Vroegen waren we het vechten tegen de Nazi's.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Een vredesmissie om de nazis te verdrijven eh
Onder leiding van een opper-jood.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Een vredesmissie om de nazis te verdrijven eh
Stil eens.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:00 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Vroegen waren we het vechten tegen de Nazi's.
Nu zijn we ze wapens aan het geven.
Haha Jah. Putin en Zelensky zamen op tv: "grapje"quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:58 schreef KingRadler het volgende:
Er is nooit een oorlog geweest het was maar een oefening.
En net een Russische magnaat op CNN die zei dat hij verwacht dat putin nog 1 a 2 jaar aan de macht blijft, dus bijna einde carriere.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:18 schreef michiel_merk het volgende:
Gister zei een legercommandant bij op 1 nog dat Putin niet zo dom is om een kerncentrale aan te vallen......
Die zit met wat vrienden in een bunker in de Oeral, gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:02 schreef quirina het volgende:
Oh wat hoop ik dat Putin vermoord gaat worden door iemand. En het liefste snel.
Als hij er dan als "martelaar" uitkomt wordt het niet persé beter...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:02 schreef quirina het volgende:
Oh wat hoop ik dat Putin vermoord gaat worden door iemand. En het liefste snel.
Die vrienden kunnen ook al de bui zien hangen dat hun wat gaat overkomen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die zit met wat vrienden in een bunker in de Oeral, gaat niet gebeuren.
Die wapenfabrieken draaien nu ook als een tierelier en een goede investering voor minstens de komende 10 jaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteraard, dat zie je in elk conflict of elke oorlog.
Daar heb ik al meerdere voorbeelden van gezien. Ook in ons land. Dus waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:54 schreef Gehenna het volgende:
https://www.bloomberg.com(...)cheap-corporate-debt
[..]
Begrijp ik het goed dat deze bedrijven alvast proberen te verdienen aan deze oorlog?
Veel van die vrienden zijn de afgelopen 20 jaar mysterieus verdwenen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Die vrienden kunnen ook al de bui zien hangen dat hun wat gaat overkomen.
Zelfs in een bunker hoef je niet veilig te zijn hoor.
'vrienden'..
Daar heb ik al meerdere voorbeelden van gezien. Ook in ons land. Dus waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat deze bedrijven alvast proberen te verdienen aan deze oorlog?
Die hele oorlog is in opdracht van Putin. Volgens mij ontkent niemand dat.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:59 schreef quirina het volgende:
Net pushmelding dat de kerncentrale in handen is van de Russen.
Als het nou niet duidelijk is dat het in opdracht van PUTIN is weet ik het niet meer.
TEENAGE WASTELANDquote:Op vrijdag 4 maart 2022 06:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hij wil toch een buffer tussen het Westen en Rusland. Geen betere buffer dan radioactief land.
Dat is veel te lang naar mijn smaakquote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:01 schreef TLC het volgende:
[..]
En net een Russische magnaat op CNN die zei dat hij verwacht dat putin nog 1 a 2 jaar aan de macht blijft, dus bijna einde carriere.
Banken. Dat zijn geen ondernemingen. Waren het uiteraard wel. Maar zijn het allang niet meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
BNW in 3....2.....1......quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Banken. Dat zijn geen ondernemingen. Waren het uiteraard wel. Maar zijn het allang niet meer.
Toch beter dan onze Wendy van Dijk dacht ik zoquote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:55 schreef Aether het volgende:
Ukrainian-born Mila Kunis breaks silence on Russian invasion as she and husband Ashton Kutcher vow to match $3MIL in donations for refugees who've fled the war-torn country
https://www.dailymail.co.(...)ations-refugees.html
In alles.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Toch beter dan onze Wendy van Dijk dacht ik zo
Wet van de grote getallen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:11 schreef UitStraling het volgende:
Toch knap van al die Russische kinderen zonder diesel, in 9 dagen tijd een land als Oekraïne op de knieën krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |