten na de gemeenteraadsverkiezingen, puur omdat ze in Den Haag incompetent zijn en in paniek om zich heen slaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe lang zitten we intussen al op tienduizenden besmettingen per dag, en de ziekenhuizen lopen nog steeds leeg. Er is geen enkele reden om vanuit de overheid corona nog 'onder controle' te moeten houden met symboolpolitiek zoals een mondkapje in de bus of een testbewijs voor een concert.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Wat mij betreft maken we per 15-3 van die mondkapjes in het OV een advies en stoppen we met 1G.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:13 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, alleen vraag ik me af of de media en de politiek het ook op die manier zien. Wat dat betreft ben ik net zo goed bang dat we weer in een (totaal zinloze) lockdown zitten na de gemeenteraadsverkiezingen, puur omdat ze in Den Haag incompetent zijn en in paniek om zich heen slaan.![]()
Ben wel blij dat er genoeg mensen zijn die een (dagelijks) uitje naar de teststraat doen. Hebben die mensen daar ook wat aanspraak
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Dat doe ik ook al 4 topics om die reden maar ze blijven maar doorgaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Misschien is dit wel het laatste topic, dus hier moet ik gepost hebben.![]()
Goede ziekenhuis cijfers.![]()
In de toekomst:quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat doe ik ook al 4 topics om die reden maar ze blijven maar doorgaan.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2022 17:56:19 ]![]()
Ik sluit me er bij aan. I'm still herequote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat doe ik ook al 4 topics om die reden maar ze blijven maar doorgaan.![]()
![]()
Ziekteverzuim omdat die mensen echt te ziek zijn om te werken of omdat we met absurde quarantaineregels werken?quote:![]()
Voornamelijk dat laatste. Het kringetje houdt dus zichzelf in stand.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ziekteverzuim omdat die mensen echt te ziek zijn om te werken of omdat we met absurde quarantaineregels werken?Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
We zitten nu al 2 jaar in deze pandemie. We kunnen dus niet meer spreken van een tijdelijke noodsituatie. Ik denk daarom dat jullie moeten leren leven met het mondkapje.![]()
Beetje olie op het vuur gooien?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:52 schreef eentwee het volgende:
We zitten nu al 2 jaar in deze pandemie. We kunnen dus niet meer spreken van een tijdelijke noodsituatie. Ik denk daarom dat jullie moeten leren leven met het mondkapje.
Ik zie overigens nergens meer mondkapjes...van de week in de bus had de helft van de passagiers hem op de kin, nobody cares... inclusief chauffeur. Verdwijnt vanzelf half maart dat mondkapje.
Alleen voor in het vliegtuig zie ik het somber in.![]()
Ah heerlijk, corona was weer eventjes terug in het journaal, oude tijden herleven. Inclusief interview met een positief geteste en interessante inzichten bij de lokale teststraat (als er op een plek meer besmettingen zijn wordt het ook drukker bij de teststraat, zeer verrassend).![]()
Eerder vanwege de kater denk ik..komt net ff lekker uitquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ziekteverzuim omdat die mensen echt te ziek zijn om te werken of omdat we met absurde quarantaineregels werken?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Ik heb in 't verleden gewerkt voor een bedrijf in Limburg, die waren de week na carnaval gewoon dicht, kwam toch niets goed uit de handen van de medewerkers was 't ideequote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ziekteverzuim omdat die mensen echt te ziek zijn om te werken of omdat we met absurde quarantaineregels werken?![]()
![]()
Marion is iets op het spoor.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Goh, zou er een reden zijn waarom we het over Covid-19 hebben dan?quote:
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
![]()
Het nieuwste album van Chantal met de welbekende evergreens uit deze crisis, zoals:
- De piek die nog moet komen
- Lach niet om de longcovid
- Alles is onzeker
- En wie moet dan het werk doen?
... en vele anderen. Bestel hem nu bij uw grijsgedraaide platenzaak!![]()
Laat Chantal & De Zerocovids zich anders even lekker zelf isoleren. Kunnen wij weer terug naar normaal.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Ironisch hoe al die mensen inclusief Kuipers alweer in de vergetelheid raken. Iedereen gaat verder met z'n leven maar af en toe hoor je iemand weer effe "Ja MaAr..."A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
'quote:
Marion zat zo te lezen al vroeg aan de wijn.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
De tuinman belde. Zou vandaag eindelijk onze tuin afmaken. Positieve zelftest. Hoe wij daar in stonden. Hij komt dus gewoon. Boeit mij het dat ie buiten met een snotneus staat. Bij mijn weten is het niet overdraagbaar op planten.![]()
Toch netjes dat hij belt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:18 schreef alpeko het volgende:
De tuinman belde. Zou vandaag eindelijk onze tuin afmaken. Positieve zelftest. Hoe wij daar in stonden. Hij komt dus gewoon. Boeit mij het dat ie buiten met een snotneus staat. Bij mijn weten is het niet overdraagbaar op planten.
Maar inderdaad, als hij verder niet ziek is kan hij prima aan de slag.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Ik vraag me af hoe sterk ze achter haar conclusie staat dat de uitbraak toch op de markt in Wuhan is begonnen, als ze zo lijkt te twijfelen bij tijdsstempels die verkeerd zijn geplaatst bij artikelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:35 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Goh, zou er een reden zijn waarom we het over Covid-19 hebben dan?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Zeker. Deed hij dat ook maar toen ie ondanks de afspraak de tegels nog altijd niet binnen had. Die hebben we uiteindelijk zelf maar geregeld.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch netjes dat hij belt.
Maar inderdaad, als hij verder niet ziek is kan hij prima aan de slag.![]()
Test gedaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
CORRED.
Goh
Straks wel gewoon stadion @yats @Scrummie![]()
Ik zie maar een klein plaatje van deze vrouw dr twitter profielfoto, maar het deed me gelijk aan dit mens denken:quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Het nieuwste album van Chantal met de welbekende evergreens uit deze crisis, zoals:
- Alles is onzeker
... en vele anderen. Bestel hem nu bij uw grijsgedraaide platenzaak!![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
- Alles is onzeker
... en vele anderen. Bestel hem nu bij uw grijsgedraaide platenzaak!
Gut, de afgelopen paar dagen ben ik bij één van mijn beste vrienden geweest. Ontzettend kwetsbaar met copd, longemfyseem en longkanker.
Hij zo blij dat die mondkapjes verleden tijd zijn en loopt nu gewoon YOLO door de stad heen![]()
Kan hij eindelijk weer leven zoals hij altijd geleefd heeft![]()
Of hij het einde van het jaar haalt ziet hij dan wel weer![]()
![]()
TR gezetquote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Test gedaan.
CORRED.
Goh
Straks wel gewoon stadion @:yats @:scrummie![]()
![]()
Lekker antistoffen meepakken maatquote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Test gedaan.
CORRED.
Goh
Straks wel gewoon stadion @:yats @:scrummie
Klap in het gezicht van de zorg![]()
Het is wel amusant om te zien dat de reden voor de herhaling van haar alarmistische geluid voor de rest van de samenleving, inclusief de ziekenhuisbaas die ze retweet, reden is om vooral normaal te doen. Dat "normaal doen" kan in de hoofdjes van haar kliek alleen als er totale controle en nauwelijks negatieve gevolgen (of zelfs maar de aanmerkelijke kans daarop) voor de samenleving zijn - zolang dat niet het geval is, mogen we dat niet. Wat dan precies het werkbare alternatief is en wat de kosten daarvan zijn, dat wordt dan weer nooit helemaal concreet duidelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Het nieuwste album van Chantal met de welbekende evergreens uit deze crisis, zoals:When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: