En in dit geval ook nog eens om iemand die haar podium ook maar wat graag gebruikte om Poetin te steunen. Net als die dirigent trouwens maar om de een of andere reden valt dat subtiele detail altijd weg als de Poetinverstehers het er over hebben, dan zijn het ineens onschuldige slachtoffers die volkomen vanuit het niets getarget worden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Dit gaat om directe vrienden van poetin. En eentje heeft zelfs meegeschreven aan de grondwet van 2020
Er zijn talloze voorbeelden. Als dat oorlogsmisdaden zijn, prima. Maar laten we dan niet met twee maten meten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:36 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het bombardement van de NAVO op de Chinese ambassade in Belgrado destijds was bijvoorbeeld erg ongelukkig.
https://www.trouw.nl/nieu(...)-ambassade~b1a6f6b7/
"I would rather have a German division in front of me than a French one behind me."quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:26 schreef Catatafishh het volgende: [..] Inderdaad. Wat dat betreft was George Patton een visionair.
quote:UK imposes sanctions on Russian billionaire and former deputy PM
Liz Truss announces moves against Everton-linked Alisher Usmanov and Igor Shuvalov
The UK has sanctioned two new billionaire allies of Vladimir Putin, amid growing pressure to speed up the crackdown on Russian oligarchs, with delays blamed on legal issues and poor preparation.
Amid widespread criticism of the delays to sanctioning more Kremlin allies, the Guardian understands ministers are set to reform “intimidation lawsuits” to crackdown on multimillion legal bills from oligarchs.
The oligarchs Alisher Usmanov and Igor Shuvalov were added to the UK sanctions list on Thursday night, a week after it was announced there would be a “hitlist” of more than 100 oligarchs. Both will be cut off from their multimillion pound British mansions, with a full asset freeze and travel ban.
The telecoms magnate Usmanov owns the £48m palatial Beechwood House in Highgate and the 16th-century Sutton Place estate in Surrey, and has had significant interests in the English football clubs Arsenal and Everton. Shuvalov, the former deputy Russian PM, has assets including two luxury apartments in central London worth an estimated £11m. Both have been sanctioned by the EU.
https://www.theguardian.c(...)and-former-deputy-pm
Wat heeft die charlatan met Oekraïne vs Rusland te maken?quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, ja. Kan het niet voor je bewijzen met een poll want Maurice de Hond doet niet aan polls daar.
Na het vergissingsbombardement door de NAVO op hun ambassade zal bij de Chinezen de boodschap wel overgekomen zijn.quote:
Eggens wel zonde. Wat ze hebben de clubs wel groot gemaakt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:42 schreef Tijger_m het volgende:
Het wordt uitverkoop in de Premier League, zo te zien:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Turkije zit niet te wachten op een aanslag op Istanbul. Begrijpelijk ook wel.
quote:Trade volume between two states has reached 30 billion USD in 2021. More than 2000 projects with a total value of over 80 billion dollars have been realized so far by the Turkish contractors in Russia, while reciprocal investments have reached 10 billion dollars each.
Oke, en nu?quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:43 schreef crystal_meth het volgende:
In Fallujah waren 20% van de gebouwen vernietigd en 2/3 beschadigd.
Mwau, hun afkeer jegens het westen werd vooral bevestigd. Tja, sommige haviken zouden dat als doel kunnen hebben (verdeel en heers). Ik heb liever dat we een beetje normaal doen tegen elkaar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:43 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Na het vergissingsbombardement door de NAVO op hun ambassade zal bij de Chinezen de boodschap wel overgekomen zijn.
Hoe wil je dat precies doen, Henk? Even een gerechtsdeurwaarder op ze af sturen met een stapel exploten in zijn hand?quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:42 schreef theunderdog het volgende:
Is er geen manier om de Russische oligarchen te laten opdraaien voor de kosten van de Oekraïense vluchtelingen?
Eens. Al duurt dat wat langer.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:39 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
We kunnen militair niks maar dat is niet de enige manier waarop je macht kunt uitoefenen hè. Vooralsnog zijn de sancties die doorgevoerd worden tegen Rusland nog beperkt, als we dat echt helemaal escaleren kunnen we die hele samenleving praktisch terug het stenen tijdperk in gooien zonder ooit een schot te hoeven lossen.
Klopt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:39 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je wilt waarschijnlijk weer richting het "er is maar één verantwoordelijk voor deze invasie en dat is Putin. Maar toch presteren mensen het hier om het in Biden's schoenen te schuiven"-riedeltje. Zoals ik al meerdere malen in deze topicreeks heb aangegeven: natuurlijk is alleen Putin hier verantwoordelijk voor. Hij is degene die er opdracht toe geeft.
Waar het mij om gaat: Biden wordt nu geprezen dat hij er zit en niet Trump, want anders was het allemaal veel erger geweest. Ik vind het echter opvallend dat een president waaronder dit in zijn vier jaar niet is gebeurd alsnog als de slechtere optie wordt gezien dan de president waaronder dit wel daadwerkelijk gebeurt en de president daarvoor, waaronder De Krim is geannexeerd.
Blijkbaar is dat allemaal louter toeval en heeft Trump gewoon geluk gehad dat het niet tijdens zijn termijn is gebeurd. Ik vind het onbegrijpelijk dat juist het niet starten van nieuwe oorlogen en het niet oplaaien van nieuwe grote mondiale spanningen op geen enkele wijze op zijn conto zijn te schrijven, maar alle slechte dingen wel volledig voor zijn rekening zijn.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:45 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Hoe wil je dat precies doen, Henk? Even een gerechtsdeurwaarder op ze af sturen met een stapel exploten in zijn hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |