Valgren ziet er uit als een radicale lesbienne.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Verdorie, ook Hideto Nakane is er niet bij.
Is het fenomeen Ellie Lust een ding in België? Daar begint ie wel steeds meer op te lijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:00 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Valgren ziet er uit als een radicale lesbienne.
O ja, nu je het zegt. Die heb ik eens op een quiz zien passeren en is dan wel nog ergens in een duidingsprogramma opgedoken. Hij lijkt ook een beetje op Sarah Sam Bettens voor zijn operatie.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is het fenomeen Ellie Lust een ding in België? Daar begint ie wel steeds meer op te lijken.
Inderdaad wel een Ellen DeGeneres-look.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:00 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Valgren ziet er uit als een radicale lesbienne.
Ben ik de enige die een beetje VAM-berg moe begint te worden?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:52 schreef Jason22 het volgende:
Lijkt er sterk op dat het EK volgend jaar naar Drenthe (Vam Berg) gaat.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)en-naar-drenthe-komt
Vooral niet passend bij een koers met 150 renners.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een beetje VAM-berg moe begint te worden?
Misschien kunnen ze die nieuwe klim in Emmen gebruiken voor de eerste schifting.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vooral niet passend bij een koers met 150 renners.
quote:‘ASO EN NETFLIX IN GESPREK VOOR EXCLUSIEVE TOUR DE FRANCE-SERIE’
Koersorganisator ASO en streamingdienst Netflix slaan binnenkort wellicht de handen ineen voor een exclusieve behind the scenes-serie over de komende Tour de France, zo meldt de Britse krant The Telegraph.
Netflix heeft, na het succes van de documentaireserie Formula 1: Drive to Survive, zijn oog laten vallen op de wielersport. De Amerikaanse streamingsdienst wil op eenzelfde manier de wielerwereld in beeld brengen en zo sportliefhebbers een uniek kijkje achter de schermen geven, van in dit geval de komende Ronde van Frankrijk.
Gesprekken
Volgens The Telegraph zijn er momenteel gesprekken gaande tussen ASO, Netflix en acht WorldTeams om een deal te sluiten. Productiebedrijf Box to Box Films moet deel gaan uitmaken van het nieuwe project. Dit productiebedrijf was ook betrokken bij de ontwikkeling van de Drive to Survive-series in de Formule 1.
Netflix was eerder al (mede)verantwoordelijk voor het produceren van de populaire documentaireserie El Día Menos Pensado, waarin de Spaanse formatie Movistar op de voet werd gevolgd.
quote:QUICK-STEP ALPHA VINYL WERKT MEE AAN NIEUWE NETFLIX-SERIE
Quick-Step Alpha Vinyl heeft toegezegd mee te werken werken aan een exclusieve behind the scenes-serie over de komende Tour de France. Dat bevestigt ploegmanager Patrick Lefevere in zijn wekelijkse column in Het Nieuwsblad.
Deze week werd bekend dat wedstrijdorganisator ASO, streamingdienst Netflix en verschillende WorldTeams gesprekken voeren over een documentairereeks over de komende Tour de France. De bedoeling is dat de wielerwereld op eenzelfde manier in beeld wordt gebracht als de Formule 1 in de succesvolle serie Drive to Survive. Productiehuis Box to Box Films, maker van die serie, is nu ook betrokken bij het wielerproject.
Quick-Step Alpha Vinyl is een van de ploegen die meewerken. Volgende week worden zelfs al de eerste opnames gemaakt. “Ik heb nu mondeling toegezegd, maar met matig enthousiasme en onder voorbehoud. Als de fee voor de teams in de toekomst niet omhoog gaat, is het sop de kool niet waard”, schrijft Lefevere. Volgens de ploegmanager gaat het voor de ploegen financieel om peanuts. “ASO passeert eerst langs de kassa en dan blijft er gewoonlijk weinig over.”
Toch besloot hij in te stappen in het filmproject. “Als teammanager hoor ik altijd hetzelfde: ‘Zo’n documentaire is goed voor de sport.’ Ik ben de laatste om dat tegen te spreken. Iedereen weet wat de Netflix-serie Drive to Survive heeft betekend voor de Formule 1. Veel mensen hebben de sport ontdekt of herontdekt. Productiehuis Box to Box Films, dat Drive to Survive heeft gemaakt, is nu ook betrokken in het wielerproject.”
Storytelling
Volgens Lefevere kan de koers zich het niet permitteren om hier zomaar nee te zeggen. “Ook al betekent het dat mijn renners en personeel drie weken lang overal camera’s moeten dulden. (…) Het staat wel vast dat we als sport content moeten aanleveren die verder gaat dan de samenvatting van de koers. Het moet – om nog een marketingterm te gebruiken – storytelling zijn. Het verhaal achter de prestatie, de mens achter de sporter.”
De ploegmanager liet in 2016 al eens een filmploeg meelopen met zijn team, dat toen nog Quick-Step Floors heette. Onder anderen Tom Boonen, Julian Alaphilippe en Marcel Kittel werden toen gevolgd. “In het ideale scenario tilt de aanstaande Netflix-reeks het hele wielerbestel naar een hoger niveau”, aldus Lefevere. “En dan hoop ik dat de bijdrage naar de teams navenant stijgt. Zo niet maak ik opnieuw een eigen reeks. En gaat die naar de grootste bieder op de markt.”
Ik snap het ook niet zo, binnen Nederland hebben we niet zoveel keus, maar de VAM berg is toch genant voor iedere profkoers die je maar kan bedenkenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een beetje VAM-berg moe begint te worden?
Als hij Parijs-Nice heelhuids doorkomt, dat weet je nooit..quote:Op zondag 6 maart 2022 10:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Roglic pakt na Parijs-Nice de GP Denain mee, jeetje.
quote:
Tsja, 62.5k krijgen ze elk dan als je het eerlijk verdeelt. Leuk maar geen vette vis waar ze naar op zoek zijn denk ikquote:Op zondag 6 maart 2022 11:19 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
[ twitter ]
De acht teams die meedoen aan dit project zouden Jumbo-Visma, EF, Quick-Step, FDJ, Ineos, AG2R, Alpecin en Movistar zijn.
Wel exposure voor de sponsoren natuurlijk. Gratis reclame op Netflixquote:Op zondag 6 maart 2022 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, 62.5k krijgen ze elk dan als je het eerlijk verdeelt. Leuk maar geen vette vis waar ze naar op zoek zijn denk ik
Dit vooral.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wel exposure voor de sponsoren natuurlijk. Gratis reclame op Netflix
Niks mis met de VAM berg maar niet elke koers in NL moet die in het parcours hebben.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo, binnen Nederland hebben we niet zoveel keus, maar de VAM berg is toch genant voor iedere profkoers die je maar kan bedenken
Dit ja. De mogelijkheden voor teams om zelf geld te genereren buiten sponsorgeld zijn ook vrij beperkt in het wielrennen.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wel exposure voor de sponsoren natuurlijk. Gratis reclame op Netflix
35 afleveringen?quote:Op zondag 6 maart 2022 11:19 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
[ twitter ]
De acht teams die meedoen aan dit project zouden Jumbo-Visma, EF, Quick-Step, FDJ, Ineos, AG2R, Alpecin en Movistar zijn.
Mick rijdt vandaag in Frieslandquote:Op zondag 6 maart 2022 12:24 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zien we de gebroeders Van Dijke nog nergens rijden?
Mick zou starten in de UAE, maar testte een dag van te voren positief en moest toen 10 dagen in zijn hotel in quarantaine.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:24 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zien we de gebroeders Van Dijke nog nergens rijden?
Bas Tietema zal nu andere dingen aan z'n hoofd hebben dan een PS5 voor hem te regelen.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mick zou starten in de UAE, maar testte en dag van te voren positief en moest toen 10 dagen in zijn hotel in quarantaine.
Dat klinkt logischer jaquote:Op zondag 6 maart 2022 12:07 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Is al gecorrigeerd. Acht afleveringen van 35 minuten.
Het loden koppel.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:04 schreef wimderon het volgende:
Vandegoor en Nys.
Wat is het tegenovergestelde van gouden koppel?
Die zit nu in de mongolenwaaier in Fryslan.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bas Tietema zal nu andere dingen aan z'n hoofd hebben dan een PS5 voor hem te regelen.
14:45 Omroep Friesland.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Valt dat gebeuren in Friesland nog ergens te zien? Het debuut van het Estse fenomeen Mihkels wil ik zien.
UAE wil niet meedoen, dat is toch wel een gemis.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:19 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kan Kuba er nog wat van dan?quote:Op zondag 6 maart 2022 15:08 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Dries zich nog wel bekommerd om Mareczko?
Ik snap niet dat De Jong mee bleef draaienquote:Op zondag 6 maart 2022 15:35 schreef Mykonos het volgende:
VolkerWessels komt er nu achter dat ze toch geen vertrouwen hebben in De Jong? Rijkelijk laat.
Riwal is tegenwoordig CTquote:Op zondag 6 maart 2022 15:41 schreef Chiappucci het volgende:
Sterk van Reinders. Wist niet dat ie nog prof was.
Dit lijkt me wel wat voor Androniquote:Op zondag 6 maart 2022 16:11 schreef Mani89 het volgende:
Het is echt hoog tijd dat een PCT ploeg zijn vingers gaat branden aan godstalent Budyak.
Zeker als er wind staat.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:aguero het was een prima koersje. Hopelijk binnenkort een 1.1 race
De ronde van Drenthe is ook leuk en daar zouden ze eigenlijk op kasseien moeten focussenquote:Op zondag 6 maart 2022 16:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zeker als er wind staat.
Hopelijk is het wel een koers die langer op de kalender staat dan 2 of 3 edities.
quote:Op zondag 6 maart 2022 16:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De ronde van Drenthe is ook leuk en daar zouden ze eigenlijk op kasseien moeten focussen
Die vorige race heeft ook niet heel erg lang bestaan.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zeker als er wind staat.
Hopelijk is het wel een koers die langer op de kalender staat dan 2 of 3 edities.
Van Dijk was wel echt de Timothy Dupont van 15 jaar geledenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die vorige race heeft ook niet heel erg lang bestaan.
De laatste editie kon ik nog net na de les Duits Markus Eichler zien winnen in de schaduw van de Oldehove.
[ afbeelding ]
Wat een prachtig lijstje winnaars.
Benieuwd wat zo'n renner in het huidige leven doet. Volgens mij was ie op een gegeven moment zelfs de beste Nederlandse renner op papier.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van Dijk was wel echt de Timothy Dupont van 15 jaar geleden
Hij mag sinds kort weer koersenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Benieuwd wat zo'n renner in het huidige leven doet. Volgens mij was ie op een gegeven moment zelfs de beste Nederlandse renner op papier.
Natuurlijk wel. Je denkt toch niet dat ze hem vanwege de uitslagen een contract hebben gegeven en/of zullen geven?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tietema DNF. Die is na dit seizoen geen prof meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |