komt goed, ik zal jullie leidenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Alle FOK!kers worden opgeroepen voor het front!
Jep, de 2% net als Duitsland?quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Verklaring zal wel neerkomen op 'meer geld naar defensie' waarvoor ze het regeerakkoord gaan openbreken.
Dat verwacht ik.
Alle bierbuiken Unitedquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Alle FOK!kers worden opgeroepen voor het front!
We leasen 4 extra tanks van Duitslandquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Verklaring zal wel neerkomen op 'meer geld naar defensie' waarvoor ze het regeerakkoord gaan openbreken.
Dat verwacht ik.
Rutte neemt gewoon de benen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:04 schreef Stoorzendert het volgende:
Rutte straks in oorlogstenue voor de persco
[ afbeelding ]
ik wil minimaal een brigadequote:Op donderdag 3 maart 2022 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We leasen 4 extra tanks van Duitsland
Als dat bij klimaat vandaan gaat komen gaat Kaag daar niet blij van worden. Zal wel niet dus.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat verwacht ik.
Zou onze MP zo'n defensie kostuum hebben zoals sommige leiders dat hebben?quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:04 schreef Stoorzendert het volgende:
Rutte straks in oorlogstenue voor de persco
[ afbeelding ]
Ik verwacht niets anders dan dat.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:59 schreef damsco het volgende:
Hoe groot achten we de kans dat Zelensky straks iets tweet in de trant van "rofllol just a prank bro; we never left the motherland!!!111!!" bijgevoegd met een foto of Zelensky al poepend op de EU vlag?
Ja, daar heb je ook wel een punt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Joh, Putin kan het toch wel spinnen zoals hij wil.
Wanneer we wapens zouden leveren en dit niet openlijk zouden doen, wat denk je dan dat de gevolgen zouden zijn?
Dit zouden Putin en zijn mensen zelfs nog beter kunnen misbruiken om onderlinge verdeeldheid in het westen te creëren: "Westerse burgers, jullie leiders leveren wapens in het geniep, zonder dat jullie ervan weten! Dit is een daad van agressie, oorlog!"
Dan halen ze het wel ergens anders vandaan ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dat bij klimaat vandaan gaat komen gaat Kaag daar niet blij van worden. Zal wel niet dus.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:05 schreef Simmertje het volgende:
Stel je voor dat Rutte nu opeens met nieuwe corona regels komt, gewoon om te fucken.
Nee gewoon een joggingbroek ofzo. Dat zit fijner in het vliegtuig naar Canadaquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou onze MP zo'n defensie kostuum hebben zoals sommige leiders dat hebben?
Ja, alleen volgens mij is er niet zoveel ruimte.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan halen ze het wel ergens anders vandaan ofzo
Om Oekraïne te steunen sluiten wij alle horeca om 17:00. Samen staan we sterk. Zoiets?quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:05 schreef Simmertje het volgende:
Stel je voor dat Rutte nu opeens met nieuwe corona regels komt, gewoon om te fucken.
nee in Nederland moet je dat verdienenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou onze MP zo'n defensie kostuum hebben zoals sommige leiders dat hebben?
Enig idee hoe ze zullen lijden onder de Russische bezetters? Oekraïners willen vrijheid, geen onderdukkers.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:05 schreef Aurelius het volgende:
[..]
en het lijden van de Oekraïense bevolking.
Maar denk je dat de Oekraïners niet lijden als ze tot aan St. Juttemis door Rusland bezet worden?quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:05 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook wel een punt.
Maar heb toch het idee dat het een hopeloze zaak is. Die wapens zijn niet genoeg om Rusland te verslaan, alleen te frustreren en te vertragen. Daarmee verleng je alleen de strijd en het lijden van de Oekraïense bevolking. En belangrijker, je vergroot de kans dat we de oorlog ingezogen worden.
Maar goed, daar hebben we het gister uitgebreid over gehad. Ik val in herhaling.
Als u Russisch hoort, nies dan niet in uw elleboog, maar naar de kant waar het geluid vandaan komtquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:05 schreef Simmertje het volgende:
Allemaal weer in lockdown wegens carnaval!quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:05 schreef Simmertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |