Heb je hier een bron bij voor een tweet? Want ik zit op m'n werk en ben de draad inmiddels nogal kwijt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:50 schreef Fred_B het volgende:
Vanavond bij Jinek gaat ze niet live zingen, haar enige live-optreden voor de TV met dit nummer is bij Matthijs Gaat Door zaterdagavond.
Kijk, ambitieloos. Wat ik al zei; meedoen is al goed genoegquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:51 schreef Nexum het volgende:
[..]
We hoeven toch ook niet elk jaar te winnen? Das geen realistische gedachte. Parels zoals Arcade komen maar eens in de zoveel tijd voor. Het is niet de jaren 90 waarbij de lat voor kwaliteit niet bijzonder hoog lag en je met standaard ballades ook heel ver kwam
Richard in de Telegraafquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je hier een bron bij voor een tweet? Want ik zit op m'n werk en ben de draad inmiddels nogal kwijt.
Waarom is het ambitieloos om realistisch te blijven over je kansen? Ik vind het te optimistisch om te denken dat Nederland elk jaar een winnend nummer neer kan zetten. Helemaal gezien de diversiteit in het songfestival steeds verder toeneemt en meer en meer landen het serieuzer beginnen te nemenquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijk, ambitieloos. Wat ik al zei; meedoen is al goed genoeg
Laat mensen lekker plezier hebben. Zeker in dit soort toch al nare rare tijden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:54 schreef Mansjester het volgende:
Er is hier nog meer hysterie om een doorsnee liedje dan in NWS en OOR voor een mogelijke Derde Wereldoorlog joh
Hear hear.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:55 schreef Nexum het volgende:
[..]
Waarom is het ambitieloos om realistisch te blijven over je kansen? Ik vind het te optimistisch om te denken dat Nederland elk jaar een winnend nummer neer kan zetten. Helemaal gezien de diversiteit in het songfestival steeds verder toeneemt en meer en meer landen het serieuzer beginnen te nemen
Dat is een beetje de essentie van een songfestivalforum.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:54 schreef Mansjester het volgende:
Er is hier nog meer hysterie om een doorsnee liedje dan in NWS en OOR voor een mogelijke Derde Wereldoorlog joh
Dankjewel!quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Richard in de Telegraaf
https://www.telegraaf.nl/(...)rovisie-songfestival
Ik heb echt wel zelfspot en heb mezelf toen ook geciteerd met een "quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:56 schreef Cee het volgende:
[..]
als ik tijd had zou ik nu even je reactie uit februari vorig jaar op Zitti e buoni opzoeken. Maar iemand anders mag dat doen en dan gaan lachen.
Edit: toch tijd gehad, en gelachen.
[..]
We hoeven niet elk jaar te winnen en dat kan ook niet. Elk jaar finale zou toch wel minstens de doelstelling moeten zijn van de AVROTROSquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:51 schreef Nexum het volgende:
[..]
We hoeven toch ook niet elk jaar te winnen? Das geen realistische gedachte. Parels zoals Arcade komen maar eens in de zoveel tijd voor. Het is niet de jaren 90 waarbij de lat voor kwaliteit niet bijzonder hoog lag en je met standaard ballades ook heel ver kwam
Precies. En die parels zullen er heus wel zijn, maar die zullen zoals jij al zegt niet altijd tevoorschijn komen. De competitie neemt gewoon toe. En dat vind ik alleen maar iets goeds, ik gun het ook de landen die bijv nog nooit gewonnen hebben het ook heel erg om te winnenquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hear hear.
En ik weet zeker dat ze echt willen gaan voor elk jaar een winnend lied maar dan moeten die winnende parels wel aangedragen worden he.
En ik weet honderd procent zeker dat ze daarvan uitgingen bij deze keuze. Waarbij het best een beetje gewaagd is om voor eigen taal te kiezen maar dat wordt de laatste jaren weer meer en meer gewaardeerd door de internationale kijkert!quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We hoeven niet elk jaar te winnen en dat kan ook niet. Elk jaar finale zou toch wel minstens de doelstelling moeten zijn van de AVROTROS
Denken we toch een beetje aan de oorlog!quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:59 schreef Mansjester het volgende:
We moeten gewoon Oekraine laten winnen. Om kwaliteit gaat het toch niet, dan maar een politiek statement maken!
Hup Poolse Ochman dit jaar bv.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:59 schreef Nexum het volgende:
[..]
Precies. En die parels zullen er heus wel zijn, maar die zullen zoals jij al zegt niet altijd tevoorschijn komen. De competitie neemt gewoon toe. En dat vind ik alleen maar iets goeds, ik gun het ook de landen die bijv nog nooit gewonnen hebben het ook heel erg om te winnen
Heb je de laatste jaren überhaupt gezien wat er aan kwaliteit won en in de top 5 eindigde? Of geef je gewoon je mond een douw en je ziet wel wat eruit komt?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:59 schreef Mansjester het volgende:
We moeten gewoon Oekraine laten winnen. Om kwaliteit gaat het toch niet, dan maar een politiek statement maken!
Het is toch niet verplicht om iets mooi te vinden?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:59 schreef Greys het volgende:
Misschien moeten we deze even in de OP zetten.
[ afbeelding ]
Iets als Maneskin was juist niet eerder gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb echt wel zelfspot en heb mezelf toen ook geciteerd met een "" erbij. Neemt nog steeds niet weg dat ik het een verschrikkelijk "nummer" vind. Tussen aanhalingstekens, want het is gewoon drie minuten monotoon geram in E-mineur.
Sorry, ik stel gewoon hogere eisen aan muziek. Ik wil originaliteit en creativiteit horen. Niet dingen die al een miljoen keer eerder zijn gedaan.
Dat gevaar ligt inderdaad op de loer. Dat is een paar geleden met dat "1944"-gedrocht ook al gebeurd. Jammer als het Songfestival een politiek festival wordt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:59 schreef Mansjester het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |