SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Enjoy the Silene?quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:15 schreef Cee het volgende:
Eerste nummer dat Bart Arens draait is van DIEPeche mode I see what he did there.
De procentenpolonaise gifjes staan klaar hoor!quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:18 schreef Thrts het volgende:
Op dit moment staan we 16e bij de bookmakers, ben echt heel erg benieuwd hoe dit straks zal zijn.
We hebben zowel een vooruit- als achteruit-versie toch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:19 schreef DevK het volgende:
[..]
De procentenpolonaise gifjes staan klaar hoor!
Ook mooi nummerquote:
Van wat ik mij kon herinneren wel ja.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De procentenpolonaise gifjes staan klaar hoor!
We hebben zowel een vooruit- als achteruit-versie toch?
En ook een extra snelle "hyper" versiequote:Op donderdag 3 maart 2022 09:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben zowel een vooruit- als achteruit-versie toch?
Het is iets...quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:22 schreef molloot200 het volgende:
Oh ze gaan toch Arcade draaien straks.
Ik verwacht dat hij op de livestream van radio 2 te zien gaat zijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:24 schreef Thrts het volgende:
Gaan jullie straks op youtube kijken of gewoon luisteren via de radio? Of is het eerst op de radio te horen?
Denk dat ik voor de premiere switch naar Youtube, en dan weer radio aanzettenquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:24 schreef Thrts het volgende:
Gaan jullie straks op youtube kijken of gewoon luisteren via de radio? Of is het eerst op de radio te horen?
Youtube, meteen met de clip.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:24 schreef Thrts het volgende:
Onderweg, we worden pas om 10.30 verwachtquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:23 schreef Meridiaan het volgende:
Haperen hoor.
Zit @:Mlita (spelling?) nog in Tuschinski?
Tuschinsky is terugquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:26 schreef molloot200 het volgende:
Zien julllie op de livestream van NPO Radio 2 nu ook alleen maar het ESF logo? Geen beeld meer
Was bij mij ook zo, moet het wel weer doen als je het weer opnieuw aanzetquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:26 schreef molloot200 het volgende:
Zien julllie op de livestream van NPO Radio 2 nu ook alleen maar het ESF logo? Geen beeld meer
Veel plezierquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:26 schreef Mlita het volgende:
[..]
Onderweg, we worden pas om 10.30 verwacht
Verwacht haar wel bij een talkshow vandaag, maar nog niet welke.quote:
Ik zet mijn geld op M of Jinekquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:30 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Verwacht haar wel bij een talkshow vandaag, maar nog niet welke.
Superveel plezier!quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:26 schreef Mlita het volgende:
[..]
Onderweg, we worden pas om 10.30 verwacht
quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:49 schreef Cee het volgende:
Ik zag in m’n Herinneringen dat ik vandaag 4 jaar geleden bij Het Optreden van Waylon was met de wegrenDekker.
Dit blijf ik grappig vindenquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:55 schreef molloot200 het volgende:
Dit was trouwens de officiële video van Anouk op het Eurovision kanaal, dat is misschien nog erger
"OK IK BEN ER KLAAR VOOR"quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:55 schreef molloot200 het volgende:
Dit was trouwens de officiële video van Anouk op het Eurovision kanaal, dat is misschien nog erger
Wat is dit dan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:55 schreef molloot200 het volgende:
Toen dit werd gepubliceerd had de directeur van de TROS nog het idee dat Anouk aan een voorronde ging meedoenquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:55 schreef molloot200 het volgende:
Daar zou ik wel heel blij mee zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:04 schreef Funhouse het volgende:
Ze zeiden net dat ze ook met Jacqueline Govaert gaan praten, dus dan gok ik dat het inderdaad een nummer is dat S10 met Jacqueline heeft geschreven
* Voor de grap paar telefoons op auto call insteltquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:24 schreef Fascination het volgende:
Snel een telefoontje gepleegd, nu mij niet meer bellen.
Herkenbaar, zie ze bellen om 11:15quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:24 schreef Fascination het volgende:
Snel een telefoontje gepleegd, nu mij niet meer bellen.
https://www.nporadio2.nl/livequote:Op donderdag 3 maart 2022 10:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Waar zit iedereen eigenliik te kijken/luisteren?
https://www.nporadio2.nl/livequote:Op donderdag 3 maart 2022 10:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gewoon thuis, achter mijn bureau, met de livestream (https://www.nporadio2.nl/live). Heb een vrije dag vandaag.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:35 schreef DevK het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/live
Hierzo! En om 11:15 ga ik naar YouTube en na de clip premiere ga ik lekker weer naar Radio2.
Thnx, dan zat ik toch steeds bij de juiste zender te luisteren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:36 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Gewoon thuis, achter mijn bureau, met de livestream (https://www.nporadio2.nl/live). Heb een vrij dag vandaag.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thnx, dan zat ik toch steeds bij de juiste zender te luisteren.![]()
Elke keer dat ik hier wat las en het aanzette hoorde ik muziek die me niet direct aansprak (zoals nu) en zette ik het weer uit denkend dat het toch een andere zender zou zijn.![]()
![]()
Zal wel een ander topic aanmaken evenquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:38 schreef Em31 het volgende:
'Moeten' we de reacties eerst hier dumpen of meteen in een ander topic?
Die theadnummeringquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:42 schreef Momo het volgende:
ESF / Post hier de internationale reacties op ons nummer #1
Ook gewoon een prima keuze, er niet 1 taal waarvan een inzending het niet goed zou kunnen doen. In before mensen die gaan zeggen dat het gaat floppen omdat het in het Nederlands is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:42 schreef Sableheart het volgende:
"Ik kan niet zo goed muziek maken in het Engels, Nederlands is de taal waarin ik me kan uiten"
Hele goede reden voor de taalkeuze.
Ja met Sieneke als redenquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook gewoon een prima keuze, er niet 1 taal waarvan een inzending het niet goed zou kunnen doen. In before mensen die gaan zeggen dat het gaat floppen omdat het in het Nederlands is.
Ik zie je! Heb je een witte trui aan met bruine spencer?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:45 schreef Mlita het volgende:
We zitten in Tuschinski naast Jaqueline Govaert
maar wel THE turning point voor NL op ESCquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:55 schreef molloot200 het volgende:
Er is wel een YouTube link naar de videoclip die straks online komt in première, zie OP.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:46 schreef Japepk het volgende:
Is er een YouTube livestream om het te volgen?
niet dat ik weet, werkt de topicpointer niet voor je?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:46 schreef Japepk het volgende:
Is er een YouTube livestream om het te volgen?
of een dinge dongquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja met Sieneke als reden
Alsof Hemel en Aarde niet bestaat
Jaa wel, en de clip ook. Maar leek me leuk om die gesprekjes nubal mee te krijgen. Het is wel live op radio 2 toch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:47 schreef Sableheart het volgende:
[..]
niet dat ik weet, werkt de topicpointer niet voor je?
S10 is trouwens wel een zwaar onhandige naam om reacties te vindenquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:42 schreef Momo het volgende:
ESF / Post hier de internationale reacties op ons nummer #1
Ha ha jaaaaquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zie je! Heb je een witte trui aan met bruine spencer?
De topicpointer is de live stream van Radio 2quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:48 schreef Japepk het volgende:
[..]
Jaa wel, en de clip ook. Maar leek me leuk om die gesprekjes nubal mee te krijgen. Het is wel live op radio 2 toch?
Ja eerst door 90 tweets over de telefoon scrollen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
S10 is trouwens wel een zwaar onhandige naam om reacties te vinden
Ergens eens, met wel de kanttekening van mijzelf dat je met de ene taal wel meer kans maakt dan met de andere denk ik. Sommige talen klinken van zichzelf al een stuk prettiger en melodischer dan andere.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook gewoon een prima keuze, er niet 1 taal waarvan een inzending het niet goed zou kunnen doen. In before mensen die gaan zeggen dat het gaat floppen omdat het in het Nederlands is.
Jaaa ik heb je ook gepotquote:
Goeie plek ookquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:45 schreef Mlita het volgende:
We zitten in Tuschinski naast Jaqueline Govaert
Er is wel ook een youtube?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:50 schreef Fascination het volgende:
Die chat op YouTube gaat wel lekker
Yes.quote:
Oké dan weet ik niet zeker of ik de topic pointer heb? Help me 🙈quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:48 schreef Sableheart het volgende:
[..]
De topicpointer is de live stream van Radio 2
https://www.nporadio2.nl/livequote:Op donderdag 3 maart 2022 10:52 schreef Japepk het volgende:
[..]
Oké dan weet ik niet zeker of ik de topic pointer heb? Help me 🙈
Je ziet dit niet?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:52 schreef Japepk het volgende:
[..]
quote:Nummer om 11:15 https://www.nporadio2.nl/live of zie YouTube link clip in OP
quote:
quote:
Ah ok.quote:
Je pagina misschien verversen, hier is die ook nog niet verschenen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:52 schreef Japepk het volgende:
[..]
Kloptquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:54 schreef molloot200 het volgende:
Zelfs de titel hebben ze nog niet officieel genoemd hè?
En je bent nog wel met z'n tweeënquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah ok.![]()
* Voelt zich al weer lekker goed voorbereid
Ja dat helpt niet, want dan kan je dubbel zo onwetend zijn.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja dat helpt niet, want dan kan je dubbel zo onwetend zijn.
ja minstens 2 xquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:56 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Vast wel een keer, maar zometeen bij de release niet.
Ze laten de videoclip zien.quote:
Staat als het goed is gewoon boven je invoerbalk of je moet al meer dan een uur hier zitten zonder verversen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:55 schreef Japepk het volgende:
[..]
Jaa thanks! Kan natuurlijk via NPO start lekker op tv mee kijken
Dan komt het goed?quote:
Niet veel bijzonders. Het enige dat echt hier op het forum is genoemd, is dat haar artiestennaam internationaal inderdaad als S-ten wordt uitgesproken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:59 schreef molloot200 het volgende:
Cornald heeft al een interviewtje gehad toch? Wat zei hij? Dat stukje heb ik gemist i.v.m. school meeting.
Hoe ze zich heeft aangemeld vanaf het begin en Eric van Staade zei dat hij gegrepen was door de intensiteit waarmee het gezongen werd. Het ging ook nog over het protest dat Rusland mee deed.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:59 schreef molloot200 het volgende:
Cornald heeft al een interviewtje gehad toch? Wat zei hij? Dat stukje heb ik gemist i.v.m. school meeting.
Neequote:
Nou doe dan maar Snollebollekes in 2023 hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:02 schreef Em31 het volgende:
Volgend jaar graag wat minder hype van te voren, daar word ik nu vooral zenuwachtig van.
ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:02 schreef NailQueen het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Ik ben net wakker
Ik ben voor. Zit op werk, maar er komt te weinig uit mijn handen ookquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:02 schreef Em31 het volgende:
Volgend jaar graag wat minder hype van te voren, daar word ik nu vooral zenuwachtig van.
Ik ga vooral letten over hoe ze het zingt en hoe ze op beeld overkomt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:01 schreef molloot200 het volgende:
Ik krijg alleen wel een beetje kriebels van het idee dat wij als Nederlanders straks héél anders naar dit liedje gaan luisteren dan de internationale luisteraars. Straks vinden wij het echt heel goed en zij matig, of andersom of zo
NEINquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou doe dan maar Snollebollekes in 2023 hoor.
Dan kunnen ze het liedje in elk geval voor de Carnaval presenteren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
hij is alsnog nuttig, anders zou dezelfde vraag nog veel vaker worden gesteld.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:04 schreef Momo het volgende:
Die hele topic pointer kan net zo goed weg he
Ik ben net wakker. Dan let ik nog niet goed opquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:04 schreef Momo het volgende:
Die hele topic pointer kan net zo goed weg he
Meer dan 50 zelfsquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:04 schreef NailQueen het volgende:
3x gewonnen met een Nederlands liedje. Dat is 40 jaar geleden!
Dan moet ie niet links rechts komen, want dat is internationaal bekendquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Boeiequote:Op donderdag 3 maart 2022 11:04 schreef NailQueen het volgende:
3x gewonnen met een Nederlands liedje. Dat is 40 jaar geleden!
Gaat ze het nu live zingen dan? Ik dacht dat het een videopresentatie was?quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ga vooral letten over hoe ze het zingt en hoe ze op beeld overkomt.
Misschien live via radio 2 en een video via YouTube?quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Gaat ze het nu live zingen dan? Ik dacht dat het een videopresentatie was?
Ik ook. Slaat nergens op.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:06 schreef molloot200 het volgende:
Nog 10 minuten en ik ben nu echt godvergeten zenuwachtig hoor
Nee ze zingt nog niet livequote:Op donderdag 3 maart 2022 11:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien live via radio 2 en een video via YouTube?
Klagen over FOK! die je maar bij Dannyquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:06 schreef Dave het volgende:
Jullie allemaal aan 't F5-en of zo? Fok is weer lekker traag.
Volgens mij een tweelingbroer, maar dingen kunnen veranderen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:59 schreef GeorgeM het volgende:
Ik zag ook iemand die enorm op haar lijkt. Ze heeft toch een tweelingzus?
Prioriteitenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:07 schreef TheVulture het volgende:
In de auto voor de deur bij de tandarts, loop na het lied wel pas naar binnen
Dubbel zenuwachtig?quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:07 schreef TheVulture het volgende:
Ja, gewoon in de clip.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Gaat ze het nu live zingen dan? Ik dacht dat het een videopresentatie was?
Die 7 minuten hou ik nog wel volquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:08 schreef Funhouse het volgende:
Er is overigens een kleine snippet gelekt dus pas op als je niet gespoild wil worden (zal hem hier niet delen)
7 minuten tevoren het eerste lek, en dan nog alleen een snippet? Dat doen ze goed!quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:08 schreef Funhouse het volgende:
Er is overigens een kleine snippet gelekt dus pas op als je niet gespoild wil worden (zal hem hier niet delen)
Naast Jacqueline Govaert.quote:
Nee als het een kutlied is bijt ik een keer extra op de vingers bij de assistentequote:
En dan te laat zijn, dit is gewoon jouw excuus om niet naar de tandarts te hoeven?quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:07 schreef TheVulture het volgende:
SPOILERRRRquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:09 schreef koffieleuk het volgende:
Titel is wel 'De diepte', is nu te pre-saven op iTunes.
Toch net iets mooier dan in je dichtstbijzijnde bioscoopquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:09 schreef Dave het volgende:
Waarom doen ze het in een theater, als ze niet live gaat zingen?
Alleen vanwege 't publiek?
Eigenlijk al sinds gisterenmiddag op Genius, maar we wilden het niet spoilerenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:10 schreef NailQueen het volgende:
Het is al bekend dat het "De diepte" heet?
't Wachten is nog op het gloeilampjes-AVROTROS-logo straks achter de gordijnen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toch net iets mooier dan in je dichtstbijzijnde bioscoop
Krezip is sinds 2 jaar of zo (hun comeback) weer hip and happening met hits en zo.quote:
Oh dit gaat internationaal wel aanslaan gok ik wat ik daar hoorquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:09 schreef koffieleuk het volgende:
Titel is wel 'De diepte', is nu te pre-saven op iTunes.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dit gaat internationaal wel aanslaan gok ik wat ik daar hoor
Jacqueline Goevaergaande Gloriequote:
Omg Em nu ben ik helemaal nieuwsgierigquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dit gaat internationaal wel aanslaan gok ik wat ik daar hoor
quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Alsof ik die herken als ze niet inzoomen.
quote:
Ja of ik heb er geen verstand van, maar bij dat stukje maakt taal niet uitquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Omg Em nu ben ik helemaal nieuwsgierig
Ah zoquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Krezip is sinds 2 jaar of zo (hun comeback) weer hip and happening met hits en zo.
En Jacqueline heeft samen met S10 haar grootste hit, Adem je in, geschreven.
Ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:13 schreef Japepk het volgende:
op npostart hoor ik alleen nog maar muziek, maar wel allerlei fancy beelden van een pratende s10, why why whyayayaaaaay
Vind ik ook jammerquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:13 schreef Japepk het volgende:
op npostart hoor ik alleen nog maar muziek, maar wel allerlei fancy beelden van een pratende s10, why why whyayayaaaaay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radio 2 wilde om 11.z-s10 startenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:17 schreef AgnesGru het volgende:
Toch lomp dat YouTube en Radio2 niet gelijk lopen.
Dat is wel het enige wat iedereen straks verstaat, dus dat kan ook een voordeel zijn.quote:
Echt Nederlands, he.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:19 schreef DJ11 het volgende:
Generieke meuk, ergens tussen Meau en Susan & Freek in. Heb er nu al genoeg van gehoord.
Dertien in een dozijn.
Dat dadada irriteert me mateloos, alsof je geen tekst kon verzinnenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:18 schreef Guanabana het volgende:
Vind het wel mooi ja.
Had dat dadadada en ooehh aaahh misschien liever gewoon tekst gehad, maar wellicht went dat nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |