Ik vraag het me af. Putin heeft zo een beetje fuck you tegen Macron gezegd las ik vanochtend.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:57 schreef Kettlebell het volgende:
Er vindt op de achtergrond echt nog genoeg diplomatiek overleg plaats.
Ik denk dat er maar één optie is. Wachten tot hij dood gaat. Tot die tijd zal hij met de scepter zwaaien in Rusland en mo gelijk nog meer idiote ideeën laten uitvoeren.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Putin heeft zo een beetje fuck you tegen Macron gezegd las ik vanochtend.
Zijn er buiten wat regeringsleiders nog diplomaten die praten met ofwel Putin ofwel diplomaten van Rusland en zo ja, in hoeverre zijn die in staat om daadwerkelijk iets te bewerkstelligen?
Ja. Daar ben ik bang voor. Dat dankzij zo'n ongelukje de pleuris uitbreekt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:57 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
NAVO gaat er geen directe oorlog van maken, tenzij er direct Russische raketten richting NAVO landen vliegen of andere acties van soortgelijke aard.
Voor het overige is het gewoon een spel van het uitbalanceren van macht. NAVO levert wapens, Rusland prikt terug door dingen te doen zoals nu met die kerncentrale. NAVO levert meer wapens, en opeens vliegt er ''per ongeluk'' een raket in een containerschip dat onder een baltische vlag vaart.
Dat soort acties gaan (godzijdank) echt niet per omgaande tot een direct conflict met NAVO leiden. Er vindt op de achtergrond echt nog genoeg diplomatiek overleg plaats.
Joh ze hebben zelf een gigantisch achterland, bij ons stort alles binnen een week in als er niks meer uit China komt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:00 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En gaat China dat doen? Ze hebben immers niet zo maar even een nieuwe afzetmarkt gevonden als ze 900 miljoen consumenten in het Westen verliezen. In tegenstelling tot wat wij nu in Rusland doen kan China die stap niet zetten zonder zelf enorm veel pijn te lijden.
Dat brak ook niet uit toen Turkije per ongeluk een Russisch vliegtuig neerschoot in Syrië.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Daar ben ik bang voor. Dat dankzij zo'n ongelukje de pleuris uitbreekt.
En dan brachten ze mobiele generatoren en kabels, bleken ze niet de juiste connector te hebben om op de centrale aan te sluiten...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hadden ze in Japan ook, alleen die stonden onder water.
Gaat die niet gewoon terug naar de Ierse leasemaatschappij?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:02 schreef Stoorzendert het volgende:
Is Polen niet gesloten voor Russisch vliegverkeer?Waar denkt deze clown naartoe te gaan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of de Russen een Maleisisch vol met Nederlanders.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat brak ook niet uit toen Turkije per ongeluk een Russisch vliegtuig neerschoot in Syrië.
En dat gigantische achterland heeft een aantal triljoenen onder het matras verstopt om het verlies van Westerse afnemers te compenseren? Geloof je dat zelf?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:03 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Joh ze hebben zelf een gigantisch achterland, bij ons stort alles binnen een week in als er niks meer uit China komt.
Vliegt onder vlag van Bermudaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:03 schreef Kettlebell het volgende:
Er is trouwens toch een EU vliegverbod voor Russische toestellen ?
AFL 7030 vliegt binnen nu en een minuut Polen in?
Country of origin: Bermudaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gaat die niet gewoon terug naar de Ierse leasemaatschappij?
Zou Putin dat nog niet geblokkeerd hebben?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gaat die niet gewoon terug naar de Ierse leasemaatschappij?
Ik weet niet of wij echt een groter probleem hebben dan China. Het is een wederzijdse afhankelijkheid, wij hebben veel producten nodig uit China, maar China heeft ons geld ook echt nodig om de bevolking tevreden te houden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nee, maar een sanctie pakket zoals nu met Rusland is geen optie. Daar heeft het westen zichzelf minimaal net zo hard mee als China.
Als de import &export vanuit China stopt dan hebben wij echt een groter probleem dan China.
Lang verhaal kort is dat ongeveer de helft van alle aeroflot vliegtuigen geleased zijn. Die moeten voor eind van de maand terug. Zou dit kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:02 schreef Stoorzendert het volgende:
Is Polen niet gesloten voor Russisch vliegverkeer?Waar denkt deze clown naartoe te gaan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals? Rusland is al aardig op weg met zich daar gruwelijk misdragen, daar hoeft geen false flag aan te pas te komenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:39 schreef vosss het volgende:
Ik zie dat corrupt land er prima voor aan om een false flag operatie te doen om zo de NAVO te betrekken.
Het is helemaal geen oorlogsmisdaad. Hieruit blijkt enkel de onwetendheid en incompetentie van de leden van de TKquote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
LIVE | Tweede Kamer reageert verbijsterd op beschieting kerncentrale: ‘Dit is een oorlogsmisdaad.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ogsmisdaad~add018eb/
Ik vraag me af wanneer die oogkleppen nou eens een keer af gaan. Verbijsterd over één van de acties van PoetinHet moge toch wel duidelijk zijn dat die man nergens voor terug deinst.
Zou wel gunstig zijn voor het westen maar ik had eigenlijk wel verwacht dat Putin het zou blokkerenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Lang verhaal kort is dat ongeveer de helft van alle aeroflot vliegtuigen geleased zijn. Die moeten voor eind van de maand terug. Zou dit kunnen zijn.
Eergisteren was er een vlucht die brandstof voor een kerncentrale in Slovenië bracht, die ging ook via Polen. Best mogelijk dat één vlucht niet volstaat (die brandstofstaven zullen stevig verpakt zijn).quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. En dat is ook niet zo relevant. In een (economische) oorlog hebben beide partijen pijn. Het doel is vooral om de ander meer pijn te doen dan je zelf hebt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En dat gigantische achterland heeft een aantal triljoenen onder het matras verstopt om het verlies van Westerse afnemers te compenseren? Geloof je dat zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |