Valgren ziet er uit als een radicale lesbienne.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Verdorie, ook Hideto Nakane is er niet bij.
Is het fenomeen Ellie Lust een ding in België? Daar begint ie wel steeds meer op te lijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:00 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Valgren ziet er uit als een radicale lesbienne.
O ja, nu je het zegt. Die heb ik eens op een quiz zien passeren en is dan wel nog ergens in een duidingsprogramma opgedoken. Hij lijkt ook een beetje op Sarah Sam Bettens voor zijn operatie.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is het fenomeen Ellie Lust een ding in België? Daar begint ie wel steeds meer op te lijken.
Inderdaad wel een Ellen DeGeneres-look.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:00 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Valgren ziet er uit als een radicale lesbienne.
Ben ik de enige die een beetje VAM-berg moe begint te worden?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:52 schreef Jason22 het volgende:
Lijkt er sterk op dat het EK volgend jaar naar Drenthe (Vam Berg) gaat.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)en-naar-drenthe-komt
Vooral niet passend bij een koers met 150 renners.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een beetje VAM-berg moe begint te worden?
Misschien kunnen ze die nieuwe klim in Emmen gebruiken voor de eerste schifting.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vooral niet passend bij een koers met 150 renners.
quote:‘ASO EN NETFLIX IN GESPREK VOOR EXCLUSIEVE TOUR DE FRANCE-SERIE’
Koersorganisator ASO en streamingdienst Netflix slaan binnenkort wellicht de handen ineen voor een exclusieve behind the scenes-serie over de komende Tour de France, zo meldt de Britse krant The Telegraph.
Netflix heeft, na het succes van de documentaireserie Formula 1: Drive to Survive, zijn oog laten vallen op de wielersport. De Amerikaanse streamingsdienst wil op eenzelfde manier de wielerwereld in beeld brengen en zo sportliefhebbers een uniek kijkje achter de schermen geven, van in dit geval de komende Ronde van Frankrijk.
Gesprekken
Volgens The Telegraph zijn er momenteel gesprekken gaande tussen ASO, Netflix en acht WorldTeams om een deal te sluiten. Productiebedrijf Box to Box Films moet deel gaan uitmaken van het nieuwe project. Dit productiebedrijf was ook betrokken bij de ontwikkeling van de Drive to Survive-series in de Formule 1.
Netflix was eerder al (mede)verantwoordelijk voor het produceren van de populaire documentaireserie El Día Menos Pensado, waarin de Spaanse formatie Movistar op de voet werd gevolgd.
quote:QUICK-STEP ALPHA VINYL WERKT MEE AAN NIEUWE NETFLIX-SERIE
Quick-Step Alpha Vinyl heeft toegezegd mee te werken werken aan een exclusieve behind the scenes-serie over de komende Tour de France. Dat bevestigt ploegmanager Patrick Lefevere in zijn wekelijkse column in Het Nieuwsblad.
Deze week werd bekend dat wedstrijdorganisator ASO, streamingdienst Netflix en verschillende WorldTeams gesprekken voeren over een documentairereeks over de komende Tour de France. De bedoeling is dat de wielerwereld op eenzelfde manier in beeld wordt gebracht als de Formule 1 in de succesvolle serie Drive to Survive. Productiehuis Box to Box Films, maker van die serie, is nu ook betrokken bij het wielerproject.
Quick-Step Alpha Vinyl is een van de ploegen die meewerken. Volgende week worden zelfs al de eerste opnames gemaakt. “Ik heb nu mondeling toegezegd, maar met matig enthousiasme en onder voorbehoud. Als de fee voor de teams in de toekomst niet omhoog gaat, is het sop de kool niet waard”, schrijft Lefevere. Volgens de ploegmanager gaat het voor de ploegen financieel om peanuts. “ASO passeert eerst langs de kassa en dan blijft er gewoonlijk weinig over.”
Toch besloot hij in te stappen in het filmproject. “Als teammanager hoor ik altijd hetzelfde: ‘Zo’n documentaire is goed voor de sport.’ Ik ben de laatste om dat tegen te spreken. Iedereen weet wat de Netflix-serie Drive to Survive heeft betekend voor de Formule 1. Veel mensen hebben de sport ontdekt of herontdekt. Productiehuis Box to Box Films, dat Drive to Survive heeft gemaakt, is nu ook betrokken in het wielerproject.”
Storytelling
Volgens Lefevere kan de koers zich het niet permitteren om hier zomaar nee te zeggen. “Ook al betekent het dat mijn renners en personeel drie weken lang overal camera’s moeten dulden. (…) Het staat wel vast dat we als sport content moeten aanleveren die verder gaat dan de samenvatting van de koers. Het moet – om nog een marketingterm te gebruiken – storytelling zijn. Het verhaal achter de prestatie, de mens achter de sporter.”
De ploegmanager liet in 2016 al eens een filmploeg meelopen met zijn team, dat toen nog Quick-Step Floors heette. Onder anderen Tom Boonen, Julian Alaphilippe en Marcel Kittel werden toen gevolgd. “In het ideale scenario tilt de aanstaande Netflix-reeks het hele wielerbestel naar een hoger niveau”, aldus Lefevere. “En dan hoop ik dat de bijdrage naar de teams navenant stijgt. Zo niet maak ik opnieuw een eigen reeks. En gaat die naar de grootste bieder op de markt.”
Ik snap het ook niet zo, binnen Nederland hebben we niet zoveel keus, maar de VAM berg is toch genant voor iedere profkoers die je maar kan bedenkenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een beetje VAM-berg moe begint te worden?
Als hij Parijs-Nice heelhuids doorkomt, dat weet je nooit..quote:Op zondag 6 maart 2022 10:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Roglic pakt na Parijs-Nice de GP Denain mee, jeetje.
quote:
Tsja, 62.5k krijgen ze elk dan als je het eerlijk verdeelt. Leuk maar geen vette vis waar ze naar op zoek zijn denk ikquote:Op zondag 6 maart 2022 11:19 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
[ twitter ]
De acht teams die meedoen aan dit project zouden Jumbo-Visma, EF, Quick-Step, FDJ, Ineos, AG2R, Alpecin en Movistar zijn.
Wel exposure voor de sponsoren natuurlijk. Gratis reclame op Netflixquote:Op zondag 6 maart 2022 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, 62.5k krijgen ze elk dan als je het eerlijk verdeelt. Leuk maar geen vette vis waar ze naar op zoek zijn denk ik
Dit vooral.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wel exposure voor de sponsoren natuurlijk. Gratis reclame op Netflix
Niks mis met de VAM berg maar niet elke koers in NL moet die in het parcours hebben.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo, binnen Nederland hebben we niet zoveel keus, maar de VAM berg is toch genant voor iedere profkoers die je maar kan bedenken
Dit ja. De mogelijkheden voor teams om zelf geld te genereren buiten sponsorgeld zijn ook vrij beperkt in het wielrennen.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wel exposure voor de sponsoren natuurlijk. Gratis reclame op Netflix
35 afleveringen?quote:Op zondag 6 maart 2022 11:19 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
[ twitter ]
De acht teams die meedoen aan dit project zouden Jumbo-Visma, EF, Quick-Step, FDJ, Ineos, AG2R, Alpecin en Movistar zijn.
Mick rijdt vandaag in Frieslandquote:Op zondag 6 maart 2022 12:24 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zien we de gebroeders Van Dijke nog nergens rijden?
Mick zou starten in de UAE, maar testte een dag van te voren positief en moest toen 10 dagen in zijn hotel in quarantaine.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:24 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zien we de gebroeders Van Dijke nog nergens rijden?
Bas Tietema zal nu andere dingen aan z'n hoofd hebben dan een PS5 voor hem te regelen.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mick zou starten in de UAE, maar testte en dag van te voren positief en moest toen 10 dagen in zijn hotel in quarantaine.
Dat klinkt logischer jaquote:Op zondag 6 maart 2022 12:07 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Is al gecorrigeerd. Acht afleveringen van 35 minuten.
Het loden koppel.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:04 schreef wimderon het volgende:
Vandegoor en Nys.
Wat is het tegenovergestelde van gouden koppel?
Die zit nu in de mongolenwaaier in Fryslan.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bas Tietema zal nu andere dingen aan z'n hoofd hebben dan een PS5 voor hem te regelen.
14:45 Omroep Friesland.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Valt dat gebeuren in Friesland nog ergens te zien? Het debuut van het Estse fenomeen Mihkels wil ik zien.
UAE wil niet meedoen, dat is toch wel een gemis.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:19 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kan Kuba er nog wat van dan?quote:Op zondag 6 maart 2022 15:08 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Dries zich nog wel bekommerd om Mareczko?
Ik snap niet dat De Jong mee bleef draaienquote:Op zondag 6 maart 2022 15:35 schreef Mykonos het volgende:
VolkerWessels komt er nu achter dat ze toch geen vertrouwen hebben in De Jong? Rijkelijk laat.
Riwal is tegenwoordig CTquote:Op zondag 6 maart 2022 15:41 schreef Chiappucci het volgende:
Sterk van Reinders. Wist niet dat ie nog prof was.
Dit lijkt me wel wat voor Androniquote:Op zondag 6 maart 2022 16:11 schreef Mani89 het volgende:
Het is echt hoog tijd dat een PCT ploeg zijn vingers gaat branden aan godstalent Budyak.
Zeker als er wind staat.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:aguero het was een prima koersje. Hopelijk binnenkort een 1.1 race
De ronde van Drenthe is ook leuk en daar zouden ze eigenlijk op kasseien moeten focussenquote:Op zondag 6 maart 2022 16:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zeker als er wind staat.
Hopelijk is het wel een koers die langer op de kalender staat dan 2 of 3 edities.
quote:Op zondag 6 maart 2022 16:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De ronde van Drenthe is ook leuk en daar zouden ze eigenlijk op kasseien moeten focussen
Die vorige race heeft ook niet heel erg lang bestaan.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zeker als er wind staat.
Hopelijk is het wel een koers die langer op de kalender staat dan 2 of 3 edities.
Van Dijk was wel echt de Timothy Dupont van 15 jaar geledenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die vorige race heeft ook niet heel erg lang bestaan.
De laatste editie kon ik nog net na de les Duits Markus Eichler zien winnen in de schaduw van de Oldehove.
[ afbeelding ]
Wat een prachtig lijstje winnaars.
Benieuwd wat zo'n renner in het huidige leven doet. Volgens mij was ie op een gegeven moment zelfs de beste Nederlandse renner op papier.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van Dijk was wel echt de Timothy Dupont van 15 jaar geleden
Hij mag sinds kort weer koersenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Benieuwd wat zo'n renner in het huidige leven doet. Volgens mij was ie op een gegeven moment zelfs de beste Nederlandse renner op papier.
Natuurlijk wel. Je denkt toch niet dat ze hem vanwege de uitslagen een contract hebben gegeven en/of zullen geven?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tietema DNF. Die is na dit seizoen geen prof meer.
quote:Op maandag 7 maart 2022 11:30 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Thijs wil niets insinueren, maar.
Hier op FOK! zouden wij ook nooit dingen insinueren.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ho ho, hij insinueert niks, hij meld enkel wat.
Het zou wel een fantastische serie kunnen worden als we een of andere nieuwe festinatour krijgen.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:30 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Thijs wil niets insinueren, maar.
Zijn er goede en kansrijke kandidaten of staat er net als als bij de FIFA weer een volgende crimineel op?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Opdat wij niet vergeten. De wielerwereld moet verlost worden van Lappartient en Makarov.
Ik heb niet de illusie dat het ooit beter wordt, al zitten we met een oligarch zeker gezien de huidige 'situatie' wel op de bodem van de put.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn er goede en kansrijke kandidaten of staat er net als als bij de FIFA weer een volgende crimineel op?
Vino heeft een groot probleem.quote:According to the report in KP.KZ, Abacanto SA is charged with violations under article 140 of the local criminal code. These include allegations of the forgery of documents, misuse of corporate assets, breach of trust, money laundering, and fraud. Contact details for Abacanto SA currently point to Astana Qazaqstan and vice versa.
Natuurlijk wel, zo lang hij nog wel eens in een vlucht mee zit, een sprint aan trekt maar vooral de sponsors in de spotlights blijft houden met zijn YouTube kanaal vinden ze het wel best.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tietema DNF. Die is na dit seizoen geen prof meer.
Blijft fascinerend hoe ze op dit soort kaartjes doen alsof rit 1 een intens zware bergrit is met steile geitenpaadjes.quote:
Bij de vrouwen zie je dat Puck Moonen ook gewoon elk jaar nog een ploeg kan vinden ...quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zo lang hij nog wel eens in een vlucht mee zit, een sprint aan trekt maar vooral de sponsors in de spotlights blijft houden met zijn YouTube kanaal vinden ze het wel best.
Ze zit nu bij een amateur ploeg toch?quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bij de vrouwen zie je dat Puck Moonen ook gewoon elk jaar nog een ploeg kan vinden ...
Inderdaad. Maar ze leeft nog altijd zoals een prof hoor ...quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze zit nu bij een amateur ploeg toch?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:16 schreef Mani89 het volgende:
Axandre Van Petegem snoert vandaag mondjes. Een prachtige 7de plek.
Nog achter die Zwitsers keeper.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:16 schreef Mani89 het volgende:
Axandre Van Petegem snoert vandaag mondjes. Een prachtige 7de plek.
Hopelijk fit genoeg en rijdt hij zichzelf niet weer naar de klotequote:
En dan na RVV nog twee weken tot Roubaix. Wie kan hem daar nog verslaan? Ik schrijf hem vast op.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Coppi en Bartali, Dwars door Vlaanderen, Ronde van Vlaanderen. Het begint ergens op te lijken.
Woestquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Behoorlijke scoop weer van Wielerflits, dat kan pronken met informatie uit een bron binnen de organisatie van de Coppi e Bartali en dit als eerste wisten te melden. O nee, lap, RTBF deed dat vanmiddag al. Verdoeme, miljaar.
Ik hoop dat iemand deze topshow ergens kan uploaden.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ik heb veel abonnementen, maar Vamos zit er niet tussen.
En vertalenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand deze topshow ergens kan uploaden.
Live op Sporza.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:14 schreef kibo het volgende:
Alle deelneemsters aan de Ronde van Drenthe kregen een ovenhandschoen
Weinig sfeervol ingericht.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het al, de Tour is binnen (alweer).
Sporza en De Player zenden het ook uit.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:39 schreef TommyL0204 het volgende:
Ronde van Drenthe mannen is nu live. Komt dat zien!
https://www.rtvdrenthe.nl(...)rofronde-van-drenthe
Zelfs op de Belg.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:39 schreef TommyL0204 het volgende:
Ronde van Drenthe mannen is nu live. Komt dat zien!
https://www.rtvdrenthe.nl(...)rofronde-van-drenthe
Herbert is vandaag in Heerenveenquote:Op zondag 13 maart 2022 13:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al had hier natuurlijk ook Herbert bij moeten zijn
Zit niet in G2 en G3 zo te zienquote:Op zondag 13 maart 2022 13:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op Wielerflits was ie vol vertrouwen dat ie er tot de finale wel bij zou zitten.
Echt hequote:
Arme jongenquote:Op zondag 13 maart 2022 13:58 schreef Chiappucci het volgende:
Ik kijk al uit naar de aflevering omtrent de Elfstedenronde en de Ronde van Drenthe.
Krijg er trek vanquote:
Even door de McDrive en weer door.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb het geluid op mute staan. Is die gewoon gelost bij het tweetal aan kop?
Ik val in herhaling, maar het is echt schandalig dat ie weer werd genoemd in die Wielerflits voorbeschouwing. Laatst ging het in hun podcast voor de helft van de tijd ook al over Tietemaquote:
Hij deed vorige week ook aardig mee.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:58 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van Joren Bloem. Hij heeft in ieder geval wel een geinige naam.
Kenner!quote:Op zondag 13 maart 2022 15:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij deed vorige week ook aardig mee.
PUNTEN!quote:Op zondag 13 maart 2022 15:10 schreef Mykonos het volgende:
Hofstetter gaat weer een podiumpje pakken. Die wint geen een koers dit jaar op deze manier
Laten we eerlijk zijn: Ik zie niet hoe Hofstetter hier had kunnen winnen.quote:
Van Dijke zat ook te ver toen van Gestel aan ging en Roosen kon blijkbaar niet meer.. maar tactisch niet heel sterk gedaan inderdaadquote:Op zondag 13 maart 2022 15:12 schreef Chiappucci het volgende:
Jumbo zit er als enige met 2 man en gaat dan nog naar Hofstetter kijken.
Hij heeft al een paar keer meegedaan aan de voorjaarslassiekers. Met een aantal opgaves, een 98ste plek in LBL en een 139ste plek in de Waalse Pijl is dat echter geen succes gebleken.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die kende ik niet.![]()
Leuk koersje verder.
Arendonk ligt wel praktisch op de grens, maar sowieso opmerkelijk hoe goed hij te volgen was. Prima babbelaar.quote:
Hilario kennende zal het wel een ieniemienie contract zijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:21 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Hij heeft al een paar keer meegedaan aan de voorjaarslassiekers. Met een aantal opgaves, een 98ste plek in LBL en een 139ste plek in de Waalse Pijl is dat echter geen succes gebleken.
Vrij late transfer, dus daar kunnen we zeker van zijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hilario kennende zal het wel een ieniemienie contract zijn.
Vooral vergeleken met die dikke kop van Mobachquote:Op zondag 13 maart 2022 16:07 schreef Mykonos het volgende:
Wel een mooie stijl inderdaad, die Zijlaard.
Staat nu wel aan de start van Milaan - Turijn als het goed is.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:42 schreef Mani89 het volgende:
Weet iemand waar mijn mooie Mattia Cattaneo is gebleven? Ik kan niks vinden over Covid.
quote:Amateurrenner Cédric Baekeland overlijdt op amper 28-jarige leeftijd op stage met ploeg
De wielerwereld is in diepe rouw na het overlijden van elite zonder contract Cedric Baekeland. De 28-jarige Roeselarenaar overleed na een hartfalen tijdens een stage met zijn ploeg op het Spaanse eiland Mallorca.
In aanloop naar verschillende voorjaarswedstrijden vertrok wielerteam Body & Bike – BMB Boekhouding – The Rock Real Estate dit weekend naar het Spaanse Mallorca voor een stage. In de nacht van maandag op dinsdag sloeg het noodlot echter toe voor Cedric Baekeland. De Roeselarenaar werd getroffen door een hartfalen. Een kamergenoot was onmiddellijk bij hem, maar alle hulp kwam te laat.
Nieuwe ploeg
Cedric Baekeland begon pas op latere leeftijd met koersen. Hij speelde eerst voetbal en verdedigde de kleuren van zowel KSV Roeselare als Club Roeselare. Na een zware blessure begon hij met fietsen. Daar bleek hij al snel goed in te zijn. Hij begon zijn wielercarrière bij de nevenbonden en reed ook nog beloftenwedstrijden. Cedric was enkele jaren lid van het wielerteam Dovy Keukens – FCC Cycling Team.
Vorig jaar reed hij al enkele wedstrijden voor Body & Bike – BMB Boekhouding The Rock Real Estate. Dit seizoen zou hij een volwaardig lid van het team zijn. Terwijl hij vroeger vooral in dienst reed van het team, zou hij dit jaar enkele koersen voor elite zonder contract en beloften voor eigen rekening mogen rijden. De wielerploeg wenst op vraag van de familie voorlopig nog niet te reageren op wat er op Mallorca gebeurd is.
Het overlijden van Cedric Baekeland doet terugdenken aan het overlijden van enkele andere talentvolle renners enkele jaren geleden. In 2016 liet Hoogledenaar Daan Myngheer het leven na een hartstilstand tijdens een wielerwedstrijd op Corsica. De 26-jarige Joren Touquet uit Wevelgem overleed in 2019 in zijn slaap toen hij op vakantie was met zijn vriendin op Tenerife.
Geen sterren voor Bini @Rellende_Rotscholierquote:Favorieten volgens WielerFlits
**** Mark Cavendish
*** Alexander Kristoff, Kaden Groves
** Nacer Bouhanni, Jakub Mareczko, Matteo Moschetti
* Alberto Dainese, Juan Sebastián Molano, Giovanni Lonardi, Niccolò Bonifazio
Ligt er maar net aan waar Wanty voor kiest. Zullen wel voor Kristoff gaan, inderdaad.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:35 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Geen sterren voor Bini @:Rellende_Rotscholier
Voorspelling: Julian keert over een paar weken terug in absolute hoogvorm.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:03 schreef TheArt het volgende:
Geen Flip in MSR door bronchitis. Jakobsen start wel (niet dat ie een resultaat gaat rijden).
Met wel de vraag hoeveel van die grote namen echt voor de zege mee gaan doenquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:27 schreef Beregd het volgende:
Het is toch wel behoorlijk opvallend dat van de drie 1.pro koersen die vandaag en morgen gereden worden, GP Dedain met veruit het beste deelnemersveld kan uitpakken.
Veruit? Nokere Koerse is inderdaad niet erg bijzonder qua deelnemers, maar als ik even een blik werp op wat er in Milaan is gestart hebben die nog een stuk meer kleppers. Al rijdt daar ook maar een klein deel met als doel te winnen of een goede uitslag rijden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:27 schreef Beregd het volgende:
Het is toch wel behoorlijk opvallend dat van de drie 1.pro koersen die vandaag en morgen gereden worden, GP Dedain met veruit het beste deelnemersveld kan uitpakken.
Volgens Steef wel.quote:
Ja, die heeft ook Alaphilippe nog staan, blijkbaar nog geen update geweest.quote:
Dan is winnen idd lastig. FirstCycling heeft wel de juiste selectie, broddelwerken van Steef en Co.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, die heeft ook Alaphilippe nog staan, blijkbaar nog geen update geweest.
QS heeft de selectie bekendgemaakt met Jakobsen, Bagioli, Ballerini, Stybar, Senechal, Cattaneo en Honoré
FirstCyclingGoden #WhereElsequote:Op woensdag 16 maart 2022 13:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan is winnen idd lastig. FirstCycling heeft wel de juiste selectie, broddelwerken van Steef en Co.
Haha kut, daar gaat 500 euroquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, die heeft ook Alaphilippe nog staan, blijkbaar nog geen update geweest.
QS heeft de selectie bekendgemaakt met Jakobsen, Bagioli, Ballerini, Stybar, Senechal, Cattaneo en Honoré
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Op basis van welke recente prestaties zou Kef hier de grote favoriet zijn eigenlijk?quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:35 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Die gaat anders gewoon duosprinten voor de puntjes!quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:35 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Die zal komend seizoen toch wel prof worden bij DSM?quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Als enorme nonvaleurs als Markl, Naberman en Heinschke een contract krijgen vind ik het wel tijd worden voor Van Uden om ook eens prof te worden.
Laten we het hopen, plekjes zijn duur. Er liggen er nog 14 onder contract voor volgend jaar, waaronder dus eerdergenoemde nietsnutten. Poole komt met zekerheid al over, Bittner wordt hoe dan ook ergens prof. Van Uden als luitenant van kameraad Kooij zie ik overigens meer zitten, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die zal komend seizoen toch wel prof worden bij DSM?
Ritzeges in Oman en UAE? Tirreno was wel heel matig jaquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:15 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Op basis van welke recente prestaties zou Kef hier de grote favoriet zijn eigenlijk?
Ik dacht ook dat het aan mij lag omdat ik Elden Ring illegaal aan het downloaden was, maar ik zie meer mensen op twitter erover klagen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:06 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ah, dan ligt het niet aan mij? Blijft op laden hangen hier.
Dit kon veel subtieler.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het aan mij lag omdat ik Elden Ring illegaal aan het downloaden was, maar ik zie meer mensen op twitter erover klagen.
Die zag zelfs Vincent Bijlo aankomen.quote:
Kristoff zei vanmorgen nog dat Girmay zou aantrekken voor hem.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zag zelfs Vincent Bijlo aankomen.
Getverquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ritzeges in Oman en UAE? Tirreno was wel heel matig ja
Maar Girmay kan helemaal niet goed in dat gedrang, dus dat lijkt me geen geweldige sprintaantrekker.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kristoff zei vanmorgen nog dat Girmay zou aantrekken voor hem.
Ik vind dit voor Kanter nog een heel redelijk resultaat eigenlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:19 schreef Columbiafan het volgende:
Kanter blijft toch ook wel een net-niet sprinter.
Been + Backstedt in het Engels is best okay. José mag wat vaker een stilte laten vallen maar doet het beter dan veel van de mannen.quote:
Bij deze ploeg gaat dat ook vast niet veranderenquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:19 schreef Columbiafan het volgende:
Kanter blijft toch ook wel een net-niet sprinter.
Kennie De Haas en Jens Keukeleire hebben hier ook nog gewonnen. Topkoers.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:37 schreef Mani89 het volgende:
3 jaar geleden begon hier het tijdperk Kees Bol.
Een jaar daarvoor het tijdperk Fabio Jakobsen. WIJ zijn de beste.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:37 schreef Mani89 het volgende:
3 jaar geleden begon hier het tijdperk Kees Bol.
Piet Allegaert gaat dus winnenquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:44 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Kennie De Haas en Jens Keukeleire hebben hier ook nog gewonnen. Topkoers.
O, ook Bert Roesems
Ach ja, Orluis die het bijna alleen in .2 koersen kan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
De beer is los. De beer is los.
Pooltjesgeneuzel? (Ik kijk ES)quote:
Karrel, de sukkelaar, had eerst De Lie als kopman maar last minute gewijzigd naar Campenaerts!quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pooltjesgeneuzel? (Ik kijk ES)
Daar zou ik mij nou nooit schuldig aan maken!
Dan heeft hij er niet zo heel veel verstand van!quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Karrel, de sukkelaar, had eerst De Lie als kopman maar last minute gewijzigd naar Campenaerts!
Die heeft een omgekeerde UAE-bonus.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:13 schreef Columbiafan het volgende:
Ik snap niet dat Karl en José zo veel aandacht hebben voor Ackermann, die kan er namelijk echt he-le-maal niets meer van.
Ciolek-syndroomquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft een omgekeerde UAE-bonus.
Morgen weer een kans!quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:13 schreef Columbiafan het volgende:
Ik snap niet dat Karl en José zo veel aandacht hebben voor Ackermann, die kan er namelijk echt he-le-maal niets meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |