Minstens 20 meterquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:11 schreef RAVW het volgende:
stel dat er Abom op Rotterdam valt .. tot hoe ver zou de schade dan zijn ?
Dan heb ik het niet over de straling maar meer de blast en zo
Ja. De realiteit van een oorlog is helaas anders dan hetgeen wat wij gewend zijn in onze liberale wereldje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klinkt als iemand met wie je prima kan onderhandelen over vrede.
Ik hoorde dat het in elk geval in het Oosten was. Niet specifiek Sumy gehoord, maar ik kan het ook mishebben.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die false flag die naar verluid wordt voorbereid door de Russen is toch in de buurt van Sumy?
Twenthe airport in de achterhoek?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:07 schreef KoningWouter het volgende:
Nucleaire targets in 1969. Zou dat nu anders zijn?
[ afbeelding ]
Toegevoegd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:12 schreef Catatafishh het volgende:
[ afbeelding ]
@:Ronald-Koeman iets voor in de OP?
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Teveel zolderkamernerds die zich melden waardoor ze dit bericht eruit doen?
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:11 schreef RAVW het volgende:
7.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:11 schreef RAVW het volgende:
Awesome! Samen komen we er wel. Wij geven ook geld en kleding en mijn ouders hebben zich aangemeld om vluchtelingen op te vangen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Zaterdag helpen bij een inzamelactie van kleding, slaapmateriaal, eten, medicijnen etc. Vrachtwagen(s) gaan zondag nog richting de grens met Polen en Oekrane
Hangt af van het formaat.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:11 schreef RAVW het volgende:
Welk van de 2 is het?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:12 schreef polderturk het volgende:
Oekraeners hebben een dorp of stad teruggenomen.
[ twitter ]
Verder daar jij kunt rennen als je hem ziet aankomen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:11 schreef RAVW het volgende:
De VS zei in 2008 nog:quote:
Snel nog eentje halen vanavond. Straks is het "patatje vrijheid" ofzoquote:
Hetzelfde heb ik met users die hun UI aanpassen in de kleuren van Oekrane, dat is meer iets voor feesboek-moedertjes toch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |