SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Denk dat ze heel vrolijk wordt als ze uit het huis mag .. lekker naar de Starbucks, McDonalds en zo..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:41 schreef engine het volgende:
Hoop dat ze na zaterdag weer wat vrolijker wordt. Dit was niet haar beste week.
BB kan dat toch gewoon brengenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat ze heel vrolijk wordt als ze uit het huis mag .. lekker naar de Starbucks, McDonalds en zo..
ik neem aan dat er een ventilatie systeem zitquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:07 schreef Verida het volgende:
Wat zal het daar meuren in die slaapkamer, nooit eens lekker een raam open om te luchten of lekker het beddengoed even buiten hangen om te luchten.
klopt wel, hij heeft haar doorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
voor de rest ben je heel gezellig maar naar mij niet
zodra ik weg ga ben je gezellig
Grace had nachtmerrie
Steun bij Nouch
Dingen verbergen voor Tobi
ik zie dat het niet goed met je gaat( what the fuck!!!!)
Hij heeft door dat zij hem negeert eb vraagt daar na ook dat ze nu nouchine alles verteldquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:12 schreef Verida het volgende:
zo, Grace krijgt even te horen hoe ze zich hoort te gedragen.
want Tobias "hoort dingen wel" en "ze weet hoe hij is"
Het is geen verwijt hoor, zegt hij er nog bij, maar ondertussen. En Grace is echt heel onderdanig, griezelig om te zien.
Maar wie is de verliezer voor het publiek?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:12 schreef Verida het volgende:
zo, Grace krijgt even te horen hoe ze zich hoort te gedragen.
want Tobias "hoort dingen wel" en "ze weet hoe hij is"
Het is geen verwijt hoor, zegt hij er nog bij, maar ondertussen. En Grace is echt heel onderdanig, griezelig om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |