https://nl.m.wikipedia.or(...)schuilkelders%20meer.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:12 schreef Confetti het volgende:
Misschien moeten wij ons hier ook klaarmaken voor een staat van beleg. Eigenlijk belachelijk dat wij amper schuilkelders hebben voor de gewone man. Bij een kernaanval zijn we allemaal sitting ducks.
Leuk, maar waar zijn andere stedelingen dan zo trots op, een straat? Een winkelcentrum? Hoeren?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:19 schreef RipCity het volgende:
Tjah.. Rotterdam is toch wel een van de lelijkste steden van NL. Goed om die opnieuw op te bouwen.
Mensen daar zijn meest trots op een BRUGWaar echt niets bijzonders aan is.
Dat zijn ook chemicaliën natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En een klein beetje olie en gas, natuurlijk.
Nog leuker .... mijn vriendin komt van de Dominicaanse Repquote:
Frietje Freedomquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Patatje Poetin allitereert wel lekker.
Oh, god, weer een schuilkelder verhaal? Staan al 2 topics over open in OOR.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:21 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.or(...)schuilkelders%20meer.
Wij vluchten naar Canada.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:12 schreef Confetti het volgende:
Misschien moeten wij ons hier ook klaarmaken voor een staat van beleg. Eigenlijk belachelijk dat wij amper schuilkelders hebben voor de gewone man. Bij een kernaanval zijn we allemaal sitting ducks.
Ho ho geen 1.5 meter, mondkapjes en elleboogjes? tsssss.quote:
Mwah, een Chinook blijft an sich indrukwekkend, maar ze vliegen zo vaak over dat het niet echt bijzonder meer isquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:58 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik vlakbij Schiphol en zag er gisteren ook eentje voorbij vliegen. HET KOMT WEL ERG DICHTBIJ NU.
Nee, maar maakte toch wel indruk.
Nog meer tijdrekken.quote:
Dachten de Duitsers dat destijds ook?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:19 schreef RipCity het volgende:
Tjah.. Rotterdam is toch wel een van de lelijkste steden van NL. Goed om die opnieuw op te bouwen.
Zitten die Russen daar ook echt namens Putin?quote:
Je staat aan de verkeerde kan van de geschiedenis, natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kijk, voor wat betreft dingen die echt belangrijk zijn, ben ik het wel met je eens.
Dan wordt Rotterdam nog lelijker.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:19 schreef RipCity het volgende:
Wordt dat niet volledig verbrand en onschadelijk gemaakt in de hitte van een nuke?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probleem met de Rotterdamse haven is dat er nog wel meer chemische zooi ligt opgeslagen natuurlijk
Oekrainers heel casual gekleed; Petje, hoody, sneakersquote:
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:02 schreef HSG het volgende:
[..]
Nou ja het is ook niet leuk voor hun want de Russische bevolking is zelf ook de dupe van de acties van een gek.
Ik las ook dat de Russen zijn aangekomen door het beleg.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:00 schreef superniger het volgende:
Wat is jullie favoriete beleg?
Ik ga voor oude kaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |