SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dooorrrr[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Eensquote:![]()
Cijfertjes42wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Bewijs is hierbij geleverd: Corona is niet meer dan een griepje geworden, 15 maart terug naar normaal. COR kan dicht.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Je zult vast een punt proberen te maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja in Noord Korea zijn de mensen ook ongelukkiger dan hier.
Vanavond maar een bord zand eten dus.![]()
66,6%, het is het werk van de duivel zeg ik jequote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Deze laat het effect van carnaval wel heel mooi zien jaquote:
stupidity has become as common as common sense was before![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze laat het effect van carnaval wel heel mooi zien ja![]()
![]()
Niet mijn schuld. Ik heb nog altijd geen corona.quote:
Ik verwacht morgen wel een positief zelftestje.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2022 15:41:49 ]![]()
Oh noo, in het zicht van de haven CORREDquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn schuld. Ik heb nog altijd geen corona.
[ afbeelding ]wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn schuld. Ik heb nog altijd geen corona.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lekker man. Bak zand.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:30 schreef Questular het volgende:
[..]
Je zult vast een punt proberen te maken."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
In Noord Korea hebben tekort eten, wees blij.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Hebben tekort eten? Dat klinkt echt afschuwelijk, ik hoop dat ze lekker zand hebben daar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
In Noord Korea hebben tekort eten, wees blij.![]()
En sneeuw, de grote leider zet ook in op meer toerisme.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Hebben tekort eten? Dat klinkt echt afschuwelijk, ik hoop dat ze lekker zand hebben daar."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Bron: De Standaardquote:Vanaf maandag staat de coronabarometer in België op code geel. Dat heeft premier Alexander De Croo (Open VLD) vrijdag bekendgemaakt op een persconferentie. ‘Dat betekent dat het overgrote deel van de beperkingen verdwijnen’, aldus De Croo.
Hoewel de ziekenhuisopnames momenteel nog boven de drempel van 65 per dag liggen, was er al eerder politieke consensus over een overgang van oranje naar geel. Alleen de precieze timing ervan lag nog niet vast.
Onder code geel gelden er bijna geen beperkingen meer, behalve verplichte CO2-meters bij bepaalde binnenactiviteiten. Het Covid Safe Ticket (CST) verdwijnt, net als nog bestaande capaciteitsbeperkingen bij bepaalde evenementen.
De mondmaskerplicht op scholen en in winkels maakt geen deel uit van de barometer, maar ook die verdwijnt vanaf maandag. Op het openbaar vervoer en in de zorgsector zullen mondmaskers nog een tijdje verplicht blijven. Het mondmasker is wel niet meer verplicht in de stations en op de perrons. In de luchthavens vervalt de mondmaskerplicht ook.
Ook aan het Passenger Locator Form (PLF) wordt gesleuteld. Wie van binnen de Europese Unie naar België reist, zal dat niet meer hoeven in te vullen. Het blijft verplicht voor wie van buiten de EU komt, tenzij het land op de zogenaamde ‘witte lijst’ staat van veilige bestemmingen.are we infinite or am I alone![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:09 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Komt die wel? Of willen we met zijn allen heel hard dat die piek komt omdat we dan "ZIE JE WEL!" kunnen roepen voor nieuwe maatregelen?
Die piek wordt hooguit een klein hobbeltje. En dat rechtvaardigt geen verandering in beleid.Wie stelt dan een verandering in beleid voor? Ernst Kuipers alvast niet. Ik zie het nut er niet van in om zo verontwaardigd te doen over een situatie die blijkbaar in jouw hoofd omgaat, maar niet is gestoeld op de realiteit. Ga lekker naar buiten, het is mooi weer.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:19 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Carnaval gaan we natuurlijk gewoon verbieden. Corona moeten we niet hebben.
Mvg Ernst Kuipers.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: