Kunnen nog steeds een visa aanvraag doen na het arriveren in de Emiraten:quote:
Hoezo? Is daar geen ruimte meer?quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:47 schreef EinarBoe het volgende:
Vluchtelingen kunnen in ieder geval nooit naar de UAE
Er waren meer landen - uit mijn hoofd - die vluchtelingen weigerden; de meesten van die echt rijke oliestaatjes.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Saoedi Arabi weigerde dat, omdat ze bang waren voor sektarisch geweld bijvoorbeeld.
Denk dat dat wel losloopt ja. Geen idee hoe het in de UAE geregeld is, maar best kans dat iemand die daar komt om te niksen er sowieso niet veel te zoeken heeft. Zullen vaak toch wel mensen zijn die daar op vakantie gaan (en dat dus kunnen betalen), werken, etc.
OMG hilarisch van Slashdotter3!quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
OMG geniaal van Belarus!
Belarus zit momenteel dus opgescheept met al die moslims waar hij verder niets mee kan omdat Polen de grens zo goed bewaakt. Ze gaan ook niet meer terug naar waar ze vandaan kwamen (veel zijn uit Irak). Dus nu kan hij ze in Ukraine dumpen. Daar worden ze alsnog tegengehouden bij de Poolse grens maar dat is niet meer het probleem van Belarus.
Als de oorlog voorbij dan zit Ukraine nog steeds met ze opgescheept.
Optie 3: hij wordt afgezet en z'n opvolger trekt de troepen terugquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:52 schreef JohnDDD het volgende:
Rusland dreigt nu wel extreem gesoleerd te raken. Het gevaar daarvan is dat Poetin straks in zo'n klein hoekje geduwd wordt, dat er nog maar twee mogelijkheden zijn: opgeven en inbinden, of een total war ontketenen
Fijn, hij zal vast rustig zijn verlies nemen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:52 schreef JohnDDD het volgende:
Rusland dreigt nu wel extreem gesoleerd te raken. Het gevaar daarvan is dat Poetin straks in zo'n klein hoekje geduwd wordt, dat er nog maar twee mogelijkheden zijn: opgeven en inbinden, of een total war ontketenen
En Rusland wordt een normaal land, niet bestuurd door een klein groepje oorlogshitsers.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:53 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Optie 3: hij wordt afgezet en z'n opvolger trekt de troepen terug
Hoe zouden ze zulke grote pannenkoeken maken, hebben ze een hele grote pan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:53 schreef Rambolin het volgende:
Oekrane-account op Twitter bericht over de oorlog, ondertussen bij de buren:
[ twitter ]
Ik zie dat ook niet gebeuren; die neemt liever de hele wereld met hem mee denk ik zo.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:55 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Fijn, hij zal vast rustig zijn verlies nemen.
Pan-Slavismequote:Op donderdag 3 maart 2022 13:57 schreef damsco het volgende:
Hoe zouden ze zulke grote pannenkoeken maken, hebben ze een hele grote pan?
En de grootste pannekoek staat aan het roer van hun landquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:53 schreef Rambolin het volgende:
Oekrane-account op Twitter bericht over de oorlog, ondertussen bij de buren:
[ twitter ]
Je bent je ervan bewust dat Belarus deze vluchtelingen zelf naar Belarus heeft gehaald he? Met het plan ze over de Poolse grens te dumpen in een poging de EU onder druk te zetten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
OMG geniaal van Belarus!
Belarus zit momenteel dus opgescheept met al die moslims waar hij verder niets mee kan omdat Polen de grens zo goed bewaakt. Ze gaan ook niet meer terug naar waar ze vandaan kwamen (veel zijn uit Irak). Dus nu kan hij ze in Ukraine dumpen. Daar worden ze alsnog tegengehouden bij de Poolse grens maar dat is niet meer het probleem van Belarus.
Als de oorlog voorbij dan zit Ukraine nog steeds met ze opgescheept.
Mooie actie om dit met alle eu landen te doen.quote:
En we duwen de gemiddelde Rus ook recht in zijn armen. Dat mogen dan wel koude, keiharde armen zijn waar je geen liefde van hoeft te verwachten maar als het de enige armen zijn die overblijven nadat het hele westen je de rug toekeert moet je wat.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zie dat ook niet gebeuren; die neemt liever de hele wereld met hem mee denk ik zo.
Ja maar, je moet wel begrijpen dat Biden de oorlogshitser en de EU de fascistische staat is! Das logisch toch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat Belarus deze vluchtelingen zelf naar Belarus heeft gehaald he? Met het plan ze over de Poolse grens te dumpen in een poging de EU onder druk te zetten.
Dus ik weet niet of bewoordingen als "geniaal" zo passend zijn hier. Ik zou eerder denken aan termen als "smerig", "laf", etc.
"Geniaal"
quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mooie actie om dit met alle eu landen te doen.
Ja weet ik, maar omdat Polen de grens goed bewaakt is hun vieze truc om Europa met vluchtelingen te overspoelen mislukt en nu zitten ze er zelf mee. Maar door ze nu in Ukraine te dumpen zijn ze er weer vanaf.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat Belarus deze vluchtelingen zelf naar Belarus heeft gehaald he? Met het plan ze over de Poolse grens te dumpen in een poging de EU onder druk te zetten.
Dus ik weet niet of bewoordingen als "geniaal" zo passend zijn hier. Ik zou eerder denken aan termen als "smerig", "laf", etc.
"Geniaal"
Geen probleem, geef de Russen wat extra vodka om ze op te warmen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:03 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En we duwen de gemiddelde Rus ook recht in zijn armen. Dat mogen dan wel koude, keiharde armen zijn waar je geen liefde van hoeft te verwachten maar als het de enige armen zijn die overblijven nadat het hele westen je de rug toekeert moet je wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |