Eerder vanwege de kater denk ik..komt net ff lekker uitquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ziekteverzuim omdat die mensen echt te ziek zijn om te werken of omdat we met absurde quarantaineregels werken?
Ik heb in 't verleden gewerkt voor een bedrijf in Limburg, die waren de week na carnaval gewoon dicht, kwam toch niets goed uit de handen van de medewerkers was 't ideequote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ziekteverzuim omdat die mensen echt te ziek zijn om te werken of omdat we met absurde quarantaineregels werken?
Goh, zou er een reden zijn waarom we het over Covid-19 hebben dan?quote:
'quote:
Toch netjes dat hij belt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:18 schreef alpeko het volgende:
De tuinman belde. Zou vandaag eindelijk onze tuin afmaken. Positieve zelftest. Hoe wij daar in stonden. Hij komt dus gewoon. Boeit mij het dat ie buiten met een snotneus staat. Bij mijn weten is het niet overdraagbaar op planten.
Ik vraag me af hoe sterk ze achter haar conclusie staat dat de uitbraak toch op de markt in Wuhan is begonnen, als ze zo lijkt te twijfelen bij tijdsstempels die verkeerd zijn geplaatst bij artikelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:35 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Goh, zou er een reden zijn waarom we het over Covid-19 hebben dan?
Zeker. Deed hij dat ook maar toen ie ondanks de afspraak de tegels nog altijd niet binnen had. Die hebben we uiteindelijk zelf maar geregeld.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch netjes dat hij belt.
Maar inderdaad, als hij verder niet ziek is kan hij prima aan de slag.
Test gedaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn schuld. Ik heb nog altijd geen corona.
Ik verwacht morgen wel een positief zelftestje.
[ afbeelding ]
Ik zie maar een klein plaatje van deze vrouw dr twitter profielfoto, maar het deed me gelijk aan dit mens denken:quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Het nieuwste album van Chantal met de welbekende evergreens uit deze crisis, zoals:
- De piek die nog moet komen
- Lach niet om de longcovid
- Alles is onzeker
- En wie moet dan het werk doen?
... en vele anderen. Bestel hem nu bij uw grijsgedraaide platenzaak!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Het nieuwste album van Chantal met de welbekende evergreens uit deze crisis, zoals:
- De piek die nog moet komen
- Lach niet om de longcovid
- Alles is onzeker
- En wie moet dan het werk doen?
... en vele anderen. Bestel hem nu bij uw grijsgedraaide platenzaak!
TR gezetquote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Test gedaan.
CORRED.
Goh
Straks wel gewoon stadion @:yats @:scrummie
Lekker antistoffen meepakken maatquote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Test gedaan.
CORRED.
Goh
Straks wel gewoon stadion @:yats @:scrummie
Het is wel amusant om te zien dat de reden voor de herhaling van haar alarmistische geluid voor de rest van de samenleving, inclusief de ziekenhuisbaas die ze retweet, reden is om vooral normaal te doen. Dat "normaal doen" kan in de hoofdjes van haar kliek alleen als er totale controle en nauwelijks negatieve gevolgen (of zelfs maar de aanmerkelijke kans daarop) voor de samenleving zijn - zolang dat niet het geval is, mogen we dat niet. Wat dan precies het werkbare alternatief is en wat de kosten daarvan zijn, dat wordt dan weer nooit helemaal concreet duidelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |